Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Valproic acid/ВАЛЬПРОКОМ, Lamotrigine/ЛАМОТРИН, Levetiracetam/ЛЕВІЦИТАМ
Очікувана вартість
152 971,00 UAH
UA-2019-03-01-001846-a 53aec964b78941ba8c94bdb2c8e21a4c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Олександрович Лукомський

+380981608821 zakupki_centr3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №3" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37899762
Місцезнаходження: 49041, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. ПАНІКАХИ, буд. 53
Контактна особа: Андрій Олександрович Лукомський
+380981608821
zakupki_centr3@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 березня 2019 14:41
Звернення за роз’ясненнями: до 06 березня 2019 15:16
Оскарження умов закупівлі: до 12 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 березня 2019 15:16
Початок аукціону: 18 березня 2019 15:43
Очікувана вартість: 152 971,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 764,86 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
192 упаковка
Valproic acid/ ВАЛЬПРОКОМ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49041, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Панікахи, 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Valproic acid
445 упаковка
Lamotrigine/ЛАМОТРИН
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49041, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Панікахи, 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Lamotrigine
8 упаковка
Levetiracetam/ЛЕВІЦИТАМ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49041, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Панікахи, 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Levetiracetam

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-04-000015 ● 768deaf396d3477b8706ea271aca7abd
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 липня 2019 11:51
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

04.07.2019 № 128

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
33 UA-2019-03-01-001846-a 01.03.2019 Комунальне некомерційне підприємство « Дніпропетровський центр первинної медико-санітарної допомоги № 3» Дніпровської міської ради інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-05 11:57:41

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товарів: « Фармацевтична продукція» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2019-03-01-001846-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, постала потреба в
1. Чому Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ "БАДМ-Б", яка не відповідає умовам тендерної документації, а саме, не було надано гарантійний лист щодо відповідності тендерної пропозиції іншим умовам тендерної документації.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-07-10 09:49:08

Щодо надання пояснень по закупівлі UA-2019-03-01-001846-a

У відповідності із Законом України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIII Замовником було встановлено кваліфікаційні критерії, які передбачені ч.2 ст. 16 Закону України . Учасник ТОВ "БАДМ-Б" дотримався та завантажив до електронної системи закупівель усі вимоги.
Також згідно п. 2 Розділу 5 Тендерної документації, ID закупівлі: UA-2019-03-01-001846-a (ДК 021-2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція) Замовник встановив такі інші умови тендерної документації: Учасники відповідають за заміст своїх тендерних пропозицій та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України та надати гарантійний лист щодо відповідності тендерної пропозиції іншим умовам тендерної документації. В документації Учасник надав Лист-гарантію, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою, щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, що і є іншими умовами тендерної документації.
Підстави для відхилення Учасника передбачені п. 3 Розділу 5 Тендерної документації, серед яких такі:
Учасник:
- не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Вищезазначені вимоги були дотримані, тому Замовник не мав права відхиляти пропозицію Учасника.
Крім того, серед основних принципів проведення закупівель в Україні, є економія бюджетних коштів та непорушення принципу недискримінації учасників, тому ми вважаємо, що дії Замовника не порушили даних принципів та не завдали шкоди бюджетній сфері.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 01 серпня 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 березня 2019 16:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Бізнес Центр Фармація" 134 334,17
UAH з ПДВ
126 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 132 121,07
UAH з ПДВ
130 591,34
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 березня 2019 17:31
оновлена ЦП.pdf
13 березня 2019 11:44
Пропозиція БЦФ Дніпро 3.pdf

Публічні документи

27 березня 2019 11:33
акцепт UA-2019-03-01-001846-a.pdf
15 березня 2019 16:50
ТЧ.pdf
15 березня 2019 16:50
КЧ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Бізнес Центр Фармація"

ТОВ "БАДМ-Б"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Бізнес Центр Фармація"
#30177378
Відхилено 126 000,00
UAH з ПДВ
20 березня 2019 16:14
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
Переможець 130 591,34
UAH з ПДВ
22 березня 2019 14:22

Документи

20 березня 2019 16:14
Електронний підпис
18 березня 2019 16:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

22 березня 2019 14:22
Електронний підпис
20 березня 2019 16:14
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 березня 2019 14:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
130 591,34
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 березня 2019 14:22
Електронний підпис
20 березня 2019 16:14
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 вересня 2019 09:25
Електронний підпис зміни до договору
20 вересня 2019 09:18
Дод.угода №1 левіцитам.pdf зміни до договору
20 вересня 2019 09:15
Протокол №259 доп.угода левіц.pdf зміни до договору
20 вересня 2019 09:15
Електронний підпис укладений
02 квітня 2019 09:16
Договір №18 лікар.засоби.pdf укладений
02 квітня 2019 09:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.1. Згідно листа ТОВ «БАДМ-Б» від 18.09.2019 року, та за взаємною згодою сторін, зменшити суму Договору поставки №18 від 02.04.2019 р на 6 784,36 грн з ПДВ, у зв’язку з чим абзац перший пункту 5.1 договору викласти у наступній редакції: Сума визначена в договорі складає 123 806,98 грн. (сто двадцять три тисячі вісімсот шість грн. 98 коп.) з ПДВ, у тому числі ПДВ, який складає 8 099,52 грн. ( вісім тисяч дев’яносто дев’ять грн. 52 коп.). Розрахунок суми наводиться в Додатку № 1 (Специфікація), який є невід’ємною частиною цього Договору. 1.2. Внести зміни до специфікації та викласти її в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 123 806,98
UAH (в тому числі ПДВ 8 099,52 UAH)