Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Коп'ютерне обладання
Очікувана вартість
36 300,00 UAH
UA-2019-03-01-001265-a 7d3e7b5f4f2548b0adfd8a783b36e6b0
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Шишкіна

+380672642801 gonbasparus@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Маріупольський міський водноспортивний комплекс"
Код ЄДРПОУ: 40055042
Місцезнаходження: 87525, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, Приморський бульвар, буд. 36
Контактна особа: Людмила Шишкіна
+380672642801
gonbasparus@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 березня 2019 12:58
Звернення за роз’ясненнями: до 07 березня 2019 12:56
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 березня 2019 12:56
Початок аукціону: 19 березня 2019 11:12
Очікувана вартість: 36 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 181,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штука
Коп'ютерне обладання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87525, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, Приморський бульвар ,36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 березня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 березня 2019 12:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 березня 2019 12:58
Спецификация зразок.doc
01 березня 2019 12:58
мфу 001.jpg
01 березня 2019 12:58
ноутбук 001.jpg
01 березня 2019 12:58
Техничні вимоги.doc
01 березня 2019 12:58
Договор купли продажи зразок.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 березня 2019 10:08
Дата відповіді: 05 березня 2019 10:15
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Допускаємо на торги товар торгова марка або модель відрізняється від вказаної тендерної документації.Допускаємо брать участь фізичних осіб неплатників податків.КЗ " ММВСК " не є платником податка ПДВ.Буде враховуватися з ПДВ.
Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft
Дата подання: 04 березня 2019 12:10
Дата відповіді: 05 березня 2019 10:16
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Вимога авторизаційного листа- підтвердження від виробника або його офіційного представника, дистриб'ютора компанії Microsoft в Україні є дискримінаційною та неправомірною.
Дата подання: 06 березня 2019 11:43
Шановний Замовник! Доводимо до Вашого відома, що вимога про надання авторизаційного листа- підтвердження від виробника або його офіційного представника, дистриб'ютора компанії Microsoft в Україні єдискримінаційною та неправомірною. Згідно загальних принципів господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа, обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробниками продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами, які описані у вимозі, не мають. Зверніть увагу! Згідно з політикою компаніі «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити Вам аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Крім того, продукція компанії «Майкрософт» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність. Більш детально про це на офіційній веб-сторінці:https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase). Відтак, у розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р., тендерний комітет Замовника зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. За власною ініціативою тендерний комітет не може розширювати свої права, визначені Законом та Положенням про тендерний комітет і як наслідок безпідставно вимагати документи, які видані (підготовлені) не Учасником закупівлі, а його контрагентом. Тому, з огляду на вищезазначене, вимагаємо залишити не задовільненою вимогу щодо необхідності подання Учасником у складі тендерної пропозиції авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 березня 2019 11:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ВОЛОШИНОВ РОМАН ВІТАЛІЙОВИЧ 34 152,00
UAH з ПДВ
33 606,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 36 180,00
UAH з ПДВ
33 786,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 березня 2019 11:44
пропозиція_33 606_00.pdf
17 березня 2019 16:57
CANON СЕС до 2019.pdf
17 березня 2019 16:57
Заврені.zip
17 березня 2019 16:57
пропозиція 1.pdf
17 березня 2019 16:57
СЕС.pdf

Публічні документи

18 березня 2019 12:41
Декларація ноутбуки НР 3.pdf
18 березня 2019 12:41
Декларація ноутбуки НР 2.pdf
18 березня 2019 12:41
Декларація ноутбуки НР 1.pdf
18 березня 2019 12:41
сертификатWindows-10-Pro.jpg
18 березня 2019 12:41
propozitsiya_36180.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ВОЛОШИНОВ РОМАН ВІТАЛІЙОВИЧ

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ВОЛОШИНОВ РОМАН ВІТАЛІЙОВИЧ
#3095318233
Переможець 33 606,00
UAH з ПДВ
20 березня 2019 11:59

Документи

20 березня 2019 11:59
Електронний підпис
20 березня 2019 11:56
Изображение0001.JPG

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 березня 2019 11:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ВОЛОШИНОВ РОМАН ВІТАЛІЙОВИЧ
#3095318233
33 606,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 березня 2019 11:59
Електронний підпис
20 березня 2019 11:56
Изображение0001.JPG

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 травня 2019 13:16
Изображение0007.JPG укладений
07 травня 2019 13:15
Електронний підпис зміни до договору
23 квітня 2019 13:08
Изображение0002.JPG зміни до договору
23 квітня 2019 13:06
Изображение0001.JPG зміни до договору
23 квітня 2019 13:06
Електронний підпис укладений
29 березня 2019 09:51
Изображение0003.JPG укладений
29 березня 2019 09:50
Изображение0002.JPG укладений
29 березня 2019 09:50
Изображение.JPG укладений
29 березня 2019 09:50
Изображение0001.JPG укладений
29 березня 2019 09:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ноубук HP 250G6(4QW21ES);15.6 " (1366х768)TN LED матовий / Intel Pentium №5000 (1.1 - 2,7 ГГц)/RAM 4 ГБ/HDD 500 ГБ/ Intel UHD Graphics 605 / немає ОП / LAN /ВТ / Wi-Fi /веб-камера / ОЕМ Windows 10 Profwssional / 1.86кг темно-сірий ,мишка оптична 2-х кнопочна +scool Sven RX-110 USB.
Номер договору про закупівлю: 93-908457У
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода № 1 від 29.03.2019р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 33 606,00
UAH з ПДВ
Причини розірвання договору: скасована у зв'язку ,що компонент продукції не відповідає вимогам технічного завдання