Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Нове будівництво котельні на твердому паливі в Нижньовербізькій ЗОШ І-ІІІ ст. по вул. Українська 113а, Нижньовербізької сільської ради об’єднаної територіальної громади,Коломийського р-ну, Івано-Франківської обл. [ ДК 021:2015:45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт].
Очікувана вартість
2 223 624,00 UAH
UA-2019-03-05-001045-b 027c65fcfa654d6d86f5b479c201f5cc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

М'якущак Ярослав Юрыйович

380973329472 nwerbizh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Нижньовербізька сільська рада об'єднаної територіальної громади
Код ЄДРПОУ: 04354083
Місцезнаходження: 78218, Україна , Івано-Франківська обл., с. Нижній Вербіж, Довбуша 1
Контактна особа: М'якущак Ярослав Юрыйович
380973329472
nwerbizh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 березня 2019 14:13
Звернення за роз’ясненнями: до 11 березня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 березня 2019 00:00
Початок аукціону: 21 березня 2019 13:10
Очікувана вартість: 2 223 624,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 118,12 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Нове будівництво котельні на твердому паливі в Нижньовербізькій ЗОШ І-ІІІ ст. по вул. Українська 113а, Нижньовербізької сільської ради об’єднаної територіальної громади,Коломийського р-ну, Івано-Франківської обл. [ ДК 021:2015:45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт].
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78218, Україна, Івано-Франківська область, село Нижній Вербіж, Українська, 113а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 березня 2019 14:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 березня 2019 14:11
Перелік змін 11 03 2019.docx
11 березня 2019 14:10
Основні проектні рішення.pdf
11 березня 2019 14:10
ТД котельня 2019 11 03 2019.docx
11 березня 2019 14:09
Відомість обсягів роботи 11 03 2019.docx
11 березня 2019 14:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 березня 2019 14:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2019 14:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 березня 2019 14:11
Перелік змін 11 03 2019.docx
11 березня 2019 14:10
Основні проектні рішення.pdf
11 березня 2019 14:10
ТД котельня 2019 11 03 2019.docx
05 березня 2019 14:19
ТД котельня 2019.docx
11 березня 2019 14:09
Відомість обсягів роботи 11 03 2019.docx
05 березня 2019 14:21
Кошторис котельня.rtf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення технічних вимог
Дата подання: 06 березня 2019 08:49
Дата відповіді: 11 березня 2019 14:14
Вивчивши тендерну документація на будівництво котельні на твердому паливі в Нижньовербізькій ЗОШ –І-ІІІ ст. по вул. Українська113а, Нижньовербізької сільської Ради об’єднаної територіальної громади, просимо: Оскільки в частині технічного завдання Вами подано тільки відомість обсягів робіт, при цьому для формування тендерної пропозиції згідно вимог розділу 6 тендерної документації розрахунок договірної ціни виконується згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та подається в програмному комплексі АВК 5 у форматі «інформаційна модель договірної ціни», просимо надати відомості матеріалів та ресурсів до кожного із локальних кошторисів окремо, та основні проектні рішення із специфікаціями для можливості підбору учасниками альтернативного обладнання, оскільки відсутність даної інформації унеможливлює підготовку чіткої та правильної тендерної пропозиції. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Вивчивши Ваше запитання, тендерним комітетом прийнято рішення внести зміни до тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-05-001045-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:37409577
Дата подання: 22 березня 2019 18:49
щодо невідповідностей поданої пропозиції вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" та умовам тендерної документації
детальний опис невідповідностей тендерної пропозиції ПП "ЗАХІД-ІТБС" міститься у прикріпленому файлі
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 березня 2019 11:29
Протоколом засідання тендерного комітету №40 від 25.03.2019 тендерну пропозицію «ПП Захід –ІТБС» #35422224, відхилено, в тому числі з урахуванням зауважень вказаних в листі №120 від 22.03.2019р.
Номер вимоги: UA-2019-03-05-001045-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ЗАХІД-ІТБС", Код ЄДРПОУ:35422224
Дата подання: 27 березня 2019 16:21
Вимога про усунення порушення у процесі проведення закупівлі (на рішення Замовника про визначення переможця та намір про укладення договору) по предмету закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Нове будівництво котельні на твердому паливі в Нижньовербізькій ЗОШ І-ІІІ ст. по вул. Українська 113а, Нижньовербізької сільської ради об’єднаної територіальної громади, Коломийського р-ну, Івано-Франківської обл. [ ДК 021:2015:45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт].
Кошторисна документація Учасника закупівлі ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ" містить невідповідності відносно до відомості обсягів робіт наданих Замовником.
Текст вимоги додається в прикріпленому файлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 квітня 2019 17:14
Відповідь на вимогу UA-2019-03-05-001045-b.b2
Повідомляємо, що вимога UA-2019-03-05-001045-b.b2 розглянута в межах строку встановленого Законом України «Про публічні закупівлі» та результатами розгляду встановлено наступне:

Відповідно до п.п. 4 п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасник процедури повинен надати розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) за формою договірної ціни, визначеної згідно національному стандарту «Правила визначення вартості будівництва» з відповідними підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та Договірну ціну в програмному комплексі АВК 5 у форматі «інформаційна модель договірної ціни».
Розрахунки договірної ціни учасником ТОВ «КУЛЕВ- ІНВЕСТ» проведено в програмному комплексі АВК-5 (3.3.3.1) відповідно до вимог тендерної документації.
1. У п.184 «Відомостей обсягів робіт», що є додатком до ТД передбачено роботи з «Олiйне фарбування бiлилами з додаванням кольору грат, рам, труб дiаметром менше 50 мм тощо за два рази» в кількості 0,61 м/кв. В договірній ціні учасник ТОВ «КУЛЕВ- ІНВЕСТ» врахував роботи з «Олiйне фарбування бiлилами з додаванням кольору грат, рам, труб дiаметром менше 50 мм тощо за два рази» в кількості 0,81 із зазначенням одиниця виміру 100 м2. Враховуючи консультації із технічними спеціалістами, що працюють з даним програмним комплексом, встановлено, що зважаючи на технічні особливості програмного комплексу АВК-5, в даному випадку, такий вид робіт розраховується програмою у м2 по числовим показникам від нуля до сотих і т.д. та автоматично розраховує розцінки по крайньому (заокругленому в даному випадку до сотих) показнику.
2. У п.383 «Відомостей обсягів робіт», що є додатком до ТД передбачено роботи з «Улаштування залiзобетонних фундаментiв загального призначення об'ємом до 5 м3» в кількості – 2,4 м3. В договірній ціні учасник ТОВ «КУЛЕВ-ІНВЕСТ» врахував «Улаштування бетонних фундаментiв загального призначення об'ємом до 5 м3» в кількості 2,4 м3.
3. В договірній ціні учасник-переможець ТОВ «КУЛЕВ-ІНВЕСТ» врахував роботи «Укладання трубопроводiв iз азбестоцементних безнапiрних труб дiаметром 150 мм» в об’ємах та кількості, які відповідають графічній частині проекту «Основні проектні рішення», що оприлюднена разом із тендерною документацією на веб-порталі з метою детального опрацювання та підготовки учасниками торгів технічної частини тендерної пропозиції.

Окрім того, звертаємо увагу учасника не те, що договірна ціна є додатком до договору, проект якого є у складі тендерної документації. Остаточна договірна ціна встановлюються та формується під час укладення договору із переможцем за результатами проведення процедури торгів. Повноваження щодо узгодження договірної ціни є у замовника та учасника-переможця.
Вважаємо рішення тендерного комітету замовника є законними та обґрунтованими, прийнятими без порушень Закону України «Про публічні закупівлі» Беручи до уваги вищевикладене підстави для скасування рішення тендерного комітету про визначення переможця за процедурою UA-2019-03-05-001045-b відсутні.
Номер вимоги: UA-2019-03-05-001045-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ЗАХІД-ІТБС", Код ЄДРПОУ:35422224
Дата подання: 05 квітня 2019 00:12
Вимога про усунення порушення у процесі проведення закупівлі (на рішення Замовника про визначення переможця та намір про укладення договору) по предмету закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Нове будівництво котельні на твердому паливі в Нижньовербізькій ЗОШ І-ІІІ ст. по вул. Українська 113а, Нижньовербізької сільської ради об’єднаної територіальної громади, Коломийського р-ну, Івано-Франківської обл. [ ДК 021:2015:45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт].
Учасником закупівлі ТОВ "Кулев-Інвест" неправилно складено локальні кошториси, невірно сформовано договірну ціну, завищено об'єми робіт, що не відповідає проектній документації та технічному завданню замовника. Обяги робіт завищені. Замовником свідомо порушується Закон про Публічні Закупівлі Стаття 3. Принципи здійснення закупівель
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 квітня 2019 16:04
Відповідь на вимогу UA-2019-03-05-001045-b.a3
Повідомляємо, що вимога учасника ПП "ЗАХІД-ІТБС" UA-2019-03-05-001045-b.a3 розглянута відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
За результатами розгляду встановлено наступне:
Відповідно до частини другої статті 30 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
При цьому, згідно з частиною третьою статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Таким чином, інформація щодо причин відхилення надається замовником у зазначеному випадку саме учаснику, пропозиція якого відхилена щодо причин невідповідності його пропозиції. Вимога щодо надання додаткової інформації не може бути надана стосовно пропозиції іншого учасника, оскільки не передбачена правовими нормами Закону України «Про публічні закупівлі».
Усі рішення тендерного комітету замовника по даній процедурі закупівлі є законними та обґрунтованими, прийнятими без порушень Закону України «Про публічні закупівлі». Беручи до уваги вищевикладене вимога учасника ПП "ЗАХІД-ІТБС" є юридично нікчемною, а тому задоволенню не підлягає.
Під час проведення процедур закупівлі тендерний комітет Замовника докладає всіх зусиль для забезпечення рівних умови для всіх учасників, для об’єктивного та чесного вибору переможця торгів, а також дотримується основних принципів здійснення закупівель
Номер вимоги: UA-2019-03-05-001045-b.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ЗАХІД-ІТБС", Код ЄДРПОУ:35422224
Дата подання: 05 квітня 2019 00:54
Замовник визнав ,що учасник закупівлі ТОВ Кулев-Інвест не надав обгрунтований розрахунок договірної ціни, локальні кошториси складені з помилками. Замовник з цим фактично погоджується, але закупівлю не скасовує посилаючись на консультації невідомих фахівців Тим самим Замовник порушує вимоги: Тендерна документація Замовника: Відповідно до п.3 Відхилення тендерних пропозицій Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації Замовника та ч. 1 ст. 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. - Відповідно до п. 1 Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації: Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції. Закон України про публічні закупівлі: Стаття 3. Принципи здійснення закупівель 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Стаття 164-. Порушення законодавства про закупівлі з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; Стаття 37. Недійсність договору про закупівлю 1. Договір про закупівлю є нікчемним у разі: його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону;
Порушення в процесі проведення процедури відкритих торгів
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 квітня 2019 16:05
Відповідь на вимогу UA-2019-03-05-001045-b.a4
Повідомляємо, що вимога учасника ПП "ЗАХІД-ІТБС" UA-2019-03-05-001045-b.a4 розглянута відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
За результатами розгляду встановлено наступне:
Відповідно до частини другої статті 30 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
При цьому, згідно з частиною третьою статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Таким чином, інформація щодо причин відхилення надається замовником у зазначеному випадку саме учаснику, пропозиція якого відхилена щодо причин невідповідності його пропозиції. Вимога щодо надання додаткової інформації не може бути надана стосовно пропозиції іншого учасника, оскільки не передбачена правовими нормами Закону України «Про публічні закупівлі».
Усі рішення тендерного комітету замовника по даній процедурі закупівлі є законними та обґрунтованими, прийнятими без порушень Закону України «Про публічні закупівлі». Беручи до уваги вищевикладене вимога учасника ПП "ЗАХІД-ІТБС" є юридично нікчемною, а тому задоволенню не підлягає.
Під час проведення процедур закупівлі тендерний комітет Замовника докладає всіх зусиль для забезпечення рівних умови для всіх учасників, для об’єктивного та чесного вибору переможця торгів, а також дотримується основних принципів здійснення закупівель

Документи подані скаржником

22 березня 2019 18:49
Вимога Замовнику.pdf

Документи подані скаржником

27 березня 2019 16:20
Вимога.pdf
27 березня 2019 16:20
Протокол №42 .pdf
27 березня 2019 16:21
04 Теххарактеристики.pdf
27 березня 2019 16:21
04 Розрахунок ДЦ 1 (3).pdf
27 березня 2019 16:21
04 Розрахунок ДЦ 2 (2).pdf
27 березня 2019 16:21
1.pdf
27 березня 2019 16:21
2.pdf
27 березня 2019 16:21
3.pdf

Документи подані скаржником

05 квітня 2019 00:12
ВИМОГА ОБЄМИ РОБІТ.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-23-000018 ● 46025fe714084f56adb798ad29ad28a8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 травня 2019 15:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

23.05.2019
№ 27

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Г.БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 23.05.2019 №27

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-03-05-001045-b 05.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області О. ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідь на результати моніторингу закупівлі UA-2019-03-05-001045-b. Цим надаємо заперечення щодо висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області щодо результатів моніторингу UA-M-2019-05-23-000018 закупівлі UA-2019-03-05-001045-b за предметом «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Нове будівництво котельні на твердому паливі в Нижньовербізькій ЗОШ І-ІІІ ст. по вул. Українська 113а, Нижньовербізької сільської ради об’єднаної територіальної громади,Коломийського р-ну, Івано-Франківської обл. [ ДК 021:2015:45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт]»: За результатами аналізу Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області питання розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "КУЛЕВ-ІНВЕСТ" установлено порушення вимог пункту четвертого частини першої статті 30 Закону в частині не відхилення тендерної пропозиції учасника-переможця, у зв’язку з її невідповідністю вимогам тендерної документації. Розглянувши в межах строку встановленого ст. 7-1 Законом України «Про публічні закупівлі» результати моніторингу закупівлі UA-2019-03-05-001045-b повідомляємо наступне: Відповідно до ч. 2 п. 8 ст. 7-1 Законом України «Про публічні закупівлі замовник протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Вважаємо рішення тендерного комітету замовника є законними та обґрунтованими, прийнятими без порушень Закону України «Про публічні закупівлі». Повідомляємо, що розгляд тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "КУЛЕВ-ІНВЕСТ" на предмет її відповідності вимогам тендерної документації здійснено з дотриманням всіх строків та норм Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до п.п. 4 п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасник процедури повинен надати розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) за формою договірної ціни, визначеної згідно національному стандарту «Правила визначення вартості будівництва» з відповідними підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та Договірну ціну в програмному комплексі АВК 5 у форматі «інформаційна модель договірної ціни». Розрахунки договірної ціни учасником ТОВ «КУЛЕВ- ІНВЕСТ» проведено в програмному комплексі АВК-5 (3.3.3.1) та надано відповідно до вимог тендерної документації. У п.184 «Відомостей обсягів робіт», що є додатком до ТД, передбачено роботи з «Олiйне фарбування бiлилами з додаванням кольоруграт, рам, труб дiаметром менше 50 мм тощо за два рази» в кількості 0,61 м/кв. В договірній ціні учасник ТОВ «КУЛЕВ- ІНВЕСТ» врахував роботи з «Олiйне фарбування бiлилами з додаванням кольоруграт, рам, труб дiаметром менше 50 мм тощо за два рази» в кількості 0,81 із зазначенням одиниця виміру 100 м2 (Локальний кошторис №2-1-1, п. 23) Враховуючи технічні особливості програмного комплексу АВК-5, в даному випадку, такий вид робіт розраховується програмою у м2 по числовим показникам від нуля до сотих і т.д. та автоматично розраховує розцінки по крайньому (заокругленому в даному випадку до сотих) показнику. В локальному кошторисі №6-2-1 (п. 33) учасник-переможець ТОВ «КУЛЕВ- ІНВЕСТ» врахував роботи «Укладання трубопроводiв iз азбестоцементних безнапiрних труб дiаметром 150 мм» в об’ємах та кількості, які відповідають графічній частині проекту «Основні проектні рішення», яка оприлюднена разом із тендерною документацією на веб-порталі з метою детального опрацювання та підготовки учасниками торгів технічної частини тендерної пропозиції. Таким чином, тендерна пропозиція учасника відповідає вимогам тендерної документації, а тому відсутні підстави для відхилення пропозиції ТОВ «КУЛЕВ-ІНВЕСТ», а її відхилення привело би до порушення основних принципів публічних закупівель та дискримінації учасника закупівель. Окрім того, звертаємо увагу учасника не те, що договірна ціна є додатком до договору, проект якого є у складі тендерної документації. Остаточна договірна ціна встановлюються та формується під час укладення договору із переможцем за результатами проведення процедури торгів. Повноваження щодо узгодження договірної ціни є у замовника та учасника-переможця. Відповідно до Наказу Мінекономрозвитку від 17.03.2016 N454 “Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі”, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва” (далі - ДСТУ), прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року N 293. Згідно з положеннями пункту 6.3.5 ДСТУ, договір за результатами торгів складається після погодження ціни пропозиції (договірної ціни). При цьому Закон України «Про публічні закупівлі» не містить вимоги щодо подання учасником у складі тендерної пропозиції розрахунку договірної ціни до проведення електронного аукціону. У свою чергу, частиною шостою статті 28 Закону встановлено, що за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом. Відповідно до частини другої статті 32 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника- переможця. Згідно з частиною першою статті 36 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Так, згідно зі статтею 843 Цивільного кодексу України у договорі підряду визначається ціна роботи або способи її визначення. Відповідно до статті 844 Цивільного кодексу України ціна у договорі підряду може бути визначена у кошторисі. Якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником. Водночас п. 3 стаття 180. Господарського кодексу України визначає: при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. При цьому пунктом 6.2.4 ДСТУ визначено, що ціна пропозиції переможця торгів є договірною ціною на об’єкт будівництва, яка формується генпідрядником із залученням субпідрядних організацій, погоджується із замовником. Разом з тим, пунктом 3.15 ДСТУ визначено, що договірна ціна - кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі підряду. Таким чином, оскільки ціна тендерної пропозиції учасника може зменшуватись за результатами електронного аукціону, договірна ціна (кошторис) погоджується сторонами саме під час укладання договору про закупівлю, з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Цивільного Кодексу України. Іншими словами, у випадку закупівлі робіт договірна ціна (кошторис) може погоджуватись сторонами саме під час укладання договору про закупівлю з дотриманням вимог Закону та Цивільного кодексу України. Тендерна документація також містить аналогічну вимогу: Остаточна редакція договору про закупівлю складається замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі та результатів аукціону на базі проекту договору про закупівлю, що є додатком 3 до цієї тендерної документації. З зазначеного вбачається, що погодження із Замовником умов Договору про закупівлю, а зокрема і відповідних кошторисів (договірної ціни), є правом учасника торгів, яке може і повинно бути реалізоване Учасником та Замовником в строки, передбачені ч. 3 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Відхилення ж тендерної пропозиції учасника з питань наявності в Замовника зауважень до кошторисів (розрахунків до договірної ціни), до закінчення наданого Законом строку для погодження і підписання договору, або ж навіть до моменту визнання учасника переможцем, - порушує права учасника, оскільки позбавляє його можливості погодити із замовником усі умови договору у встановлені законом строки, після визнання його переможцем у відповідній закупівлі, а відповідно є порушенням принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерної пропозиції учасника встановленої п. 5. ч. 1 ст. 3 Закону. Таким чином, рішення тендерного комітету замовника є законними та обґрунтованими, прийнятими без порушень Закону України «Про публічні закупівлі». Беручи до уваги вищевикладене, підстави для скасування рішення тендерного комітету про визначення переможцем ТОВ «Кулев-Інвест» за процедурою UA-2019-03-05-001045-b були відсутні. Крім того, при підрядному способі будівництва розрахунки між замовником і підрядником провадяться за договірними цінами відповідно до укладених договорів і чинного законодавства. Відповідно до п. 4.3. Договору №1 від 08.04.2019 р. (далі - Договір), підписаного в результаті даної закупівлі з ТОВ «Кулев-Інвест», розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. При цьому, в п. 4.5. Договору визначено: «У випадку виявлення невідповідності робіт, пред’явлених до оплати, встановленим вимогам, завищення їх обсягів або неправильного застосування кошторисних норм, поточних цін та інших помилок, що вплинули на ціну виконаних робіт, Замовник має право за участі Підрядника скоригувати суму, що підлягає оплаті.». Водночас, згідно п. 6.1.2 Замовник має право здійснювати контроль та технічний нагляд за якістю, обсягами та вартістю будівництва об'єкта; відповідністю виконаних робіт вимогам проекту, кошторису, будівельних норм і правил; відповідністю матеріалів, виробів і конструкцій державним стандартам і технічним нормам, не втручаючись у господарську діяльність Підрядника. Таким чином, погоджена договірна ціна має характер лише наміру: зі сторони підрядника – виконати визначений обсяг робіт, зі сторони замовника – прийняти та оплатити їх. В дійсності ж, відповідно до частини 4 ст. 882 ЦК України, передача робіт підрядником і прийняття їх замовником оформляється актом, підписаним обома сторонами. Форма акта приймання виконаних будівельних робіт № КБ-2в має статус примірної форми, яку наведено в додатку Т до Національного стандарту «Правила визначення вартості будівництва» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затвердженого наказом Мінрегіону України від 05.07.13 р. № 293 (далі — ДСТУ Б Д.1.1-1:2013). Відповідно до п. 1.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 цей стандарт обов’язковий при визначені вартості будівництва об’єктів, які споруджують за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі — державні кошти). Також пп. 6.4.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 передбачено: «При визначені вартості виконаних обсягів робіт і проведені взаєморозрахунків за виконані роботи по об’єктах будівництва, зведення яких здійснюється за рахунок державних коштів, застосовуються примірні форми первинних облікових документів «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (примірна форма № КБ-2в) і «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (примірна форма № КБ-3), які наведено у додатку Т та у додатку У». Отже, застосування форм № КБ-2в та № КБ-3 є обов’язковим, а обсяги та вартість робіт, що включаються в такі форми, в обов’язковому порядку погоджуються обома сторонами договору. Будь-які фактично не виконані обсяги робіт (якщо такі будуть), перевірку яких здійснює уповноважена замовником особа, не підлягатимуть оплаті. Таким чином, хочемо звернути увагу на те, що своїми рішеннями тендерний комітет Замовника на заподіяв держаним інтересам шкоди та не завдав будь-яких збитків державному бюджету. Виходячи із вищевикладеного нами надана вичерпна інформація про заходи направлені на виявлення та усунення можливих порушень шляхом повторного аналізу документів, також проведені заходи по усуненню можливих порушень в майбутньому. З метою упередження порушень та забезпечення раціонального та ефективного використання державних коштів, членам тендерного комітету рекомендовано неухильно дотримуватись норм діючого законодавства при проведенні публічних закупівель.

2019-06-12 12:32:26


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 20 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 березня 2019 13:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ЗАХІД-ІТБС" 2 040 630,00
UAH з ПДВ
1 990 008,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Інженерно-виробничий центр "Європрилад" 2 051 465,72
UAH з ПДВ
1 990 009,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ" 2 145 710,40
UAH з ПДВ
2 145 710,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 березня 2019 22:04
332.imd
20 березня 2019 22:02
Письмова згода учасника.pdf
20 березня 2019 22:02
Штатний_розпис_та_наказ.PDF
20 березня 2019 22:02
Статут, виписка з єдр.pdf
20 березня 2019 22:02
Рішення власника.PDF
20 березня 2019 22:02
Паспорт 10 11 12 13.jpg
20 березня 2019 22:02
Паспорт 4 5 8 9.jpg
20 березня 2019 22:02
Паспорт 1 2 3.jpg
20 березня 2019 22:02
Оренда нерухоме майно.PDF
20 березня 2019 22:02
Ліцензія Захід ІТБС (1).PDF
20 березня 2019 22:02
Лист-вiдгук.pdf
20 березня 2019 22:02
Індетифікаційний код.jpg
20 березня 2019 22:02
Звед_кошт_Надвiрна_РВО.PDF
20 березня 2019 22:02
додаткова угода №2.pdf
20 березня 2019 22:02
Договiр_оренди_технiки.PDF
20 березня 2019 22:02
Договiр_Надвiрна_РВО.PDF

Публічні документи

20 березня 2019 14:35
Електронний підпис
20 березня 2019 14:29
9 Кошторис. Благоустрій.pdf
20 березня 2019 14:29
Договірна ціна.pdf
20 березня 2019 14:29
33 Згода.pdf
20 березня 2019 14:29
32 Технічні вимоги.pdf
20 березня 2019 14:29
31 Декларація.pdf
20 березня 2019 14:29
29 Довідка санкції.pdf
20 березня 2019 14:29
27 лист гарантія.pdf
20 березня 2019 14:29
26 Дозвіл 2.pdf
20 березня 2019 14:29
25 Дозвіл 1.pdf
20 березня 2019 14:29
24 Ліцензія 1.pdf
20 березня 2019 14:29
23 Довідка тех вимоги.pdf
20 березня 2019 14:29
19 Копія свідоцтво ПДВ.pdf
20 березня 2019 14:29
18 Копія Статут.pdf
20 березня 2019 14:29
17 Статут.pdf
20 березня 2019 14:29
15 Відгук 3.pdf
20 березня 2019 14:29
14 Відгук 2.pdf
20 березня 2019 14:29
13 Відгук 1.PDF
20 березня 2019 14:29
9 Довідка аналог договір.pdf
20 березня 2019 14:29
7 Накази персонал.pdf
20 березня 2019 14:29
6 Штатний розпис.pdf
20 березня 2019 14:29
6 Довідка персонал.pdf
20 березня 2019 14:29
4 Договір оренди авто 3.pdf
20 березня 2019 14:29
3 Договір оренди авто 2.pdf
20 березня 2019 14:29
2 Договір оренди авто 1.pdf
20 березня 2019 14:29
1 Довідка матер тех база.pdf
20 березня 2019 14:29
Довіреність.pdf
20 березня 2019 14:29
Банківська ліцензія.pdf
20 березня 2019 14:29
Банківська гарантія.pdf
20 березня 2019 14:29
Пропозиція.pdf

Публічні документи

28 березня 2019 14:03
Електронний підпис
28 березня 2019 14:01
Ст.17_ч.2.pdf
28 березня 2019 14:01
Ст.17_ч.1_п.8.pdf
28 березня 2019 14:01
Ст.17_ч.1_п.6.pdf
28 березня 2019 14:01
Ст.17_ч.1_п.3.rar
28 березня 2019 14:01
Ст.17_ч.1_п.2.rar
28 березня 2019 14:01
Реєстр на кваліфікацію.pdf
20 березня 2019 16:53
Електронний підпис
20 березня 2019 16:52
10 Договір.pdf
20 березня 2019 16:52
09 Інша інформація.pdf
20 березня 2019 16:52
08 Субпідряд.pdf
20 березня 2019 16:52
07 Забезпечення ТП.rar
20 березня 2019 16:52
06 На вимогу додатку 4.pdf
20 березня 2019 16:52
05 Повноваження.pdf
20 березня 2019 16:52
04 Розрахунок ДЦ 3.rar
20 березня 2019 16:52
04 Розрахунок ДЦ 2.pdf
20 березня 2019 16:52
04 Розрахунок ДЦ 1.pdf
20 березня 2019 16:52
04 Теххарактеристики.pdf
20 березня 2019 16:52
03 Стаття 17.pdf
20 березня 2019 16:52
01 Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ЗАХІД-ІТБС"

ТОВ Інженерно-виробничий центр "Європрилад"

ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ЗАХІД-ІТБС"
#35422224
Відхилено 1 990 008,00
UAH з ПДВ
25 березня 2019 10:49
ТОВ Інженерно-виробничий центр "Європрилад"
#24688544
Відхилено 1 990 009,00
UAH з ПДВ
25 березня 2019 10:56
ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ"
#37409577
Переможець 2 145 710,40
UAH з ПДВ
25 березня 2019 11:01

Документи

25 березня 2019 10:48
Електронний підпис
25 березня 2019 10:47
40.pdf
21 березня 2019 13:37
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

25 березня 2019 10:55
Електронний підпис
25 березня 2019 10:54
41.pdf
25 березня 2019 10:49
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

25 березня 2019 11:00
Електронний підпис
25 березня 2019 11:00
42.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 березня 2019 11:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ"
#37409577
2 145 710,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 березня 2019 11:00
Електронний підпис
25 березня 2019 11:00
42.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 14:45
4 котельня.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 14:43
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2019 16:38
Doc Nov 29 2019.pdf зміни до договору
29 листопада 2019 16:37
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2019 08:54
АКТ ДУ 2.pdf зміни до договору
30 жовтня 2019 08:49
Додаток 3 ДУ 2 28 10 2019.pdf зміни до договору
30 жовтня 2019 08:48
Договірна ціна та 1-4.pdf зміни до договору
30 жовтня 2019 08:48
Локальні.pdf зміни до договору
30 жовтня 2019 08:48
ДУ 2 28 10 2019.pdf зміни до договору
30 жовтня 2019 08:48
Електронний підпис зміни до договору
12 серпня 2019 09:07
1 12 08 2019.pdf зміни до договору
12 серпня 2019 09:06
Електронний підпис укладений
15 квітня 2019 11:43
Електронний підпис укладений
08 квітня 2019 16:09
#1.pdf укладений
08 квітня 2019 16:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Між Нижньовербізькою сільською радою ОТГ та ТзОВ «Кулев-Інвест» (#37409577, 76018, м. Івано-Франківськ, вул. Чорновола, буд.33), за результатами закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Нове будівництво котельні на твердому паливі в Нижньовербізькій ЗОШ І-ІІІ ст. по вул. Українська 113а, Нижньовербізької сільської ради об’єднаної територіальної громади,Коломийського р-ну, Івано-Франківської обл. [ ДК 021:2015:45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт] UA-2019-03-05-001045-b укладено Договір про закупівлю №1 від 08.04.2019 (далі –Договір). 12.08.2019 Сторони за спільної згоди вирішили укласти Додаткову угоду №1 на підставі п.3 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та внести зміни до Договору, з метою прискорення темпів робіт строк дії договору з «до 31 грудня 2020 року» змінити на «до 31 грудня 2019 року». На підставі цього привести у відповідність «Графік виконання робіт по об’єкту» та «Календарний план робіт по об’єкту». Інші умови договору не змінюються та залишаються чинними у попередній редакції. Ціна договору залишається незмінною 2 145 710,40 грн. з ПДВ. Кількість робіт – 1 робота.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 28.10.2019 Сторони, за спільної згоди, вирішили укласти Додаткову угоду №2 на підставі п.3 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», Акту обстеження та погодження фактичних обсягів робіт, змін та доповнень до проектно-кошторисної документації, обсягів додаткових робіт по об’єкту ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Нове будівництво котельні на твердому паливі в Нижньовербізькій ЗОШ І-ІІІ ст. по вул. Українська 113а, Нижньовербізької сільської ради об’єднаної територіальної громади,Коломийського р-ну, Івано-Франківської обл. [ ДК 021:2015:45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт] від 01 жовтня 2019 та внести зміни до Договору, виклавши Договірну ціну в новій редакції, відповідно п.3.1 Розділу 3 Ціна договору викласти як «3.1. Договірна ціна на момент укладення Договору є твердою і становить: 2 025 733,20 грн. (два мільйони двадцять п’ять тисяч сімсот тридцять три гривні 20 коп.), в тому числі ПДВ.)». При цьому затвердити Додаток 1 «Розрахунок договірної ціни» та Додаток 3 «Календарний план виконання робіт по об'єкту» у новій редакції. Крім того, викласти реквізити Підрядника у новій редакції. Інші умови договору не змінюються та залишаються чинними у попередній редакції. Ціна договору становить 2025733,20 грн. з ПДВ. Кількість робіт – 1 робота.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 29.11.2019 Сторони, за спільної згоди, вирішили укласти Додаткову угоду №3 на підставі п.3 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 5.4 (виникнення несприятливих погодних умов) та пп.3 п.11.1 Договору та внести зміни до Договору, виклавши Додаток 2 «Графік виконання робіт по об’єкту» і Додаток 3 «Календарний план виконання робіт по об’єкту» у новій редакції. Інші умови договору не змінюються та залишаються чинними у попередній редакції. Ціна договору становить 2025733,20 грн. з ПДВ. Кількість робіт – 1 робота.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Між Нижньовербізькою сільською радою ОТГ та ТзОВ «Кулев-Інвест» (#37409577, 76018, м. Івано-Франківськ, вул. Чорновола, буд.33), за результатами закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Нове будівництво котельні на твердому паливі в Нижньовербізькій ЗОШ І-ІІІ ст. по вул. Українська 113а, Нижньовербізької сільської ради об’єднаної територіальної громади,Коломийського р-ну, Івано-Франківської обл. [ ДК 021:2015:45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт] UA-2019-03-05-001045-b укладено Договір про закупівлю №1 від 08.04.2019 (далі – Договір). 26.12.2019 Сторони, за спільної згоди, вирішили укласти Додаткову угоду №4 на підставі п.1,3 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», та п.1.2, п.10.1, пп.1,3 п.11.1 Договору та внести зміни до Договору, виклавши Додаток 3 «Календарний план виконання робіт по об’єкту» у новій редакції. Також зменшити договірну ціну на 43 650,78, у зв’язку із чим п. 3.1. Договору викласти у редакції «Договірна ціна на момент укладення Договору є твердою і становить: 1 982 082,42 грн. (один мільйон дев’ятсот вісімдесят дві тисячі вісімдесят дві грн., 42 коп.), в тому числі ПДВ.». Інші умови договору не змінюються та залишаються чинними у попередній редакції. Кількість робіт – 1 робота.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 982 082,42
UAH (в тому числі ПДВ 330 347,07 UAH)