Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт скверу на розі вул. Світлицького та проспекту Свободи у Подільському районі»
Очікувана вартість
2 351 024,00 UAH
UA-2019-03-05-000857-c bb848f6e40e042e5b65481bbdee0423e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дарморос Олена Олексіївна

+380442723536 kievzelenbudtender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 03362123
Вебсайт: http://kievzelenbud.com
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул Кудрявська 23
Контактна особа: Дарморос Олена Олексіївна
+380442723536
kievzelenbudtender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 березня 2019 16:48
Звернення за роз’ясненнями: до 11 березня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 березня 2019 18:00
Початок аукціону: 22 березня 2019 12:26
Очікувана вартість: 2 351 024,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 755,12 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт скверу на розі вул. Світлицького та проспекту Свободи у Подільському районі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04108, Україна, Київська область, м. Київ, сквер на розі вул. Світлицького та проспекту Свободи у Подільському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів після підписання Сторонами актів виконаних робіт та після надходження бюджетних коштів від головного розпорядника бюджетних коштів. Оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платіжками в міру виконання робіт Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 березня 2019 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2019 16:49
Технічні вимоги (Додаток 4).docx
05 березня 2019 16:49
Лист-згода (Додаток 3).docx
05 березня 2019 16:49
Проект договору (Додаток 2).docx
05 березня 2019 16:49
Форма пропозиція (Додаток 1).docx
05 березня 2019 16:49
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-05-000857-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ПРОФТ БУД СІСТЕМ", Код ЄДРПОУ:41376218
Дата подання: 29 березня 2019 11:44
Вимога надана для отримання детальної інфромації про підстави, які стали причиною для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "Профт Буд Сістем".
Тендерний комітет протоколом №4/1 від 26.03.2019 року безпідставно відхилив пропозицію учасника торгів «Капітальний ремонт скверу на розі вул. Світлицького та проспекту Свободи у Подільському районі» ТОВ «ПРОФТ БУД СІСТЕМ». Вимагаємо надати обґрунтовану відповідь щодо порушень умов тендерної документації, які стали причиною для відхилення економічно вигідної пропозиції.
Проектом договору підряду (додаток №2 тендерної документації замовника) в п.2.2 визначено вид договірної ціни - динамічна, в п.2.3 визначено, що вартість прямих витрат при взаєморозрахунках за виконані Підрядником роботи визначається за ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 "Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва", затвердженим наказом Міністерства від 27.08.2013 № 405, на підставі нормативних витрат трудових та матеріально-технічних ресурсів, виходячи з фізичних обсягів виконаних робіт та цін і тарифів, які підтверджені платіжними документами.
Згідно додатку №4 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ. Інформація про характер і необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації предмету закупівлі ціна пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
В п.6.2.1 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 вказано, що ціна пропозиції учасника торгів розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цінах на них.
В п.6.2.5 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 вказано, що вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат підрядник визначає за ДСТУ-Н Б Д.1.1-4.
В п.6.2.3.2. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 вказано, що динамічна договірна ціна встановлюється відкритою та може уточнюватися протягом всього строку будівництва.
В п.6.2.1 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 вказано, що вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат підрядник визначає виходячи з нормативного часу роботи машин, необхідного для виконання обсягу робіт, що пропонується, та вартості експлуатації машин за одиницю часу їх застосування (машино-година) в поточних цінах.
В п.6.3.2 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 вказано, що при розгляді ціни пропозиції учасника конкурсних торгів замов ник, розглядаючи її складові, перевіряє обґрунтованість цін, що склалися в регіоні на відповідні матеріальні ресурси, які, як правило, приймаються найменшими при всіх рівних характеристиках.
Пропозиція учасника торгів була розрахована згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, вартість експлуатації машин та механізмів було визначено на підставі нормативних потреб та в поточних цінах, що є меншими за орендні, згідно ліміту за ДСТУ. Остаточна вартість експлуатації машин та механізмів при динамічній договірній ціні визначається при закритті актів виконаних робіт виходячи з фізичних обсягів виконаних робіт та уточнених цін ресурсів, прийнятих в договірній ціні (п.6.4.4.1 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013).
Підтверджуючи факт упередженого ставлення під час оцінки пропозиції ТОВ «ПРОФТ БУД СІСТЕМ», вважаємо за необхідне зазначити, що протокол відхилення №4/1 від 26.03.19 створює прецедент безпідставного відхилення тендерної пропозиції, оскільки тендерним комітетом раніше було визначено переможцями:
- ПП «Водоліт» (договір підряду №12/2 від 15.02.2019 по об’єкту « Будівництво трубопроводів по об’єкту «Капітальний ремонт скверу на вул. Кирилівській, 99 в Подільському районі»;
-ТОВ «ХБСП Мегабуд ЛТД» (договір підряду №163/9 від 24.09.2018 року по об’єкту «Реконструкція парку відпочинку в урочищі «Наталка» в Оболонському районі»;
В обох тендерних пропозиціях відсутня ознака оренди техніки, а її вартість врахована також за усередненими даними згідно поточних цін. Проте замовником було прийнято рішення про відповідність тендерної пропозиції всім умовам тендерної документації.
Під час підготовки тендерної пропозиції учасником ТОВ «ПРОФТ БУД СІСТЕМ» було дотримано усіх вимог які зазначені у тендерній документації, зокрема у Додатку 4 до тендерної документації, через що вбачаємо за необхідне отримати від тендерного комітету змістовну відповідь щодо непослідовності прийняття рішень під час розгляду та оцінки тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПРОФТ БУД СІСТЕМ».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 квітня 2019 17:46
Доброго дня,
у відповідь на вимогу № 21-03 від 29.03.2019 року від ТОВ «ПРОФТ БУД СІСТЕМ» по об’єкту: «Капітальний ремонт скверу на розі вул. Світлицького та проспекту Свободи у Подільському районі», повідомляємо наступне:
- згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 п.6.2.5 вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат визначає за ДСТУ-Н Б Д.1.1-4.
- ДСТУ-Н Б Д.1.1-4 :2013 п.6.1 вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат підрядник визначає виходячи з нормативного часу роботи машин, необхідного для виконання обсягу робіт, що пропонується, та вартості експлуатації машин за одиницю часу іх застосування (машино-година) в поточних цінах.
- ДСТУ-Н Б Д.1.1-2 :2013 п.6.2.1.3 вартість машино-години будівельної техніки, що орендується, приймається за ціною, що склалася в регіоні, яка визначена на підставі аналізу ринку послуг з оренди будівельних машин та механізмів в регіоні та наближених до нього територіях.
У цьому випадку при обчисленні загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку в цілому по будові трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні цієї будівельної техніки, не враховуються.
- Вартість машино-години визначається з використанням показників, рекомендованих центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, містобудування та архітектури («Усереднені показники вартості експлуатації будівельних машин та механізмів») при складанні інвесторської кошторисної документації.

Документи подані скаржником

29 березня 2019 11:44
Вимога вул.Світлицького.pdf
29 березня 2019 11:44
Настанова ДСТУ 2013.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 березня 2019 12:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОФТ БУД СІСТЕМ" 2 288 192,89
UAH з ПДВ
2 288 192,89
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Спеціалізоване підприємство технічних засобів безпеки та охорони" 2 331 919,93
UAH з ПДВ
2 331 919,93
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 березня 2019 17:31
Електронний підпис
21 березня 2019 15:23
Технічні вимоги Дод. 4.pdf
21 березня 2019 15:23
ст. 17.pdf
21 березня 2019 15:23
Проект Договору.pdf
21 березня 2019 15:23
Наказ на виконроба.pdf
21 березня 2019 15:23
Комерційні пропозиції.pdf
21 березня 2019 15:23
Календарний Графік.pdf
21 березня 2019 15:23
Г.Л. про захист довкілля.pdf
21 березня 2019 15:23
Рішення Тендер.pdf
21 березня 2019 15:23
ВІдомості з ЄДР.pdf
21 березня 2019 15:23
Витяг з протоколу.pdf
21 березня 2019 15:23
Витяг ЄДР.pdf
21 березня 2019 15:23
Фото-Фiксацiя.pdf
21 березня 2019 15:23
Довідка про працівників.pdf
21 березня 2019 15:23
Довідка МТБ.pdf
21 березня 2019 15:23
Вiдгук.pdf
21 березня 2019 15:23
Розрахунок пропозиції.pdf
21 березня 2019 15:23
Розрахунок зп.pdf
21 березня 2019 15:23
21.imd

Публічні документи

29 березня 2019 15:22
Електронний підпис
29 березня 2019 15:05
Довідки.pdf
21 березня 2019 17:29
Електронний підпис
21 березня 2019 16:27
Досвід 2.pdf
21 березня 2019 16:25
Комерційні пропозиції.pdf
21 березня 2019 16:25
Кошторис.pdf
21 березня 2019 16:25
Кошторис (2).pdf
21 березня 2019 16:25
Тендерна пропозиція.pdf
21 березня 2019 16:25
Договір озеленення.pdf
21 березня 2019 16:25
2.imd
21 березня 2019 16:25
Статут.pdf
21 березня 2019 16:25
Фото досвід 2.pdf
21 березня 2019 16:25
Договір буд. машин.pdf
21 березня 2019 16:25
Досвід 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОФТ БУД СІСТЕМ"

ТОВ "Спеціалізоване підприємство технічних засобів безпеки та охорони"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРОФТ БУД СІСТЕМ"
#41376218
Відхилено 2 288 192,89
UAH з ПДВ
26 березня 2019 13:49
ТОВ "Спеціалізоване підприємство технічних засобів безпеки та охорони"
#37845696
Переможець 2 331 919,93
UAH з ПДВ
26 березня 2019 13:54

Документи

26 березня 2019 13:48
Електронний підпис
26 березня 2019 13:44
протокол
22 березня 2019 12:47
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

26 березня 2019 13:54
Електронний підпис
26 березня 2019 13:52
протокол
26 березня 2019 13:49
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 березня 2019 13:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Спеціалізоване підприємство технічних засобів безпеки та охорони"
#37845696
2 331 919,93
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 березня 2019 13:54
Електронний підпис
26 березня 2019 13:52
протокол
26 березня 2019 13:49
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 12:15
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2019 09:47
ДУ 3.pdf зміни до договору
18 жовтня 2019 09:43
Електронний підпис укладений
09 серпня 2019 15:39
ДУ 2.pdf зміни до договору
09 серпня 2019 15:36
Електронний підпис укладений
17 квітня 2019 17:46
ДУ 1.pdf зміни до договору
17 квітня 2019 17:45
Електронний підпис укладений
12 квітня 2019 17:30
договір укладений
12 квітня 2019 17:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до п.п 2.1 Договору та викласти їх у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 56/4
Договір:
Номер додаткової угоди: 56/4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24.07.2019 № 1310 «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» від 22 березня 2019 року № 507 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується в 2019 році за рахунок бюджетних коштів по Управлінню екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» Сторони дійшли згоди внести зміни до п.п. 1.1, 2.1 Договору та викласти їх у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 56/4
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною реквізитів Підрядника, Сторони дійшли згоди викласти Розділ 15 у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 56/4
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 331 919,93
UAH (в тому числі ПДВ 388 653,32 UAH)