Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ізолятори
insulators
Очікувана вартість
4 793 525,10 UAH
UA-2019-03-04-001776-b 6f295f2742f049e791d5438cbb916310
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна

+38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
2019tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
National ID: 40081347
Contact point: Chaikovska Olena Viktorivna
+38 (044) 465 08 82
2019tender@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 04 березня 2019 18:33
Звернення за роз’ясненнями: до 19 травня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 травня 2019 10:00
Очікувана вартість: 4 793 525,10 UAH з ПДВ
Publication date: 04 березня 2019 18:33
Enquiries until: 19 травня 2019 10:00
Complaints submission until: до 25 травня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 29 травня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 4 793 525 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Scope of the procurement
ізолятори
insulators

Тендерна документація

21 травня 2019 14:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2019 14:43
Зміни до тендеру_2472_20.05.2019.doc
21 травня 2019 14:43
2472 ТД ізолятори_нова редакція_20.05.2019.docx
04 березня 2019 18:30
Додаток №9.docx
21 травня 2019 14:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 березня 2019 18:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2019 14:43
Зміни до тендеру_2472_20.05.2019.doc
21 травня 2019 14:43
2472 ТД ізолятори_нова редакція_20.05.2019.docx
04 березня 2019 18:30
2472 ТД ізолятори.docx
04 березня 2019 18:30
Додаток №9.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Ціна
Дата подання: 20 березня 2019 10:36
Дата відповіді: 21 травня 2019 15:10
В тендерній документації п.5.1 йдеться "Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій на дану закупівлю є ціна. В разі якщо учасник є платником ПДВ відповідно до законодавства, такий учасник обов’язково зазначає ціну з урахування ПДВ." Питання, якщо учасник не платником ПДВ, він зазначає ціну без ПДВ - так? У такому раз,і під час аукціону платник без ПДВ буде мати перевагу перед учасниками, які є платниками ПДВ. Просимо внести зміни в цій пункт з метою усунення дискримінації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: При вирішенні цього питання Замовник буде керуватися зокрема наступним роз’ясненням МЕРТу

http://me.gov.ua/inforez/Details?lang=uk-UA&id=1805d63c-7fd9-43ef-ac0e-6de5a6e8e3c5
Необхідність надання ПОВНОЇ копії ТУ
Дата подання: 22 березня 2019 15:04
Дата відповіді: 21 травня 2019 15:08
Наше підприємство є сертифікованим вітчизняним виробником ізоляторів, необхідних для потреб Вашого підприємства. Технічні умови (ТУ), згідно яких виготовляється наша продукція, погоджені з ПАТ «Укрзалізниця». Повідомляємо про те, що Технічні умови на продукцію - є комерційною таємницею виробника. Оскільки ТУ є основним технічним документом при освоєнні виробництва та при виготовленні продукції, надання повної копії ТУ стороннім організаціям не дозволить зберегти положення нашого підприємства на ринку товарів та може спричинити істотні економічні ризики. Просимо внести зміни до тендерної документації, та замість вимоги надання "повної сканованої копії ТУ" дозволити надання "копії ТУ або витяги з них (титульний лист, технічні характеристики, методи контролю, правила приймання, експлуатації, зберігання, транспортування, маркування, пакування, гарантії виробника).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.
Щодо надання документів, згідно вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі - п. 3.2.2
Дата подання: 22 березня 2019 15:06
Дата відповіді: 21 травня 2019 15:13
Уважно вивчивши тендерну документацію, у нас виникає питання по п. 3.2.2 вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Ви вимагаєте надання документу про відповідність, виданого органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який підтверджує можливість виробника виготовляти запропоновану до постачання продукцію. Доводимо до Вашого відома, що строк отримання зазначеного документу значно перевищує час від виходу оголошення про проведення закупівлю до кінцевого моменту подання пропозицій, тобто документація складена дискримінаційно. Чи допускається надання гарантійного листа про те, що розпочато процедуру отримання документу про відповідність (атестату виробництва, схвалення (сертифікату) системи управління якості виробника) та він буде наданий не пізніше постачання першої партії продукції? Просимо надати роз’яснення та внести відповідні зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до процедур, які застосовуються органами з оцінки відповідності, в рамках проведення робіт з підтвердження відповідності продукції, яка виготовляється серійно, паралельно проводиться обстеження виробництва, на якому виготовляється зазначена продукція. Відтак за наявності у виробника (постачальника) продукції доказів щодо відповідності продукції вимогам, встановленим нормативною документацією на її виготовлення, повинні бути також докази відповідності виробництва встановленим вимогам (атестату виробництва, схвалення (сертифікату) системи управління якості виробника). У разі ж, якщо на момент проведення процедури публічної закупівлі органом з оцінки відповідності здійснюється оцінка відповідності продукції та її виробництва, учасник надає гарантійний лист про те, що документ про відповідність буде наданий не пізніше постачання першої партії продукції (аналогічно з вимогою, викладеною в п. 1.5).
Щодо передачі повноважень на використання ТУ
Дата подання: 22 березня 2019 15:10
Дата відповіді: 21 травня 2019 15:29
п.2.1 Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі тендерної документації вимагається: "Якщо виробник продукції, яка пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ (ТЗ) на виготовлення вказаної продукції, необхідно надати скановану копію листа-підтвердження власника (власників) ТУ (ТЗ), завіреного підписом та печаткою (за наявності) виробника про передачу повноважень на використання даного ТУ (ТЗ) виробнику, продукція якого пропонується до постачання учасником". Повідомляємо, що у виробника є укладений договір про передачу прав на використання ТУ. У зв’язку з цим, просимо відкоригувати дану вимогу на наступну: «Якщо виробник продукції, яка пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ (ТЗ) на виготовлення вказаної продукції, необхідно надати скановану копію документу (договір, лист тощо) власника (власників) ТУ (ТЗ), завіреного підписом та печаткою (за наявності) виробника про передачу повноважень на використання даного ТУ (ТЗ) виробнику, продукція якого пропонується до постачання учасником».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації внесено зміни та оприлюднено в електронній системі закупівель.
Стосовно технічних вимог
Дата подання: 24 березня 2019 08:02
Дата відповіді: 21 травня 2019 15:17
Відповідно 1.2, Додатку 1 вимагається: Для продукції вітчизняного та імпортного виробництва, підтвердження відповідності якої здійснено після 01.01.2018 року, надати: 1.2.1 На продукцію, яка підлягає оцінці відповідності вимогам законодавства – один з наступних документів про відповідність: - сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності); - свідоцтво (у тому числі про визнання); - свідоцтво про допуск типу конструкції; - свідоцтво про допуск до експлуатації; - технічне свідоцтво; - інші документи, що підтверджують виконання визначених вимог, які стосуються предмету закупівлі, підлягають обов’язковій оцінці відповідності, що встановлено міжнародними договорами України та іншими нормативно-правовими актами для продукції, яка використовується для потреб залізничного транспорту; Стосовно останнього абзацу «Інші документи….» не є зрозумілим які інші документи можуть виконання визначених вимог, таке формулювання надає можливість Учасникам та виробникам не сертифікованої продукції надати будь який документ на свій власний розсуд із запевненням, що даний документ є саме тим «Іншим документом», що підтверджують виконання визначених вимог. Викладення вимоги в такій редакції може призвести до того, що АМКУ зобов’яже Вас заключити договір із Учасником, який надав інший документ на свій власний розсуд. Просимо: зазначити в даному пункті вичерпний перелік документів, що на думку Замовника, та з точки зору Законодавства України підтверджують відповідність продукції, що унеможливить шахраям маніпулювати вимогами даного пункту. З повагою. Потенційний Учасник торгів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В пункті 1.2.1 зазначені документи про відповідність, які найчастіше передбачаються чинним законодавством та чинними підзаконними нормативними документами (у тому числі стандартами). Наведення вичерпного переліку документів не є доцільним, оскільки це ускладнить тендерну документацію та призведе до необхідності постійної актуалізації цього переліку, пов’язану з можливими змінами в законодавстві.
У будь-якому випадку документ, який надаватиме учасник, повинен буде спиратись на результати оцінки відповідності, здійсненій відповідно до чинного законодавства.
Щодо підтвердження відповідності
Дата подання: 24 березня 2019 08:15
Дата відповіді: 21 травня 2019 15:06
Відповідно до вимог Додатку 1 вимагається: «Оцінка відповідності, зазначена в пункті 1.2.1 (крім декларування), має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою. Декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 на основі позитивних результатів оцінки відповідності», але переліку документів, що вимагаються для надання в п.1.2.1 не зазначено декларацію про відповідність, що є цілком доцільним, адже декларація про відповідність є документом, яким виробник на свій розсуд декларує відповідність своєї продукції, на відміну сертифікатів відповідності (свідоцтв про визнання, та інших документів, що перелічені в п.1.2.1) які видаються органами з оцінки відповідності, та підтверджують відповідність продукції на Державному рівні. Для унеможливлення шахрайських маніпуляцій просимо Вас видалити з вимог словосполучення: (крім декларування), та речення Декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 на основі позитивних результатів оцінки відповідності», видалення даних вимог дозволить Замовнику придбати якісну продукцію, відповідність якої підтверджено на Державному рівні. З повагою. Потенційний Учасник.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації внесено зміни та оприлюднено в електронній системі закупівель.
Щодо оцінки відповідності
Дата подання: 24 березня 2019 09:35
Дата відповіді: 21 травня 2019 15:04
Відповідно до вимог п. 1.5, Додатку 1 вимагається: Якщо на момент подання пропозиції учасником розпочата процедура оцінки відповідності щодо заявленої продукції, учасник надає гарантійний лист про те, що документ про відповідність буде наданий не пізніше постачання першої партії продукції. Звертаємо Вашу уваго, що процедура оцінки відповідності передбачає значний перелік заходів, в які входять випробування продукції, до завершення таких випробувань жоден не може гарантувати, що продукція витримає ці випробування, Ви можете зіткнутися з ситуацією, коли Учасник стане переможцем торгів, надавши гарантійного листа, про розпочату процедуру оцінки відповідності, та надання документу про відповідність на момент постачання продукції, але продукція не пройде сертифікаційні випробування, та не отримає документу про відповідність. Звичайно такий Учасник сплатить Вашому підприємству штрафні санкції, але процедуру доведеться розпочинати заново, що зірве плани будівництва та поточного ремонту контактних мереж господарств електропостачання залізниць, адже термін подання пропозицій 04.04.2019, аукціон 10.05.2019, термін укладання договору 30.05.2019р., навіть, якщо заявка буде надана одразу після підписання договору, то строк постачання продукції буде 30.06.2019р., потім буде процедура розторгнення договору, нове оголошення (подача 30 днів-30.07.2019), аукціон (30 днів – 30.08.2019), договір (20 днів -20.09.2019), постачання продукції в кінці Жовтня 2019 року, коли вже не має можливості проведення будівництва та реконструкції контактної мережі, або вони ускладняються погодними умовами. Зважаючи на вищезазначене, вважаємо за доцільне внести зміни до п. 1.5., Додатку 1, з вимогами надання гарантійного листа про розпочату процедуру оцінки відповідності, документу, що підтверджує позитивні результати оцінки відповідності, у вигляді протоколу випробувань, виданого акредитованим випробувальним центром, та гарантійного листа від органу, що проводить оцінку відповідності, з вказанням чіткої дати видачі документа про відповідність.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Запропонована редакція не гарантує, що продукція, відносно якої розпочата процедура оцінки відповідності, матиме позитивні результати випробувань. У цьому випадку орган з оцінки відповідності заздалегідь не зможе надати письмових гарантій (із зазначенням чіткої дати видачі документу про відповідність), що результати оцінки відповідності будуть позитивними. Відтак пункт 1.5 залишається в існуючій редакції.
Що до відпмовідності
Дата подання: 24 березня 2019 10:21
Дата відповіді: 21 травня 2019 15:02
Відповідно до вимог Додатку 1, вимагається надання документу про відповідність продукції, але не зазначено чому вона повинна відповідати, з цього виходить, що Учасник може надати документ про відповідність наприклад державному стандарту Зімбабве, що навряд влаштує Замовника, але буде правильним з юридичної точки зору. На території України діє ДСТУ 3024-95, відповідно до п.4.1.1. даного стандарту, ізолятори для контактних мереж електрифікованих залізниць повинні відповідати вимогам цього стандарту та вимогам технічних умов на ізолятори конкретного типу. Зважаючи на зазначене, вважаємо за доцільне внести зміни до тендерної документації з вимогою: Ізолятори повинні відповідати вимогам ДСТУ3024-95, або вимогам розділів цього стандарту, що стосуються технічних вимог до ізоляторів, правил приймання, гарантій та інш. (адже ізолятори не можуть відповідати вимогам на приклад розділу Зміст), та вимогам Технічних умов на виготовлення продукції, погоджених з Укрзалізницею. Це гарантує Замовнику отримання продукції належної якості, яка відповідає вимогам Державних стандартів України. Також просимо надати роз’яснення, чи обов’язково продукція повинна виготовлятися за технічними умовами, що погоджені з Укрзалізницею, як того вимагає ДСТУ3024-95, та чи повинен бути наданий дозвіл на застосування пропонованих ізоляторів виробника в господарствах електропостачання залізниць України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Документ про відповідність повинен бути виданий на підставі позитивних результатів підтвердження вимог, які регламентовані нормативним документом на виготовлення продукції. Вказані вимоги повинні бути не гіршими, аніж зазначено в Додатку А до тендерної документації. Продукція, яка пропонується до постачання і відповідає вимогам тендерної документації, може бути виготовлена як відповідно до вимог стандартів, так і відповідно до вимог технічних умов.
Щодо Санкцій
Дата подання: 24 березня 2019 15:01
Дата відповіді: 21 травня 2019 15:01
У зв’язку із не чітко визначеними вимогами тендерної документації просимо надати роз’яснення: 1. чи може бути закуплена за цими торгами продукція у підприємств, до яких застосовано санкції відповідно до Указу Президента України № 82/2019 від 19.03.2019р. Посилання на сайт Ради Національної Безпеки та Оборони http://www.rnbo.gov.ua/documents/496.html, зокрема у підприємств, перелік яких зазначений в Додатку 2 http://www.rnbo.gov.ua/files/2019/82_2019_2.pdf, вид обмежувальних заходів: 1) обмеження торговельних операцій; 2) запобігання виведенню капіталів за межі України; 3) зупинення виконання економічних та фінансових зобов’язань; 4) заборона здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно з цим Законом; 2. чи може бути закуплена у дилерів (офіційних представників, тощо) продукція, що вироблена (чи виробляється) вищезазначеними підприємства, на які застосовано вищезазначені санкції; 3. чи може бути закуплена продукція, що виробляється за Технічними умовами, що належать підприємствам, на які застосовано вищезазначені санкції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: При ухваленні рішення Замовник керуватиметься чинним законодавством України щодо санкцій, пов’язаних із збройною агресією
РФ проти України.
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 1
Опис предмету закупівлі:
Лот 1
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 511 460,04 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 557,30 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15300 UAH


Title: Lot 1
Description: Lot 1
Current status: Unsuccessful
Estimated total value: 511 460,04 UAH including VAT
Minimal lowering step: 2 557,30 UAH including VAT
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

490 шт
Полімерний ізолятор
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019

Полімерний ізолятор
CPV: 44110000-4

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 26 червня 2019
UA-2019-03-04-001776-b6f295f2742f049e791d5438cbb916310
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна, Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ЕЛЕКТРО ІЗОЛЯЦІЯ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ЕС ПОЛІМЕР" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "МОНОЛІТТОРГ"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

26 червня 2019 11:27
Протокол 2472.pdf
26 червня 2019 11:27
Електронний підпис

Публічні документи

29 травня 2019 09:25
Електронний підпис
29 травня 2019 09:13
Дані1.pdf
29 травня 2019 09:12
Електронний підпис
28 травня 2019 19:22
Електронний підпис
28 травня 2019 19:19
Дані на товар 1.pdf
28 травня 2019 19:19
Що до довкілля.pdf
28 травня 2019 19:19
Укрметртестстандарт.pdf
28 травня 2019 19:19
Сертифікат.pdf
28 травня 2019 19:19
Порівняльні таблиці.pdf
28 травня 2019 19:19
Наказ+Протокол.pdf
28 травня 2019 19:19
Копія технічних умов.pdf
28 травня 2019 19:19
ІСО.pdf
28 травня 2019 19:19
Згода з умовами ТД.pdf
28 травня 2019 19:19
ДСТУ3024.pdf
28 травня 2019 19:19
Витяг ПДВ.pdf

Документи

26 червня 2019 11:30
Протокол 2472.pdf
26 червня 2019 11:30
Електронний підпис

Публічні документи

29 травня 2019 09:30
Електронний підпис
29 травня 2019 09:28
дані на товарЛОТ1.pdf
29 травня 2019 01:29
Електронний підпис
29 травня 2019 01:25
ГОСТ (ДСТУ).pdf
29 травня 2019 01:25
ES тех.документація.pdf
29 травня 2019 01:25
дані на товарЛОТ1.pdf
29 травня 2019 01:24
11Про захист довкілля.pdf
29 травня 2019 01:24
03ПРОТОКОЛ учредителя.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "МОНОЛІТТОРГ" #39719048

№ рішення у справі

60/51-р/к

Дата рішення у справі

06.06.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

26 червня 2019 11:37
Протокол 2472.pdf
26 червня 2019 11:38
Електронний підпис

Публічні документи

29 травня 2019 08:54
Електронний підпис
29 травня 2019 08:50
ISO Славенергопром.pdf
29 травня 2019 08:50
ISO Ізопласт.pdf
29 травня 2019 08:50
Якість Ізопласт Лот 1.pdf
29 травня 2019 08:50
ТУ У 31_6_34974747-001.2008.pdf
29 травня 2019 08:50
ТУ У 31_6_30013244-003.2005.pdf
29 травня 2019 08:49
ДСТУ.pdf
29 травня 2019 08:49
Дані на товар Лот 1.pdf
29 травня 2019 08:49
Про виконання.pdf
29 травня 2019 08:49
Протоколи.pdf
29 травня 2019 08:49
Погодження.pdf
29 травня 2019 08:49
Підтвердження.pdf
29 травня 2019 08:49
ПДВ.pdf
29 травня 2019 08:49
Наказ.pdf
29 травня 2019 08:49
Копія Статуту.pdf
29 травня 2019 08:49
Копія паспорту.pdf
29 травня 2019 08:49
Згода на обробку.pdf
29 травня 2019 08:49
Довкілля.pdf
29 травня 2019 08:49
Відсутність підстав.pdf
29 травня 2019 08:49
Відомості.pdf
29 травня 2019 08:49
Витяг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ЕЛЕКТРО ІЗОЛЯЦІЯ"

ТОВ "ЕС ПОЛІМЕР"

ТОВ "МОНОЛІТТОРГ"

Інформація про відміну

Дата відміни
26 червня 2019 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій