Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція самопливного каналізаційного колектору L=2700м по вулицям Південна, Луганська, Мала Садова, Коцюбинського, Садова, Буткова, Зарічна до КНС № 1 в м. Старобільськ Луганської області» (Корегування)
Очікувана вартість
33 107 832,00 UAH
UA-2019-03-04-000522-c ● eba15a1327ed4b7e92cda9241bc2fa7f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Луганської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 03364062 |
Місцезнаходження: | 93405, Україна , Луганська обл., СЄВЄРОДОНЕЦЬК, проспект Центральний, буд.59 |
Контактна особа: |
Орачова Наталія Олексіївна +38(050)6680410 maslyakie@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 березня 2019 15:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 березня 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 березня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 21 березня 2019 11:25 |
Очікувана вартість: | 33 107 832,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 166 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 165000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
Реконструкція самопливного каналізаційного колектору L=2700м по вулицям Південна, Луганська, Мала Садова, Коцюбинського, Садова, Буткова, Зарічна до КНС № 1 в м. Старобільськ Луганської області» (Корегування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
92700, Україна, Луганська область, СТАРОБІЛЬСЬК, по вулицям Південна, Луганська, Мала Садова, Коцюбинського, Садова, Буткова, Зарічна до КНС № 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 березня 2019 13:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 березня 2019 15:23 |
Проект Договору.docx | |
04 березня 2019 15:23 |
Технічне завдання.pdf | |
04 березня 2019 15:23 |
Тендерна документація.docx |
06 березня 2019 13:04 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 березня 2019 15:23 |
Проект Договору.docx
|
|||
04 березня 2019 15:23 |
Технічне завдання.pdf
|
|||
04 березня 2019 15:23 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо технічного завдання
Дата подання: 07 березня 2019 11:54
Дата відповіді: 11 березня 2019 17:18
Доброго дня.
Просимо вказати клас наслідків (відповідальності) об'єкта
Відповідь: Проектом «Реконструкція самопливного каналізаційного колектору L=2700м по вулицям Південна, Луганська, Мала Садова, Коцюбинського, Садова, Буткова, Зарічна до КНС № 1 в м. Старобільськ Луганської області» (Корегування) визначено клас наслідків (відповідальності) СС2.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-03-04-000522-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ, Код ЄДРПОУ:39699116
Дата подання: 04 квітня 2019 10:35
Скарга
Учасник категорично не згоден із протоколом №13, де зазначена інформація, яка не відповідає дійсності.
По-перше, в протоколі зазначений перелік тендерних пропозицій, що розглядаються тендерним комітетом. В тендерній пропозиції ТОВ «СІП» вартістю 32 592 182,00 грн в локальному кошторисі № 6-1-1 у позиціях 76 та 78 ніякого коефіцієнту не застосовано (окрім к=1). Для перевірки цього факту і надана інформаційна модель договірної ціни до тендерної пропозиції вартістю 32 592 182,00. На підставі яких фактів замовник зробив висновки щодо застосування коефіцієнту невідомо.
По-друге, форма «Розрахунок розміру кошторисної заробітної плати…» складена відповідно Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів , затвердженого наказом Мінрегіону від 20.10.2016 р №281 (зі змінами), який складається підрядником та застосовується на усіх об’єктах будівництва із залученням бюджетних коштів. Цей розрахунок складається в той момент, коли оновлюються дані про розмір прожиткового мінімуму, встановлений для працездатних осіб станом на 01 січня календарного року, та коефіцієнти, що затверджуються галузевою угодою. Цей розрахунок складений інженером з ПКР Василенко Р. В. і буде використовуватися ТОВ «СІП» протягом всього 2019 року під авторством Василенко Р. В. Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації ТОВ «СІП» надає станом на 19 березня 2019 року, Замовник не вимагав надання довідок щодо працівників, які працювали на підприємстві чи надавали які-небудь послуги . Цей розрахунок перевірений генеральним директором Покровською Л. О. та засвідчений її підписом згідно вимог тендерної документації. Умовами ТД також не передбачено, що всі спеціалісти, які виконують підготовку тендерної документації учасника мають бути у штаті або продовжувати працювати на підприємстві і надалі. Тому це не є невідповідністю умовам тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
По-перше, в протоколі зазначений перелік тендерних пропозицій, що розглядаються тендерним комітетом. В тендерній пропозиції ТОВ «СІП» вартістю 32 592 182,00 грн в локальному кошторисі № 6-1-1 у позиціях 76 та 78 ніякого коефіцієнту не застосовано (окрім к=1). Для перевірки цього факту і надана інформаційна модель договірної ціни до тендерної пропозиції вартістю 32 592 182,00. На підставі яких фактів замовник зробив висновки щодо застосування коефіцієнту невідомо.
По-друге, форма «Розрахунок розміру кошторисної заробітної плати…» складена відповідно Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів , затвердженого наказом Мінрегіону від 20.10.2016 р №281 (зі змінами), який складається підрядником та застосовується на усіх об’єктах будівництва із залученням бюджетних коштів. Цей розрахунок складається в той момент, коли оновлюються дані про розмір прожиткового мінімуму, встановлений для працездатних осіб станом на 01 січня календарного року, та коефіцієнти, що затверджуються галузевою угодою. Цей розрахунок складений інженером з ПКР Василенко Р. В. і буде використовуватися ТОВ «СІП» протягом всього 2019 року під авторством Василенко Р. В. Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації ТОВ «СІП» надає станом на 19 березня 2019 року, Замовник не вимагав надання довідок щодо працівників, які працювали на підприємстві чи надавали які-небудь послуги . Цей розрахунок перевірений генеральним директором Покровською Л. О. та засвідчений її підписом згідно вимог тендерної документації. Умовами ТД також не передбачено, що всі спеціалісти, які виконують підготовку тендерної документації учасника мають бути у штаті або продовжувати працювати на підприємстві і надалі. Тому це не є невідповідністю умовам тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 квітня 2019 16:08
У наданій Вами тендерній пропозиції, розміщеній в електронній системі Prozorro 20.03.2019 о 11:51 на загальну суму 32 758 182,97 грн розміщено файл інформаційної моделі договірної ціни imd, який складено в програмному комплексі АВК 5. При перевірці локального кошторису № 6-1-1 даної інформаційної моделі виявлено застосування коефіцієнта 1,1 до позиції 76 та 78.
Відповідно до умов тендерної документації п. 1 «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції» розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 20.03.2019 року, до 12 год. 00 за київським часом.
По другому питанню, згідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та умов тендерної документації учасник надає інформацію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Зауваження, викладені тендерним комітетом в протоколі № 13 від 03.04.2019 є обґрунтованими, в зв’язку з чим вимога ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» не може бути задоволена.
Відповідно до умов тендерної документації п. 1 «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції» розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 20.03.2019 року, до 12 год. 00 за київським часом.
По другому питанню, згідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та умов тендерної документації учасник надає інформацію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Зауваження, викладені тендерним комітетом в протоколі № 13 від 03.04.2019 є обґрунтованими, в зв’язку з чим вимога ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» не може бути задоволена.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 березня 2019 11:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС" |
32 345 245,85
UAH з ПДВ
|
32 345 245,85
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ |
32 758 182,97
UAH з ПДВ
|
32 592 182,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БФ "ОСНОВА" |
32 987 797,72
UAH з ПДВ
|
32 757 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС" |
33 077 742,90
UAH з ПДВ
|
32 911 742,88
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС" #24157485 |
Відхилено |
32 345 245,85
UAH з ПДВ
|
28 березня 2019 15:11
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ #39699116 |
Відхилено |
32 592 182,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2019 15:07
|
|
ТОВ "БФ "ОСНОВА" #41553754 |
Відхилено |
32 757 000,00
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2019 11:20
|
|
ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС" #41242014 |
Переможець |
32 911 742,88
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2019 12:48
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 вересня 2020 10:22
|
Електронний підпис | укладений |
07 квітня 2020 11:48
|
Додаткова угода № 4 від 06.04.2020 до договору № 60.pdf | зміни до договору |
07 квітня 2020 11:38
|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2019 14:55
|
Додаткова угода № 3 від 19.12.2019 до договору № 60.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2019 14:54
|
Електронний підпис | укладений |
10 грудня 2019 13:18
|
Додаткова угода № 2 від 09.12.2019 до договору № 60.pdf | зміни до договору |
10 грудня 2019 13:17
|
Електронний підпис | укладений |
17 жовтня 2019 16:18
|
Додаткова угода № 1 від 17.10.2019 до договору № 60.pdf | зміни до договору |
17 жовтня 2019 16:18
|
Електронний підпис | укладений |
24 квітня 2019 16:43
|
Договір № 60 від 24.04.2019.pdf | укладений |
24 квітня 2019 16:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесені зміни в банківські реквізити 14. Сума договору після внесення змін - 32911742,88 грн . 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - без змін. |
Номер договору про закупівлю: | 60 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни, покращення якості предмета закупівлі 14. Сума договору після внесення змін - 32911741,87 грн. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - без змін. |
Номер договору про закупівлю: | 60 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору 14. Сума договору після внесення змін - 32911741,87 грн. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - без змін. |
Номер договору про закупівлю: | 60 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 07 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в банківські ревізити 14. Сума договору після внесення змін - 32911741,87 грн. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - без змін. |
Номер договору про закупівлю: | 60 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |