Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 33600000-6 - ФАРМАЦЕВТИЧНА ПРОДУКЦІЯ (ФАРМАЦЕВТИЧНА ПРОДУКЦІЯ (Aripiprazol, Quetiapine,Trifluoperazin, Trifluoperazin, Ambroxol,Disulfiram, Diphenhydramine, Quetiapine, Nicotinic acid, Methionine, Mianserin, Sodium oxybate, Nikethamide,Papaverine, Platyphylline, Sorbitol+Sodium lactate+ Sodium chloride+Calcium chloride+Potassium chloride+Magnezium chloride, Sulpiride, Thiamine,Phenazepam, Olanzapin, Bendazol, Chloropyramine, Caffeine and sodium benzoate, Metamizole sodium, Ambroxol, Levomepromazine, Pregabalin))
Очікувана вартість
255 372,00 UAH
UA-2019-03-01-001780-a df18cfe941a94757bbebbf39345b984a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Маркович

+380506213637 natalyamarkovuch1978@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Закарпатський обласний наркологічний диспансер
Код ЄДРПОУ: 03294574
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Паризької Комуни, 4а
Контактна особа: Наталія Маркович
+380506213637
natalyamarkovuch1978@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 березня 2019 14:31
Звернення за роз’ясненнями: до 08 березня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 березня 2019 09:00
Початок аукціону: 19 березня 2019 12:39
Очікувана вартість: 255 372,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,39%

Інформація про предмет закупівлі

МНН лікарських засобів вказана у предметі закупівлі по кожному найменуванню.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3093 штука
ДК 021:2015: 33600000-6 - ФАРМАЦЕВТИЧНА ПРОДУКЦІЯ (ФАРМАЦЕВТИЧНА ПРОДУКЦІЯ (Aripiprazol, Quetiapine,Trifluoperazin, Trifluoperazin, Ambroxol,Disulfiram, Diphenhydramine, Quetiapine, Nicotinic acid, Methionine, Mianserin, Sodium oxybate, Nikethamide,Papaverine, Platyphylline, Sorbitol+Sodium lactate+ Sodium chloride+Calcium chloride+Potassium chloride+Magnezium chloride, Sulpiride, Thiamine,Phenazepam, Olanzapin, Bendazol, Chloropyramine, Caffeine and sodium benzoate, Metamizole sodium, Ambroxol, Levomepromazine, Pregabalin))
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88011, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Паризької Комуни, 4а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Aripiprazole

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 березня 2019 14:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 березня 2019 14:31
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ_.doc
01 березня 2019 14:31
Додаток 4.doc
01 березня 2019 14:31
Додаток 3.doc
01 березня 2019 14:31
Додаток 1.doc
01 березня 2019 14:31
Додаток 2.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 березня 2019 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ХУСТФАРМ" 252 789,05
UAH з ПДВ
252 789,05
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Фарм-Холдинг А.Г." 255 372,00
UAH з ПДВ
255 372,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 березня 2019 15:16
Довідка 64.pdf
22 березня 2019 15:16
scan 697.jpg
22 березня 2019 15:16
IMG_0106.jpg
12 березня 2019 13:48
Технічні вимоги .pdf
12 березня 2019 13:48
Тех.pdf
12 березня 2019 13:48
Інші документи .pdf
12 березня 2019 13:48
договір.pdf
12 березня 2019 13:48
Довідка.pdf
12 березня 2019 13:48
Propoz.pdf

Публічні документи

14 березня 2019 11:44
тех паспорт.pdf
14 березня 2019 11:44
Ст 17 н.pdf
14 березня 2019 11:44
Протокол+ наказ.pdf
14 березня 2019 11:44
паспорт аптечний заклад.pdf
14 березня 2019 11:44
паспорт апт склад.pdf
14 березня 2019 11:44
Мат тех база.pdf
14 березня 2019 11:44
Ліцензія 1.pdf
14 березня 2019 11:44
паспорт директор.pdf
14 березня 2019 11:44
Копія договору оренди н.pdf
14 березня 2019 11:44
Договір Хм ОНКО 669910,00.pdf
14 березня 2019 11:44
Довідка про склади.pdf
14 березня 2019 11:44
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
14 березня 2019 11:44
Відгук Хм ОНКО.pdf
14 березня 2019 11:44
Виписка.pdf
14 березня 2019 11:44
Банк 05.03..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ХУСТФАРМ"

ТОВ "Фарм-Холдинг А.Г."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ХУСТФАРМ"
#20463185
Переможець 252 789,05
UAH з ПДВ
22 березня 2019 15:13

Документи

22 березня 2019 15:13
Електронний підпис
22 березня 2019 15:10
Рішення_.pdf
19 березня 2019 13:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 березня 2019 15:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ХУСТФАРМ"
#20463185
252 789,05
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 березня 2019 15:13
Електронний підпис
22 березня 2019 15:10
Рішення_.pdf
19 березня 2019 13:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 18:32
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2019 19:41
Zmina_4_22.pdf зміни до договору
20 грудня 2019 19:40
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2019 17:57
Zmina_3_22.pdf зміни до договору
09 грудня 2019 17:55
Електронний підпис зміни до договору
08 листопада 2019 21:39
Zmina_2_22.pdf зміни до договору
08 листопада 2019 21:36
Електронний підпис зміни до договору
11 квітня 2019 14:50
Zmina_1_22.pdf зміни до договору
11 квітня 2019 14:49
Електронний підпис укладений
03 квітня 2019 10:31
Договір_22.pdf укладений
03 квітня 2019 10:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з необхідністю додаткового зазначення МНН у специфікації по фармацевтичній продукції, що закуповується, Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатку № 1 Договору № 22 від 03 квітня 2019 року та викласти у новій редакції специфікацію, а саме в Додатку 1 до Додаткової угоди № 1 від 11 квітня 2019р.Інші умови вищевказаного Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобов'язання. Прим. замовником внесено змін до договору та вибрано причину «Покращення якості предмета закупівлі», оскільки на майданчику відсутні інші причини внесення змін до договору"
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Комунальне некомерційне підприємство «Закарпатський обласний центр психічного здоров’я та медицини залежностей» Закарпатської обласної ради» (яка являється правонаступником Закарпатського обласного наркологічного диспансера згідно рішення Закарпатської обласної ради № 1566 від 26.09.2019 р.), в особі директора Кручаниці Василя Васильовича, що діє на підставі Статуту - Замовник, з однієї сторони та ТзОВ « Хустфарм», що діє на підставі Статуту, названий в подальшому Виконавець з іншої сторони, уклали додаткову угоду до договору і дійшли згоди про наступне: На момент укладання даної додаткової угоди сума невикористаних зобов’язань складає 158914,06 грн. (Примітки: Замовником обрано випадок внесення змін «покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі», оскільки на майданчику відсутні інші випадки внесення змін у договір про закупівлю. Окрім того, зміни, що вносять не впливають на зміну істотних умов договору згідно Закону).
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди, що права та обов’язки (в тому числі і право та обов’язок користуватись умовами договорів із своїми контрагентами та виконувати попередньо укладені договори) Закарпатський обласний наркологічний диспансер за договором покладаються на його правонаступника Комунальне некомерційне підприємство «Закарпатський обласний центр психічного здоров’я та медицини залежностей» Закарпатської обласної ради». Правонаступник - Комунальне некомерційне підприємство «Закарпатський обласний центр психічного здоров'я та медицини залежностей» Закарпатської обласної ради» забезпечує погашення невиконаних бюджетних зобов'язань по Договору в сумі -158914,06 гри. в.т.ч ПДВ. Сторону поіменовану в Договорі та йото додатках - Закарпатський обласний наркологічний диспансер (далі - Замовник), замінили на сторону - Комунальне некомерційне підприємство «Закарпатський обласний центр психічного здоров’я та медицини залежностей» Закарпатської обласної ради» (Примітки: Замовником обрано випадок внесення змін «покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі», оскільки на майданчику відсутні інші випадки внесення змін у договір про закупівлю. Окрім того, зміни, що вносять не впливають на зміну істотних умов договору згідно Закону).
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із зменшенням фактичного обсягу видатків на закупівлю Замовника, сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі товарів та загальну вартість до Договору № 22 від 03.04.2019р.(надалі - Договір): Суму по даному договору зменшити на 65330,33грн.( Шістдесят п’ять тисяч триста тридцять грн.33 коп.) і відповідно п.3.1.Договору викласти у новій редакції: «Ціна договору: 187458,72 грн.( Сто вісімдесят сім тисяч чотириста п’ятдесят вісім грн.72коп.), в тому числі ПДВ -12389,05грн У зв’язку із зменшенням ціни договору зменшено відповідно і об’єми закупівлі та викласти у новій редакції Додаток №1 до Договору №22 від 03.04.2019р.»Специфікація»(додається окремим додатком до цієї угоди). (13. Номер додаткової угоди.4; 14. Сума договору після внесення змін. 187458,72 грн.; 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. 2720 ШТ.)
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 187 458,72
UAH (в тому числі ПДВ 31 243,12 UAH)