Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з грейдерування доріг із грунтовим покриттям м. Токмак Запорізької області
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2019-03-04-000172-c 820919713c464c1db0a1e374a9e99d89
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Обгольц Світлана Альбертівна

+380617822234 obgolts_svetlana@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 березня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління комунального господарства виконавчого комітету Токмацької міської ради
Код ЄДРПОУ: 26316982
Місцезнаходження: 71701, Україна , Запорізька обл., місто Токмак, вул. Центральна, буд. 45
Контактна особа: Обгольц Світлана Альбертівна
+380617822234
obgolts_svetlana@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1400 м.кв
Послуги з грейдерування доріг із грунтовим покриттям м. Токмак Запорізької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71700, Україна, Запорізька область, місто Токмак, на території міста Токмак
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

04 березня 2019 11:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛЯЮЧА КОМПАНІЯ "КОНТАКТ" ТОКМАЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#32223640
Переможець 100 000,00
UAH з ПДВ
04 березня 2019 11:25

Документи

04 березня 2019 11:25
Електронний підпис
04 березня 2019 11:24
договір

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2019 15:38
Акт виконаних робіт від 21.10.2019 укладений
23 жовтня 2019 15:29
Акт виконаних робіт від 07.08.2019 укладений
23 жовтня 2019 15:29
Акт виконаних робіт від 21.06.2019 укладений
23 жовтня 2019 15:29
Акт виконаних робіт від 24.05.2019 укладений
23 жовтня 2019 15:29
Акт виконаних робіт від 15.05.2019 укладений
23 жовтня 2019 15:29
Акт виконаних робіт від 21.03.2019 укладений
23 жовтня 2019 15:29
Акт виконаних робіт від 12.03.2019 укладений
23 жовтня 2019 15:29
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2019 11:49
Додаткова угода від 22.10.2019.pdf зміни до договору
22 жовтня 2019 11:44
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2019 11:36
Електронний підпис укладений
04 березня 2019 13:10
договір від 04.03.2019 укладений
04 березня 2019 13:06
договір від 04.03.2019 укладений
04 березня 2019 11:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, відповідно до п.п.1 п.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами та доповненнями) Замовник і Виконавець дійшли згоди до ДОГОВОРУ № 22/19 від 04.03.2019 року внести наступні зміни: 1) викласти пункт 1.1 у новій редакції; 2) внести зміни до додатку 1 «Договірна ціна», виклавши його у новій редакції, яка додається; 3) Додаток 1 «Договірна ціна», який додається до ДОГОВОРУ №22/19 від 04.03.2019 р. вважати таким, що втратив чинність з моменту підписання даної Додаткової угоди. 2. Вся решта пунктів ДОГОВОРУ № 22/19 від 04.03.2019 р. зберігають силу і підлягають виконанню обома Сторонами, що підписали цей договір. 3. Дана додаткова угода вступає в законну силу з моменту її підписання Сторонами. 4. Дана додаткова угода складена у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. (14. Сума договору після внесення змін: 99999,60 грн. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1017,27 м. кв.)
Номер договору про закупівлю: 22/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 99 999,60
UAH (в тому числі ПДВ 16 666,60 UAH)