Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини (Гідроксихлорид алюмінію)
Очікувана вартість
2 183 790,00 UAH
UA-2019-03-01-001708-a 8320ab3ad56345cab50248d96b6f433f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Райнов

+380958991028 lawyer@margvk.dp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МАРГАНЕЦЬКЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ВОДОПРОВІДНО-КАНАЛІЗАЦІЙНОГО ГОСПОДАРСТВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 03340989
Вебсайт: http://margvk.dp.ua/
Місцезнаходження: 53400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Марганець, вул. Карла Лібкнехта, буд. 2-А
Контактна особа: Олександр Райнов
+380958991028
lawyer@margvk.dp.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 березня 2019 14:19
Звернення за роз’ясненнями: до 07 березня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 березня 2019 10:00
Початок аукціону: 18 березня 2019 11:45
Очікувана вартість: 2 183 790,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 918,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
140 тони
24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини (Гідроксихлорид алюмінію)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53400, Україна, Дніпропетровська область, м. Марганець, насосно-фільтрувальна станція 2 підйому
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 березня 2019 14:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 березня 2019 14:19
Додаток 4 Проект договору.doc
01 березня 2019 14:19
Додаток 3.doc
01 березня 2019 14:19
Додаток 2.doc
01 березня 2019 14:19
Додаток 1.doc
01 березня 2019 14:19
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

дискримінаційні умови ТД
Дата подання: 06 березня 2019 17:52
Дата відповіді: 11 березня 2019 14:52
Наше підприємство має намір взяти участь у оголошеній закупівлі. Вивчивши вимоги тендерної документації були виявленні дискримінаційні ознаки та питання стосовно умов закупівлі. Керуючись ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» ми як потенційний має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Умови тендерної документації (далі - ТД) порушують преамбулу Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), у якій зазначено, що метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Умови ТД містить положення та вимоги, які порушують встановлені ст. 3 Закону принципи здійснення публічних закупівель щодо недискримінації учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, що вбачається з наступного: В Додатку 3 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до ТД зазначено: Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку про проведення лабораторних досліджень з доведенням води до норм ДСанПіН 2.2.4-171-10 «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною» у лабораторії Замовника. Вважаємо зазначені вище вимоги ТД дискримінаційними та такими, що встановлені Замовником виключно в інтересах того (тих) господарюючого (господарюючих) суб’єктів, які до оголошення даної процедури мали відносини із Замовником та заздалегідь мають можливість надати в складі тендерних пропозицій документи лабораторних досліджень саме в лабораторії Замовника. Сферою застосування (функціональним призначенням) коагулянтів, в тому числі Гідроксихлориду алюмінію, є саме очищення промислової (стічної) води та/або обробка питної води. Ефективність роботи коагулянту для очищення стічних вод обумовлена кількістю активної речовини. Тому в разі якщо за своїми технічними та якісними показниками коагулянт відповідає зазначеним в Додатку 3 до ТД вимогам, такий коагулянт апріорі може використовуватись Замовником і ефект застосування буде таким, на який очікує Замовник, незалежно від результатів лабораторних досліджень саме у Замовника. Довідку про проведення лабораторних досліджень саме в лабораторії Замовника може надати виключно той учасник, який вже здійснював поставки коагулянту Замовнику. Інші потенційні учасники не зможуть надати таких довідок. Але такі інші потенційні учасники можуть надати в складі тендерних пропозицій документи про проведення лабораторних досліджень і промислових випробувань пропонованого ними предмету закупівлі, які видавалися іншими суб’єктами господарювання, що здійснюють діяльність з очищення промислової (стічної) води та/або з очищення (обробки) питної води. Така ж позиція щодо наявності в тендерній документації вимог про промислові випробування та лабораторні дослідження міститься в Рішенні органу оскарження від 24.09.2018 р. № 9832-р/пк-пз. Крім того законодавство Європейського Союзу також встановлює для учасників закупівлі право підтверджувати якість пропонованого товару тими документами, які є у нього в наявності та зобов’язує замовників закупівель приймати такі документи у разі, якщо учасник не мав можливості отримати визначені замовником документи: За таких обставин вважаємо, що вимоги ТД Замовника про надання документів щодо дослідження коагулянту саме в лабораторії Замовника є дискримінаційними та такими, що обмежують конкуренцію при проведенні Закупівель. Керуючись ст.ст. 3, 5, 22, 23 Закону України "Про публічні закупівлі", вимагаємо усунути порушення проведення закупівлі шляхом виключення з Додатку 3 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до ТД дискримінаційних та таких, що обмежують конкуренцію, вимог, а саме щодо надання довідки про про проведення лабораторних досліджень з доведенням води до норм ДСанПіН 2.2.4-171-10 «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною» саме в лабораторії Замовника. В разі незадоволення даної вимоги, наше підприємство як потенційний учасник Закупівлі змушене буде звернутися з відповідною скаргою до органу оскарження.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На ваше запитання від 06 березня 2019 (17:52) тендерний комітет КП «Марганецьке ВУВКГ» ДОР» повідомляє наступне:
Довідка про проведення лабораторних досліджень з доведенням води до норм ДСанПіН 2.2.4-171-10 «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною» у лабораторії Замовника, може бути отримана будь-якими Учасниками (відповідними суб’єктами господарської діяльності) без жодних обмежень.
Таким чином, вимога щодо надання зазначеної довідки не є дискримінаційною та не обмежує конкуренцію.
Аналогічна позиція Антимонопольного комітету України за аналогічною ситуацією за закупівлею UA-2018-12-05-000674-a відображена в Рішенні № 101-р/пк-пз від 04.01.2019

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 березня 2019 12:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ" 1 609 440,00
UAH з ПДВ
1 538 544,00
UAH з ПДВ
Документи
Частное предприятие "Научно-производственная фирма СВК" 1 680 000,00
UAH з ПДВ
1 538 880,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ НВП "НЕОСИНТЕЗ" 1 684 000,00
UAH з ПДВ
1 553 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТБ "Аква-Холдинг" 2 167 200,00
UAH з ПДВ
2 167 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 березня 2019 09:27
довідка про несудимість
15 березня 2019 17:39
Електронний підпис
15 березня 2019 17:38
Інші документи.rar
15 березня 2019 17:38
Додаток 2 ст.17.rar
15 березня 2019 17:38
373 Проект договору.pdf

Публічні документи

15 березня 2019 17:39
Додаток 2-стаття 17.pdf
15 березня 2019 17:39
Додаток 1-стаття 16.pdf

Публічні документи

15 березня 2019 17:48
Електронний підпис
15 березня 2019 17:47
техвимоги.PDF
15 березня 2019 17:47
ст 17.PDF
15 березня 2019 17:47
пропозиція (2).PDF
15 березня 2019 17:47
проект договора.PDF
15 березня 2019 17:47
додаток 1.rar

Публічні документи

15 березня 2019 17:23
Електронний підпис
15 березня 2019 17:07
Інші документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ"

Частное предприятие "Научно-производственная фирма СВК"

ТОВ НВП "НЕОСИНТЕЗ"

ТОВ "ТБ "Аква-Холдинг"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ"
#40229151
Переможець 1 538 544,00
UAH з ПДВ
25 березня 2019 16:14

Документи

25 березня 2019 16:14
Електронний підпис
25 березня 2019 16:12
1.pdf
18 березня 2019 12:19
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 березня 2019 16:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ"
#40229151
1 538 544,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 березня 2019 16:14
Електронний підпис
25 березня 2019 16:12
1.pdf
18 березня 2019 12:19
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 червня 2020 15:34
Електронний підпис укладений
09 квітня 2019 15:36
2.pdf укладений
09 квітня 2019 15:35
3.pdf укладений
09 квітня 2019 15:35
1.pdf укладений
09 квітня 2019 15:35
4.pdf укладений
09 квітня 2019 15:34
5.pdf укладений
09 квітня 2019 15:34

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 982 140,54
UAH (в тому числі ПДВ 163 690,09 UAH)