Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Персональні комп’ютери
Очікувана вартість
115 000,00 UAH
UA-2019-03-04-000590-b ● af78ae1b3b5b4b128339dae20c64950b
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Полтавський обласний клінічний шкірно-венерологічний диспансер Полтавської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 02008968 |
Місцезнаходження: | 36039, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Олеся Гончара , 12 |
Контактна особа: |
Іщенко Ірина Сергіївна +380532562510 shkirven@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 березня 2019 12:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 березня 2019 12:08 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 березня 2019 12:08 |
Початок аукціону: | 15 березня 2019 15:13 |
Очікувана вартість: | 115 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 575,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 комплекти
Персональні комп’ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36039, Україна, Полтавська область, Полтава, вул.Олеся Гончара 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 березня 2019 13:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 березня 2019 12:03 |
Допорогова закупівля компютери.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 березня 2019 09:31
Дата відповіді: 05 березня 2019 14:01
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Нами будуть розглянуті всі пропозиції, які відповідають технічним(якісним) вимогам до предмету закупівлі.
2)Учасники всіх форм власності та організаційно - правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. Відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" ст.28, оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівлі, розглядається інформація про ціну та перелік усіх цінових пропозицій, розміщених у порядку від найнижчої до найвищої.
2)Учасники всіх форм власності та організаційно - правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. Відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" ст.28, оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівлі, розглядається інформація про ціну та перелік усіх цінових пропозицій, розміщених у порядку від найнижчої до найвищої.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-03-04-000590-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "УДОВІН ІЛЛЯ МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3304108999
Дата подання: 19 березня 2019 08:42
Порушення Закону України «Про публічні закупівлі»
Шановний Замовник.
Прохання переглянути ваше рiшення, оскільки є відповідні порушення, а саме:
Дискримінаційна вимога щодо територіального обмеження учасників обов'язковою наявністю сервісного центру у м.Полтава, порушує Законодавство, обмежує конкуренцію та дискримінаційно зменшує потенційне коло учасників. Статею 3 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено головні принципи державних закупівель, а саме - максимальна економія, недискримінація учасників, запобігання зловживанням. Згідно з п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити, крім іншого, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до ст. 16, вимоги, встановлені ст. 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. При цьому відповідно до ч. 3, ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити і не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.”. Раціональніше викладати вимоги щодо строків усунення несправності, гарантійних витрат учасника або використання підмінного фонду.
У той же час, ви обираєте переможцем аукціону, учасника який не надав довідку від авторизованого ОЕМ-дистриб'ютора Windows про те, что на запропоновані персональні комп'ютери буде встановлено Ліцензійне ПЗ Windows 10 Professional. А надав довідку у вільній формі про те що він є партнером партнера на підставі договору, якого теж немає.
Відсутність надання таких роз’яснень з посиланням на законодавчо-нормативну базу або ігнорування нашої Вимоги взагалі, залишає за нами право вважати такі дії з боку Замовника, як грубе порушення принципів здійснення прозорої процедури закупівлі та прояв упередженості в його діях під час визначення переможця за результатами електронного аукціону. Звертаємо вашу увагу на те що, Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон), непередбачено наявність будь-яких кваліфікаційних документів окрім, документів передбачених ч. 2 ст.16 Закону. В ст. 16 та ст. 17 вказано виключний перелік підстав для дискваліфікації учасника. Відповідно до рішень Антимонопольного комітету та Комісії з розгляду Звернень, утвореної при ГО “Transparency International Україна”, вимога документiв на якi ви посилаєтеся, суперечать принципам здійснення закупівель відповідно до ст. 3 Закону, і відповідно така вимога є дискримінаційною по відношенню до учасника торгів, що в свою чергу може містити ознаки порушення п.1, п. 7 ч.1 ст.17 Закону України. Відповідно до вище зложеного, просимо вас при розгляді нашої пропозиції користуватися принципами та нормами Закону, та приймати рішення керуючись Законом. Нагадуємо що основним критерієм оцінки тендерної пропозиції учасника є ціна. Рішення приймати на основі відповідності запропонованого Учасником товару технічним вимогам Замовника та найнижчої ціни що запропонував учасник. Також звертаємо вашу увагу на те що, вимога документів, які непередбачені Законом, та прийняття рішень на безпідставнiй основі, часто використовується при змові представників Учасника та Замовника торгів, що заборонено Законом, та несе кримінальну відповідальність. Відповідно до ст. 164 Закону, оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від 560 000 грн. до 800 000 грн. При наявності пояснення Замовник зобов’язаний приймати пропозицію Учасника до розгляду.Прохання переглянути ваше рішення і повернути нас на кваліфікацію та ствердити в якості переможців по цій закупівлі, згідно найменшої ціни, відповідності технічних та якiсних вимог цієї закупівлі та виконання усіх пунктiв Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути
Згорнути
Прохання переглянути ваше рiшення, оскільки є відповідні порушення, а саме:
Дискримінаційна вимога щодо територіального обмеження учасників обов'язковою наявністю сервісного центру у м.Полтава, порушує Законодавство, обмежує конкуренцію та дискримінаційно зменшує потенційне коло учасників. Статею 3 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено головні принципи державних закупівель, а саме - максимальна економія, недискримінація учасників, запобігання зловживанням. Згідно з п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити, крім іншого, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до ст. 16, вимоги, встановлені ст. 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. При цьому відповідно до ч. 3, ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити і не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.”. Раціональніше викладати вимоги щодо строків усунення несправності, гарантійних витрат учасника або використання підмінного фонду.
У той же час, ви обираєте переможцем аукціону, учасника який не надав довідку від авторизованого ОЕМ-дистриб'ютора Windows про те, что на запропоновані персональні комп'ютери буде встановлено Ліцензійне ПЗ Windows 10 Professional. А надав довідку у вільній формі про те що він є партнером партнера на підставі договору, якого теж немає.
Відсутність надання таких роз’яснень з посиланням на законодавчо-нормативну базу або ігнорування нашої Вимоги взагалі, залишає за нами право вважати такі дії з боку Замовника, як грубе порушення принципів здійснення прозорої процедури закупівлі та прояв упередженості в його діях під час визначення переможця за результатами електронного аукціону. Звертаємо вашу увагу на те що, Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон), непередбачено наявність будь-яких кваліфікаційних документів окрім, документів передбачених ч. 2 ст.16 Закону. В ст. 16 та ст. 17 вказано виключний перелік підстав для дискваліфікації учасника. Відповідно до рішень Антимонопольного комітету та Комісії з розгляду Звернень, утвореної при ГО “Transparency International Україна”, вимога документiв на якi ви посилаєтеся, суперечать принципам здійснення закупівель відповідно до ст. 3 Закону, і відповідно така вимога є дискримінаційною по відношенню до учасника торгів, що в свою чергу може містити ознаки порушення п.1, п. 7 ч.1 ст.17 Закону України. Відповідно до вище зложеного, просимо вас при розгляді нашої пропозиції користуватися принципами та нормами Закону, та приймати рішення керуючись Законом. Нагадуємо що основним критерієм оцінки тендерної пропозиції учасника є ціна. Рішення приймати на основі відповідності запропонованого Учасником товару технічним вимогам Замовника та найнижчої ціни що запропонував учасник. Також звертаємо вашу увагу на те що, вимога документів, які непередбачені Законом, та прийняття рішень на безпідставнiй основі, часто використовується при змові представників Учасника та Замовника торгів, що заборонено Законом, та несе кримінальну відповідальність. Відповідно до ст. 164 Закону, оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від 560 000 грн. до 800 000 грн. При наявності пояснення Замовник зобов’язаний приймати пропозицію Учасника до розгляду.Прохання переглянути ваше рішення і повернути нас на кваліфікацію та ствердити в якості переможців по цій закупівлі, згідно найменшої ціни, відповідності технічних та якiсних вимог цієї закупівлі та виконання усіх пунктiв Закону України "Про публічні закупівлі".
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 березня 2019 12:35
Ваше посилання на порушення вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» № 922 від 25.12.2015р. не є коректним, оскільки дана закупівля регламентується Наказом державного підприємства «Зовнішторгвидав України» (нині – державне підприємство ProZorro ) від 13.04.2016 р. №35, яким затверджено порядок здійснення допорогових закупівель. Відповідно до п. 6.3 вказаного Порядку під час оголошення закупівлі замовник розміщує в електронній системі закупівель інформацію про предмет закупівлі та очікувану вартість, умови договору, порядок і умови проведення закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення закупівлі.
Вимога щодо наявності сервісного центру для обслуговування техніки , яка підлягає закупівлі, у м. Полтаві продиктована необхідністю уникнення додаткових витрат на її транспортування у випадку необхідності ремонту.
Крім цього, Вами не надана інформація по таблиці 1 Додатку № 2 до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів в частині характеристики предмету закупівлі, запропонованої учасником процедури закупівлі.
Вимога щодо наявності сервісного центру для обслуговування техніки , яка підлягає закупівлі, у м. Полтаві продиктована необхідністю уникнення додаткових витрат на її транспортування у випадку необхідності ремонту.
Крім цього, Вами не надана інформація по таблиці 1 Додатку № 2 до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів в частині характеристики предмету закупівлі, запропонованої учасником процедури закупівлі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-03-04-000590-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "УДОВІН ІЛЛЯ МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3304108999
Дата подання: 19 березня 2019 12:56
Порушення Закону України «Про публічні закупівлі»
Шановний Замовник.
Підкажіть будь ласка за яким принципом ви обираєте переможців аукціону?
Ви залишили без відповіді питання щодо невідповідності документального підтвердження легальної продукції Windows, за даним аукціоном. Ви обираєте переможцем аукціону, учасника який не надав довідку від авторизованого ОЕМ-дистриб'ютора Windows про те, что на запропоновані персональні комп'ютери буде встановлено Ліцензійне ПЗ Windows 10 Professional. А надав довідку у вільній формі про те що він є партнером партнера на підставі договору, якого теж немає. Та також за цiною яка не є найнижчою.
Відповідно до вище зложеного, просимо вас при розгляді нашої пропозиції користуватися принципами та нормами Закону, та приймати рішення керуючись Законом. Нагадуємо що основним критерієм оцінки тендерної пропозиції учасника є ціна.
У разі не виконання наших законних вимог щодо внесення змін до тендерної
документації, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України для захисту своїх прав.
Розгорнути
Згорнути
Підкажіть будь ласка за яким принципом ви обираєте переможців аукціону?
Ви залишили без відповіді питання щодо невідповідності документального підтвердження легальної продукції Windows, за даним аукціоном. Ви обираєте переможцем аукціону, учасника який не надав довідку від авторизованого ОЕМ-дистриб'ютора Windows про те, что на запропоновані персональні комп'ютери буде встановлено Ліцензійне ПЗ Windows 10 Professional. А надав довідку у вільній формі про те що він є партнером партнера на підставі договору, якого теж немає. Та також за цiною яка не є найнижчою.
Відповідно до вище зложеного, просимо вас при розгляді нашої пропозиції користуватися принципами та нормами Закону, та приймати рішення керуючись Законом. Нагадуємо що основним критерієм оцінки тендерної пропозиції учасника є ціна.
У разі не виконання наших законних вимог щодо внесення змін до тендерної
документації, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України для захисту своїх прав.
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 березня 2019 15:27
Стосовно Вашого зауваження про «документальне підтвердження легальної продукції Windows повідомляємо, шо ТОВ «Компаком» надав довідку про партнерські відносини з Підприємством зі стопроцентним іноземним капіталом “ОРСІ” щодо закупівлі ПЗ Windows, як і вимагалося п.6 технічним(якісним) вимогам до предмету закупівлі : «Надати Довідку від авторизованого ОЕМ-дистрибьютора Windows про те, що на запропоновані персональні комп’ютери встановлено ліцензійне ПЗ Windows 10 Professional», а умови договору № ПЗ/А-58235 від 12.03.2019, про співробітництво між ТОВ «Компаком» та Підприємством зі стопроцентним іноземним капіталом “ОРСІ” не підлягають розголошенню згідно Закону України «Про інформацію». Враховуючи вище викладене, пропозиція ТОВ «Компаком» цілком відповідає технічним(якісним) вимогам до предмету закупівлі.
У наданій Вами довідці відсутне посилання на те, що на запропоновані персональні комп’ютери встановлене ліцензійне ПЗ Windows 10 Proffessional. Посилання на встановлене програмне забезпечення та наявне периферійне обладнання відсутнє і у наданій Вами ціновій пропозиції.
Відхилення вашої пропозиції, яка мала найменшу ціну, відбулося у відповідності п. 9.2. «Порядку здійснення допорогових закупівель», а саме: «пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає Умовам закупівлі», про що зазначалося вище.
У наданій Вами довідці відсутне посилання на те, що на запропоновані персональні комп’ютери встановлене ліцензійне ПЗ Windows 10 Proffessional. Посилання на встановлене програмне забезпечення та наявне периферійне обладнання відсутнє і у наданій Вами ціновій пропозиції.
Відхилення вашої пропозиції, яка мала найменшу ціну, відбулося у відповідності п. 9.2. «Порядку здійснення допорогових закупівель», а саме: «пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає Умовам закупівлі», про що зазначалося вище.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-03-04-000590-b.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: фізична особа-підприємець Величко Сергій Михайлович, Код ЄДРПОУ:3254015475
Дата подання: 19 березня 2019 17:03
До уваги Замовника
Акцентую увагу на тому, що Замовником зазначено «Надати Довідку ВІД авторизованого ОЕМ-дистрибьютора Windows про те, що на запропоновані персональні комп’ютери встановлено ліцензійне ПЗ Windows 10 Professional». Тобто довідку мало надати «Підприємство зі стопроцентним іноземним капіталом “ОРСІ”, якою б підтверджувало, що дійсно продає/постачає офіційну продукцію своєму партнеру ТОВ "КомпаКом" . В даному же випадку довідку дає НЕ авторизований ОEM-дистриб’ютор, а сам від себе учасник пише/повідомляє, що він є партнером.
Згідно п.9.2. ч.9 Наказу №35 “Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель” прошу Замовника дискваліфікувати пропозицію ТОВ "КомпаКом" як таку, що не відповідає умовам Закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Згідно п.9.2. ч.9 Наказу №35 “Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель” прошу Замовника дискваліфікувати пропозицію ТОВ "КомпаКом" як таку, що не відповідає умовам Закупівлі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 березня 2019 11:58
Ми ще раз переглянули документацію переможця ТОВ "КомпаКом", документація відповідає нашим вимогам в оголошенні
Номер вимоги: UA-2019-03-04-000590-b.a4
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "УДОВІН ІЛЛЯ МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3304108999
Дата подання: 19 березня 2019 17:47
Порушення Закону України «Про публічні закупівлі»
Шановний Замовник, визначитеся з зазначеними вами ж кваліфікаційними вимогами по даній закупівлі.
Довідка надана учасником даної закупівлі а саме ТОВ «Компаком» , не має не якого відношення до довідки зазначеної вами у вимогах, а саме учасник повинен був надати довідку від авторизованого ОЕМ-дистрибьютора Windows про те, що на запропоновані персональні комп’ютери встановлено ліцензійне ПЗ Windows 10 Professional».
І тут же ви в своїй відповіді на вимогу зазначаете наступне;
«ТОВ «Компаком» надав довідку про партнерські вiдношення з Підпріємством зі стовідсотковим іноземним КАПІТАЛОМ "ОРСІ" Щодо закупівлі ПЗ Windows, як и Вимагають п.6 технічним (якісним) Вимоги до предмету закупівлі.»
У разі якщо ви не розумієте, що стосовно ваших вимог, повинен був надати вам учасник, ми доводимо до вашого відома, що довідку повинен був надати авторизований ОЕМ-дистриб'ютор Windows, а не учасник закупівлі, якщо він не є безпосереднім ОЕМ-дистриб'ютор Windows.
Ми вимогаємо повернути нас на квалiфiкацiю та ствердити у якостi переможцiв даної закупiвлi, оскiльки ми виконали усi вимоги закупiвлi згiдно з законодавством України та перемогли у аукцiонi за найменьшою цiною.
Розгорнути
Згорнути
Довідка надана учасником даної закупівлі а саме ТОВ «Компаком» , не має не якого відношення до довідки зазначеної вами у вимогах, а саме учасник повинен був надати довідку від авторизованого ОЕМ-дистрибьютора Windows про те, що на запропоновані персональні комп’ютери встановлено ліцензійне ПЗ Windows 10 Professional».
І тут же ви в своїй відповіді на вимогу зазначаете наступне;
«ТОВ «Компаком» надав довідку про партнерські вiдношення з Підпріємством зі стовідсотковим іноземним КАПІТАЛОМ "ОРСІ" Щодо закупівлі ПЗ Windows, як и Вимагають п.6 технічним (якісним) Вимоги до предмету закупівлі.»
У разі якщо ви не розумієте, що стосовно ваших вимог, повинен був надати вам учасник, ми доводимо до вашого відома, що довідку повинен був надати авторизований ОЕМ-дистриб'ютор Windows, а не учасник закупівлі, якщо він не є безпосереднім ОЕМ-дистриб'ютор Windows.
Ми вимогаємо повернути нас на квалiфiкацiю та ствердити у якостi переможцiв даної закупiвлi, оскiльки ми виконали усi вимоги закупiвлi згiдно з законодавством України та перемогли у аукцiонi за найменьшою цiною.
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 березня 2019 11:59
Ми ще раз переглянули документацію переможця ТОВ "КомпаКом", документація відповідає нашим вимогам в оголошенні .
Номер вимоги: UA-2019-03-04-000590-b.a5
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЗЕД-МОБАЙЛ", Код ЄДРПОУ:41367067
Дата подання: 19 березня 2019 18:13
Несоотвецтвие ТД
Наша компания требует дисквалификации ТОВ "КОМПАКОМ" по скольку ими не было предоставленно АВТОРИЗАЦИОННОГО ПИСЬМА от официального дистрибьютора Майкрософт на теретории Украины, а предоставление ими какой-то "Довідки" это не авторизационное письмо. Так если заказчик не не отреагирует на наше требование, мы будем вынуждены обратится к контролирующим органам Украины с фактом "Коррупционной составляющей" в данной ТЗ.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 березня 2019 12:00
Ми ще раз переглянули документацію переможця ТОВ "КомпаКом", документація відповідає нашим вимогам в оголошенні .
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 березня 2019 15:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "УДОВІН ІЛЛЯ МИКОЛАЙОВИЧ" |
83 600,00
UAH з ПДВ
|
73 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КомпаКом" |
80 334,00
UAH з ПДВ
|
74 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
фізична особа-підприємець Величко Сергій Михайлович |
83 852,70
UAH з ПДВ
|
80 333,70
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЗЕД-МОБАЙЛ" |
87 210,00
UAH з ПДВ
|
87 210,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КУРГАК ОЛЬГА ГЕННАДІЇВНА" |
113 600,00
UAH з ПДВ
|
94 540,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМЕЛ" |
105 375,00
UAH з ПДВ
|
105 375,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "УДОВІН ІЛЛЯ МИКОЛАЙОВИЧ" #3304108999 |
Відхилено |
73 990,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2019 10:18
|
ТОВ "КомпаКом" #40484701 |
Переможець |
74 000,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2019 11:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 березня 2019 11:50
|
File.PDF | укладений |
21 березня 2019 11:42
|