Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів по вул. Парковій, 34-Б в с. Петропавлівська Борщагівка, Києво-Святошинського району, Київської області. Коригування
Очікувана вартість
28 900 000,00 UAH
UA-2019-03-01-001071-a 274b57af2d304dd089e73ca9afe9a39b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Глущенко Юлія Вікторівна

+380444064539 pbrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПЕТРОПАВЛІВСЬКО-БОРЩАГІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04362489
Місцезнаходження: 08130, Україна , Київська обл., село Петропавлівська Борщагівка, Київська обл., Києво-Святошинський район, село Петропавлівська Борщагівка, вул. Ярослава Мудрого,1-А
Контактна особа: Глущенко Юлія Вікторівна
+380444064539
pbrada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 березня 2019 12:13
Звернення за роз’ясненнями: до 07 березня 2019 12:18
Оскарження умов закупівлі: до 13 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 березня 2019 12:18
Початок аукціону: 18 березня 2019 11:46
Очікувана вартість: 28 900 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 144 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 144500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів по вул. Парковій, 34-Б в с. Петропавлівська Борщагівка, Києво-Святошинського району, Київської області. Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08129, Україна, Київська область, с. Петропавлівська Борщагівка, вул. Паркова, 34-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 червня 2019
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 березня 2019 15:58
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 березня 2019 15:54
Проект договору _ зміни.doc
04 березня 2019 15:54
Перелік змін.pdf
01 березня 2019 12:14
Проект договору.doc
01 березня 2019 12:14
Тендерна докуметація.pdf
04 березня 2019 15:58
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 березня 2019 12:17
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 березня 2019 15:54
Проект договору _ зміни.doc
04 березня 2019 15:54
Перелік змін.pdf
01 березня 2019 12:14
Проект договору.doc
01 березня 2019 12:14
Тендерна докуметація.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-03-01-001071-a.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ Ремтехналадка, Код ЄДРПОУ:25155206
Дата подання: 20 квітня 2019 22:02
Оскарження рішення тендерного комітету
1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Встановити порушення процедури закупівлі за номером у ЦБД UA-2019-03-01-001071-a на закупівлю «ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель» (Будівництво загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів по вул. Парковій, 34-Б в с. Петропавлівська Борщагівка, Києво-Святошинського району, Київської області. Коригування) в частині акцепту Учасника ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ" та зобов’язати Замовника скасувати протокольне рішення про акцепту тендерної пропозиції ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ"; 3. Зобов’язати Замовника провести повторну оцінку тендерної пропозиції Переможця та визнати пропозицію такою, що не відповідає вимогам тендерної документації, про що прийняти відповідне протокольне рішення; 4. Завершити процедуру закупівлі у встановленому законом порядку.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 24 квітня 2019 22:33
Рішення від 24.04.2019 № 5041.pdf
Дата публікації: 24 квітня 2019 22:33
Рішення від 10.05.2019 № 5754.pdf
Дата публікації: 14 травня 2019 22:52

Документи подані скаржником

20 квітня 2019 22:01
СКАРГА
20 квітня 2019 22:02
Квитанція

Документи подані замовником

25 квітня 2019 17:39
Пояснення по скарзі

Документи Органу Оскарження

24 квітня 2019 22:33
Рішення від 24.04.2019 № 5041.pdf
14 травня 2019 22:52
Рішення від 10.05.2019 № 5754.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-22-000008 ● e8fb3c75fab64be5b3e6b4c45291c24d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 квітня 2019 16:03
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


19.04.2019 № 111

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови О. ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 19.04.2019 № 111


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2019-03-01-001071-a 01.03.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель


Заступник директора департаменту – начальник Управління
моніторингу закупівель Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Л. КРИВОНОС

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-04-26 10:33:48

Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

25.04.2019 № 124

Київ


Про зупинення рішення
про початок моніторингу
закупівлі


Відповідно до частини чотирнадцятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2019-03-01-001071-a.b1 в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-03-01-001071-a (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 01 березня 2019 року), прийняте наказом Держаудитслужби від 19 квітня 2019 року № 111 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.


Голова Л. ГАВРИЛОВА

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами проведеного Держаудитслужбою України аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення законодавства у сфері публічних закупівель передбачені п. 1 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) та зобов’язано замовника усунути зазначені порушення, або аргументувати свої заперечення до висновку, або інформувати про причини неможливості усунення виявленого порушення, оприлюднення зазначених висновків відбулося 29.05.2019 р. Учасник торгів ТОВ «Українська будівельно – інвестиційна компанія «Укрбудінвенст» у складі своєї тендерної пропозиції надали Довідку на підтвердження наявності обладнання та матеріально – технічної бази від 15.03.2019р. №92 та Договір №7-КП від 22.05.2018 «Про надання послуг на користування (оренду) матеріально – технічною базою, будівельними машинами та механізмами, відповідно до яких для виконання робіт, що є предметом закупівлі, залучений бульдозер CATER PILLAR D4G, але не було додано копію свідоцтва про реєстрацію зазначеного бульдозера згідно п.1 додатку №1 до тендерної документації, яка дійсно є в наявності, що не мало суттєвого впливу на визначення Петропавлівсько – Борщагівською сільською радою переможця, тому замовником не було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Українська будівельно – інвестиційна компанія «Укрбудінвенст» та укладено договір з ТОВ «Українська будівельно – інвестиційна компанія «Укрбудінвенст». Відповідно до вищевикладеного на виконання вищевказаних зобов’язань повідомляємо, що вказане порушення наразі усунути неможливо – оскільки така процедура не передбачена вимогами чинного законодавства, а також повідомляємо, що у учасника торгів ТОВ «Українська будівельно – інвестиційна компанія «Укрбудінвенст» на підставі договору з ПрАТ «Будівельно – монтажне управління №33» від 22.05.2018 №7-КП дійсно наявний бульдозер CATER PILLAR D4G, яким виконуються відповідні роботи згідно умов договору №17 від 17.05.2019р. На підтвердження вищевказаного надаємо копії документів, а саме: - свідоцтво про реєстрацію бульдозера CATER PILLAR D4G; - договір №7-КП від 22.05.2018 «Про надання послуг на користування (оренду) матеріально – технічною базою, будівельними машинами та механізмами, - - договір оренди №01/02-18 від 01.02.2018р.

2019-06-05 17:48:35


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 13 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 березня 2019 12:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Ремтехналадка 27 900 000,00
UAH з ПДВ
27 153 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ" 28 186 848,71
UAH з ПДВ
27 154 500,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельне управління № 39" 28 380 000,00
UAH з ПДВ
27 155 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СПЕЙС БІЛДІНГ 28 515 000,00
UAH з ПДВ
27 290 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 березня 2019 18:43
Електронний підпис
16 березня 2019 18:41
штат.rar
16 березня 2019 18:41
МТБ.rar
16 березня 2019 18:41
довідки та листи.rar
16 березня 2019 18:41
банк.довідки.rar
16 березня 2019 18:41
Антикорупц.програма.rar
16 березня 2019 18:41
Наказ_Голови_Правлiння.rar
16 березня 2019 18:41
Гарант_0875.7z
16 березня 2019 18:41
Банк лiценiя.rar
16 березня 2019 18:41
тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

15 квітня 2019 10:47
Електронний підпис
15 квітня 2019 10:31
Договірна ціна
12 квітня 2019 17:23
Електронний підпис
12 квітня 2019 17:20
Пропозиція
12 квітня 2019 17:20
Довідка МВС
12 квітня 2019 17:20
Договірна ціна
17 березня 2019 10:24
Електронний підпис
17 березня 2019 10:21
1.9 Довідка про досвід.pdf
17 березня 2019 10:11
8 Відомості з ЄДРПОУ.pdf
17 березня 2019 10:11
1.38 Акт КБ-3.pdf
17 березня 2019 10:11
1.37. _Відгук ДНЗ Журавка.pdf
17 березня 2019 10:11
1.35_додаткова угода 2.pdf
17 березня 2019 10:11
1.33. _додат.угода.pdf
17 березня 2019 10:11
1.31. Договір ЗТ 2.pdf
17 березня 2019 10:11
1.1 Довідка мат. тех бази.pdf
15 березня 2019 17:22
Електронний підпис
15 березня 2019 17:20
1.37. КБ2 КБ3 Акт 4.PDF
15 березня 2019 17:20
1.36. _КБ2 КБ3 Акт 3.PDF
15 березня 2019 17:20
1.35. _КБ2 КБ3 Акт 2 (1).PDF
15 березня 2019 17:20
1.34. _КБ2 КБ3 Акт 1.PDF
15 березня 2019 17:20
1.33. _ДЦ секція 3.PDF
15 березня 2019 17:20
1.32. _ДЦ секція 2.PDF
15 березня 2019 17:20
1.44. Відгук БЛУ -2 .pdf
15 березня 2019 17:20
1.43. _КБ2 КБ3 Акт 10.PDF
15 березня 2019 17:20
1.30. БЛУ-2.PDF
15 березня 2019 17:20
1.42._КБ2 КБ3 Акт 9 кінцівка.PDF
15 березня 2019 17:20
1.41. _КБ2 КБ3 Акт 8 і 9.PDF
15 березня 2019 17:20
1.40._КБ2 КБ3 Акт 7.PDF
15 березня 2019 17:20
1.39. _КБ2 КБ3 Акт 6.PDF
15 березня 2019 17:20
1.38. _КБ2 КБ3 Акт 5.PDF
15 березня 2019 16:24
Електронний підпис
15 березня 2019 16:22
1.1 Довідка мат. тех бази.pdf
15 березня 2019 16:22
1.22 Довідка 7.PDF
15 березня 2019 16:22
1.21 Довідка 6.PDF
15 березня 2019 16:22
1.20 Довідка 5.PDF
15 березня 2019 16:22
1.19 Довідка 4.PDF
15 березня 2019 16:22
1.28 довідка 13.PDF
15 березня 2019 16:22
1.27 довідка 12.PDF
15 березня 2019 16:22
1.18 Довідка 3.PDF
15 березня 2019 16:22
1.26 довідка 11.pdf
15 березня 2019 16:22
1.25 довідка 10.PDF
15 березня 2019 16:22
1.24 довідка 9.PDF
15 березня 2019 16:22
1.17 Довідка 2.PDF
15 березня 2019 16:22
1.23 Довідка 8.PDF
15 березня 2019 16:22
1.16 Довідка 1 КБ-3.pdf
15 березня 2019 16:22
4.1 12985 УКРБУДІНВЕСТ p7s.7z
15 березня 2019 16:22
8.4. проект договору.pdf
15 березня 2019 16:22
2.12. _Дозвіл_УБІ.pdf
15 березня 2019 16:22
2.11. лицензия.pdf
15 березня 2019 16:22
2.10.. Статут 2015декабрь.pdf
15 березня 2019 16:22
2.9 Паспорт Ширін .pdf
15 березня 2019 16:22
2.6. _Протокол_Голова.pdf
15 березня 2019 16:22
1.12 Відгук Гостомель.pdf
15 березня 2019 16:22
1.11 акт КБ-3 Гостомель.pdf
15 березня 2019 16:22
1.9 Довідка про досвід.pdf
15 березня 2019 16:22
1.5.3. Коток HAMM HD110.pdf
15 березня 2019 16:22
1.5.2. Віброкаток BW-200.pdf
15 березня 2019 16:21
1.4. договір ШРБУ 100.pd.pdf
15 березня 2019 16:21
1.3.7_Екскаватор_JCB.pdf
15 березня 2019 16:21
1.3.5_Самоскид_КАМАЗ.pdf
15 березня 2019 16:21
1.3.4_Навантажувач_JCB.pdf
15 березня 2019 16:21
1.3.2_Автокран_КАМАЗ.pdf
15 березня 2019 16:21
1.3.1_Автокран_МАЗ.pdf
15 березня 2019 16:21
1.2. Договір_7-КП.pdf
15 березня 2019 16:21
1.1 Довідка мат. тех бази.pdf

Публічні документи

16 березня 2019 16:37
Електронний підпис
16 березня 2019 16:16
довідка зл.pdf
16 березня 2019 16:16
Довідка судимість.pdf
16 березня 2019 16:16
ТЗ.rar
16 березня 2019 16:16
Лист згода з договором.pdf
16 березня 2019 16:16
Квитанція ДПА.pdf
16 березня 2019 16:16
Працівники2.pdf
16 березня 2019 16:16
Заява ДПА.pdf
16 березня 2019 16:16
ДПрацівники.pdf
16 березня 2019 16:16
Лист персон дані.pdf
16 березня 2019 16:16
Кошторис2.pdf
16 березня 2019 16:16
Кошторис1.pdf
16 березня 2019 16:16
Дов субпідрядника.pdf
16 березня 2019 13:57
довідка корупц 2.pdf
16 березня 2019 13:57
дов кор гарб 2.pdf
16 березня 2019 13:57
дов банкрутство 2.pdf
16 березня 2019 13:57
Календарний графік.pdf
16 березня 2019 13:57
Довідка банк.pdf
16 березня 2019 13:57
ОЗ2.pdf
16 березня 2019 13:57
ОЗ1.pdf
16 березня 2019 13:57
субпідрядники.pdf
16 березня 2019 13:57
від учасника.pdf
16 березня 2019 13:57
Довідка від під.pdf
16 березня 2019 13:57
Протокол2.pdf
16 березня 2019 13:57
Протакол1.pdf
16 березня 2019 13:57
Положення.pdf
16 березня 2019 13:57
ліцензія2.pdf
16 березня 2019 13:57
Ліцензія.pdf
16 березня 2019 13:57
ПДВ.pdf
16 березня 2019 13:57
Наказ директор.pdf
16 березня 2019 13:57
Тендерна Пропозиція2.pdf
16 березня 2019 13:57
Тендерна Пропозиція1.pdf
16 березня 2019 13:57
ВИПИСКА СПЕЙС БІЛДІНГ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Ремтехналадка

ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ"

ТОВ "Будівельне управління № 39"

ТОВ СПЕЙС БІЛДІНГ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Ремтехналадка
#25155206
Відхилено 27 153 500,00
UAH з ПДВ
25 березня 2019 12:01
ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ"
#32343522
Переможець 27 154 500,00
UAH з ПДВ
10 квітня 2019 17:43

Документи

25 березня 2019 12:00
Електронний підпис
25 березня 2019 11:36
Протокол відхилення.pdf
18 березня 2019 12:20
Звіт з ЄДР (припинено)
18 березня 2019 12:20
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

10 квітня 2019 17:43
Електронний підпис
25 березня 2019 12:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 квітня 2019 17:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ"
#32343522
27 154 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 квітня 2019 17:43
Електронний підпис
25 березня 2019 12:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 листопада 2019 12:56
Електронний підпис укладений
29 листопада 2019 10:32
додаткова угода 7.PDF зміни до договору
29 листопада 2019 10:28
Електронний підпис укладений
01 листопада 2019 12:22
додаткова угода 6.PDF зміни до договору
01 листопада 2019 12:18
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2019 16:36
додаткова угода 5.PDF зміни до договору
16 жовтня 2019 16:35
Електронний підпис укладений
28 серпня 2019 17:50
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
28 серпня 2019 17:43
Електронний підпис укладений
22 липня 2019 14:10
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
22 липня 2019 14:07
Електронний підпис укладений
24 червня 2019 19:08
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
24 червня 2019 19:07
Електронний підпис укладений
31 травня 2019 16:18
Додаткова угода.pdf зміни до договору
31 травня 2019 16:16
Електронний підпис укладений
17 травня 2019 15:06
Договір.pdf укладений
17 травня 2019 14:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В звязку з затримкою підписання договору, виконання робіт в строки передбачені тендерними умовами є неможливими.
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В звязку з продовженням строків виконання робіт за договором.
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до проектної документації
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В звязку з тим, що виконання робіт по влаштуванню огорожі "Спортивного ядра" технологічно повязано з виконанням додаткових робіт по облаштуванню "Спортивного ядра", виконання робіт у строк передбачений договором є немождивим.
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В звязку з тим, що виконання робіт по влаштуванню огорожі "Спортивного ядра" технологічно пов'язано з виконанням додаткових робіт по облаштуванню "Спортивного ядра", виконання робіт в строк передбачений договором є неможливим, тому сторони узгодили подовжити строки виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В звязку з тим, що виконання робіт по влаштуванню огорожі "Спортивного ядра" технологічно пов'язано з виконанням додаткових робіт по облаштуванню "Спортивного ядра", виконання робіт в строк передбачений договором є неможливим, тому сторони узгодили подовжити строки виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.4. п.п. 5 Статті 36. Закону України "Про публічні закупівлі " сторони домовилися зменшити ціну договору на 364,66 грн.
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 травня 2019 — 30 листопада 2019
Сума оплати за договором: 27 154 135,34
UAH (в тому числі ПДВ 4 525 689,22 UAH)