Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір рулонний
Очікувана вартість
1 080,00 UAH
UA-2019-03-05-000735-c 8ba62fd97d614067b5678ae45048dfcc
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Соколовська Т.Ф.

+380444654547 TENDER_SOKOL@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія «Центральна станція зв'язку» АТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081394
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, Шевченківський район, ВУЛИЦЯ В'ЯЧЕСЛАВА ЛИПИНСЬКОГО, будинок 5
Контактна особа: Соколовська Т.Ф.
+380444654547
TENDER_SOKOL@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 березня 2019 15:53
Звернення за роз’ясненнями: до 10 березня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 березня 2019 17:00
Очікувана вартість: 1 080,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


матеріали
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 рул
Папір рулонний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 березня 2019 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2019 15:50
тенд док папір рулонний.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 06 березня 2019 07:16
Дата відповіді: 11 березня 2019 16:46
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Тендерна документація не передбачає жодних дискримінаційних умов, що можуть перешкоджати участі в торгах фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ.Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах (Ч.5 Розділу І Тендерної документації)
Питання оцінки тендерної пропозиції висвітлено в Розділі V Тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 березня 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОМА-К" 900,00
UAH з ПДВ
900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 березня 2019 15:35
Технічні кваліфікації.rar
20 березня 2019 15:35
Пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОМА-К"

Інформація про відміну

Дата відміни
20 березня 2019 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій