Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Рекламні матеріали (банери, постери)
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2019-03-04-000112-b ● e3d05c293bfc4a7bbe9fbd2890dea82f
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент "Адміністрація міського голови" Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34814439 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна , Львівська обл., Львів, пл. Ринок, 1 |
Контактна особа: |
Гірняк-Григор'єва Ірина Василівна 380322975748 irynagirnyak@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 березня 2019 09:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 березня 2019 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 18 березня 2019 13:43 |
Очікувана вартість: | 199 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Послуга включає в себе:
Виготовлення рекламних матеріалів за макетом Замовника;
Доставку готової продукції Замовнику - протягом одного дня від часу заявки;
Реконструкція банеру 2,85 х 7,25 м згідно зміни: розміру, набиття люверсів та спайки при необхідності.
Виготовлення рекламних матеріалів за макетом Замовника;
Доставку готової продукції Замовнику - протягом одного дня від часу заявки;
Реконструкція банеру 2,85 х 7,25 м згідно зміни: розміру, набиття люверсів та спайки при необхідності.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
166 штуки
Рекламні матеріали (банери, постери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79008, Україна, Львівська область, Львів, пл. Ринок, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 березня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 22460000-2 — Рекламні матеріали, каталоги товарів та посібники
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 березня 2019 09:41 |
ТД-рекламні матеріали.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Термін поставки друкованої продукції
Дата подання: 04 березня 2019 12:22
Дата відповіді: 05 березня 2019 11:26
Скажіть будь ласка, чи можливо збільшити термін поставки до 3 днів з моменту отримання макета для друку. Оскільки ми знаходимося в м.Дніпро. В додатку №4 написано - "термін виготовлення – протягом одного дня від часу заявки;", надрукуємо за один день, але 2 дня займе доставка.
Відповідь: У зв'язку з тим, що ми висвітлюємо найважливіші події міста і буває так, що макет погоджуємо у керівництва наприкінці робочого дня, а на ранок вже необхідно вивішувати банер (маємо дуже стислий часовий термін), тому нажаль не можемо змінити термін виготовлення - протягом одного дня від часу заявки.
Щільність матеріалів для друку
Дата подання: 05 березня 2019 10:18
Дата відповіді: 05 березня 2019 15:06
Підкажіть, будь ласка:
1) якою повинна бути щільність банерної тканини для банера розміром 2х0,85 м та Х-банера 1,8х0,8 м?
2) якою повинна бути щільність банерної сітки?
3) якою повинна бути товщина ПВХ?
Відповідь: 1) Стосовно щільності банерної тканини для банера 2 х 0,85 м - звичайний литий банер без ламінації і додаткового покриття; 2) банерна сітка - подвійний підгин зверху та знизу і набиття люверсів зверху і знизу по 15 шт.(d=10 мм); 3) товщина ПВХ - 4 мм.
Виготовлення та поставка ?
Дата подання: 07 березня 2019 16:10
Дата відповіді: 08 березня 2019 07:57
Шановний замовник, час виготовлення і поставки - це різні терміни. Ми знаходимось у Харкові, згідно тендеру виготовимо за 5 годин, а термін поставки не прописаний, отже для економії ми наймемо гужовий транспорт і через два тижні будемо у Вас, не порушив вимог ТД. Отже будь ласка точніше пропишіть ці терміни виготовлення та строки поставки, згодні ?
Відповідь: На Ваше запитання повідомляємо наступне: в Додатку 4 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі до ТД визначено, що Доставка готової продукції Замовнику здійснюється протягом одного дня від часу заявки.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 березня 2019 14:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Гурба Павло Володимирович |
138 328,20
UAH з ПДВ
|
118 995,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФЕНІКС-СМАРТ" |
172 107,00
UAH з ПДВ
|
119 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДИЗАРТ ГРУП" |
123 355,00
UAH з ПДВ
|
122 355,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "СОРОКОЛЄТ ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА" |
163 944,05
UAH з ПДВ
|
149 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДФ Компані" |
174 925,00
UAH з ПДВ
|
165 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Гурба Павло Володимирович #3069810173 |
Переможець |
118 995,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2019 15:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір-ФОП Гурба.PDF | укладений |
04 квітня 2019 17:21
|