Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги охорони об‘єктів Замовника в м. Києві
Очікувана вартість
3 135 000,00 UAH
UA-2019-03-05-001036-a ● 9c137999c5bc4b328271640ffbdd325c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА СУСПІЛЬНА ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 23152907 |
Вебсайт: | http://www.1tv.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Мельникова, 42 |
Контактна особа: |
Дмитро Жемчужний +380444814693 dzhem@ntu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 березня 2019 12:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 березня 2019 21:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 березня 2019 21:00 |
Початок аукціону: | 15 квітня 2019 12:31 |
Очікувана вартість: | 3 135 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Очікувана вартість закупівлі визначена із розрахунку строку надання послуг з 01.04.2019 по 31.12.2019.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги охорони об‘єктів Замовника в м. Києві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 березня 2019 15:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 березня 2019 15:33 |
TD_охорона_зі змінами_2.docx | |
18 березня 2019 15:33 |
Зміни_2.docx | |
18 березня 2019 15:33 |
Додаток_4_ЗІ ЗМІНАМИ_2.docx | |
12 березня 2019 17:06 |
Зміни.docx | |
05 березня 2019 12:03 |
Додаток_2.docx | |
05 березня 2019 12:03 |
Додаток_3.docx | |
05 березня 2019 12:03 |
Додаток_1.docx |
18 березня 2019 15:34 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
18 березня 2019 15:33 |
TD_охорона_зі змінами_2.docx
|
||||||
18 березня 2019 15:33 |
Зміни_2.docx
|
||||||
18 березня 2019 15:33 |
Додаток_4_ЗІ ЗМІНАМИ_2.docx
|
||||||
12 березня 2019 17:06 |
Зміни.docx
|
||||||
05 березня 2019 12:03 |
Додаток_2.docx
|
||||||
05 березня 2019 12:03 |
Додаток_3.docx
|
||||||
05 березня 2019 12:03 |
Додаток_1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
«Брендовані» автомобілі
Дата подання: 07 березня 2019 10:18
Дата відповіді: 12 березня 2019 15:49
Пунктом 12 Додатку № 4 до тендерної документації передбачено, що Учасник повинен завантажити в електронному вигляді через електронну систему закупівель наступні документи:
«Довідка/інформація у довільній формі про наявність власних груп швидкого реагування на «брендованих» автомобілях в м. Києві (надати фото транспорту з чітким зображенням державних номерних знаків, не менше 10 автомобілів обладнаних автомобільними радіостанціями), та копії свідоцтв про реєстрацію цих транспортних засобів».
Просимо надати роз’яснення, що замовник розуміє під поняттям «брендований» автомобіль?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Під поняттям «брендований» автомобіль, розуміється, що автомобілі груп швидкого реагування (транспорт реагування), повинні бути обладнанні засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами (написами) згідно вимог ДСТУ 3849:2018 (Дорожній транспорт. Кольорографічні схеми, розпізнавальні знаки, написи та спеціальні сигнали оперативних, спеціалізованих та спеціальних транспортних засобів. Загальні вимоги).
«Брендовані» автомобілі
Дата подання: 07 березня 2019 10:18
Дата відповіді: 12 березня 2019 15:50
Пунктом 12 Додатку № 4 до тендерної документації передбачено, що Учасник повинен завантажити в електронному вигляді через електронну систему закупівель наступні документи:
«Довідка/інформація у довільній формі про наявність власних груп швидкого реагування на «брендованих» автомобілях в м. Києві (надати фото транспорту з чітким зображенням державних номерних знаків, не менше 10 автомобілів обладнаних автомобільними радіостанціями), та копії свідоцтв про реєстрацію цих транспортних засобів».
Просимо надати роз’яснення, яким критеріям повинен відповідати автомобіль, щоб Замовник вважав його «брендованим»?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 12 постанови Кабінету Міністрів України
«Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» від 18.11.2015 р. № 960 критеріями, яким повинен відповідати транспорт швидкого реагування є обладнання транспорту реагування засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами, а саме:
а) засоби радіотехнічного зв’язку, експлуатація яких потребує наявності відповідних дозволів, використовуються після отримання таких дозволів;
б) на транспорт реагування суб’єкта охоронної діяльності наносяться кольорографічні схеми (написи), які ідентифікують суб’єкта охоронної діяльності, зокрема його скорочене найменування, номер телефону та емблема (у разі наявності);
в) на транспорт реагування, обладнаний кольорографічними схемами (написами), установлюються спеціальні світлові сигнальні пристрої авто жовтого (оранжевого) кольору та спеціальні звукові сигнали (далі - спеціальні пристрої);
г) використання спеціальних пристроїв дозволяється виключно у випадках оперативного реагування на тривожні сповіщення, що надійшли до пункту централізованого спостереження суб’єкта охоронної діяльності.
Крім того нанесені кольорографічні схеми (написи) повинні відповідати вимогам ДСТУ 3849:2018 (Дорожній транспорт. Кольорографічні схеми, розпізнавальні знаки, написи та спеціальні сигнали оперативних, спеціалізованих та спеціальних транспортних засобів. Загальні вимоги).
«Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» від 18.11.2015 р. № 960 критеріями, яким повинен відповідати транспорт швидкого реагування є обладнання транспорту реагування засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами, а саме:
а) засоби радіотехнічного зв’язку, експлуатація яких потребує наявності відповідних дозволів, використовуються після отримання таких дозволів;
б) на транспорт реагування суб’єкта охоронної діяльності наносяться кольорографічні схеми (написи), які ідентифікують суб’єкта охоронної діяльності, зокрема його скорочене найменування, номер телефону та емблема (у разі наявності);
в) на транспорт реагування, обладнаний кольорографічними схемами (написами), установлюються спеціальні світлові сигнальні пристрої авто жовтого (оранжевого) кольору та спеціальні звукові сигнали (далі - спеціальні пристрої);
г) використання спеціальних пристроїв дозволяється виключно у випадках оперативного реагування на тривожні сповіщення, що надійшли до пункту централізованого спостереження суб’єкта охоронної діяльності.
Крім того нанесені кольорографічні схеми (написи) повинні відповідати вимогам ДСТУ 3849:2018 (Дорожній транспорт. Кольорографічні схеми, розпізнавальні знаки, написи та спеціальні сигнали оперативних, спеціалізованих та спеціальних транспортних засобів. Загальні вимоги).
«Брендовані» автомобілі
Дата подання: 07 березня 2019 10:19
Дата відповіді: 12 березня 2019 15:50
Пунктом 12 Додатку № 4 до тендерної документації передбачено, що Учасник повинен завантажити в електронному вигляді через електронну систему закупівель наступні документи:
«Довідка/інформація у довільній формі про наявність власних груп швидкого реагування на «брендованих» автомобілях в м. Києві (надати фото транспорту з чітким зображенням державних номерних знаків, не менше 10 автомобілів обладнаних автомобільними радіостанціями), та копії свідоцтв про реєстрацію цих транспортних засобів».
Просимо надати роз’яснення, яким нормативно правовим актом визначено необхідність «брендування» автомобілів груп швидкого реагування?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Необхідні вимоги до обладнання автомобілів груп швидкого реагування (транспорт реагування) визначені згідно пункту 30 частини першої статті 7 Закону України “Про ліцензування видів господарської діяльності” та п. 12 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» від 18.11.2015 р. № 960.
10 автомобілів
Дата подання: 07 березня 2019 10:20
Дата відповіді: 12 березня 2019 15:51
Пунктом 12 Додатку № 4 до тендерної документації передбачено, що Учасник повинен завантажити в електронному вигляді через електронну систему закупівель наступні документи:
«Довідка/інформація у довільній формі про наявність власних груп швидкого реагування на «брендованих» автомобілях в м. Києві (надати фото транспорту з чітким зображенням державних номерних знаків, не менше 10 автомобілів обладнаних автомобільними радіостанціями), та копії свідоцтв про реєстрацію цих транспортних засобів».
Згідно Додатоку № 2 до тендерної документації, послуги надаються за чотирма адресами (м. Київ, вул. Мельникова, 42; м. Київ, вул. Хрещатик, 26, м. Київ, вул. Грінченко, 9; м. Київ, вул. Л. Первомайського 5-В).
Ми маємо 9 автомобілів, які використовуються групами швидкого реагування та розміщені таким чином, що в змозі забезпечення прибуття мобільної групи до об’єктів охорони Замовника у нічний час – не більше ніж за 5 хвилин, у денний - не більше ніж за 10 хвилин
Просимо надати роз’яснення, чому необхідно саме не менше 10 автомобілів?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Документи, що підтверджують у відповідності до вимог Закону України "Про охоронну діяльність" від 22.03.2012 року № 4616-VI(із змінами) наявність на правах власності в Учасника транспорту реагування (копії їх технічних паспортів) у кількості не менше 10 автомобілів. Вимога щодо кількості автомобілів обумовлена можливістю своєчасного реагування на сигнали тривоги Замовника (послуги надаються за чотирма адресами) на випадок несправності автомобіля групи швидкого реагування, заторів на дорогах, ДТП, а також слід враховувати, що при спрацьовуванні сигналізації машина може перебувати на іншому виклику, оглядати інші об'єкти і т. д. Крім того, в разі необхідності Виконавець повинен забезпечити прибуття додаткових охоронників (до 5 осіб) в разі необхідності для тимчасового підсилення постів при проведенні масових заходів.
«Брендовані» автомобілі
Дата подання: 07 березня 2019 10:24
Дата відповіді: 12 березня 2019 15:52
Пунктом 12 Додатку № 4 до тендерної документації передбачено, що Учасник повинен завантажити в електронному вигляді через електронну систему закупівель наступні документи:
«Довідка/інформація у довільній формі про наявність власних груп швидкого реагування на «брендованих» автомобілях в м. Києві (надати фото транспорту з чітким зображенням державних номерних знаків, не менше 10 автомобілів обладнаних автомобільними радіостанціями), та копії свідоцтв про реєстрацію цих транспортних засобів».
Просимо надати роз’яснення, чи повинні автомобілі груп швидкого реагування бути транспортом реагування в розумінні Закону України «Про охоронну діяльність»?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Автомобіль групи швидкого реагування – це автомобіль, що належить охоронному підприємству з штатом охоронників цього ж підприємства,
і вважається транспортом реагування в розумінні Закону «Про охоронну діяльність».
і вважається транспортом реагування в розумінні Закону «Про охоронну діяльність».
«Брендовані» автомобілі
Дата подання: 07 березня 2019 10:25
Дата відповіді: 12 березня 2019 15:52
Пунктом 12 Додатку № 4 до тендерної документації передбачено, що Учасник повинен завантажити в електронному вигляді через електронну систему закупівель наступні документи:
«Довідка/інформація у довільній формі про наявність власних груп швидкого реагування на «брендованих» автомобілях в м. Києві (надати фото транспорту з чітким зображенням державних номерних знаків, не менше 10 автомобілів обладнаних автомобільними радіостанціями), та копії свідоцтв про реєстрацію цих транспортних засобів».
Просимо надати роз’яснення, чи буде вважати Замовник автомобіль груп швидкого реагування «брендованим», якщо він є транспортом реагування в розумінні Закону України «Про охоронну діяльність» та відповідає всім вимогам зазначеним в цьому законі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Автомобілі груп швидкого реагування (транспорт реагування) повинні відповідати всім вимогам Закону України "Про охоронну діяльність" від 22.03.2012 року № 4616-VI (із змінами), пункту 30 частини першої статті 7 Закону України “Про ліцензування видів господарської діяльності” та п. 12 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» від 18.11.2015 р. № 960.
Сертифікат кімнати зберігання зброї
Дата подання: 07 березня 2019 10:41
Дата відповіді: 12 березня 2019 15:53
Пунктом 10 Додатку № 4 до тендерної документації передбачено, що Учасник повинен завантажити в електронному вигляді через електронну систему закупівель наступні документи:
"Сканована копія сертифікату відповідності кімнати зберігання зброї та спецзасобів або дозволу на право зберігання зброї".
Просимо роз'яснити: яким органом на думку Замовника такий сертифікат повинен бути наданий?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно ч. 1 ст. 9 Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 року № 46-16-VI суб'єкт охоронної діяльності має право для забезпечення охоронної діяльності придбати, зберігати та використовувати в установленому законодавством порядку спеціальні засоби, перелік яких визначається Додатком до Постанови Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2013 року № 97. Документ, що підтверджує відповідність Учасника вимогам пункту 10 додатку № 4 до тендерної документації, видається органом, якому надані відповідні повноваження згідно чинного законодавства.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-03-05-001036-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ РЕГІОН", Код ЄДРПОУ:42623529
Дата подання: 06 березня 2019 16:32
Порушення Замовником принципів недискримінації
Пунктом 23 Додатку № 4 до тендерної документації передбачено надання учасником сканованої копії звіту за 4 квартал 2018 р. за формою 1ДФ з відміткою відповідного органу державної фіскальної служби України, або з наданням відповідної квитанції, якщо звітність подається у електронному вигляді, що підтверджує наявність в штаті Учасника не менше 40 працюючих.
З наведеного формулювання вбачається, що головною рисою цієї вимоги є необхідність Замовника переконатися, що в штаті учасника є охоронники в кількості не менше ніж 40 осіб.
І для цього Замовник бажає бачити у складі тендерної пропозиції учасників чомусь лише квартальний звіт за формою 1ДФ, в той час як існує велика кількість інших способів документально підтвердити цю інформацію.
Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку або так звана форма 1 ДФ затверджена наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4.
Цим же наказом затверджений «Порядок заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку» (надалі – Порядок).
Відповідно до п. 2.1 Порядку Податковий розрахунок подається окремо за кожний квартал (податковий період) протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного кварталу.
Таким чином, до 1 ДФ вноситься лише та інформація, яка була актуальною для конкретного періоду (кварталу).
Якщо відбулись будь-які зміни в інформації, що подається у формі 1 ДФ, у періоді, що лежить за межами звітного періоду, то відповідні зміни будуть відображати уже в наступному звіті 1 ДФ (за наступний квартал).
Наше підприємство має у своєму штаті більше 100 працівників і тому відповідає кваліфікаційним вимогам Замовника.
Однак, працівники були прийняті на роботу лише з 01 січня 2019 року і тому інформація про їх наявність у штаті підприємства станом на 4 квартал 2018 року буде відсутня у формі 1 ДФ за 4 квартал, оскільки працівники почнуть працювати з початку 1 кварталу 2019 року і, відповідно, інформація про їх наявність буде відображена у формі 1 ДФ за 1 квартал 2019 року.
На підтвердження наявності в штаті учасника (нашого підприємства) більше 100 працівників надаємо копію повідомлення про прийняття працівника на роботу від 27 грудня 2018 року за формою затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 року № 413 з копіями відповідних квитанцій, які підтверджують факт прийняття цього повідомлення органами Державної фіскальної служби України.
На виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» (щодо заборони неправомірного розголошення персональних даних) та Закону України «Про публічні закупівлі» («звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника) інформація про підприємство та про працвників подається у заретушованому вигляді.
З наведеного вбачається, що вимога щодо надання учасником квартального звіту за 4 квартал 2018 р. за формою 1ДФ, що підтверджує наявність в штаті учасника персоналу в кількості не менше ніж 40 працюючих обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі лише тими, які за останній квартал мали у своєму штаті щонайменше 40 працівників, що є дискримінаційним по відношенню, зокрема, нашого підприємства.
Таким чином, Замовником порушуються принципи здійснення публічних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників (штучне обмеження кола учасників); запобігання корупційним діям зловживанням.
Замовник, зловживаючи своїм правом формулювати у тендерній документації вимоги щодо відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, встановив дискримінаційну вимогу, яка надасть можливість відхиляти пропозиції «не своїх» учасників, що є корупційним правопорушенням і карається відповідно Кримінального кодексу України та інших актів чинного законодавства.
Таку позицію поділяє Антимонопольний комітет, що знайшло своє відображення в рішенні від 10.04.2018 № 3280-р/пк-пз.
У зв’язку з наведеним вимагаємо виключити дану вимогу з документації.
У випадку незадоволення наших вимог, ми будемо змушені звернутися за захистом наших прав та законних інтересів до правоохоронних органів та органу оскарження – Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
З наведеного формулювання вбачається, що головною рисою цієї вимоги є необхідність Замовника переконатися, що в штаті учасника є охоронники в кількості не менше ніж 40 осіб.
І для цього Замовник бажає бачити у складі тендерної пропозиції учасників чомусь лише квартальний звіт за формою 1ДФ, в той час як існує велика кількість інших способів документально підтвердити цю інформацію.
Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку або так звана форма 1 ДФ затверджена наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4.
Цим же наказом затверджений «Порядок заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку» (надалі – Порядок).
Відповідно до п. 2.1 Порядку Податковий розрахунок подається окремо за кожний квартал (податковий період) протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного кварталу.
Таким чином, до 1 ДФ вноситься лише та інформація, яка була актуальною для конкретного періоду (кварталу).
Якщо відбулись будь-які зміни в інформації, що подається у формі 1 ДФ, у періоді, що лежить за межами звітного періоду, то відповідні зміни будуть відображати уже в наступному звіті 1 ДФ (за наступний квартал).
Наше підприємство має у своєму штаті більше 100 працівників і тому відповідає кваліфікаційним вимогам Замовника.
Однак, працівники були прийняті на роботу лише з 01 січня 2019 року і тому інформація про їх наявність у штаті підприємства станом на 4 квартал 2018 року буде відсутня у формі 1 ДФ за 4 квартал, оскільки працівники почнуть працювати з початку 1 кварталу 2019 року і, відповідно, інформація про їх наявність буде відображена у формі 1 ДФ за 1 квартал 2019 року.
На підтвердження наявності в штаті учасника (нашого підприємства) більше 100 працівників надаємо копію повідомлення про прийняття працівника на роботу від 27 грудня 2018 року за формою затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 року № 413 з копіями відповідних квитанцій, які підтверджують факт прийняття цього повідомлення органами Державної фіскальної служби України.
На виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» (щодо заборони неправомірного розголошення персональних даних) та Закону України «Про публічні закупівлі» («звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника) інформація про підприємство та про працвників подається у заретушованому вигляді.
З наведеного вбачається, що вимога щодо надання учасником квартального звіту за 4 квартал 2018 р. за формою 1ДФ, що підтверджує наявність в штаті учасника персоналу в кількості не менше ніж 40 працюючих обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі лише тими, які за останній квартал мали у своєму штаті щонайменше 40 працівників, що є дискримінаційним по відношенню, зокрема, нашого підприємства.
Таким чином, Замовником порушуються принципи здійснення публічних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників (штучне обмеження кола учасників); запобігання корупційним діям зловживанням.
Замовник, зловживаючи своїм правом формулювати у тендерній документації вимоги щодо відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, встановив дискримінаційну вимогу, яка надасть можливість відхиляти пропозиції «не своїх» учасників, що є корупційним правопорушенням і карається відповідно Кримінального кодексу України та інших актів чинного законодавства.
Таку позицію поділяє Антимонопольний комітет, що знайшло своє відображення в рішенні від 10.04.2018 № 3280-р/пк-пз.
У зв’язку з наведеним вимагаємо виключити дану вимогу з документації.
У випадку незадоволення наших вимог, ми будемо змушені звернутися за захистом наших прав та законних інтересів до правоохоронних органів та органу оскарження – Антимонопольного комітету України.
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 березня 2019 14:41
До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-03-05-001036-a.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:37153018
Дата подання: 15 березня 2019 20:17
Дата подання: 15 березня 2019 20:17
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 20 березня 2019 22:31
рішення від 20.03.2019 № 3185 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 20 березня 2019 22:30
Про перенесення UA-2019-03-05-001036-a.pdf
Дата публікації: 04 квітня 2019 12:00
Інформація про резолютивну частину рішення від 05.04.2019 № 4073.pdf
Дата публікації: 08 квітня 2019 14:49
рішення від 05.04.2019 № 4073.pdf
Дата публікації: 10 квітня 2019 22:44
Номер скарги: UA-2019-03-05-001036-a.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:35900097
Дата подання: 24 квітня 2019 14:50
Дата подання: 24 квітня 2019 14:50
Скарга
СКАРГА на незаконні дії Замовника - Публічне акціонерне товариство «Національна суспільна телерадіокомпанія України» , в порядку, встановленому ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 02 травня 2019 17:27
Рішення від 02.05.2019 № 5209.pdf
Дата публікації: 02 травня 2019 17:27
Інформація про резолютивну частину рішення від 17.05.2019 № 6107.pdf
Дата публікації: 20 травня 2019 17:54
Рішення від 17.05.2019 № 6107.pdf
Дата публікації: 22 травня 2019 23:07
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 квітня 2019 12:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Общество с отграниченной ответственностью "Артикард Секьюрити" |
1 771 000,00
UAH
|
1 771 000,00
UAH
|
Документи |
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ" |
2 244 000,00
UAH
|
1 963 500,00
UAH
|
Документи |
ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" |
2 026 200,00
UAH
|
1 979 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Общество с отграниченной ответственностью "Артикард Секьюрити" #38444057 |
Відхилено |
1 771 000,00
UAH
|
17 квітня 2019 17:21
|
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ" #37153018 |
Переможець |
1 963 500,00
UAH
|
17 квітня 2019 17:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 січня 2020 10:05
|
298-30.4.д.у.4.pdf | зміни до договору |
31 січня 2020 09:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2019 11:52
|
298-30.4 д.у.3.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2019 11:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 травня 2019 10:23
|
298-30.4.д.у.1.pdf | зміни до договору |
30 травня 2019 10:22
|
Електронний підпис | укладений |
30 травня 2019 10:01
|
298-30.4.pdf | укладений |
30 травня 2019 10:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Строк надання послуг з 1 червня по 31 грудня 2019 Зменшення загальної вартості договору на 522648,00 грн. Загальна вартість послуг становить 1833552,00 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 298-30/4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 298-30/4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору до 31.01.2020 року |
Номер договору про закупівлю: | 298-30/4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення загальної вартості договору та продовження терміну дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 298-30/4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |