Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Імуносупресивні засоби – 7 найменувань: микофенолат натрію (ACIDUM MYCOPHENOLICUM); такролімус (TACROLIMUSUM); такролімус (TACROLIMUSUM); такролімус (TACROLIMUSUM); такролімус (TACROLIMUSUM); такролімус (TACROLIMUSUM); мофетилу мікофенолат (ACIDUM MYCOPHENOLICUM)
Очікувана вартість
607 309,00 UAH
UA-2019-03-02-000037-a ● 4d40b8202b79480c8f2c2bd648d7e8ad
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОРСУНЬ-ШЕВЧЕНКІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ |
Код ЄДРПОУ: | 02005349 |
Місцезнаходження: | 19400, Україна , Черкаська обл., г. Корсунь-Шевченковский, ул. Ярослава Мудрого, 146 |
Контактна особа: |
Любов Тулупова +380473524078 tanya.crl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 березня 2019 12:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 березня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 березня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 19 березня 2019 15:09 |
Очікувана вартість: | 607 309,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 073,09 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Найменування та міжнародна непатентована назва, АТХ, а також асортимент (кількість) та одиниці виміру товару зазначено в Додатку 1 до тендерної документації (технічне завдання) та по тексту оголошення.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 упаковка
микофенолат натрію ACIDUM MYCOPHENOLICUM
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
19400, Україна, Черкаська область, місто Корсунь-Шевченківський, ВУЛИЦЯ ЯРОСЛАВА МУДРОГО, будинок 146
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Mycophenolic acid
АТХ: L04AA06
21 упаковка
такролімус TACROLIMUSUM
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
19400, Україна, Черкаська область, місто Корсунь-Шевченківський, ВУЛИЦЯ ЯРОСЛАВА МУДРОГО, будинок 146
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Tacrolimus
АТХ: L04AD02
4 упаковка
такролімус TACROLIMUSUM
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
19400, Україна, Черкаська область, місто Корсунь-Шевченківський, ВУЛИЦЯ ЯРОСЛАВА МУДРОГО, будинок 146
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Tacrolimus
АТХ: L04AD02
18 упаковка
такролімус TACROLIMUSUM
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
19400, Україна, Черкаська область, місто Корсунь-Шевченківський, ВУЛИЦЯ ЯРОСЛАВА МУДРОГО, будинок 146
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Tacrolimus
АТХ: L04AD02
19 упаковка
такролімус TACROLIMUSUM
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
19400, Україна, Черкаська область, місто Корсунь-Шевченківський, ВУЛИЦЯ ЯРОСЛАВА МУДРОГО, будинок 146
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Tacrolimus
АТХ: L04AD02
6 упаковка
такролімус TACROLIMUSUM
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
19400, Україна, Черкаська область, місто Корсунь-Шевченківський, ВУЛИЦЯ ЯРОСЛАВА МУДРОГО, будинок 146
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Tacrolimus
АТХ: L04AD02
28 упаковка
мофетилу мікофенолат ACIDUM MYCOPHENOLICUM
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
19400, Україна, Черкаська область, місто Корсунь-Шевченківський, ВУЛИЦЯ ЯРОСЛАВА МУДРОГО, будинок 146
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Mycophenolic acid
АТХ: L04AA06
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 березня 2019 12:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 березня 2019 12:54 |
МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.doc | |
02 березня 2019 12:54 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc | |
02 березня 2019 12:54 |
ТД _ ФАРМ ПРОДУКЦІЯ.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-03-02-000037-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Людмила-Фарм", Код ЄДРПОУ:24741764
Дата подання: 25 березня 2019 10:20
Вимога щодо порушення замовником законодавства у сфері публічних закупівель
ТОВ «Людмила-Фарм» бере участь у закупівлі, що проводить Корсунь-Шевченківська центральна районна лікарня (далі – Замовник), ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-02-000037-a; предмет закупівлі – «Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 33600000-6 - Фармацевтична продукція (Імуносупресивні засоби – 7 найменувань: микофенолат натрію (ACIDUM MYCOPHENOLICUM); такролімус (TACROLIMUSUM); такролімус (TACROLIMUSUM); такролімус (TACROLIMUSUM); такролімус (TACROLIMUSUM); такролімус (TACROLIMUSUM); мофетилу мікофенолат (ACIDUM MYCOPHENOLICUM))».
За результатами аукціону, проведеного 19.03.2019р., електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною пропозицією була визначена тендерна пропозиція ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ».
Замовником 22.03.2019 р. у системі електронних закупівель ProZorro було оприлюднено Протокол № 37 від 22.03.2019 р. засідання тендерного комітету, яким відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ», а також розміщено протокол № 38 від 22.03.2019 р., яким визначено учасника-переможця закупівлі – приватне підприємство «ФОРА-Л» (код за ЄДРПОУ 424269745).
ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ» не погоджується з рішенням Замовника у зв’язку з наступним.
Відповідно до умов тендерної документації Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.1.3.1.: «У разі, якщо учасник є товариством з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, та установчий документ якого містить особливий порядок надання згоди уповноваженими на те органами товариства на вчинення певних правочинів залежно від вартості предмета правочину чи інших критеріїв (значних правочинів), такий учасник повинен надати документ, який визначає вартість чистих активів (баланс) учасника (наприклад – фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва, тощо), та у випадку, якщо вартість предмету договору (вартість тендерної пропозиції учасника) перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу (попереднього звітнього періоду, тощо) додатково надати рішення загальних зборів учасників згідно змісту якого уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надається згода на вчинення значних правочинів, в тому числі укладення договору за результатами даної закупівлі».
Фактично, положення про значні правочини, які запроваджено згідно ЗУ «Про товариства з обмеженою відповідальністю», передбачені для власників бізнесу як додаткові інструменти контролю за діяльністю своїх посадових осіб та засоби регулювання їхньої діяльності з найважливіших фінансових питань. І вимога щодо надання Замовникам балансу товариства учасників обумовлена лише необхідністю унеможливити визнання недійсним правочину (договору), укладеного за результатами проведеної процедури закупівлі.
При цьому, виходячи зі змісту правових норм, учасники товариств мають право самостійно встановлювати вартісні та інші критерії значних правочинів, а також порядок надання згоди на їх вчинення у статуті.
Згідно з п.1 ст.7.8 Статуту ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ» особливий порядок надання згоди уповноваженими на те органами товариства на вчинення правочинів, які пов’язані з участю Товариства у процедурах державних закупівель та виконання договорів, які були укладені в результаті таких процедур згідно із Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачений!
Крім того, згідно зі ст. 7.5.3 Статуту ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ» директор підписує будь-які документи та діє від імені Товариства під час участі Товариства у процедурах публічних закупівель та під час виконання договорів, які були укладені згідно з умовами Закону.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВ «ЛЮДМИЛА ФАРМ» повністю відповідає вимогам тендерної документації, оскільки учасник, ТОВ «ЛЮДМИЛА ФАРМ» не повинен надавати в даному конкретному випадку документ, який визначає вартість чистих активів (баланс) учасника (наприклад – фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва, тощо).
Слід зауважити, що неправомірне відхилення пропозиції ТОВ «ЛЮДМИЛА ФАРМ», яка за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною призведе до перевищення витрат бюджетних коштів та є грубим порушенням одного з принципів здійснення закупівель - максимальної економії.
Вважаємо, що Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ТОВ «ЛЮДМИЛА ФАРМ», яка повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується наданими документами, зокрема Статутом ТОВ «ЛЮДМИЛА ФАРМ».
Крім того, незаконне відхилення пропозиції ТОВ «ЛЮДМИЛА ФАРМ» призвело до незаконного визначення переможцем ПП «ФОРА-Л».
Керуючись ч. 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЄМО:
1. Розглянути цю вимогу відповідно до вимог Закону та надати відповідь у встановлений законом термін.
2. Скасувати рішення стосовно визначення переможцем процедури закупівлі UA-2019-03-02-000037-a та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із учасником Процедури закупівлі з Приватним підприємством "ФОРА-Л" (код ЄДРПОУ 42426945) та прийняти рішення щодо укладання договору із учасником ТОВ «ЛЮДМИЛА ФАРМ» (код ЄДРПОУ 24741764) як учасника, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною та відповідає вимогам тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
За результатами аукціону, проведеного 19.03.2019р., електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною пропозицією була визначена тендерна пропозиція ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ».
Замовником 22.03.2019 р. у системі електронних закупівель ProZorro було оприлюднено Протокол № 37 від 22.03.2019 р. засідання тендерного комітету, яким відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ», а також розміщено протокол № 38 від 22.03.2019 р., яким визначено учасника-переможця закупівлі – приватне підприємство «ФОРА-Л» (код за ЄДРПОУ 424269745).
ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ» не погоджується з рішенням Замовника у зв’язку з наступним.
Відповідно до умов тендерної документації Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.1.3.1.: «У разі, якщо учасник є товариством з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, та установчий документ якого містить особливий порядок надання згоди уповноваженими на те органами товариства на вчинення певних правочинів залежно від вартості предмета правочину чи інших критеріїв (значних правочинів), такий учасник повинен надати документ, який визначає вартість чистих активів (баланс) учасника (наприклад – фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва, тощо), та у випадку, якщо вартість предмету договору (вартість тендерної пропозиції учасника) перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу (попереднього звітнього періоду, тощо) додатково надати рішення загальних зборів учасників згідно змісту якого уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надається згода на вчинення значних правочинів, в тому числі укладення договору за результатами даної закупівлі».
Фактично, положення про значні правочини, які запроваджено згідно ЗУ «Про товариства з обмеженою відповідальністю», передбачені для власників бізнесу як додаткові інструменти контролю за діяльністю своїх посадових осіб та засоби регулювання їхньої діяльності з найважливіших фінансових питань. І вимога щодо надання Замовникам балансу товариства учасників обумовлена лише необхідністю унеможливити визнання недійсним правочину (договору), укладеного за результатами проведеної процедури закупівлі.
При цьому, виходячи зі змісту правових норм, учасники товариств мають право самостійно встановлювати вартісні та інші критерії значних правочинів, а також порядок надання згоди на їх вчинення у статуті.
Згідно з п.1 ст.7.8 Статуту ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ» особливий порядок надання згоди уповноваженими на те органами товариства на вчинення правочинів, які пов’язані з участю Товариства у процедурах державних закупівель та виконання договорів, які були укладені в результаті таких процедур згідно із Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачений!
Крім того, згідно зі ст. 7.5.3 Статуту ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ» директор підписує будь-які документи та діє від імені Товариства під час участі Товариства у процедурах публічних закупівель та під час виконання договорів, які були укладені згідно з умовами Закону.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВ «ЛЮДМИЛА ФАРМ» повністю відповідає вимогам тендерної документації, оскільки учасник, ТОВ «ЛЮДМИЛА ФАРМ» не повинен надавати в даному конкретному випадку документ, який визначає вартість чистих активів (баланс) учасника (наприклад – фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва, тощо).
Слід зауважити, що неправомірне відхилення пропозиції ТОВ «ЛЮДМИЛА ФАРМ», яка за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною призведе до перевищення витрат бюджетних коштів та є грубим порушенням одного з принципів здійснення закупівель - максимальної економії.
Вважаємо, що Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ТОВ «ЛЮДМИЛА ФАРМ», яка повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується наданими документами, зокрема Статутом ТОВ «ЛЮДМИЛА ФАРМ».
Крім того, незаконне відхилення пропозиції ТОВ «ЛЮДМИЛА ФАРМ» призвело до незаконного визначення переможцем ПП «ФОРА-Л».
Керуючись ч. 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЄМО:
1. Розглянути цю вимогу відповідно до вимог Закону та надати відповідь у встановлений законом термін.
2. Скасувати рішення стосовно визначення переможцем процедури закупівлі UA-2019-03-02-000037-a та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із учасником Процедури закупівлі з Приватним підприємством "ФОРА-Л" (код ЄДРПОУ 42426945) та прийняти рішення щодо укладання договору із учасником ТОВ «ЛЮДМИЛА ФАРМ» (код ЄДРПОУ 24741764) як учасника, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною та відповідає вимогам тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 березня 2019 11:55
Вельми шановний учасник, розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне:
Ваше твердження стосовно того, що Вашу пропозицію було безпідставно відхилено, є хибним, так як умовами тендерної документації чітко було зазначено, що у разі, якщо учасник є товариством з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, та установчий документ якого містить особливий порядок надання згоди уповноваженими на те органами товариства на вчинення певних правочинів залежно від вартості предмета правочину чи інших критеріїв (значних правочинів), такий учасник повинен надати документ, який визначає вартість чистих активів (баланс) учасника (наприклад – фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва, тощо), та у випадку, якщо вартість предмету договору (вартість тендерної пропозиції учасника) перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу (попереднього звітнього періоду, тощо) додатково надати рішення загальних зборів учасників згідно змісту якого уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надається згода на вчинення значних правочинів, в тому числі укладення договору за результатами даної закупівлі. Форма фінансового звіту (баланс) затверджено наказом МІНІСТЕРСТВОМ ФІНАНСІВ УКРАЇНИ № 73 від 07.02.2013 «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності». Тобто, потрібно було надати документ, який визначає вартість чистих активів (баланс) учасника (наприклад – фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва, тощо), та у разі, якщо вартість (сума договору) предмету закупівлі, з урахуванням результатів аукціону, перевищувала 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу (попереднього звітнього періоду, тощо) потрібно було б додатково надати рішення загальних зборів учасників згідно змісту якого уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надається згода на вчинення значних правочинів, в тому числі укладення договору за результатами даної закупівлі. Крім того, Ваш установчий документ містить обмеження в частині підписання договорів, саме за результатами процедур закупівель, а також про укладання значних правочинів.
Враховуючи вище викладене у Замовника відсутні підстави скасовувати свої рішення. Дякуємо за звернення, а також повідомляємо, що Учасники не повинні здійснювати тиск на Замовника в частині прийняття рішень. Замовник діяв в межах та спосіб визначені законодавством.
Ваше твердження стосовно того, що Вашу пропозицію було безпідставно відхилено, є хибним, так як умовами тендерної документації чітко було зазначено, що у разі, якщо учасник є товариством з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, та установчий документ якого містить особливий порядок надання згоди уповноваженими на те органами товариства на вчинення певних правочинів залежно від вартості предмета правочину чи інших критеріїв (значних правочинів), такий учасник повинен надати документ, який визначає вартість чистих активів (баланс) учасника (наприклад – фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва, тощо), та у випадку, якщо вартість предмету договору (вартість тендерної пропозиції учасника) перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу (попереднього звітнього періоду, тощо) додатково надати рішення загальних зборів учасників згідно змісту якого уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надається згода на вчинення значних правочинів, в тому числі укладення договору за результатами даної закупівлі. Форма фінансового звіту (баланс) затверджено наказом МІНІСТЕРСТВОМ ФІНАНСІВ УКРАЇНИ № 73 від 07.02.2013 «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності». Тобто, потрібно було надати документ, який визначає вартість чистих активів (баланс) учасника (наприклад – фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва, тощо), та у разі, якщо вартість (сума договору) предмету закупівлі, з урахуванням результатів аукціону, перевищувала 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу (попереднього звітнього періоду, тощо) потрібно було б додатково надати рішення загальних зборів учасників згідно змісту якого уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надається згода на вчинення значних правочинів, в тому числі укладення договору за результатами даної закупівлі. Крім того, Ваш установчий документ містить обмеження в частині підписання договорів, саме за результатами процедур закупівель, а також про укладання значних правочинів.
Враховуючи вище викладене у Замовника відсутні підстави скасовувати свої рішення. Дякуємо за звернення, а також повідомляємо, що Учасники не повинні здійснювати тиск на Замовника в частині прийняття рішень. Замовник діяв в межах та спосіб визначені законодавством.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 березня 2019 15:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Людмила-Фарм" |
470 521,80
UAH з ПДВ
|
448 646,72
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "ФОРА Л" |
475 674,09
UAH з ПДВ
|
449 890,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БаДМ" |
477 677,02
UAH з ПДВ
|
456 693,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Людмила-Фарм" #24741764 |
Відхилено |
448 646,72
UAH з ПДВ
|
22 березня 2019 15:20
|
Приватне підприємство "ФОРА Л" #42426945 |
Переможець |
449 890,00
UAH з ПДВ
|
22 березня 2019 15:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2020 11:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 січня 2020 14:40
|
Д.у. №4 до дД 17 від 09.04.2019р.JPG | зміни до договору |
31 січня 2020 14:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 січня 2020 08:30
|
Додаткова угода №4 до договору №17 від 09.04.2019р..zip | зміни до договору |
28 січня 2020 08:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 16:35
|
Д.у._UA-2019-03-02-000037-a.JPG | зміни до договору |
28 грудня 2019 16:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 вересня 2019 12:24
|
Додаткова угода №2.JPG | зміни до договору |
30 вересня 2019 12:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 травня 2019 12:39
|
Додаткова угода № 1до договору № 17 від 09.04.2019р.JPG | зміни до договору |
22 травня 2019 12:38
|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2019 09:12
|
Договір.docx | укладений |
09 квітня 2019 09:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 22 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до змісту додаткової угоди № 1 від 22.05.2019 року (виправлення технічної описки (граматична помилка)) |
Номер договору про закупівлю: | № 17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 17 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до змісту додаткової угоди №2 від 30.09.2019 року (зміна реквізитів Споживача) п.14. Сума договору після внесення змін : - п.15 Кількість товарів або обсяг виконаних робіт чи надання послуг після внесення змін:- |
Номер договору про закупівлю: | № 17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до змісту додаткової угоди № 3 від 26.12.2019 року. 14. Сума договору після внесення змін: відповідно до договору з урахуванням даної додаткової угоди. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно до договору з урахуванням даної додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | № 17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік, а також зазначення кількості та суми у відповідних показниках. 14. Сума договору після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | № 17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік, а також зазначення кількості та суми у відповідних показниках. 14. Сума договору після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | № 17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |