Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги по виготовленню технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель Державного професійно-технічного навчального закладу «Київське вище професійне училище водного транспорту» для експлуатації та обслуговування адміністративно-господарських будівель
Очікувана вартість
350 000,00 UAH
UA-2019-03-04-000876-b 0ebe7743be8f406fbc0cb4a4a921986a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гвоздецька Віта Валентинівна

380444255185 gvozdetska.vita.2017@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний професійно-технічний навчальний заклад "Київське вище професійне училище водного транспорту"
Код ЄДРПОУ: 41541660
Вебсайт: http://kvpuvt.kiev.ua
Місцезнаходження: 04070, Україна , Київ обл., Київ, Братська, 12
Контактна особа: Гвоздецька Віта Валентинівна
380444255185
gvozdetska.vita.2017@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 березня 2019 14:02
Звернення за роз’ясненнями: до 15 березня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 березня 2019 16:00
Початок аукціону: 26 березня 2019 13:23
Очікувана вартість: 350 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Послуги по виготовленню технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації
земель Державного професійно-технічного навчального закладу «Київське вище професійне училище водного транспорту» для експлуатації та обслуговування
адміністративно-господарських будівель
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги по виготовленню технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації
земель Державного професійно-технічного навчального закладу «Київське вище професійне училище водного транспорту» для експлуатації та обслуговування
адміністративно-господарських будівель
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, місто Київ, Київ, Братська, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 березня 2019 14:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 березня 2019 14:04
04 03 19 Тендерна документація.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 05 березня 2019 14:28
Дата відповіді: 06 березня 2019 10:04
У тендерній документації вказано два рахунки Замовника у разі перерахування коштів забезпечення тендерної пропозиції у разі виникнення обставин для його неповернення Учаснику. Просимо визначити конкретний рахунок, який буде вказуватися у банківській гарантії. Це вимога банку-гаранта.
Відповідь: Доброго дня! Рахунок для банківської гарнтії: 35426233012132.
Щодо площі земель
Дата подання: 07 березня 2019 12:05
Дата відповіді: 07 березня 2019 16:19
Доброго дня! Вкажіть будь-ласка площу земельних ділянок, на яких будуть виконуватися роботи щодо інвентаризації земель?
Відповідь: Доброго дня! Площа земельних ділянок вказана в п. 4.3 стор. 3 тендерної документації.
Кваліфікаційний критерій
Дата подання: 11 березня 2019 14:50
Дата відповіді: 14 березня 2019 14:37
Прошу зазначити навіщо Учаснику надавати позитивний відгук контрагента за наданою копією договору(ів), який має бути наданий не раніше ніж за 20 днів до розкриття тендерних пропозицій? В Учасника наявні відгуки надані безпосередньо після виконання договорів. Чому Замовника не влаштовує такий відгук, а саме за 20 днів до розкриття тендерних пропозицій?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник. Замовник не вимагає "багато договорів" , Учасник може надати і один договір. Відповідно до цього, отримати один свіжий відгук від замовника договору, який було виконано без порушень, не викликає багато зусиль та показує Учасника як надійного виконавця. Позитивний відгук має бути наданий НЕ РАНІШЕ ніж за 20 днів до розкриття тендерних пропозицій.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-04-000876-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Халимендик Ірина Олександрівна, Код ЄДРПОУ:3262116801
Дата подання: 06 березня 2019 17:10
вимога на зміну тендерної документації
Вимога
щодо внесення змін до тендерної документації

Шановний тендерний комітет!
Керуючись статтями 3,ст.5 п.3 ,ст. 11 п.3,ст. 22, ст.23 Закону України "Про публічні закупівлі" вважаємо необхідним внести зміни до тендерної документації з метою усунення дискримінаційних умов до потенційних учасників торгів. У пункті 1.3 розділ 5 тендерної документації " Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору " зазначено, що Аналогічним договором вважається договір що був виконаний учасником з проведення інвентаризації земель та/або розробка проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у місті Києві чи Київської області.
Замовником неправомірно встановлені умови підтвердження відповідності учасника встановленому кваліфікаційному критерію, як «наявність досвіду виконання аналогічних договорів», а саме умова щодо наявності в учасника досвіду виконання аналогічних договорів з проведення інвентаризації земель та/або розробка проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у місті Києві чи Київської області, що є дискримінаційною і такою, що не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки Законом визначене право Замовника встановити кваліфікаційні критерії і встановити спосіб документального підтвердження відповідності таким критеріям, але Закон не містить положень, що дозволяють Замовнику встановлювати додаткові умови підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям. Такі положення документації обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, оскільки досвід у виконанні аналогічних договорів або є або він відсутній. Так, стаття 16 Закону України «Про публічні закупівлі» містить положення, що дозволяє Замовнику встановити кваліфікаційний критерій - «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів», а також зобов’язує Замовника передбачити у тендерній документації перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, тобто у документації конкурсних торгів має бути відображена інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям. Слід звернути увагу, що визначальною вимогою Закону, у разі, якщо Замовник бажає перевірити досвід учасника у виконанні аналогічних договорів, є саме наявність досвіду учасників у виконанні аналогічних договорів, при цьому Законом не передбачена можливість обмежувати такий досвід роботи будь-якими часовими рамками,обсягом поставленого товару або кількістю та місцю виконаних договорів, оскільки це може бути інструментом, яким буде звужуватись економічна конкуренція потенційних учасників процедур закупівель.
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені принципи здійснення закупівель, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників. Також, частиною третьою статті 5 названого закону передбачено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, а статтею 22 Закону визначає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Законом України «Про захист економічної конкуренції» також визначено, що економічна конкуренція - це змагання між суб'єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб'єктами господарювання. Також, названим Законом встановлено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов'язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. Таким чином, вважаємо, що положення Тендерної документації , щодо умов підтвердження відповідності учасників встановленому кваліфікаційному критерію як «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» є незаконним і таким, що порушує наші права та інтереси, як потенційних учасників процедури закупівлі, так як ми маємо досвід виконання аналогічних договорів і бажаємо взяти участь у торгах, а умовами тендерної документації встановлені дискримінаційні умови та звужується економічна конкуренція. Вважаємо, що вимога надання аналогічних договорів є такою, що суперечить законодавству та є дискримінаційною.
Цим замовник порушує права та законні інтереси потенційних учасників даної процедури закупівлі. Згідно до ч. 4 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі", "Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників". Ця вимога тендерної документації обмежує коло учасників, зокрема підприємств які мають досвід по виконанню аналогічних робіт.
Враховуючи вище наведене ,просимо внести зміни до тендерної документації та виключити дискримінаційну вимогу щодо надання аналогічних договорів з проведення інвентаризації земель та/або розробка проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у місті Києві чи Київської області.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 березня 2019 13:41
Доброго дня! Оплата за виконання проведених робіт буде проводитись за рахунок бюджетних коштів. З метою забезпечення вчасного та якісного виконання робіт учасники мають відповідати всім необхідним критеріям високого професійного рівня (перелік зазначено у тендерній документації)
Номер вимоги: UA-2019-03-04-000876-b.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Халимендик Ірина Олександрівна, Код ЄДРПОУ:3262116801
Дата подання: 07 березня 2019 09:25
вимога на зміну тендерної документації
Вимога
щодо внесення змін до тендерної документації

Шановний тендерний комітет!
Керуючись статтями 3,ст.5 п.3 ,ст. 11 п.3,ст. 22, ст.23 Закону України "Про публічні закупівлі" вважаємо необхідним внести зміни до тендерної документації з метою усунення дискримінаційних умов до потенційних учасників торгів. У пункті 1.1 розділ 5 тендерної документації « Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» зазначено, що обов’язкова наявність обладнання : - GPS - приймачів (не менше трьох).
Даною вимогою Організатор порушує основні принципи здійснення закупівлі. Згідно ст. 3 закону України «Про публічні закупівлі» одними з принципів здійснення закупівель є добросовісна конкуренція серед Учасників та недискримінація Учасників. В свою чергу в п. 4 ст.22 закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. Своєю вимогою щодо наявності не менше трьох GPS-приймачів Організатор порушив основні принципи здійснення закупівлі та вимоги закону щодо змісту тендерної документації. Адже дана вимога обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації Учасників процедури закупівлі. В ст. 16 вищезазначеного закону вказано, що Замовник в якості одного з кваліфікаційних критеріїв може встановити – наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази. Законом не передбачена умова щодо кількості обладнання. Крім того для виконання зазначеного об’єму вказаних у закупівлі робіт достатньо одного комплекта GPS-приймача .
Враховуючи вищевикладене та керуючись статтями 3, 16, 22 закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо видалити з тендерної документації вимогу, що обмежує конкуренцію, призводить до дискримінації Учасників та привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 березня 2019 13:37
Доброго дня! Вимогу наявності GPS-приймачів (не менше 3) зумовлено обсягом та складністю робіт, а також обмеженими термінами їх виконання.
Номер вимоги: UA-2019-03-04-000876-b.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Халимендик Ірина Олександрівна, Код ЄДРПОУ:3262116801
Дата подання: 15 березня 2019 15:24
уточнення
доброго дня. А чому саме 3, а не 4? 5? ви використовували якісь нормативні документи в своїх розрахунках? дайте будь ласка посилання на них.
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 березня 2019 10:28
Доброго дня! 3 GPS-приймачі для прискорення робіт на трьох земельних ділянках.

Документи подані скаржником

06 березня 2019 17:10
вимога

Документи подані скаржником

07 березня 2019 09:25
вимога

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 березня 2019 13:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЗЕМСПЕЦПРОЕКТ ГРУП 280 000,00
UAH з ПДВ
273 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Комунальне підприємство "Київський інститут земельних відносин" 319 500,00
UAH з ПДВ
276 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 березня 2019 14:54
цінова пропозиція
22 березня 2019 16:51
Статут.pdf
22 березня 2019 16:51
цінова пропозиція.pdf
22 березня 2019 16:51
сертифікати.pdf
22 березня 2019 16:51
реєстрація апаратури.pdf
22 березня 2019 16:51
проект договору.pdf
22 березня 2019 16:51
про охорону праці.pdf
22 березня 2019 16:51
про ліцензування.pdf
22 березня 2019 16:51
повірки приладів.pdf
22 березня 2019 16:51
Підписаний_Licenz.pdf
22 березня 2019 16:51
Підписаний_Kovalenko_834-K-H-O.pdf
22 березня 2019 16:51
Підписаний_G0319-0107-GL_tender.pdf
22 березня 2019 16:51
копії трудових книжок.pdf
22 березня 2019 16:51
додаток 3 технічний опис.pdf
22 березня 2019 16:51
додаток 2 стаття 17.pdf
22 березня 2019 16:51
довідка про працівників.pdf
22 березня 2019 16:51
довідка про банкрутство.pdf
22 березня 2019 16:51
гарант лист до додатку 4.pdf
22 березня 2019 16:51
відомості про учасника.pdf
22 березня 2019 16:51
відгук.pdf
22 березня 2019 16:51
витяги з ДЗК.pdf
22 березня 2019 16:51
Витяг пдв.PDF
22 березня 2019 16:51
витяг з ЄДРПОУ.pdf
22 березня 2019 16:51
Аналог договора і акти.pdf
22 березня 2019 16:51
Licenz.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЗЕМСПЕЦПРОЕКТ ГРУП

Комунальне підприємство "Київський інститут земельних відносин"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЗЕМСПЕЦПРОЕКТ ГРУП
#39645689
Переможець 273 000,00
UAH з ПДВ
29 березня 2019 16:17

Документи

29 березня 2019 16:16
Електронний підпис
29 березня 2019 16:14
Протокол 25_29 03 19_Земля.pdf
26 березня 2019 13:44
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 березня 2019 16:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЗЕМСПЕЦПРОЕКТ ГРУП
#39645689
273 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 березня 2019 16:16
Електронний підпис
29 березня 2019 16:14
Протокол 25_29 03 19_Земля.pdf
26 березня 2019 13:44
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 грудня 2019 15:52
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2019 15:50
Додаткова угода 2 від 04 12 19 ТОВ Земспецпроект Груп.pdf зміни до договору
04 грудня 2019 15:49
Електронний підпис укладений
10 квітня 2019 09:50
Електронний підпис укладений
10 квітня 2019 09:36
Договір 17 від 09 квітня 2019р.pdf укладений
10 квітня 2019 09:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку внесення змін до чинного законодавства які пов’язані з закриттям та реорганізацією\об’єднанням деяких Державних установ та тривалого часу визнання підписанта, що призвело до неможливості виконати взяті зобов’язання в повному обсязі до закінчення 2019р.
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 270 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 45 000,00 UAH)