Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Витратні матеріали для принтерів та копіювальних апаратів форматів А4 та А3
Очікувана вартість
272 160,00 UAH
UA-2019-03-05-000904-c d701d9b4437a41c8a8c6945adb139e07
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сушко Людмила Володимирівна

+380445945972 voz@er.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП Енергоринок
Код ЄДРПОУ: 21515381
Вебсайт: http://www.er.gov.ua
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., місто Київ, вул. Симона Петлюри, 27
Контактна особа: Сушко Людмила Володимирівна
+380445945972
voz@er.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 березня 2019 17:26
Звернення за роз’ясненнями: до 11 березня 2019 17:31
Оскарження умов закупівлі: до 17 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 березня 2019 17:31
Початок аукціону: 22 березня 2019 15:26
Очікувана вартість: 272 160,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 шт
Витратні матеріали для принтерів та копіювальних апаратів форматів А4 та А3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01032, Україна, Київська область, м.Київ, вул. Симона Петлюри,27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює оплату в розмірі 100% від вартості Договору після отримання Товару в повному обсязі та підписання Сторонами видаткової накладної протягом 10 (десяти) банківських днів з дня отримання Покупцем рахунку-фактури. Рахунок-фактура надається Постачальником Покупцеві в день підписання видаткової накладної Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 березня 2019 17:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2019 17:27
Проект Договору.docx
05 березня 2019 17:27
ТД Фарби.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 березня 2019 07:11
Дата відповіді: 07 березня 2019 11:26
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) У тендерній пропозиції допускається пропозиція будь-якого товару, що відповідає вимогам стосовно необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, які наведені в Додатку 1 та у пункті 4 Таблиці 3 Додатку 2 до тендерної документації.
2) Відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) та Тендерної документації, подати пропозицію може будь-який учасник, зареєстрований у Системі. Учасник процедури закупівлі - це фізична особа, у тому числі фізична особо-підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію.
Відповідно до п.1 розділу V Тендерної документації оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозиції є ціна з ПДВ. При цьому в Тендерній документації відсутнє будь-яке обмеження стосовно статусу учасника, включаючи податковий. Таким чином до закупівлі допускаються всі учасники, які подали свої тендерні пропозиції. Стосовно розгляду ціни пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі повідомляємо, що до розгляду приймається ціна пропозиції учасника за результатами аукціону, не зважаючи на наявність чи відсутність в її складі ПДВ. Водночас, рекомендуємо учасникам під час формування ціни своєї пропозиції прийняти до уваги, що замовник, отримуючи фінансування (без ПДВ) та встановлюючи очікувану вартість предмету закупівлі, враховує вимоги податкового законодавства, а отже відповідно до частини 2 статті 31 Закону замовник може скористатися своїм правом та визнати торги такими, що не відбулися у разі, якщо ціна найбльш економічно вигідної тендерної пропозиції перевищує суму, передбачену замовником на фінансування вказаної закупівлі"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 березня 2019 15:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ІТЕС-СЕРВІС 269 970,00
UAH з ПДВ
269 970,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Індустріальні системи автоматизації" 272 022,00
UAH з ПДВ
272 022,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 березня 2019 10:02
Довідка МВС
29 березня 2019 10:02
документи переможця
21 березня 2019 10:29
Електронний підпис
21 березня 2019 10:27
єдрпоу пдв.pdf
21 березня 2019 10:27
статут.pdf
21 березня 2019 10:27
інші.pdf
21 березня 2019 10:27
технічні_вимоги.pdf
21 березня 2019 10:27
кваліфікаційні_вимоги.pdf
21 березня 2019 10:27
ст17.pdf
21 березня 2019 10:27
пропозиція.pdf

Публічні документи

20 березня 2019 14:02
Електронний підпис
20 березня 2019 13:59
Документи технічні.pdf
20 березня 2019 13:59
Документи кваліфікації.pdf
20 березня 2019 13:59
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ІТЕС-СЕРВІС

ТОВ "Індустріальні системи автоматизації"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ІТЕС-СЕРВІС
#39048485
Переможець 269 970,00
UAH з ПДВ
28 березня 2019 16:51

Документи

28 березня 2019 16:50
Електронний підпис
28 березня 2019 16:49
Протокол
22 березня 2019 15:48
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 березня 2019 16:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ІТЕС-СЕРВІС
#39048485
269 970,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 березня 2019 16:50
Електронний підпис
28 березня 2019 16:49
Протокол
22 березня 2019 15:48
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 квітня 2019 14:55
Електронний підпис укладений
10 квітня 2019 14:38
Договір укладений
10 квітня 2019 14:30

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 квітня 2019 — 31 травня 2019
Сума оплати за договором: 269 970,00
UAH з ПДВ