«Комплексна реконструкція трамвайної лінії та зупинки «Контрактова площа» в межах Контрактової площі, вул. Костянтинівської, вул. Межигірської, вул. Верхній Вал та підземного пішохідного переходу на вул. Спаській у Подільському районі міста Києва» відповідно до ДСТУ Б Д 1.1-1:2013 («Будівельні роботи та поточний ремонт» код 45000000-7 за ДК 021:2015)
"Complex reconstruction of the tram line and stop" Kontraktova Ploshcha "within the Kontraktova Square, ul. Konstantinovskaya, st. Mezhygirska st. Upper Shaft and underground pedestrian crossing on the street. Spassky in the Podilsky district of Kyiv "according to DSTU B D 1.1-1: 2013 (" Construction work and maintenance "code 45000000-7 according to DK 021: 2015)
Очікувана вартість
259 967 597,00 UAH
UA-2019-03-01-002689-a cce439a63b8e49c48dc49c9032609f52
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Місцезнаходження замовника: 04070, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2
Контактна особа замовника: Тетяна Тисмінецька
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua
Категорія замовника: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: KOMUNALNE PIDPRYYeMSTVO "KYYiVPASTRANS"
National ID: 31725604
Contact point: Tetyana Tysminetskaya
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 01 березня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 05 квітня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 квітня 2019 12:00
Очікувана вартість: 259 967 597,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1 299 837,98 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 600 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %
Publication date: 01 березня 2019 17:43
Enquiries until: 05 квітня 2019 12:00
Complaints submission until: до 11 квітня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 15 квітня 2019 12:00

Information

Estimated total value: 259 967 597 UAH including VAT
Minimal lowering step: 2 600 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 1 299 837,98 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Комплексна реконструкція трамвайної лінії та зупинки «Контрактова площа» в межах Контрактової площі, вул. Костянтинівської, вул. Межигірської, вул. Верхній Вал та підземного пішохідного переходу на вул. Спаській у Подільському районі міста Києва» відповідно до ДСТУ Б Д 1.1-1:2013 («Будівельні роботи та поточний ремонт» код 45000000-7 за ДК 021:2015)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, Київ, м. Київ, Трамвайна лінія та зупинка «Контрактова площа» в межах Контрактової площі, вул. Костянтинівської, вул. Межигірської, вул. Верхній Вал та підземного пішохідного переходу на вул. Спаській у Подільському районі міста Києва
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт


"Complex reconstruction of the tram line and stop" Kontraktova Ploshcha "within the Kontraktova Square, ul. Konstantinovskaya, st. Mezhygirska st. Upper Shaft and underground pedestrian crossing on the street. Spassky in the Podilsky district of Kyiv "according to DSTU B D 1.1-1: 2013 (" Construction work and maintenance "code 45000000-7 according to DK 021: 2015)
Розгорнути Згорнути
CPV: 45000000-7
Період постачання: по 23 грудня 2022

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Інформація про субпідрядника
Дата подання: 20 березня 2019 10:22
Дата відповіді: 20 березня 2019 14:04
Доброго дня. Відповідно до документації конкурсних торгів замовником зазначено, що «Інформація про субпідрядника (субпідрядників) надається Учасником відповідно до вимог додатку 7 до тендерної документації.» Маємо зазначити, що тендерна документація не містить вищезазначеного зазначеного додатку. Просимо внести коригування до текстової частини документації, або додати відповідний додаток. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше запитання.
В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
проект
Дата подання: 21 березня 2019 14:02
Дата відповіді: 25 березня 2019 17:26
Добрый день,возможно ли ознакомиться с проектной документацией?
Відповідь: Відповідно до п. 6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва Замовником оприлюднено Відомість обсягів робіт та Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва.
кошторисна документація
Дата подання: 21 березня 2019 14:05
Дата відповіді: 25 березня 2019 17:26
1. чи потрібно враховувати вартість експертизи проектної документації? 2. чи потрібно враховувати кошти на утримання служби замовника (включаючи витрати на технічний нагляд)?
Відповідь: Участникам не потрібно враховувати вартість експертизи проектної документації та кошти на утримання служби замовника (включаючи витрати на технічний нагляд).
Щодо відсутності у тендерній документації вимоги підпису тендерної пропозиції учасника електронним цифровим підписом (ЕЦП), або кваліфікованим електронним підписом (КЕП)
Дата подання: 22 березня 2019 09:41
Дата відповіді: 25 березня 2019 17:44
З метою підтвердження подання тендерної пропозиції уповноваженою особою учасника, з метою дотримання виконання Закону України "Про електронні довірчі послуги" , просимо розглянути можливість доповнити Тендерну документацію вимогою підпису тендерної пропозиції учасника електронним цифровим підписом (ЕЦП), або кваліфікованим електронним підписом (КЕП).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до статті 25 Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.

При цьому під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”.

Водночас згідно з пунктом 30 частини першої статті 1 Закону тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. При цьому тендерна документація розробляється та затверджується замовником згідно з пунктом 29 частини першої статті 1 Закону.

Статтею 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Зокрема відповідно до пункту 1 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інструкцію з підготовки тендерних пропозицій.

Таким чином, учасник подає тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником самостійно та з дотриманням вимог Закону.

Звертаємо Вашу увагу, що в Законі відсутня будь-яка вимога чи посилання на Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Щодо можливості надання належним чином завірених копій документів виданих учаснику іншими організаціями
Дата подання: 22 березня 2019 09:42
Дата відповіді: 25 березня 2019 17:51
Тендерна Документація затверджена у редакції від «26» лютого 2019 р. протокол № 298 не містить умови можливості подання учасниками належним чином завірених копій документів, зокрема виданих учаснику іншими організаціями (наприклад, Договорів оренди, Протоколів, Ліцензій, Свідоцтв і т ін). Вважаємо таку умову дискримінаційною, та просимо внести зміни у тендерну документацію, дозволивши подавати учасникам у складі своєї тендерної пропозиції як скани з оригіналів документів, так і належним чином завірені скани копій документів. Запропонована редакція доповнення до п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації: «Документи, що подаються учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження кваліфікаційних, технічних та інших вимог, зазначених в тендерній документації, повинні бути відскановані з оригіналу документів, або копій, завірених власноручним підписом уповноваженої особи, а також відбитком печатки* (у разі наявності)».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розділом ІІІ тендерної документації передбачено, що всі документи тендерної пропозиції подаються у сканованому вигляді у форматі PDF та повинні мати чітке зображення.Щодо кожного документу, який вимагається тендерною документацією, конкретно зазначено: надання оригіналу (в такому випадку зазначено назву документу), або його копії (в такому випадку зазначено - копія...).
Вимогами Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) та тендерної документації передбачено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції.
Щодо умови документального підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази
Дата подання: 22 березня 2019 09:42
Дата відповіді: 25 березня 2019 17:54
пп.1.2.2. п.1. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку 2 Тендерної документації визначає наступну умову: «1.2.2. Діючий договір, що підтверджує наявність права користування будівельними машинами та/або механізмами (договір оренди/надання послуг)». Враховуючи чинне законодавство України, право користування визначається договорами оренди, або лізингу, зокрема п.1. статті 258 ГК України , за договором оренди одна сторона (орендодавець) передає другій стороні (орендареві) за плату на певний строк у користування майно для здійснення господарської діяльності. Договір оренди та договір про надання послуг є різними за своїм змістовним правочином. Договір про надання послуг підтверджує право залучати обладнання, машини та механізмами за заявками, згідно яких виконавець бере на себе зобов’язання щодо надання відповідних послуг. З метою правильної підготовки та оцінки документів тендерної пропозиції учасників, з метою дотримання статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року , зокрема щодо об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, просимо внести зміни у тендерну документацію, в частині визначення документів для документального підтвердження правових підстав залучення будівельних машин та/або механізмів (такими правовими підставами залучення є договори оренди, договори лізингу, договори надання послуг). Запропонована редакція пп.1.2.2. п.1. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку 2 Тендерної документації: «1.2.2. Діючий договір, що підтверджує правові підстави залучення будівельних машин та/або механізмів (договір оренди/надання послуг)».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Щодо вимоги наявності в учасника та субпідрядника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у вигляді довідки в довільній формі
Дата подання: 22 березня 2019 09:43
Дата відповіді: 25 березня 2019 17:55
пп.2.1. п.2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 2 Тендерної документації визначає наступну умову: «2.1. Довідка у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні освіту, знання та досвід щодо виконання робіт, що є предметом закупівлі. Довідка має бути підписана уповноваженою особою з ведення кадрової роботи (за наявності), головним бухгалтером (бухгалтером) та керівником підприємства». Така вимога «у довільній формі» надати Довідку ставить усіх учасників у нерівні права - тобто Довідка будівельної компанії одного учасника, який вкаже кваліфікованих працівників, їхню спеціалізовану освіту, кваліфікацію, посаду, досвід роботи у транспортній інфраструктурі, може бути кваліфікована Замовником на рівних позиціях, як і Довідка іншого учасника, який, згідно умов тендерної документації може написати у своїй Довідці одне речення з формулюванням «підтверджуємо, що у нашій компанії наявні працівники відповідної кваліфікації, які мають необхідні освіту, знання та досвід щодо виконання робіт, що є предметом закупівлі». Вважаємо таку вимогу необ'єктивною, неповною, такою, що порушує наші права як учасників, зважаючи на найвищий клас наслідків та очікувану вартість робіт Обєкта реконструкції. Також вищезазначена сформульована вимога суперечить чинному законодавству – Закону України “Про ліцензування видів господарської діяльності”, в частині дотримання вимог до будівництва об’єктів транспортної інфраструктури при провадженні господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками; та порушенням ст.3 «Принципи здійснення закупівель» Закону України «Про публічні закупівлі» в частині об’єктивності оцінки тендерних пропозицій, добросовісної конкуренції, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Таке ж формулювання визначено і у Додатку 6 до Тендерної документації , у вимозі наявності у субпідрядника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у вигляді довідки в довільній формі. Просимо внести зміни до Тендерної документації, визначивши конкретно яку інформацію про кваліфікованих працівників учасник та субпідрядник має подати у Довідці. Наприклад: «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні освіту, знання та досвід щодо виконання робіт, що є предметом закупівлі, яка повинна містити: 1) ПІБ (повністю) ; 2) Посада;3) Інформація про закінчені навчальні заклади, дата видачі, серія і номер документу про освіту, стаж роботи за вказаною спеціальністю; 4) Інформація про працівника: штатний працівник, або працівник, що працює за цивільно-правовим договором, або працівник, що працює за сумісництвом; 5) проходження навчання та перевірки знань з питань охорони праці відповідно до НПАОП 0.00-4.12-05 (номер відповідного посвідчення (свідоцтва), дата видачі посвідчення (свідоцтва), якщо така існує та інформація про строк наступної перевірки знань)».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог частини першої та другої статті 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Умовами тендерної документації (пункт 2.1. Таблиці 1 Додатку 1) встановлено кваліфікаційний критерій щодо наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації та подання учасниками документально підтвердженої інформації про їх відповідність цьому кваліфікаційному критерію шляхом надання довідки у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні освіту, знання та досвід щодо виконання робіт, що є предметом закупівлі.
Дана умова тендерної документації (пункт 2.1. Таблиці 1 Додатку 1) не порушує права учасників, принципи здійснення закупівель та надає можливість учасникам надати інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації без будь-яких обмежень.
Щодо відсутності у тендерній документації вимоги наявності в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
Дата подання: 22 березня 2019 09:43
Дата відповіді: 25 березня 2019 17:55
У Додатку 2 Тендерної документації відсутній один з найважливіших кваліфікаційних критеріїв, які повинна мати будівельна компанія, претендуючи підписати Договір та стати генеральним підрядником на Об'єкті, що є предметом закупівлі – це документально підтверджений досвід виконання учасником аналогічного договору. Відсутність такої вимоги ставить усіх учасників у нерівні права – тобто переможцем тендеру очікуваною вартістю у 259 967 597,00 грн. на Об’єкті класу наслідків (відповідальності) - значні (CC3) наслідки, де проводитимуться комплексні роботи з реконструкції трамвайних ліній у межах міських вулиць, може стати будівельна компанія, яка не має досвіду виконання аналогічних робіт ані на об'єктах транспортної інфраструктури, ані на інших об’єктах будівництва. Вважаємо відсутність у тендерній документації вимоги наявності в учасників аналогічного досвіду виконання робіт необ'єктивною, такою, що порушує наші права як учасників, зважаючи на найвищий клас наслідків та очікувану вартість робіт Обєкта реконструкції. Також відсутність такої вимоги, вважаючи специфіку Обєкта реконструкції суперечить чинному законодавству – Закону України “Про ліцензування видів господарської діяльності”, в частині загальних ліцензійних умов провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками; та порушенням ст.3 «Принципи здійснення закупівель» Закону України «Про публічні закупівлі» в частині об’єктивності оцінки тендерних пропозицій, добросовісної конкуренції, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Просимо внести зміни до Тендерної документації, доповнивши її вимогою наявності в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, та визначити який досвід щодо виконання аналогічних робіт повинен мати субпідрядник, у разі залучення його до виконання робіт на Обєкті.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог частини першої та другої статті 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Дотримуючись норм Закону, замовник встановив два кваліфікаційні критерії: наявність обладнання та матеріально-технічної бази та наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Щодо умови у Додатку 6 до тендерної документації до кожного Субпідрядника -надавати Ліцензію на всі визначені Замовником види робіт
Дата подання: 22 березня 2019 09:44
Дата відповіді: 25 березня 2019 17:55
Додаток 6 Тендерної документації, в якому містяться умови для кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника, в обсязі не менше, ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю визначає, зокрема, наступну вимогу: «Діюча ліцензія субпідрядника на провадження певного виду господарської діяльності (за кодами видів робіт: 1.11.00, 3.01.00, 3.06.00) видана Державною архітектурно-будівельною інспекцією України». Тобто, навіть, якщо Субпідрядник не буде виконувати, такі роботи як будівництво об’єктів вертикального транспорту (ліфтів, ескалаторів, підйомників, канатних доріг тощо) за кодом 3.06.00 , він не зважаючи ні на що має внести зміни у свою Ліцензію протягом двох тижнів, які відведено на підготовку тендерних пропозицій учасників та додати такий код до своєї Ліцензії. Разом з тим, в частині вимог щодо підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази та працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні освіту, знання та досвід, у тендерній документації визначено, що субпідрядник надає такі документи на виконання робіт, які передбачаються до виконання. Вищевказана вимога щодо наявності у Субпідрядника, документи якого учасник як потенційний Генпідрядник подає у складі своєї тендерної пропозиції, діючої Ліцензії на провадження певних визначених замовником видів господарської діяльності, на які його не буде залучено, є дискримінаційною, та порушує наше право на участь у процедурі закупівлі. З метою дотримання принципів статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25 грудня 2015 року, зокрема у частині добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників; з метою дотримання ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року , яка свідчить, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, просимо внести зміни у тендерну документацію, в частині визначення умов до певних видів господарської діяльності, які мають бути у Ліцензії Субпідрядника, виклавши вищевказану умову у наступній редакції : «Діюча ліцензія субпідрядника на провадження певного виду господарської діяльності (за кодами видів робіт, які передбачаються до виконання) видана Державною архітектурно-будівельною інспекцією України».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.

Щодо тендерної документації
Дата подання: 02 квітня 2019 10:33
Дата відповіді: 04 квітня 2019 14:48
Підпункт 2.7. пункту 2 Технічного завдання Додатку 5 до Тендерної документації визначає, що учасник надає у складі тендерної пропозиції діючу ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності (за кодами видів робіт: 1.11.00, 3.01.00), видану Державною архітектурно-будівельною інспекцією України. Відповідно до Переліку видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 р. № 256, видом робіт з кодом 1.11.00 є реставрація, консервація, ремонтні роботи, реабілітація пам’яток культурної спадщини. Запитання: 1. Які роботи, що перелічені в додатку до Тендерної документації «Відомість обсягів робіт «Комплексна реконструкція трамвайної лінії та зупинки «Контрактова площа» в межах Контрактової площі, вул. Костянтинівської, вул. Межигірської, вул. Верхній Вал та підземного пішохідного переходу на вул. Спаській у Подільському районі міста Києва» Замовник відносить до реставрації, консервації, ремонтних робіт, реабілітації пам’яток культурної спадщини? 2. Які саме будівлі, споруди, конструкції тощо, що входять до складу об`єку закупівель «Комплексна реконструкція трамвайної лінії та зупинки «Контрактова площа» в межах Контрактової площі, вул. Костянтинівської, вул. Межигірської, вул. Верхній Вал та підземного пішохідного переходу на вул. Спаській у Подільському районі міста Києва» знаходяться під охороною, як пам’ятка культурної спадщини відповідно до норм Закону України «Про охорону культурної спадщини» від 8 червня 2000 року N 1805-III?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше запитання.
Оскільки об’єкт будівництва «Комплексна реконструкція трамвайної лінії та зупинки «Контрактова площа» в межах Контрактової площі, вул. Костянтинівської, вул. Межигірської, вул. Верхній Вал та підземного пішохідного переходу на вул. Спаській у Подільському районі міста Києва» розташований на території пам’ятки археології «Культурний шар Подолу»; на території пам’ятки містобудування і архітектури «Комплекс споруд Контрактової площі Х ст. – кін. ХХ ст.» (наказ Міністерства культури України від 21.12.2012 № 1566, охор.№917-Кв); на території пам’ятки ландшафту та історії місцевого значення «Історичний ландшафт Київських гір і долини р. Дніпра» (наказ Міністерства культури і туризму України від 03.02.10 № 58/0/16-10, (в редакції наказу Міністерства культури України від 16.06.2011 № 453/0/16-11), охоронний № 560-Кв), у підрядника має бути наявна діюча ліцензія на провадження певного виду господарської діяльності (за кодами видів робіт: 1.11.00, 3.01.00) видана Державною архітектурно-будівельною інспекцією України.
Розгорнути всі запитання: 10 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-01-002689-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ВМ ТРЕЙДИНГ, Код ЄДРПОУ:41022885
Дата подання: 20 березня 2019 12:11
Вимога
1. Проект розробляється проектною організацією на підставі технічного завдання замовника, у якому вказується (тип рейок, тип шпал, тип скріплення, і т.д.).
Чому в проект закладено шпали із рейковим скріпленням іноземного виробництва, (вартість яких в рази перевищує українські аналоги) коли в Україні є декілька виробників рейкових скріплень?
2. Вимагаємо опублікувати «Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва» із закладеними цінами закупівлі матеріалів, зокрема на рейкове скріплення W21 Vossloh.
Розгорнути Згорнути
customer_decision: Вимога не задоволена
25 березня 2019 12:02
Прийнято рішення відмовити у задоволенні вимог звернення

Документи

25 березня 2019 12:02
відповідь на звернення.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-03-01-002689-a.a2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ ПІВНІЧНО-УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС, Код ЄДРПОУ:35129952
Дата подання: 26 березня 2019 19:26
СКАРГА
щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 29 березня 2019 22:02
Скарга відкликана скаржником
Причина: Рішення учасника щодо участі у процедурі закупівлі.
Дата: 15 квітня 2019 12:48
Рішення від 29.03.2019 № 3700 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 29 березня 2019 22:01
Рішення від 15.04.2019 № 4535.pdf
Дата публікації: 16 квітня 2019 18:28

Документи подані скаржником

26 березня 2019 19:26
Скарга

Документи Органу Оскарження

16 квітня 2019 18:28
Рішення від 15.04.2019 № 4535.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-25-000037 ● e5abce6a304a448492fc1a4c0d4e1f02
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-04-25
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-04-26 12:43:21
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

25.04.2019 № 90
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. КАРАБАНОВ


Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 25.04.2019 № 90

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12 UA-2019-03-01-002689-a 01.03.2019
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-05-29 12:28:10

Аргументовані заперечення до висновку

Тендерну пропозицію ТОВ «ЕНЕРГОСПЕЦРЕМОНТ» правомірно відхилено відповідно до частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» - учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.

Відповіді ще немає

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 22 травня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 08 червня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС", 31725604, Україна, м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2
  2. Інформація про предмет закупівлі: «Комплексна реконструкція трамвайної лінії та зупинки «Контрактова площа» в межах Контрактової площі, вул. Костянтинівської, вул. Межигірської, вул. Верхній Вал та підземного пішохідного переходу на вул. Спаській у Подільському районі міста Києва» відповідно до ДСТУ Б Д 1.1-1:2013 («Будівельні роботи та поточний ремонт» код 45000000-7 за ДК 021:2015), 259967597UAH, 45000000-7, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: cce439a63b8e49c48dc49c9032609f52, 2019-03-01
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англ.мовою
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 26 квітня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації (далі - ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Замовника, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 26.02.2019 № 298, зі змінами від 28.03.2019 № 450 ), реєстр отриманих пропозицій від 15.04.2019, тендерні пропозиції ТОВ «ЕЛЕКТРОТРАНСБУД», ТОВ «ЕНЕРГОСПЕЦРЕМОНТ» та ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АДАМАНТ», протокол розгляду тендерних пропозицій від 25.04.2019 № 559. Аналізом інформації, розміщеної в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro за номером UA-2019-03-01-002689-а, встановлено, що на участь у торгах надійшли пропозиції від 3-х учасників, яких допущено до аукціону: - ТОВ «ЕЛЕКТРОТРАНСБУД»; - ТОВ «ЕНЕРГОСПЕЦРЕМОНТ»; - ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АДАМАНТ». За результатами моніторингу встановлено, що Замовником відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ЕНЕРГОСПЕЦРЕМОНТ» (далі – Учасник) як таку, що не відповідає умовам ТД, з підстави: - учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідну освіту, знання та досвід від 12.04.2019 № 18, яка не підписана головним бухгалтером. Крім того, учасником надано пояснення про те, що повноваження головного бухгалтера виконує директор, згідно наказу від 29.01.2019 № 2-1/19. На підтвердження зазначеного у довідці, надано наказ від 29.01.2019 № 2-1/19, який оформлено не належним чином, а саме: наказ не підписаний директором. Аналізом правомірності відхилення пропозиції Учасника встановлено наступне. Згідно з п.2.1 таблиці 1 Додатку 2 до ТД учасник повинен надати довідку у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні освіту, знання та досвід щодо виконання робіт, що є предметом закупівлі. Довідка має бути підписана уповноваженою особою з ведення кадрової роботи (за наявності), головним бухгалтером (бухгалтером) та керівником. У складі Пропозиції ТОВ «ЕНЕРГОСПЕЦРЕМОНТ» міститься довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, що містить інформацію про працівників (файл « К-2.2.1 Довідка працівники), яка підписана відповідальним за ведення кадрової роботи та директором. Також в довідці зазначено, що повноваження бухгалтера виконує директор. Крім того, Учасником надано наказ від 29.01.2019 № 2-1/19 (файл « ВВ 2.2.1.3 Наказ бух»), який не містить підпису. Разом з тим, наведений наказ містить інформацію «директор О. Л. Мелащенко». Слід зазначити, що тендерною документацією не вимагалось підтвердження наданої учасником інформації у цій частині розпорядчими документами. До того ж, у складі Пропозиції Учасника міститься файл «sign. p7s», за результатами перевірки якого на веб-порталі Центрального засвідчувального органу було встановлено наступне: Результат перевірки підпису: Підпис перевірено успішно.Цілісність даних підтверджено. Назва файлу з підписом: sign. (1) Підписувач: Мелещенко Оксана Леонідівна. Організація (установа): ТОВ «ЕНЕРГОСПЕЦРЕМОНТ», код ЄДРПОУ: 32204113. Посада: директор Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача): 15.04.2019 11:55:40. Сертифікат виданий: АЦСК ТОВ «Центр сертифікації ключів «Україна» Серійний номер: 34E4F70600000000000000000000000000000001. Відповідно до статті 22 Закону тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Згідно з ТД формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.Враховуючи вище викладене, а також визначення формальних помилок у ТД та Законі, у Замовника були відсутні підстави для відхилення пропозиції Учасника. Таким чином, Замовником всупереч вимогам п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ЕНЕРГОСПЕЦРЕМОНТ», яка відповідала вимогам ТД, чим порушено норми абз. 5 ч. 1 ст. 3 Закону. Як наслідок, всупереч вимогам абз. 5 ч. 1 ст. 31 Закону Замовником безпідставно відмінено торги.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону. За результатами аналізу дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при відображенні закупівлі у річному плані, при визначенні предмета закупівлі, порушень не встановлено. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при оприлюдненні інформації про закупівлі порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7¹ Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи,що свідчать про усунення порушення(порушень)законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації: 26 квітня 2019
UA-2019-03-01-002689-acce439a63b8e49c48dc49c9032609f52
Найменування замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Місцезнаходження замовника: 04070, Україна, Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2
Учасник Документи Рішення
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОТРАНСБУД" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ ЕНЕРГОСПЕЦРЕМОНТ Документи
Відхилено
Документи

Документи

26 квітня 2019 12:45
sign.p7s

Публічні документи

15 квітня 2019 10:59
sign.p7s
15 квітня 2019 10:53
Ліцензія.zip
15 квітня 2019 10:53
Гарантия 1907.zip
15 квітня 2019 10:53
34 Гарантійний роботи.pdf
15 квітня 2019 10:53
29 Довідка санкції.pdf
15 квітня 2019 10:53
28 Довідка бенефіціар.pdf
15 квітня 2019 10:53
27 Довідка податки.pdf
15 квітня 2019 10:53
23 Довідка банкрутство.pdf
15 квітня 2019 10:53
21 Довідка судимість.pdf
15 квітня 2019 10:53
19 Довідка ЄДР.pdf
15 квітня 2019 10:53
17 Згода з договором.pdf
15 квітня 2019 10:53
14 Витяг з ЄДР.pdf
15 квітня 2019 10:53
8 Наказ 1 на бух.pdf
15 квітня 2019 10:53
6 Гарантійний техніка.pdf
15 квітня 2019 10:53
5 Гарантійний склад.pdf
15 квітня 2019 10:53
2 Довідка МТБ.pdf

Публічні документи

15 квітня 2019 11:56
sign.p7s
15 квітня 2019 11:48
К_1.1.1_Договір_Склад.pdf
15 квітня 2019 11:48
Ліцензія.PDF
15 квітня 2019 11:48
Гарантійний лист.pdf
15 квітня 2019 11:48
ВВ_Опис.PDF
15 квітня 2019 11:48
ВВ_Виписка.PDF
15 квітня 2019 11:48
ВВ_3.1.9_Довідка_бенеф.pdf
15 квітня 2019 11:48
ВВ_3.1.3_Довідка ст 50.pdf
15 квітня 2019 11:47
ВВ_2.5_Статут.PDF
15 квітня 2019 11:47
ВВ_2.3_Витяг_ПДВ.PDF
15 квітня 2019 11:47
ВВ_2.2.1.3_Наказ_бухг.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 квітня 2019 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ" 259 467 597,00
UAH з ПДВ
259 467 597,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Дата відміни
26 квітня 2019
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку