Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція ортопедичного відділення для відновного лікування хворих з наслідками травм і захворювань опорно-рухового апарату з метою забезпечення надійності й безпечної експлуатації» підвищення енергоефективності будівлі
Очікувана вартість
2 020 101,73 UAH
UA-2019-03-01-001147-b 759dba2383af482c8809a9f92191f53e
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гулішевська Валентина Василівна

+380433243229 kuzmerinskalvl@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Жмеринська лікарня відновного лікування"
Код ЄДРПОУ: 39875078
Місцезнаходження: 23100, Україна , Вінницька обл., Жмеринка, вул. Добролюбова,2
Контактна особа: Гулішевська Валентина Василівна
+380433243229
kuzmerinskalvl@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Необхідність проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності певних умов

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 березня 2019 15:31
Оскарження наміру укласти договір: 12 березня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Реконструкція ортопедичного відділення для відновного лікування хворих з наслідками травм і захворювань опорно-рухового апарату з метою забезпечення надійності й безпечної експлуатації» підвищення енергоефективності будівлі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23100, Україна, Вінницька область, м.Жмеринка, вул.Добролюбова,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 березня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

01 березня 2019 15:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 березня 2019 15:18
ПРОТОКОЛ-про-початок.doc.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Майстер ТТ"
#33322959
Переможець 2 020 101,73
UAH з ПДВ
01 березня 2019 15:31

Документи

01 березня 2019 15:31
Електронний підпис
01 березня 2019 15:30
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 березня 2019 15:31

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Майстер ТТ"
#33322959
2 020 101,73
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 березня 2019 15:31
Електронний підпис
01 березня 2019 15:30
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 10:15
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 13:25
Додаткова на зменшення переговорна.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 13:23
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 08:56
додаткова угода на продовження .pdf зміни до договору
22 грудня 2020 08:52
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 12:24
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 11:30
додаткова на продовження.doc.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 11:18
Електронний підпис укладений
20 листопада 2019 14:12
додаткова на зміну назви лікарні.pdf зміни до договору
19 листопада 2019 16:34
Електронний підпис укладений
19 листопада 2019 16:32
Електронний підпис укладений
12 березня 2019 12:41
договір укладений
12 березня 2019 12:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 72
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 72
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 123
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): недостатне фінансування
Номер договору про закупівлю: 72
Договір:
Номер додаткової угоди: 123
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) в зв'язку із затримкою та відсутністю фінансування
Номер договору про закупівлю: 72
Договір:
Номер додаткової угоди: 223
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 72
Договір:
Номер додаткової угоди: 290-2021
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 березня 2019 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 562 044,45
UAH (в тому числі ПДВ 260 340,74 UAH)