Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Засоби особистої гігієни» ( памперси для дорослих )
Очікувана вартість
202 576,00 UAH
UA-2019-03-04-000899-a e4f1a913fb3b47c4a4fddf043ef610c9
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бухгалтерия Бухгалтерия

+380567252841
+380567253501
buh.tsentr8@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЕМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №8" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37899778
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Софії Ковалевської, буд. 53А
Контактна особа: Бухгалтерия Бухгалтерия
+380567252841,+380567253501
buh.tsentr8@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 березня 2019 12:46
Звернення за роз’ясненнями: до 09 березня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 березня 2019 15:00
Початок аукціону: 20 березня 2019 14:24
Очікувана вартість: 202 576,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 025,76 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33700000-7: Засоби особистої гігієни


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1200 штука
Підгузки для дорослих розмір S
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49087, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Софії Ковалевської 53-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33700000-7 — Засоби особистої гігієни
3870 штука
Підгузки для дорослих розмір М
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49087, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Софії Ковалевської 53-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33700000-7 — Засоби особистої гігієни
5670 штука
Підгузки для дорослих розмір L
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49087, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Софії Ковалевської 53-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33700000-7 — Засоби особистої гігієни
2580 штука
Підгузки для дорослих розмір XL
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49087, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Софії Ковалевської 53-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33700000-7 — Засоби особистої гігієни

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 березня 2019 16:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2019 15:52
34.pdf
05 березня 2019 15:52
Додаток3 тех вимоги (2)підгузки.doc
05 березня 2019 15:52
список змін до ТД (1).doc
04 березня 2019 12:46
Додаток1.doc
04 березня 2019 12:46
ТД_засоби індивідуального захисту.doc
04 березня 2019 12:46
Додаток6.doc
04 березня 2019 12:46
ДОДАТОК №4 (ДОГОВІР ПОСТАВКИ ТОВАРІВ).doc
04 березня 2019 12:46
Додаток5 форма пропозицы (1).doc
05 березня 2019 16:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 березня 2019 13:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2019 15:52
34.pdf
05 березня 2019 15:52
Додаток3 тех вимоги (2)підгузки.doc
04 березня 2019 12:46
Додаток3 тех вимоги (2)підгузки.doc
05 березня 2019 15:52
список змін до ТД (1).doc
04 березня 2019 12:46
Додаток1.doc
04 березня 2019 12:46
ТД_засоби індивідуального захисту.doc
04 березня 2019 12:46
Додаток6.doc
04 березня 2019 12:46
ДОДАТОК №4 (ДОГОВІР ПОСТАВКИ ТОВАРІВ).doc
04 березня 2019 12:46
Додаток5 форма пропозицы (1).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Засоби особистої гігієни» ( памперси для дорослих )
Дата подання: 05 березня 2019 08:44
Дата відповіді: 05 березня 2019 15:55
Доброго дня! Чи можна запропонувати підгузки відповідного розміру S (50-90см), M (80-125см), L (115-155см) та XL (120-170см)? Ці показники розміру відповідають міжнародним загальноприйнятим стандартам і придатні для використання людьми даної розмірної лінійки! Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня! Стосовно вашого питання в ТД.закупівлі були зроблені зміни в додатку 3 тому пропонуемо ще раз переглянути документацію та дотримуватися данних вимог.
Засоби особистої гігієни» ( памперси для дорослих )
Дата подання: 05 березня 2019 16:11
Дата відповіді: 06 березня 2019 08:27
Доброго дня! Як розуміємо, підгузки з розмірами S (50-90см), M (80-125см), L (115-155см) та XL (120-170см) відповідають Вашим технічним вимогам? І ми можемо брати участь в закупівлі з такими підгузками та вони будуть відповідати Вашим вимогам? Дякуємо.
Відповідь: так! вони відповідають вимогам

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-04-000899-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "АЛВІН", Код ЄДРПОУ:39120974
Дата подання: 26 березня 2019 21:53
СКАРГА
Доброго дня, шановний тендерний комітет! З рішенням про визначення ТОВ «АСХОР ТРЕЙД» переможцем, погодитись не можемо з наступних підстав:
В протоколі №49 від 25.03.2019 року зазначено, що на засіданні комітету з конкурсних торгів КНП «Дніпропетровський центр первинної медико-санітарної допомоги №8» ДМР було розглянуто пропозицію учасника ТОВ «АСХОР ТРЕЙД» та визначено, що учасник подав всі документи, що підтверджують відповідність товару кваліфікаційним та технічним вимогам до предмету закупівлі.
А тепер потрібно звернути увагу, що учасник ТОВ «АСХОР ТРЕЙД» запропонував в тендерній пропозиції товар, під назвою (торговою маркою) Daille Care Super та надав авторизаційний лист від виробника, де виробник підтвердив, що виробляє саме продукцію під торговою маркою Daille Care Super та уповноважує ТОВ «АСХОР ТРЕЙД» бути уповноваженим представником в Україні.
Тепер звернемо увагу на декларацію про відповідність, декларація видана іншому уповноваженому представнику, а саме - ТОВ «ДРАЙЛОК ТЕХНОЛОДЖИЗ» код ЄДРПОУ 39141580. При цьому зазначена торгова марка Daille, теж саме зазначено у висновку СЕС, та сертифікаті відповідності.
Виникає питання, чи зареєстрована ТМ Daille Care Super, що вимагалось п. 1 Додатку 3, а саме учасник повинен у складі пропозиції надати свідоцтво про державну реєстрацію МОЗ або декларацію відповідності, сертифікат якості, інструкцію з використання (за наявності).
Якщо згідно авторизаційного листа, ТОВ «АСХОР ТРЕЙД» являється уповноваженим представником, то він мав видати Декларацію про відповідність та взяти на себе всі зобов’язання за виріб, що пропонується.

Підсумовуючи, вважаємо, що учасник не виконав вимоги Замовника та не підтвердив, що товар відповідає медико - технічним вимогам та дозволений в Україні.
Просимо переглянути рішення про визначення переможцем ТОВ «АСХОР ТРЕЙД».


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 квітня 2019 08:29
Надаємо відповідь на вашу вимогу, що згідно вимог Тендерної документації на закупівлю «Підгузків для дорослих розмір S,M,L,XL» згідно ДК 021:2015: 33700000-7 Засоби особистої гігієни, Замовником на підтвердження відповідності продукції медико-технічним вимогам, учасник повинен надати у складі пропозиції свідоцтво про державну реєстрацію МОЗ або декларацію відповідності, сертифікат якості, інструкцію з використання (за наявності). На підтвердження цього Учасником ТОВ «АСХОР ТРЕЙД» були надані наступні документи: Декларація про відповідність, Сертифікат відповідності, Висновок державної санітарно-епідеміалогічної експертизи, інструкція з використання, що підтверджує належну реєстрацію запропонованих виробів згідно чинного законодавства України.
Згідно вимог Тендерної документації надання учасниками листів-авторизацій від виробників/представників/дистриб’юторів щодо постачання продукції, Замовником не вимагалося.
У наданому учасником ТОВ «АСХОР ТРЕЙД» інформаційному листі «Авторизаційний лист тендерні закупівлі Україна» міститься інформація, що ТОВ «АСХОР ТРЕЙД» має повноваження приймати участь, представляти та постачати продукцію Dailee Care Super в тендерних закупівлях на території України до 31.12.2019р. Інформації про те, що ТОВ «АСХОР ТРЕЙД» є офіційним імпортером продукції торгової марки Dailee Care Super в Україну, на якого покладається реєстрація виробу на території України, в цьому листі не зазначено.
Тому вважаємо, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «АСХОР ТРЕЙД» відповідає вимогам тендерної документації замовника.
Номер вимоги: UA-2019-03-04-000899-a.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "АЛВІН", Код ЄДРПОУ:39120974
Дата подання: 03 квітня 2019 23:25
Скарга на рішення Замовника
Доброго дня, тендерний комітет! З ВАШОЮ відповіддю погодитись не можемо, оскільки це лише відписка. Документи на відповідність тендерним комітетом взагалі не перевірялись.

Постає питання, чи маєте ВИ досвід у придбанні медичних виробів?
Медичний виріб, який виробляється під торгівельною маркою Daille Care Super не внесений як виріб медичного призначення у відповідності до Технічного регламенту до реєстру медичних виробів. Учасник ТОВ «АСХОР ТРЕЙД» лише підтвердив в документах до тендерної пропозиції наступні документи: Декларація , сертифікат та СЕС, які стосується лише ТМ Daille, а не виріб, що пропонується Daille Care Super та який зазначений у пропозиції.
Скільки б не мав виробник лінійок виробу під однією торгівельною маркою або виріб з іншою торгівельною маркою, вони повинні бути зареєстровані та мати відповідні документи.

Виробник може реєструвати безліч торгівельних марок на виріб, але вони повинні бути всі без виключення оформленні згідно чинного законодавства України та мати відповідні документи, що не було надано учасником ТОВ”АСХОР ТРЕЙД” по даній закупівлі.
У випадку не прийняття даних доводів та не відхилення пропозиції учасника ТОВ «АСХОР ТРЕЙД», як такий, що невідповідає технічним вимогам (медичному призначенню у відповідності до Технічного регламенту), змушені звернутись з перевіркою вашої установи по даній закупівлі.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 березня 2019 15:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АСХОР ТРЕЙД" 128 761,20
UAH з ПДВ
128 761,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "АЛВІН" 142 821,90
UAH з ПДВ
132 120,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ" 143 711,70
UAH з ПДВ
132 123,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТЕРНАТИВА ТРЕЙД" 152 924,40
UAH з ПДВ
136 133,10
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 150 360,92
UAH з ПДВ
150 360,92
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 березня 2019 15:30
Електронний підпис
20 березня 2019 16:05
Електронний підпис
06 березня 2019 16:17
Електронний підпис
06 березня 2019 16:16
Висновок СЕС Dailee.pdf
06 березня 2019 16:16
Проект договору.pdf
06 березня 2019 16:16
Інші документи.pdf
06 березня 2019 16:16
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

19 березня 2019 09:17
Електронний підпис
19 березня 2019 09:04
Витяг_USR_1005043200.pdf
18 березня 2019 20:54
Cт. 17.pdf
18 березня 2019 20:54
Тех.ч.Seni.pdf
18 березня 2019 20:54
Тендерна пропозиція.pdf
18 березня 2019 20:54
ТД - ZOLLINA - XLARGE.pdf
18 березня 2019 20:54
ТД - ZOLLINA - LARGE.pdf
18 березня 2019 20:54
СЕС - Zollina.pdf
18 березня 2019 20:54
Проект договору.pdf
18 березня 2019 20:54
Повноваження.pdf
18 березня 2019 20:54
Лист-гарантія.pdf
18 березня 2019 20:54
Лист виробника Паксель.pdf
18 березня 2019 20:54
Лист Альтаір.pdf
18 березня 2019 20:54
Копія статуту.pdf
18 березня 2019 20:54
Інструкція Zollina.pdf
18 березня 2019 20:54
Інструкція Basic.pdf
18 березня 2019 20:54
Довідка_Про учасника.pdf
18 березня 2019 20:54
Довідка_Мат. техн. база.pdf
18 березня 2019 20:54
Довідка_Довкілля.pdf
18 березня 2019 20:54
Довідка_Аналог. договір.pdf
18 березня 2019 20:54
Виписка ЄДР.pdf

Публічні документи

19 березня 2019 13:51
Авторизація Медіформ.pdf
19 березня 2019 13:51
термін придатності.pdf
19 березня 2019 13:51
ст 17.pdf
19 березня 2019 13:51
санкції.pdf
19 березня 2019 13:51
САН-ГIГIЄНА.pdf
19 березня 2019 13:51
лист гарантія санкції.pdf
19 березня 2019 13:51
КОПIЯ СТАТУТУ.pdf
19 березня 2019 13:51
КОПIЯ ВИТЯГУ ПДВ.pdf
19 березня 2019 13:51
КОПIЯ ВИТЯГУ З ЄДРПОУ.pdf
19 березня 2019 13:51
КОПIЯ ВИПИСКИ.pdf
19 березня 2019 13:51
Довідка право підпису.pdf
19 березня 2019 13:51
довідка МТБ.pdf
19 березня 2019 13:51
довідка довкілля.pdf
19 березня 2019 13:51
ДВ_3 - 2 Н.pdf
19 березня 2019 13:51
ДВ_1 - MEDIFORM.pdf
19 березня 2019 13:51
відгук.pdf
19 березня 2019 13:51
авторизація 2Н.pdf
19 березня 2019 13:51
IНСТРУКЦIЯ 1.pdf
19 березня 2019 13:51
Certifikat Quality- Eva Premium.pdf

Публічні документи

19 березня 2019 10:00
Електронний підпис
19 березня 2019 09:58
ТД ДЦПМСД 8 березень 2019.pdf

Публічні документи

18 березня 2019 15:44
ТЧ.pdf
18 березня 2019 15:44
КЧ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АСХОР ТРЕЙД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "АЛВІН"

ТОВ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТЕРНАТИВА ТРЕЙД"

ТОВ "БАДМ-Б"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АСХОР ТРЕЙД"
#41755462
Переможець 128 761,20
UAH з ПДВ
26 березня 2019 14:09

Документи

26 березня 2019 14:09
Електронний підпис
26 березня 2019 14:08
Протокол пампеси.pdf
20 березня 2019 15:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 березня 2019 14:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АСХОР ТРЕЙД"
#41755462
128 761,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 березня 2019 14:09
Електронний підпис
26 березня 2019 14:08
Протокол пампеси.pdf
20 березня 2019 15:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 17:32
Електронний підпис зміни до договору
17 квітня 2019 09:07
Протокол Асхор Трейд.pdf зміни до договору
17 квітня 2019 09:04
Електронний підпис укладений
09 квітня 2019 14:59
Ц8 Асхор-Трейд дог+спец памперси 128761,20.pdf укладений
09 квітня 2019 14:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 19/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 19/2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 128 761,20
UAH (в тому числі ПДВ 8 423,63 UAH)