Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Музичні інструменти різні
Очікувана вартість
3 954 400,00 UAH
UA-2019-03-01-001857-a bc8f3dc641b148babe9a11d2f204dc14
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кравченко Ірина Дмитрівна

+380668108766 kultura2007@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ культури, національностей та релігій Києво-Святошинської РДА
Код ЄДРПОУ: 02228523
Місцезнаходження: 03027, Україна , Київська обл., Києво-Святошинський р-н, с.Новосілки, вул.Озерна 4
Контактна особа: Кравченко Ірина Дмитрівна
+380668108766
kultura2007@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 березня 2019 14:43
Звернення за роз’ясненнями: до 08 березня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 березня 2019 00:00
Початок аукціону: 18 березня 2019 12:05
Очікувана вартість: 3 954 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,03%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37310000-4: Музичні інструменти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
55 найменувань
Музичні інструменти різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03027, Україна, Київська область, Києво - Святошинський район, с. Новосілки, вул. Озерна 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2019
ДК 021:2015: 37310000-4 — Музичні інструменти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 березня 2019 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 березня 2019 14:43
ТД 2019 3.doc
01 березня 2019 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 березня 2019 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 березня 2019 14:43
ТД 2019 3.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Прохання щодо внесення змін до тендерної доккументації
Дата подання: 05 березня 2019 16:39
Дата відповіді: 11 березня 2019 15:01
Шановний замовнику! Вами оголошено дану закупівлю без визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів). Оголошення закупівлі без визначення окремих частин (лотів) може розглядатись як дискримінаційна умова для виробників музичних інструментів. Адже не може виробник, наприклад, саксофонів та блок-флейт бути одночасно виробником баянів та гармоній. В даному випадку приймати участь у цій закупівлі можуть лише постачальники які скуповують товар у виробників. Тому, з метою прозорого здійснення даної закупівлі та створення конкурентного середовища, а це є основною метою Закону України «Про публічні закупівлі», просимо, Вас розглянути питання щодо внесення змін до тендерної документації та оголошення про проведення закупівлі, передбачивши визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: «Ознайомившись з вищезазначеним зверненням згідно Закону України «Про публічні закупівлі» та наказом МЕРТУ від 17.03.2016 №454 « Про затвердження Порядку визначення предмету закупівлі» під час проведення відкритих торгів щодо закупівлі : код ДК 021:2015 – 37310000-4 — Музичні інструменти (музичні інструменти різні) відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 17.03.2016 № 454 із змінами предмет закупівлі визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках конкретної назви предмета закупівлі. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Тобто, Закон не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб.
З метою проведення закупівлі музичних інструментів одномоментно та цілісною номенклатурою Замовником торгів не було проведено поділ закупівлі на частини (лоти).
На думку тендерного комітету Закупівля цілісним предметом позитивно вплине на виконання договору про закупівлю за бюджетні кошти, а також може зменшити ризики необґрунтованих оскаржень та відміни процедури в частині лотів.
Також, однією із підстав не лотової закупівлі, є доцільність придбання даної продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики на зазначену продукцію (витрати по транспортуванню, підхід до цінової політики, тощо), на ритмічність і своєчасність здійснення поставок Замовнику .
Одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність.
Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом.
Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Крім того, додатково повідомляємо, що замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. В нашому випадку, поділ предмета закупівлі не передбачений.
Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 березня 2019 12:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІН-ДЖАЗ" 3 905 415,00
UAH з ПДВ
3 905 415,00
UAH з ПДВ
Документи
УБСП "КОМОРА" 3 952 188,00
UAH з ПДВ
3 952 188,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІН-ДЖАЗ"

УБСП "КОМОРА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІН-ДЖАЗ"
#38607747
Переможець 3 905 415,00
UAH з ПДВ
25 березня 2019 13:21

Документи

25 березня 2019 13:21
Електронний підпис
25 березня 2019 13:17
протокол
18 березня 2019 12:26
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 березня 2019 13:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІН-ДЖАЗ"
#38607747
3 905 415,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 березня 2019 13:21
Електронний підпис
25 березня 2019 13:17
протокол
18 березня 2019 12:26
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 грудня 2019 15:01
Електронний підпис укладений
05 грудня 2019 14:49
Електронний підпис укладений
10 квітня 2019 16:32
ду 1.pdf зміни до договору
10 квітня 2019 16:28
Електронний підпис укладений
05 квітня 2019 13:16
договір зміни до договору
05 квітня 2019 13:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до пункту 1.1, 3.1 договору № 123 від 05.04.2019 року та специфікації договору
Номер договору про закупівлю: 123
Договір:
Номер додаткової угоди: 123
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 797 070,00
UAH (в тому числі ПДВ 632 845,00 UAH)