Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
кухонне та господарське приладдя різне
Очікувана вартість
432 660,00 UAH
UA-2019-03-01-001459-a ● d62e99c525be40e398a298d0a090ab7f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київський національний університет імені Тараса Шевченка |
Код ЄДРПОУ: | 02070944 |
Вебсайт: | http://www.univ.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 01033, Україна , Київська обл., Київ, вул. Володимирська, буд. 60 |
Контактна особа: |
КНУ +380442393482,+380442393180,+380445213247 knu_prozorro@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 березня 2019 13:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 березня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 березня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 18 березня 2019 15:21 |
Очікувана вартість: | 432 660,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 163,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
строк поставки - з дати підписання договору до 31.12.2019 р.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
кухонне та господарське приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 березня 2019 13:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 березня 2019 13:40 |
Додаток 6. Проект договоруЦХ.doc | |
01 березня 2019 13:40 |
кухонне приладдя.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 березня 2019 10:07
Дата відповіді: 04 березня 2019 14:31
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
1) щодо торгової марки - відповідно вимог чинного законодавства посилання в тендерній документації на торгові марки йдуть з виразом "або еквівалент", тобто подача пропозицій з товарами інших виробників (торгових марок), які відповідають встановленим в тендерній документації вимогам, допускається.
2) щодо ФОП неплатників ПДВ, то тендерний комітет не володіє інформацією стосовно нормативно-правових актів, які дають право замовникам забороняти участь вказаних категорій підприємців у публічних закупівлях. Відповідно, ФОП неплатники ПДВ мають право брати участь у цій процедурі закупівлі. Щодо порядку оцінювання пропозицій, то згідно наявних роз'яснень Уповноваженого органу, критерієм оцінювання є ціна з ПДВ. Таким чином, якщо учасник згідно законодавства не є платником ПДВ, то його цінова пропозиція повинна розглядатися як остаточна. Також тендерна документація процедури закупівлі не містить положень, які передбачають додавання 20% до цінових пропозицій учасників-неплатників ПДВ. Крім того, оцінювання здійснюється самою системою "Прозорро" за результатами електронного аукціону відповідно до тих цінових пропозицій, які вказують учасники в процесі торгів. А сума підписаного договору не повинна відрізнятися від остаточної цінової пропозиції за результатами аукціону.
1) щодо торгової марки - відповідно вимог чинного законодавства посилання в тендерній документації на торгові марки йдуть з виразом "або еквівалент", тобто подача пропозицій з товарами інших виробників (торгових марок), які відповідають встановленим в тендерній документації вимогам, допускається.
2) щодо ФОП неплатників ПДВ, то тендерний комітет не володіє інформацією стосовно нормативно-правових актів, які дають право замовникам забороняти участь вказаних категорій підприємців у публічних закупівлях. Відповідно, ФОП неплатники ПДВ мають право брати участь у цій процедурі закупівлі. Щодо порядку оцінювання пропозицій, то згідно наявних роз'яснень Уповноваженого органу, критерієм оцінювання є ціна з ПДВ. Таким чином, якщо учасник згідно законодавства не є платником ПДВ, то його цінова пропозиція повинна розглядатися як остаточна. Також тендерна документація процедури закупівлі не містить положень, які передбачають додавання 20% до цінових пропозицій учасників-неплатників ПДВ. Крім того, оцінювання здійснюється самою системою "Прозорро" за результатами електронного аукціону відповідно до тих цінових пропозицій, які вказують учасники в процесі торгів. А сума підписаного договору не повинна відрізнятися від остаточної цінової пропозиції за результатами аукціону.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-03-01-001459-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ФМ Сервіс", Код ЄДРПОУ:40292881
Дата подання: 05 квітня 2019 10:16
Не виконання вимог переможцем закупівлі Закону України “Про публічні закупівлі”
Доброго дня, Шановний Замовнику! Просимо Вас звернути увагу, що на виконання вимог Закону України “Про публічні закупівлі” , подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель за принципом відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі. Але,
Переможць процедури закупівлі, в супереч виконання вимог Закону України “Про публічні закупівлі” , у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, не надав документи (відповідно до Додатку № 2 до тендерної документації), що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону. Також разом з зазначеними документами не надано повторну тендерну пропозицію з урахуванням проведеного аукціону (відповідно до Додатку № 5 до тендерної документації).
Розгорнути
Згорнути
Переможць процедури закупівлі, в супереч виконання вимог Закону України “Про публічні закупівлі” , у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, не надав документи (відповідно до Додатку № 2 до тендерної документації), що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону. Також разом з зазначеними документами не надано повторну тендерну пропозицію з урахуванням проведеного аукціону (відповідно до Додатку № 5 до тендерної документації).
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 квітня 2019 17:34
Доброго дня!
Дякуємо, що взяли участь в аукціоні за закупівлею UA-2019-03-01-001459-a.
Відповідно до Додатку № 2 до тендерної документації Переможець процедури закупівлі, у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати оригінали документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VII (зі змінами).
Оригінали документів, виданих у паперовій формі, Переможець процедури закупівлі UA-2019-03-01-001459-a у визначені терміни надав Тендерному комітету Замовника. Також разом із зазначеними документами Переможцем процедури закупівлі UA-2019-03-01-001459-a було надано повторну тендерну пропозицію на фірмовому бланку в паперовій формі (відповідно до Додатку № 5 до тендерної документації) з урахуванням результатів проведеного аукціону. Усі оригінали документів Переможця процедури закупівлі UA-2019-03-01-001459-a у встановлені строки долучено до документації за зазначеною закупівлею.
Звертаємо Вашу увагу на те, що ані Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VII (зі змінами), ані Тендерна документація за закупівлею UA-2019-03-01-001459-a не містять вимог щодо оприлюднення Переможцем процедури закупівлі електронних копій документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону та повторної тендерної пропозиції на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Дякуємо, що взяли участь в аукціоні за закупівлею UA-2019-03-01-001459-a.
Відповідно до Додатку № 2 до тендерної документації Переможець процедури закупівлі, у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати оригінали документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VII (зі змінами).
Оригінали документів, виданих у паперовій формі, Переможець процедури закупівлі UA-2019-03-01-001459-a у визначені терміни надав Тендерному комітету Замовника. Також разом із зазначеними документами Переможцем процедури закупівлі UA-2019-03-01-001459-a було надано повторну тендерну пропозицію на фірмовому бланку в паперовій формі (відповідно до Додатку № 5 до тендерної документації) з урахуванням результатів проведеного аукціону. Усі оригінали документів Переможця процедури закупівлі UA-2019-03-01-001459-a у встановлені строки долучено до документації за зазначеною закупівлею.
Звертаємо Вашу увагу на те, що ані Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VII (зі змінами), ані Тендерна документація за закупівлею UA-2019-03-01-001459-a не містять вимог щодо оприлюднення Переможцем процедури закупівлі електронних копій документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону та повторної тендерної пропозиції на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 березня 2019 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "СТРІЛЕЦЬ МИКОЛА МИКИТОВИЧ " |
270 262,00
UAH з ПДВ
|
265 926,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ «ДЕБЮТ УКРАЇНА» |
270 896,64
UAH з ПДВ
|
266 568,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ФМ Сервіс" |
295 451,34
UAH з ПДВ
|
290 124,30
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Волошина Анна Анатоліївна |
373 782,00
UAH з ПДВ
|
294 782,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КРАВЧЕНКО НАТАЛІЯ ПЕТРІВНА" |
339 589,30
UAH з ПДВ
|
319 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "СТРІЛЕЦЬ МИКОЛА МИКИТОВИЧ " #2071304553 |
Переможець |
265 926,00
UAH з ПДВ
|
29 березня 2019 13:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 серпня 2019 14:23
|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2019 17:09
|
кухонне приладдя.pdf | укладений |
15 квітня 2019 17:07
|