Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
миючі засоби
Очікувана вартість
413 586,00 UAH
UA-2019-03-01-001599-a ● f74ac95352b4491d9e26e2f6cb84b7e2
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київський національний університет імені Тараса Шевченка |
Код ЄДРПОУ: | 02070944 |
Вебсайт: | http://www.univ.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 01033, Україна , Київська обл., Київ, вул. Володимирська, буд. 60 |
Контактна особа: |
КНУ +380442393482,+380442393180,+380445213247 knu_prozorro@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 березня 2019 14:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 березня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 березня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 18 березня 2019 11:30 |
Очікувана вартість: | 413 586,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 067,93 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення
строк поставки - з дати підписання договору до 31.12.2019 р.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
миючі засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 березня 2019 14:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 березня 2019 14:03 |
Додаток 6. Проект договоруЦХ.doc | |
01 березня 2019 14:03 |
миючі засоби.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 березня 2019 10:05
Дата відповіді: 04 березня 2019 14:32
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
1) щодо торгової марки - відповідно вимог чинного законодавства посилання в тендерній документації на торгові марки йдуть з виразом "або еквівалент", тобто подача пропозицій з товарами інших виробників (торгових марок), які відповідають встановленим в тендерній документації вимогам, допускається.
2) щодо ФОП неплатників ПДВ, то тендерний комітет не володіє інформацією стосовно нормативно-правових актів, які дають право замовникам забороняти участь вказаних категорій підприємців у публічних закупівлях. Відповідно, ФОП неплатники ПДВ мають право брати участь у цій процедурі закупівлі. Щодо порядку оцінювання пропозицій, то згідно наявних роз'яснень Уповноваженого органу, критерієм оцінювання є ціна з ПДВ. Таким чином, якщо учасник згідно законодавства не є платником ПДВ, то його цінова пропозиція повинна розглядатися як остаточна. Також тендерна документація процедури закупівлі не містить положень, які передбачають додавання 20% до цінових пропозицій учасників-неплатників ПДВ. Крім того, оцінювання здійснюється самою системою "Прозорро" за результатами електронного аукціону відповідно до тих цінових пропозицій, які вказують учасники в процесі торгів. А сума підписаного договору не повинна відрізнятися від остаточної цінової пропозиції за результатами аукціону.
1) щодо торгової марки - відповідно вимог чинного законодавства посилання в тендерній документації на торгові марки йдуть з виразом "або еквівалент", тобто подача пропозицій з товарами інших виробників (торгових марок), які відповідають встановленим в тендерній документації вимогам, допускається.
2) щодо ФОП неплатників ПДВ, то тендерний комітет не володіє інформацією стосовно нормативно-правових актів, які дають право замовникам забороняти участь вказаних категорій підприємців у публічних закупівлях. Відповідно, ФОП неплатники ПДВ мають право брати участь у цій процедурі закупівлі. Щодо порядку оцінювання пропозицій, то згідно наявних роз'яснень Уповноваженого органу, критерієм оцінювання є ціна з ПДВ. Таким чином, якщо учасник згідно законодавства не є платником ПДВ, то його цінова пропозиція повинна розглядатися як остаточна. Також тендерна документація процедури закупівлі не містить положень, які передбачають додавання 20% до цінових пропозицій учасників-неплатників ПДВ. Крім того, оцінювання здійснюється самою системою "Прозорро" за результатами електронного аукціону відповідно до тих цінових пропозицій, які вказують учасники в процесі торгів. А сума підписаного договору не повинна відрізнятися від остаточної цінової пропозиції за результатами аукціону.
Щодо еквівалентів
Дата подання: 04 березня 2019 17:07
Дата відповіді: 05 березня 2019 15:14
Доброго дня!
1) Дайте будь ласка роз'яснення: по яким характеристикам тендерний комітет буде проводити оцінку побутової хімії на предмет того - що запропонований товар-аналог є дійсно еквівалентом?
Відповідь: Доброго дня! Визначення еквівалентності товарів-аналогів проводиться згідно умов, вказаних в тендерній документації, зокрема, зазначених в таблиці Додатку №3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» , колонка 3 «Технічні характеристики».
Щодо закупівлі Миючі засоби
Дата подання: 05 березня 2019 11:38
Дата відповіді: 05 березня 2019 15:15
Доброго дня! У Вашій тендерній документації чітко описані вимоги до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, із можливістю для Учасників пропонувати еквіваленти.
Одночасно у Розділі 5 п.1 тендерної документації вказано що єдиним критерієм оцінки є ціна з ПДВ.
Чи приймаєте у якості еквівалентів для засобу для миття посуду Fairy 0.5 л та прального порошку Ariel 15 кг - продукцію ТМ Gala ?
Дякую!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Еквівалентність товарів-аналогів визначається згідно умов, вказаних в тендерній документації, зокрема, зазначених в таблиці Додатку №3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» , колонка 3 «Технічні характеристики»:
- для миючого засобу для посуду 5 л – рядок 1.
- для прального порошку автомат 15 кг – рядок 6.
- для миючого засобу для посуду 5 л – рядок 1.
- для прального порошку автомат 15 кг – рядок 6.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 березня 2019 11:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "КВІН-ТРЕЙД" |
261 733,79
UAH з ПДВ
|
261 733,79
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КРАВЧЕНКО НАТАЛІЯ ПЕТРІВНА" |
339 537,10
UAH з ПДВ
|
339 537,10
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій" |
385 051,44
UAH з ПДВ
|
385 051,44
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "КВІН-ТРЕЙД" #42080764 |
Відхилено |
261 733,79
UAH з ПДВ
|
29 березня 2019 13:56
|
ФОП "КРАВЧЕНКО НАТАЛІЯ ПЕТРІВНА" #3190911124 |
Переможець |
339 537,10
UAH з ПДВ
|
29 березня 2019 13:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 грудня 2019 17:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 грудня 2019 16:45
|
1831_001.pdf | зміни до договору |
04 грудня 2019 16:42
|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2019 18:38
|
1404_001.pdf | укладений |
10 квітня 2019 18:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 04 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення загальної ціни договору та викладення специфікації до договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | К 50 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | K 50 (Додаткова угода №1) |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |