Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

запасні частини до пасажирських вагонів
Очікувана вартість
2 369 167,44 UAH
UA-2019-03-05-000077-c 0d901c53aad44ccf9e071de6095b8e16
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна

+38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
2019tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 березня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 06 квітня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 квітня 2019 10:00
Початок аукціону: 17 квітня 2019 12:04
Очікувана вартість: 2 369 167,44 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 845,84 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 71000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


запасні частини до пасажирських вагонів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6101 шт
Пакет поводка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
100 комплект
Суфле гумове
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Збільшення очікуваної вартості
Дата подання: 07 березня 2019 12:54
Дата відповіді: 08 квітня 2019 17:39
Наше підприємство є вітчизняним виробником запасних частин та гумово-технічних виробів для залізничного транспорту. Проаналізувавши очікувану вартість закупівлі по даних торгах, доводимо до Вашого відома, що собівартість виробництва даної продукції вище ніж очікувана вартість по даним торгам.Зростання собівартості виробництва продукції обумовлено зростанням заробітної плати та підвищенням цін на матеріали для виробництва даної продукції. Крім того у 2-му кварталі очікується підвищення тарифів на електроенергію на 15% для підприємств. З метою постачання якісної продукції та вчасного забезпечення підприємства Укрзалізниці продукцією для можливості виконання планів, просимо Вас збільшити очікувану вартість на 15%. У разі необхідності буде надано підтвердження щодо середньоринкової вартості продукції. Сподіваємось на розуміння.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником прийнято рішення залишити очікувану вартість без змін.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-05-000077-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРА-ЛТД", Код ЄДРПОУ:39998322
Дата подання: 09 березня 2019 21:06
Вимога
Наше підприємство є вітчизняним виробником гумово-технічних виробів для різних галузей промисловості. В тому числі ми виготовляємо згідно власної технічної документації Суфле гумове Р-305, що має всі підтверджуючі якість документи, які вимагаються тендерною документацією.
В тендерній документації до цієї закупівлі зазначено що закупівля товару у кількості 2 позицій відбувається одним лотом. В цей єдиний лот включені позиції такі як: Пакет поводка 34-31-027, Суфле гумове Р-305. Проте ми не маємо змоги прийняти участь у даній закупівлі, оскільки не виробляємо Пакет поводка 34-31-027, так як дана продукція потребує нанесення умовного номеру та не є виключно гумово-технічним виробом, а складається з металевих та гумових частин.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» вимагаємо внести зміни до тендерної документаціїї та розбити лот 1 закупівлі №3709093 на два лоти: Лот №1 - Пакет поводка 34-31-027, Лот №2 - Суфле гумове Р-305.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 квітня 2019 17:40
Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 квітня 2019 12:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ МАНТІКОР 2 369 162,64
UAH з ПДВ
2 369 162,64
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОЕКОПРОДУКТ" 2 369 165,04
UAH з ПДВ
2 369 165,04
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 квітня 2019 18:47
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ_2488.rar
15 квітня 2019 18:47
Технічна част_2_ЕЦП.rar
15 квітня 2019 18:47
Технічна част_2.rar
15 квітня 2019 18:47
Технічна част_1_ЕЦП.rar
15 квітня 2019 18:47
Технічна част_1.rar
15 квітня 2019 18:47
Забезпечення 5111_2488.rar

Публічні документи

12 квітня 2019 14:01
Цінова пропозиція.pdf
12 квітня 2019 14:01
Ст. 17.pdf
12 квітня 2019 14:01
Лист-гарантія.pdf
12 квітня 2019 14:01
Захист довкілля.pdf
12 квітня 2019 14:01
Лист ДІНТЕМ по ТУ.PDF
12 квітня 2019 14:01
Дані на товар.pdf
12 квітня 2019 14:01
Атестат виробництва.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МАНТІКОР

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОЕКОПРОДУКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ МАНТІКОР
#38149217
Переможець 2 369 162,64
UAH з ПДВ
20 травня 2019 17:27

Документи

20 травня 2019 17:26
Електронний підпис
20 травня 2019 17:26
Намір 2488.pdf
20 травня 2019 17:26
Протокол 2488.pdf
17 квітня 2019 14:16
Електронний підпис
17 квітня 2019 14:16
0077.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 травня 2019 17:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ МАНТІКОР
#38149217
2 369 162,64
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 травня 2019 17:26
Електронний підпис
20 травня 2019 17:26
Намір 2488.pdf
20 травня 2019 17:26
Протокол 2488.pdf
17 квітня 2019 14:16
Електронний підпис
17 квітня 2019 14:16
0077.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 травня 2019 16:18
ЦЗВ-03-00719-01.pdf укладений
31 травня 2019 16:17
Електронний підпис зміни до договору
23 вересня 2020 14:26
ЦЗВ-03-00719-01.pdf укладений
23 вересня 2020 14:26
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2020 11:29
ЦЗВ-03-00719-01 (1).pdf зміни до договору
01 квітня 2020 11:29
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 15:27
ЦЗВ-03-00719-01 (1).pdf зміни до договору
23 грудня 2019 15:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-03-00719-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4, ч.4, ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-03-00719-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 травня 2019 — 30 червня 2020
Сума оплати за договором: 2 789 126,40
UAH (в тому числі ПДВ 464 854,40 UAH)