Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Нижньовербізька сільська рада об'єднаної територіальної громади |
Код ЄДРПОУ: | 04354083 |
Місцезнаходження: | 78218, Україна , Івано-Франківська обл., с. Нижній Вербіж, Довбуша 1 |
Контактна особа: |
М'якущак Ярослав Юрыйович 380973329472 nwerbizh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 березня 2019 14:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 березня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 березня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 21 березня 2019 13:10 |
Очікувана вартість: | 2 223 624,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 118,12 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 10000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 березня 2019 14:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 березня 2019 14:11 |
Перелік змін 11 03 2019.docx | |
11 березня 2019 14:10 |
Основні проектні рішення.pdf | |
11 березня 2019 14:10 |
ТД котельня 2019 11 03 2019.docx | |
11 березня 2019 14:09 |
Відомість обсягів роботи 11 03 2019.docx |
11 березня 2019 14:18 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
11 березня 2019 14:11 |
Перелік змін 11 03 2019.docx
|
||||||
11 березня 2019 14:10 |
Основні проектні рішення.pdf
|
||||||
11 березня 2019 14:10 |
ТД котельня 2019 11 03 2019.docx
|
||||||
11 березня 2019 14:09 |
Відомість обсягів роботи 11 03 2019.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Текст вимоги додається в прикріпленому файлі
Повідомляємо, що вимога UA-2019-03-05-001045-b.b2 розглянута в межах строку встановленого Законом України «Про публічні закупівлі» та результатами розгляду встановлено наступне:
Відповідно до п.п. 4 п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасник процедури повинен надати розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) за формою договірної ціни, визначеної згідно національному стандарту «Правила визначення вартості будівництва» з відповідними підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та Договірну ціну в програмному комплексі АВК 5 у форматі «інформаційна модель договірної ціни».
Розрахунки договірної ціни учасником ТОВ «КУЛЕВ- ІНВЕСТ» проведено в програмному комплексі АВК-5 (3.3.3.1) відповідно до вимог тендерної документації.
1. У п.184 «Відомостей обсягів робіт», що є додатком до ТД передбачено роботи з «Олiйне фарбування бiлилами з додаванням кольору грат, рам, труб дiаметром менше 50 мм тощо за два рази» в кількості 0,61 м/кв. В договірній ціні учасник ТОВ «КУЛЕВ- ІНВЕСТ» врахував роботи з «Олiйне фарбування бiлилами з додаванням кольору грат, рам, труб дiаметром менше 50 мм тощо за два рази» в кількості 0,81 із зазначенням одиниця виміру 100 м2. Враховуючи консультації із технічними спеціалістами, що працюють з даним програмним комплексом, встановлено, що зважаючи на технічні особливості програмного комплексу АВК-5, в даному випадку, такий вид робіт розраховується програмою у м2 по числовим показникам від нуля до сотих і т.д. та автоматично розраховує розцінки по крайньому (заокругленому в даному випадку до сотих) показнику.
2. У п.383 «Відомостей обсягів робіт», що є додатком до ТД передбачено роботи з «Улаштування залiзобетонних фундаментiв загального призначення об'ємом до 5 м3» в кількості – 2,4 м3. В договірній ціні учасник ТОВ «КУЛЕВ-ІНВЕСТ» врахував «Улаштування бетонних фундаментiв загального призначення об'ємом до 5 м3» в кількості 2,4 м3.
3. В договірній ціні учасник-переможець ТОВ «КУЛЕВ-ІНВЕСТ» врахував роботи «Укладання трубопроводiв iз азбестоцементних безнапiрних труб дiаметром 150 мм» в об’ємах та кількості, які відповідають графічній частині проекту «Основні проектні рішення», що оприлюднена разом із тендерною документацією на веб-порталі з метою детального опрацювання та підготовки учасниками торгів технічної частини тендерної пропозиції.
Окрім того, звертаємо увагу учасника не те, що договірна ціна є додатком до договору, проект якого є у складі тендерної документації. Остаточна договірна ціна встановлюються та формується під час укладення договору із переможцем за результатами проведення процедури торгів. Повноваження щодо узгодження договірної ціни є у замовника та учасника-переможця.
Вважаємо рішення тендерного комітету замовника є законними та обґрунтованими, прийнятими без порушень Закону України «Про публічні закупівлі» Беручи до уваги вищевикладене підстави для скасування рішення тендерного комітету про визначення переможця за процедурою UA-2019-03-05-001045-b відсутні.
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Повідомляємо, що вимога учасника ПП "ЗАХІД-ІТБС" UA-2019-03-05-001045-b.a3 розглянута відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
За результатами розгляду встановлено наступне:
Відповідно до частини другої статті 30 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
При цьому, згідно з частиною третьою статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Таким чином, інформація щодо причин відхилення надається замовником у зазначеному випадку саме учаснику, пропозиція якого відхилена щодо причин невідповідності його пропозиції. Вимога щодо надання додаткової інформації не може бути надана стосовно пропозиції іншого учасника, оскільки не передбачена правовими нормами Закону України «Про публічні закупівлі».
Усі рішення тендерного комітету замовника по даній процедурі закупівлі є законними та обґрунтованими, прийнятими без порушень Закону України «Про публічні закупівлі». Беручи до уваги вищевикладене вимога учасника ПП "ЗАХІД-ІТБС" є юридично нікчемною, а тому задоволенню не підлягає.
Під час проведення процедур закупівлі тендерний комітет Замовника докладає всіх зусиль для забезпечення рівних умови для всіх учасників, для об’єктивного та чесного вибору переможця торгів, а також дотримується основних принципів здійснення закупівель
Повідомляємо, що вимога учасника ПП "ЗАХІД-ІТБС" UA-2019-03-05-001045-b.a4 розглянута відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
За результатами розгляду встановлено наступне:
Відповідно до частини другої статті 30 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
При цьому, згідно з частиною третьою статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Таким чином, інформація щодо причин відхилення надається замовником у зазначеному випадку саме учаснику, пропозиція якого відхилена щодо причин невідповідності його пропозиції. Вимога щодо надання додаткової інформації не може бути надана стосовно пропозиції іншого учасника, оскільки не передбачена правовими нормами Закону України «Про публічні закупівлі».
Усі рішення тендерного комітету замовника по даній процедурі закупівлі є законними та обґрунтованими, прийнятими без порушень Закону України «Про публічні закупівлі». Беручи до уваги вищевикладене вимога учасника ПП "ЗАХІД-ІТБС" є юридично нікчемною, а тому задоволенню не підлягає.
Під час проведення процедур закупівлі тендерний комітет Замовника докладає всіх зусиль для забезпечення рівних умови для всіх учасників, для об’єктивного та чесного вибору переможця торгів, а також дотримується основних принципів здійснення закупівель
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-05-23-000018 ● 46025fe714084f56adb798ad29ad28a8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 травня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 травня 2019 15:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.05.2019
№ 27
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Г.БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 23.05.2019 №27
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-03-05-001045-b 05.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області О. ПЕТРИНА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідь на результати моніторингу закупівлі UA-2019-03-05-001045-b. Цим надаємо заперечення щодо висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області щодо результатів моніторингу UA-M-2019-05-23-000018 закупівлі UA-2019-03-05-001045-b за предметом «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Нове будівництво котельні на твердому паливі в Нижньовербізькій ЗОШ І-ІІІ ст. по вул. Українська 113а, Нижньовербізької сільської ради об’єднаної територіальної громади,Коломийського р-ну, Івано-Франківської обл. [ ДК 021:2015:45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт]»: За результатами аналізу Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області питання розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "КУЛЕВ-ІНВЕСТ" установлено порушення вимог пункту четвертого частини першої статті 30 Закону в частині не відхилення тендерної пропозиції учасника-переможця, у зв’язку з її невідповідністю вимогам тендерної документації. Розглянувши в межах строку встановленого ст. 7-1 Законом України «Про публічні закупівлі» результати моніторингу закупівлі UA-2019-03-05-001045-b повідомляємо наступне: Відповідно до ч. 2 п. 8 ст. 7-1 Законом України «Про публічні закупівлі замовник протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Вважаємо рішення тендерного комітету замовника є законними та обґрунтованими, прийнятими без порушень Закону України «Про публічні закупівлі». Повідомляємо, що розгляд тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "КУЛЕВ-ІНВЕСТ" на предмет її відповідності вимогам тендерної документації здійснено з дотриманням всіх строків та норм Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до п.п. 4 п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасник процедури повинен надати розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) за формою договірної ціни, визначеної згідно національному стандарту «Правила визначення вартості будівництва» з відповідними підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та Договірну ціну в програмному комплексі АВК 5 у форматі «інформаційна модель договірної ціни». Розрахунки договірної ціни учасником ТОВ «КУЛЕВ- ІНВЕСТ» проведено в програмному комплексі АВК-5 (3.3.3.1) та надано відповідно до вимог тендерної документації. У п.184 «Відомостей обсягів робіт», що є додатком до ТД, передбачено роботи з «Олiйне фарбування бiлилами з додаванням кольоруграт, рам, труб дiаметром менше 50 мм тощо за два рази» в кількості 0,61 м/кв. В договірній ціні учасник ТОВ «КУЛЕВ- ІНВЕСТ» врахував роботи з «Олiйне фарбування бiлилами з додаванням кольоруграт, рам, труб дiаметром менше 50 мм тощо за два рази» в кількості 0,81 із зазначенням одиниця виміру 100 м2 (Локальний кошторис №2-1-1, п. 23) Враховуючи технічні особливості програмного комплексу АВК-5, в даному випадку, такий вид робіт розраховується програмою у м2 по числовим показникам від нуля до сотих і т.д. та автоматично розраховує розцінки по крайньому (заокругленому в даному випадку до сотих) показнику. В локальному кошторисі №6-2-1 (п. 33) учасник-переможець ТОВ «КУЛЕВ- ІНВЕСТ» врахував роботи «Укладання трубопроводiв iз азбестоцементних безнапiрних труб дiаметром 150 мм» в об’ємах та кількості, які відповідають графічній частині проекту «Основні проектні рішення», яка оприлюднена разом із тендерною документацією на веб-порталі з метою детального опрацювання та підготовки учасниками торгів технічної частини тендерної пропозиції. Таким чином, тендерна пропозиція учасника відповідає вимогам тендерної документації, а тому відсутні підстави для відхилення пропозиції ТОВ «КУЛЕВ-ІНВЕСТ», а її відхилення привело би до порушення основних принципів публічних закупівель та дискримінації учасника закупівель. Окрім того, звертаємо увагу учасника не те, що договірна ціна є додатком до договору, проект якого є у складі тендерної документації. Остаточна договірна ціна встановлюються та формується під час укладення договору із переможцем за результатами проведення процедури торгів. Повноваження щодо узгодження договірної ціни є у замовника та учасника-переможця. Відповідно до Наказу Мінекономрозвитку від 17.03.2016 N454 “Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі”, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва” (далі - ДСТУ), прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року N 293. Згідно з положеннями пункту 6.3.5 ДСТУ, договір за результатами торгів складається після погодження ціни пропозиції (договірної ціни). При цьому Закон України «Про публічні закупівлі» не містить вимоги щодо подання учасником у складі тендерної пропозиції розрахунку договірної ціни до проведення електронного аукціону. У свою чергу, частиною шостою статті 28 Закону встановлено, що за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом. Відповідно до частини другої статті 32 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника- переможця. Згідно з частиною першою статті 36 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Так, згідно зі статтею 843 Цивільного кодексу України у договорі підряду визначається ціна роботи або способи її визначення. Відповідно до статті 844 Цивільного кодексу України ціна у договорі підряду може бути визначена у кошторисі. Якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником. Водночас п. 3 стаття 180. Господарського кодексу України визначає: при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. При цьому пунктом 6.2.4 ДСТУ визначено, що ціна пропозиції переможця торгів є договірною ціною на об’єкт будівництва, яка формується генпідрядником із залученням субпідрядних організацій, погоджується із замовником. Разом з тим, пунктом 3.15 ДСТУ визначено, що договірна ціна - кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі підряду. Таким чином, оскільки ціна тендерної пропозиції учасника може зменшуватись за результатами електронного аукціону, договірна ціна (кошторис) погоджується сторонами саме під час укладання договору про закупівлю, з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Цивільного Кодексу України. Іншими словами, у випадку закупівлі робіт договірна ціна (кошторис) може погоджуватись сторонами саме під час укладання договору про закупівлю з дотриманням вимог Закону та Цивільного кодексу України. Тендерна документація також містить аналогічну вимогу: Остаточна редакція договору про закупівлю складається замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі та результатів аукціону на базі проекту договору про закупівлю, що є додатком 3 до цієї тендерної документації. З зазначеного вбачається, що погодження із Замовником умов Договору про закупівлю, а зокрема і відповідних кошторисів (договірної ціни), є правом учасника торгів, яке може і повинно бути реалізоване Учасником та Замовником в строки, передбачені ч. 3 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Відхилення ж тендерної пропозиції учасника з питань наявності в Замовника зауважень до кошторисів (розрахунків до договірної ціни), до закінчення наданого Законом строку для погодження і підписання договору, або ж навіть до моменту визнання учасника переможцем, - порушує права учасника, оскільки позбавляє його можливості погодити із замовником усі умови договору у встановлені законом строки, після визнання його переможцем у відповідній закупівлі, а відповідно є порушенням принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерної пропозиції учасника встановленої п. 5. ч. 1 ст. 3 Закону. Таким чином, рішення тендерного комітету замовника є законними та обґрунтованими, прийнятими без порушень Закону України «Про публічні закупівлі». Беручи до уваги вищевикладене, підстави для скасування рішення тендерного комітету про визначення переможцем ТОВ «Кулев-Інвест» за процедурою UA-2019-03-05-001045-b були відсутні. Крім того, при підрядному способі будівництва розрахунки між замовником і підрядником провадяться за договірними цінами відповідно до укладених договорів і чинного законодавства. Відповідно до п. 4.3. Договору №1 від 08.04.2019 р. (далі - Договір), підписаного в результаті даної закупівлі з ТОВ «Кулев-Інвест», розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. При цьому, в п. 4.5. Договору визначено: «У випадку виявлення невідповідності робіт, пред’явлених до оплати, встановленим вимогам, завищення їх обсягів або неправильного застосування кошторисних норм, поточних цін та інших помилок, що вплинули на ціну виконаних робіт, Замовник має право за участі Підрядника скоригувати суму, що підлягає оплаті.». Водночас, згідно п. 6.1.2 Замовник має право здійснювати контроль та технічний нагляд за якістю, обсягами та вартістю будівництва об'єкта; відповідністю виконаних робіт вимогам проекту, кошторису, будівельних норм і правил; відповідністю матеріалів, виробів і конструкцій державним стандартам і технічним нормам, не втручаючись у господарську діяльність Підрядника. Таким чином, погоджена договірна ціна має характер лише наміру: зі сторони підрядника – виконати визначений обсяг робіт, зі сторони замовника – прийняти та оплатити їх. В дійсності ж, відповідно до частини 4 ст. 882 ЦК України, передача робіт підрядником і прийняття їх замовником оформляється актом, підписаним обома сторонами. Форма акта приймання виконаних будівельних робіт № КБ-2в має статус примірної форми, яку наведено в додатку Т до Національного стандарту «Правила визначення вартості будівництва» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затвердженого наказом Мінрегіону України від 05.07.13 р. № 293 (далі — ДСТУ Б Д.1.1-1:2013). Відповідно до п. 1.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 цей стандарт обов’язковий при визначені вартості будівництва об’єктів, які споруджують за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі — державні кошти). Також пп. 6.4.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 передбачено: «При визначені вартості виконаних обсягів робіт і проведені взаєморозрахунків за виконані роботи по об’єктах будівництва, зведення яких здійснюється за рахунок державних коштів, застосовуються примірні форми первинних облікових документів «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (примірна форма № КБ-2в) і «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (примірна форма № КБ-3), які наведено у додатку Т та у додатку У». Отже, застосування форм № КБ-2в та № КБ-3 є обов’язковим, а обсяги та вартість робіт, що включаються в такі форми, в обов’язковому порядку погоджуються обома сторонами договору. Будь-які фактично не виконані обсяги робіт (якщо такі будуть), перевірку яких здійснює уповноважена замовником особа, не підлягатимуть оплаті. Таким чином, хочемо звернути увагу на те, що своїми рішеннями тендерний комітет Замовника на заподіяв держаним інтересам шкоди та не завдав будь-яких збитків державному бюджету. Виходячи із вищевикладеного нами надана вичерпна інформація про заходи направлені на виявлення та усунення можливих порушень шляхом повторного аналізу документів, також проведені заходи по усуненню можливих порушень в майбутньому. З метою упередження порушень та забезпечення раціонального та ефективного використання державних коштів, членам тендерного комітету рекомендовано неухильно дотримуватись норм діючого законодавства при проведенні публічних закупівель.
2019-06-12 12:32:26
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 червня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 березня 2019 13:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ЗАХІД-ІТБС" |
2 040 630,00
UAH з ПДВ
|
1 990 008,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Інженерно-виробничий центр "Європрилад" |
2 051 465,72
UAH з ПДВ
|
1 990 009,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ" |
2 145 710,40
UAH з ПДВ
|
2 145 710,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ЗАХІД-ІТБС" #35422224 |
Відхилено |
1 990 008,00
UAH з ПДВ
|
25 березня 2019 10:49
|
ТОВ Інженерно-виробничий центр "Європрилад" #24688544 |
Відхилено |
1 990 009,00
UAH з ПДВ
|
25 березня 2019 10:56
|
ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ" #37409577 |
Переможець |
2 145 710,40
UAH з ПДВ
|
25 березня 2019 11:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2019 14:45
|
4 котельня.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2019 14:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 листопада 2019 16:38
|
Doc Nov 29 2019.pdf | зміни до договору |
29 листопада 2019 16:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 жовтня 2019 08:54
|
АКТ ДУ 2.pdf | зміни до договору |
30 жовтня 2019 08:49
|
Додаток 3 ДУ 2 28 10 2019.pdf | зміни до договору |
30 жовтня 2019 08:48
|
Договірна ціна та 1-4.pdf | зміни до договору |
30 жовтня 2019 08:48
|
Локальні.pdf | зміни до договору |
30 жовтня 2019 08:48
|
ДУ 2 28 10 2019.pdf | зміни до договору |
30 жовтня 2019 08:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 серпня 2019 09:07
|
1 12 08 2019.pdf | зміни до договору |
12 серпня 2019 09:06
|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2019 11:43
|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2019 16:09
|
#1.pdf | укладений |
08 квітня 2019 16:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 12 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Між Нижньовербізькою сільською радою ОТГ та ТзОВ «Кулев-Інвест» (#37409577, 76018, м. Івано-Франківськ, вул. Чорновола, буд.33), за результатами закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Нове будівництво котельні на твердому паливі в Нижньовербізькій ЗОШ І-ІІІ ст. по вул. Українська 113а, Нижньовербізької сільської ради об’єднаної територіальної громади,Коломийського р-ну, Івано-Франківської обл. [ ДК 021:2015:45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт] UA-2019-03-05-001045-b укладено Договір про закупівлю №1 від 08.04.2019 (далі –Договір). 12.08.2019 Сторони за спільної згоди вирішили укласти Додаткову угоду №1 на підставі п.3 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та внести зміни до Договору, з метою прискорення темпів робіт строк дії договору з «до 31 грудня 2020 року» змінити на «до 31 грудня 2019 року». На підставі цього привести у відповідність «Графік виконання робіт по об’єкту» та «Календарний план робіт по об’єкту». Інші умови договору не змінюються та залишаються чинними у попередній редакції. Ціна договору залишається незмінною 2 145 710,40 грн. з ПДВ. Кількість робіт – 1 робота. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 28.10.2019 Сторони, за спільної згоди, вирішили укласти Додаткову угоду №2 на підставі п.3 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», Акту обстеження та погодження фактичних обсягів робіт, змін та доповнень до проектно-кошторисної документації, обсягів додаткових робіт по об’єкту ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Нове будівництво котельні на твердому паливі в Нижньовербізькій ЗОШ І-ІІІ ст. по вул. Українська 113а, Нижньовербізької сільської ради об’єднаної територіальної громади,Коломийського р-ну, Івано-Франківської обл. [ ДК 021:2015:45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт] від 01 жовтня 2019 та внести зміни до Договору, виклавши Договірну ціну в новій редакції, відповідно п.3.1 Розділу 3 Ціна договору викласти як «3.1. Договірна ціна на момент укладення Договору є твердою і становить: 2 025 733,20 грн. (два мільйони двадцять п’ять тисяч сімсот тридцять три гривні 20 коп.), в тому числі ПДВ.)». При цьому затвердити Додаток 1 «Розрахунок договірної ціни» та Додаток 3 «Календарний план виконання робіт по об'єкту» у новій редакції. Крім того, викласти реквізити Підрядника у новій редакції. Інші умови договору не змінюються та залишаються чинними у попередній редакції. Ціна договору становить 2025733,20 грн. з ПДВ. Кількість робіт – 1 робота. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 29.11.2019 Сторони, за спільної згоди, вирішили укласти Додаткову угоду №3 на підставі п.3 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 5.4 (виникнення несприятливих погодних умов) та пп.3 п.11.1 Договору та внести зміни до Договору, виклавши Додаток 2 «Графік виконання робіт по об’єкту» і Додаток 3 «Календарний план виконання робіт по об’єкту» у новій редакції. Інші умови договору не змінюються та залишаються чинними у попередній редакції. Ціна договору становить 2025733,20 грн. з ПДВ. Кількість робіт – 1 робота. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Між Нижньовербізькою сільською радою ОТГ та ТзОВ «Кулев-Інвест» (#37409577, 76018, м. Івано-Франківськ, вул. Чорновола, буд.33), за результатами закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Нове будівництво котельні на твердому паливі в Нижньовербізькій ЗОШ І-ІІІ ст. по вул. Українська 113а, Нижньовербізької сільської ради об’єднаної територіальної громади,Коломийського р-ну, Івано-Франківської обл. [ ДК 021:2015:45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт] UA-2019-03-05-001045-b укладено Договір про закупівлю №1 від 08.04.2019 (далі – Договір). 26.12.2019 Сторони, за спільної згоди, вирішили укласти Додаткову угоду №4 на підставі п.1,3 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», та п.1.2, п.10.1, пп.1,3 п.11.1 Договору та внести зміни до Договору, виклавши Додаток 3 «Календарний план виконання робіт по об’єкту» у новій редакції. Також зменшити договірну ціну на 43 650,78, у зв’язку із чим п. 3.1. Договору викласти у редакції «Договірна ціна на момент укладення Договору є твердою і становить: 1 982 082,42 грн. (один мільйон дев’ятсот вісімдесят дві тисячі вісімдесят дві грн., 42 коп.), в тому числі ПДВ.». Інші умови договору не змінюються та залишаються чинними у попередній редакції. Кількість робіт – 1 робота. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |