Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісна техніка
Очікувана вартість
16 000,00 UAH
UA-2019-03-04-001008-b ab6b15ca28004ddb9193e78ca5aeda88
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Бондаренко Катерина В'ячеславівна

380673817717
kkzo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 34966254
Вебсайт: http://www.shev.gov.ua/
Місцезнаходження: 04050, Україна , Київська обл., Київ, вул. Білоруська, буд. № 1
Контактна особа: Бондаренко Катерина В'ячеславівна
380673817717,
kkzo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 березня 2019 14:42
Звернення за роз’ясненнями: до 06 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 березня 2019 00:00
Початок аукціону: 07 березня 2019 15:41
Очікувана вартість: 16 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 160,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Офісна техніка
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 Одиниця
Офісна техніка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, місто Київ, Київ, Білоруська 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 березня 2019
ДК 021:2015: 30191000-4 — Офісне устаткування, крім меблів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 березня 2019 14:42
Вимоги загальні обов'язкові.docx
04 березня 2019 14:42
Технічне завдання.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 березня 2019 09:11
Дата відповіді: 05 березня 2019 10:15
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякую за ваше запитання. Стосовно пункту один, Вашого запитання,уважніше читайте технічне завдання. Стосовно пункту 2, так Фоп допускається і буде додаватіся 20% до ціни.
Дискримінаційні умови
Дата подання: 05 березня 2019 12:58
Дата відповіді: 05 березня 2019 14:23
На попереднє запитання, ви відповіли, що «Фоп допускається і буде додаватися 20% до ціни.» ЗАПИТАННЯ ДО ЗАМОВНИКА: «Якою нормою закону керується замовник, для збільшення ціни договору на суму пдв?» Система публічних електронних закупівель Prozorro виникла під час здійснення Реформи державних закупівель. Офіційний слоган реформи: «Всі бачать все». Метою впровадження Реформи було викорінення та системне запобігання корупції, підвищення прозорості процесу здійснення закупівель, перехід на електронний товарооборот, уникнення дискримінації заявок учасників, широке залучення громадськості, запровадження електронного аукціону, який передбачає автоматичну оцінку поданих пропозицій. Відповідно до пункту 6.2 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП "Зовнішторгвідав України" від 16.04.2016 №35, під час здійснення закупівель замовник повинен дотримуватися принципів здійснення закупівель, зокрема недискримінації учасників та об’єктивної і неупередженої оцінки пропозицій. У разі надання пропозиції учасником-неплатником ПДВ або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, то такі пропозиції надаються без врахування ПДВ, про що учасник робить відповідну позначку. Таким чином, замовником повинні розглядатись найбільш економічно вигідні пропозиції за результатами аукціону (остаточні ціни пропозицій). Ще у 2012 році з ПК України вилучили норму про обмеження. Згідно з п. 5 ст. 1 р. I Закону України від 4 листопада 2011 року N 4014-VI "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності" з 1 січня 2012 року ВИКЛЮЧЕНО пп. 139.1.12 п. 139.1 ст. 139 ПКУ, згідно з яким НЕ ВІДНОСИЛИСЬ ДО СКЛАДУ ВИТРАТ платника податку на прибуток витрати, понесені у зв'язку із придбанням товарів (робіт, послуг) та інших матеріальних і нематеріальних активів у фізичної особи - підприємця, що сплачує єдиний податок (крім витрат, понесених у зв'язку із придбанням робіт, послуг у фізичної особи - платника єдиного податку, яка здійснює діяльність у сфері інформатизації). ДФС у м. Києві у листі від 28.09.2016 р. № 6306/Я/26-15-13-02-15 роз'яснили, що платники єдиного податку другої групи не мають права здійснювати господарську діяльність з НАДАННЯ ПОСЛУГ, у тому числі побутових, юридичним особам – не платникам єдиного податку. Натомість обмеження щодо ПРОДАЖУ ТОВАРІВ платниками єдиного податку другої групи юридичним особам за умов дотримання вимог ПКУ, законодавством не передбачено. Відповідно до ст. 19 Конституції України Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Замовник зобов`язаний внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні умови для ФОП-неплатників ПДВ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Всі пропозиції будуть розглянуті окремо з огляду на якість та вартість пропозиції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 березня 2019 16:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ВОЛОШИНОВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА 15 658,00
UAH з ПДВ
15 658,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Кмітюк Олександр Миколайович 15 976,00
UAH з ПДВ
15 976,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 березня 2019 21:20
Довідка 1.pdf
06 березня 2019 21:20
Уставні.zip
06 березня 2019 21:20
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
06 березня 2019 21:20
Довідка2.pdf
06 березня 2019 21:20
Certificate-3010.pdf
06 березня 2019 21:20
Довідка.pdf
06 березня 2019 21:20
Інформація.pdf

Публічні документи

06 березня 2019 21:56
Пропозиція.pdf
06 березня 2019 21:56
Контактні дані.docx

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ВОЛОШИНОВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА

ФОП Кмітюк Олександр Миколайович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ВОЛОШИНОВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА
#2981209581
Переможець 15 658,00
UAH з ПДВ
11 березня 2019 10:33

Документи

11 березня 2019 10:32
10 Офісна техніка (pdf.io).pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2019 10:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ВОЛОШИНОВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА
#2981209581
15 658,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 березня 2019 10:32
10 Офісна техніка (pdf.io).pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Накладна 04.03.pdf укладений
20 березня 2019 17:42