Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шкільні меблі ( парти, стільці) для початкових класів " Нової української школи "
Очікувана вартість
1 050 000,00 UAH
UA-2019-03-05-000916-c ● 2de3982f45e14fb6af619b7020082f57
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Золочівської районної державної адміністрації Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 39297986 |
Вебсайт: | http://osvita.at.ua |
Місцезнаходження: | 80700, Україна , Львівська обл., Золочів, вул. Івасюка,12, м. Золочів, Львівська обл. |
Контактна особа: |
Дриботій Наталія Ярославівна +380326542224 rvo.zolochiv@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 березня 2019 17:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 березня 2019 17:49 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 березня 2019 17:49 |
Початок аукціону: | 26 березня 2019 15:54 |
Очікувана вартість: | 1 050 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 найменувань
Шкільні меблі ( парти, стільці) для початкових класів " Нової української школи "
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80700, Україна, Львівська область, Заклади освіти Золочівського району, Заклади освіти Золочівського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 серпня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 березня 2019 16:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 березня 2019 17:45 |
ТД меблі 2019 нова українська школа.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендер
Дата подання: 13 березня 2019 09:29
Дата відповіді: 13 березня 2019 16:15
Доброго дня шановний замовнику. Згідно якого закону України ви вимагаєте Сертифікати ISO.які в нашій країні є добровільними а не обовязковими .Згідно Наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики
01.02.2005 № 28 (у редакції наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 06.11.2013 № 1308) виготовлене меблів ВООБЩЕ не підлягає сертифікації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Закон "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII, зокрема ст.22 визначає обов'язковість тих чи інших пунктів тендерної документації. Керуючись нормами ч.3 ст.22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Отже, Замовник самостійно і на власний розсуд визначає вимоги щодо якості та безпеки товару, який буде закуповуватись. Оскільки товар, що є предметом закупівлі буде використовуватись у навчально-виховному процесі, та для впевненості, що даний товар беде безпечним для здоров`я дітей, навколишнього середовища та відповідає освітнім стандартам, дані вимоги зазначаються у тендерній документації. Згідно до п.3 ч.2 ст22 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник встановлює вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, в тому числі такі вимоги повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Сертифікат ISO 9001:2015 - це сертифікат на систему якості виробництва, отже стосується безпосередньо якості. Сертифікат ISO 14001:2015 - це сертифікат на систему екологічного менеджменту, отже стосується безпосередньо захисту довкілля. Таким чином, обидва стандарти є частиною законодавства України та їх дотримання учасниками процедури за купівлі забезпечує дотримання якісних вимог до предмета закупівлі. Отже, вимоги які було включено до тендерної документації, щодо надання сертифікату на систему якості ISO 9001:2015 та сертифікату екологічного менеджменту ISO 14001:2015 повністю відповідають Закону України "Про публічні закупівлі" та з точки зору їх доступності можуть бути дотримані будь-яким учасником. Свідоцтва про визнання відповідності вимагаються з метою підтвердження відповідності товару освітнім стандартам. З огляду на вищевикладене, вважаємо недоцільним внесення змін до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 березня 2019 16:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ „ ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА” |
938 112,00
UAH з ПДВ
|
874 420,02
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МІРОС ГРУП" |
949 200,00
UAH з ПДВ
|
874 440,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа підприємець Попадюк Василь Васильович |
950 600,00
UAH з ПДВ
|
875 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ |
966 000,00
UAH з ПДВ
|
933 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АНШАР" |
999 600,00
UAH з ПДВ
|
999 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ „ ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА” #25464410 |
Відхилено |
874 420,02
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2019 18:01
|
|
ТОВ "МІРОС ГРУП" #41474495 |
Переможець |
874 440,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2019 09:24
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 12:01
|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 11:58
|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2019 09:59
|
Договір 1904232 від 22.04.2019 шкльні меблі.pdf | укладений |
22 квітня 2019 09:57
|