Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки на вулицях м. Івано-Франківськ)
Очікувана вартість
839 600,00 UAH
UA-2019-03-01-002419-a 2706c71f79eb46d2b8f1ec6521711597
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олег Ганчак

+380342551913 tendertorg21@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Управління транспорту та зв'язку Івано-Франківської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 40226397
Вебсайт: http://www.mvk.if.ua
Місцезнаходження: 76000, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул.Грушевського,21
Контактна особа: Олег Ганчак
+380342551913
tendertorg21@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 березня 2019 16:18
Звернення за роз’ясненнями: до 11 березня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 березня 2019 15:00
Очікувана вартість: 839 600,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Тендерна документація

01 березня 2019 16:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 березня 2019 16:18
ТД розмiтка 3 лота.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-01-002419-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМІЯ ПАРК", Код ЄДРПОУ:38986599
Дата подання: 04 березня 2019 08:43
Відповідність технічному завданню
ЛОТ – 1
ДК 021:2015 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки на вулицях м. Івано-Франківськ) в даних пунктах:
2 Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки холодним двохкомпонентним пластиком білого кольору по виду за номером та розміром -0.10м 1.1, 1.5, 1.6, 1.7, 1.8,1.10.2, 1.13, 1.14.1,1,14.3, 1.16.1-1.16.4,1.18-1.19,1.20по вул. Княгинин 144 кв.м.
3 Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки холодним двохкомпонентним пластиком білого кольору по виду за номером та розміром -0.10м 1.1, 1.5, 1.6, 1.7, 1.8, 1.13,1.14.1, 1.16.1-1.16.4,1.18-1.19,1.20 по вул. Паркова 51 кв.м
Вимагаємо привести технічне завданні по Лот 1 в пункті 2 і 3 Лінію 1.1, 1.5, 1.6, 1.7, 1.8 у відповідності до ДСТУ 2587:2010 і СОУ 42.1-37641918-095:2012 в частині застосування одиниці виміру, так як дані типи лінії повинні вимірюватись у метрах (м) чи кілометрах (км), ане в м.кв.
Так як ви вже раз відхили даний дефектний акт своїми перевірками, а саме №1 від 12 лютого 2019 і №26.1-10/29 від 21.02.2019р. в яких вказали що даний дефектний акт не відповідає даним параметрам...Відповідно Ви повинні привести їх у відповідність до Ваших поставлених вимог і розписати обєми правильно.
Вимагаємо внести відповідні зміни у технічне завдання з розписом кожної лінії.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 березня 2019 10:26
У технічному завданні вказані граничні показники вартості та об'єму робіт. Учасники зобов'язані самостійно провести фактичний розрахунок обсягів робіт, які належить виконати, що не перевищують показників заявлених Замовником у технічному завданні, шляхом проведення замірів. Скласти дефектний акт та надати всі необхідні розрахунки, передбачені п.4 додатку 4 тендерної документації

Документи подані скаржником

04 березня 2019 08:43
лот1__1.pdf
04 березня 2019 08:43
лот1.pdf

Документи

06 березня 2019 10:26
протокол 40.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ДК 021:2015 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки на вулицях м. Івано-Франківськ)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 273 300,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 733,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 22 березня 2019 15:27
Закінчення: 22 березня 2019 15:48
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

288 м²
ДК 021:2015 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки на вулицях м. Івано-Франківськ)
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76004, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Грушевського, 21
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 березня 2019 16:18
ТД розмiтка 3 лота.doc
01 березня 2019 16:18
Додатки 1 , 2.doc
01 березня 2019 16:18
Додаток 6.doc
01 березня 2019 16:18
Додаток_4_лот1.doc

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-01-002419-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМІЯ ПАРК", Код ЄДРПОУ:38986599
Дата подання: 04 березня 2019 08:43
Відповідність технічному завданню
ЛОТ – 1
ДК 021:2015 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки на вулицях м. Івано-Франківськ) в даних пунктах:
2 Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки холодним двохкомпонентним пластиком білого кольору по виду за номером та розміром -0.10м 1.1, 1.5, 1.6, 1.7, 1.8,1.10.2, 1.13, 1.14.1,1,14.3, 1.16.1-1.16.4,1.18-1.19,1.20по вул. Княгинин 144 кв.м.
3 Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки холодним двохкомпонентним пластиком білого кольору по виду за номером та розміром -0.10м 1.1, 1.5, 1.6, 1.7, 1.8, 1.13,1.14.1, 1.16.1-1.16.4,1.18-1.19,1.20 по вул. Паркова 51 кв.м
Вимагаємо привести технічне завданні по Лот 1 в пункті 2 і 3 Лінію 1.1, 1.5, 1.6, 1.7, 1.8 у відповідності до ДСТУ 2587:2010 і СОУ 42.1-37641918-095:2012 в частині застосування одиниці виміру, так як дані типи лінії повинні вимірюватись у метрах (м) чи кілометрах (км), ане в м.кв.
Так як ви вже раз відхили даний дефектний акт своїми перевірками, а саме №1 від 12 лютого 2019 і №26.1-10/29 від 21.02.2019р. в яких вказали що даний дефектний акт не відповідає даним параметрам...Відповідно Ви повинні привести їх у відповідність до Ваших поставлених вимог і розписати обєми правильно.
Вимагаємо внести відповідні зміни у технічне завдання з розписом кожної лінії.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 березня 2019 10:26
У технічному завданні вказані граничні показники вартості та об'єму робіт. Учасники зобов'язані самостійно провести фактичний розрахунок обсягів робіт, які належить виконати, що не перевищують показників заявлених Замовником у технічному завданні, шляхом проведення замірів. Скласти дефектний акт та надати всі необхідні розрахунки, передбачені п.4 додатку 4 тендерної документації

Документи подані скаржником

04 березня 2019 08:43
лот1__1.pdf
04 березня 2019 08:43
лот1.pdf

Документи

06 березня 2019 10:26
протокол 40.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 березня 2019 15:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЗАХІДДОРСЕРВІС" 232 885,20
UAH з ПДВ
232 885,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТБД" 253 506,00
UAH з ПДВ
253 506,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 березня 2019 12:08
Електронний підпис
21 березня 2019 11:28
дефектний акт.pdf
21 березня 2019 11:28
розрахунок 1 2.pdf
21 березня 2019 11:28
відомість ресурсів.pdf
21 березня 2019 11:28
розрахунок 6.pdf
21 березня 2019 11:28
договірна ціна.pdf
21 березня 2019 11:28
розрахунок 5.pdf
21 березня 2019 11:28
Копія Статуту.pdf
21 березня 2019 11:28
Додаток 6 Договір.pdf
21 березня 2019 11:28
Додаток 7.pdf

Публічні документи

21 березня 2019 14:19
Скан0001.JPG
21 березня 2019 14:19
Договір Васта + Дод1.PDF
21 березня 2019 14:19
2. Довiдка про ІТР 2019-01.PDF
21 березня 2019 14:19
ЄДРПОУ.PDF
21 березня 2019 14:19
Довідка - робітники.JPG
21 березня 2019 14:19
Додаток № 6 договір.PDF
21 березня 2019 14:19
13. Протокол та наказ.pdf
21 березня 2019 14:19
Довідка - МТБ.JPG
21 березня 2019 14:19
Витяг.PDF
21 березня 2019 14:19
ДЦ лот 1.PDF
21 березня 2019 14:19
ГАЗ - ТБД (власне).PDF
21 березня 2019 14:18
Витяг з ПДВ.PDF
21 березня 2019 14:18
10. Інвент. картка Husqvarna.PDF
21 березня 2019 14:18
Довідка - машини.jpg
21 березня 2019 14:18
Статут.PDF
21 березня 2019 14:18
11. Інв. картка Stihl.pdf
21 березня 2019 14:18
MAN 8-163.PDF
21 березня 2019 14:18
Договір Лебедин.JPG
21 березня 2019 14:18
дог ор мерс.PDF
21 березня 2019 14:18
дог оренди 3976.PDF
21 березня 2019 14:18
Ліцензування.PDF
21 березня 2019 14:18
3. Дод.угода_1.PDF
21 березня 2019 14:18
Скан.JPG
21 березня 2019 14:18
Інфо - лот 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЗАХІДДОРСЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТБД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЗАХІДДОРСЕРВІС"
#37952616
Переможець 232 885,20
UAH з ПДВ
29 березня 2019 16:23

Документи

29 березня 2019 16:23
Електронний підпис
29 березня 2019 16:19
протокол 55.pdf
22 березня 2019 16:07
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 березня 2019 16:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЗАХІДДОРСЕРВІС"
#37952616
232 885,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 березня 2019 16:23
Електронний підпис
29 березня 2019 16:19
протокол 55.pdf
22 березня 2019 16:07
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 травня 2020 14:57
Електронний підпис зміни до договору
14 травня 2020 14:56
ду №3 до дог №40-1 від 16.04.2019.pdf зміни до договору
14 травня 2020 14:54
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2020 16:20
ду №2 до дог.40_1 від 16.04.2019р.pdf зміни до договору
29 січня 2020 16:19
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 09:25
ду №1 до дог40-1.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 09:21
Електронний підпис укладений
16 квітня 2019 12:26
договір 40-1.pdf укладений
16 квітня 2019 12:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди викласти п. 3.1 Договору № 40-1 від 16.04.2019р. в наступній редакції: «3.1. Початок виконання робіт визначається Сторонами з моменту підписання Договору. Термін виконання робіт до 31.12.2020 р.» Ця додаткова угода набирає чинності з моменту підписання та діє до 31.12.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 40-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди доповнити розділ 2 «Ціна договору» Договору № 40-1 від 16.04.2019р. пунктом 2.6, виклавши його в наступній редакції: «2.6. Фінансування залишку робіт в сумі 38 594,40 грн. (тридцять вісім тисяч п’ятсот дев’яносто чотири грн. 40 коп.) в т.ч. ПДВ 6 432,40 грн., зазначених в п. 1.1 даного договору, здійснюється в межах бюджетних асигнувань, передбачених на виконання даних робіт у 2020 р.» Ця додаткова угода набирає чинності з моменту підписання та діє до 31.12.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 40-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника та викласти п.2.1 розділу 2 «Ціна договору» Договору № 40-1 від 16.04.2019 р. наступній редакції: «2.1. Договірна ціна робіт визначається на основі кошторису та складає 114 342,00 грн. (сто чотирнадцять тисяч триста сорок дві гри. 00 коп. ), в тому числі ПДВ 19057,00 грн. Договірна ціна складена відповідно до вимог ДСТУ Б Д 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Номер договору про закупівлю: 40-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 квітня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 114 342,00
UAH (в тому числі ПДВ 19 057,00 UAH)