Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з охорони об'єктів
Очікувана вартість
855 000,00 UAH
UA-2019-03-01-000752-c 6c20f1271f9a44d0803589c15be33b34
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Титаренко Альона Вікторівна

+380445178384 tender@dpcoi.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП «Центр оцінки та інформації»
Код ЄДРПОУ: 00209131
Місцезнаходження: 02002, Україна , Київська обл., Київ, вул. Євгена Сверстюка, 15
Контактна особа: Титаренко Альона Вікторівна
+380445178384
tender@dpcoi.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 березня 2019 14:15
Звернення за роз’ясненнями: до 09 березня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 березня 2019 09:00
Початок аукціону: 20 березня 2019 12:30
Очікувана вартість: 855 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони об'єктів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02002, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Євгена Сверстюка, 15; вул. Січових Стрільців, 73
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 березня 2019 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 березня 2019 16:29
Перелік змін до ТД.docx
11 березня 2019 16:29
ТД Охорона 2019_2_зі змінами2.doc
11 березня 2019 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 березня 2019 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 березня 2019 14:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 березня 2019 16:29
Перелік змін до ТД.docx
04 березня 2019 16:13
Перелік змін до ТД.docx
11 березня 2019 16:29
ТД Охорона 2019_2_зі змінами2.doc
04 березня 2019 16:13
ТД Охорона 2019_2_зі змінами.doc
01 березня 2019 14:17
ТД Охорона 2019_2.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Транспорт реагування
Дата подання: 06 березня 2019 13:20
Дата відповіді: 11 березня 2019 14:39
В п. 4 Додатку 3 до тендерної документації встановлено, що «Учас-ник повинен мати у власності не менше 3 (трьох) одиниць транспорту ре-агування, зареєстрованого у встановленому органами МВС порядку, як транспорт спеціалізованого призначення (на підтвердження надати на-ступні документи свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, які у графі "Тип транспортного засобу" містять запис "Спеціальний" або "Спе-ціалізований", фото транспорту реагування з чіткою видимістю держав-них номерів тощо)». При цьому відповідно до Тендерної документації, у тому числі і до положень Додатку 2 до тендерної документації, де визначена ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (далі – Технічні умови), охорона об’єктів Замовника забезпечується шляхом розташування пос-тів, тобто суто фізична охорона. Технічні умови не передбачають в процесі надання послуг з охорони необхідність реагування групами реагування Учасника на спрацювання охоронної сигналізації чи тривожної кнопки. Таким чином, Замовник не обґрунтував: 1) навіщо Учасник повинен мати транспорт реагування, якщо Технічними умовами закупівлі взагалі не передбачено його використання в процесі надання послуг з охорони; 2) необхідність саме 3 (трьох) одиниць транспорту реагування. Відповідно до положень Закону «Про охоронну діяльність» та Ліце-нзійних умов здійснення охоронної діяльності суб’єкт охоронної діяльності має право не використовувати при наданні послуг з охорони транспо-рту реагування. У зв’язку з наведеним просимо Замовника роз’яснити: для чого потрібен транспорт реагування, якщо Тендерною документацією взагалі не передбачено його використання при наданні послуг з охорони.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З метою уникнення будь-яких непорозумінь та розбіжностей щодо вимог тендерної документації, замовником будуть внесені відповідні зміни до додатку 3 тендерної документації та виключені пункти 4 та 5 Розділу 1.
Кількість транспорту реагування
Дата подання: 06 березня 2019 13:35
Дата відповіді: 11 березня 2019 14:40
В п. 4 Додатку 3 до тендерної документації встановлено, що «Учасник повинен мати у власності не менше 3 (трьох) одиниць транспорту ре-агування, зареєстрованого у встановленому органами МВС порядку, як транспорт спеціалізованого призначення (на підтвердження надати на-ступні документи свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, які у графі "Тип транспортного засобу" містять запис "Спеціальний" або "Спе-ціалізований", фото транспорту реагування з чіткою видимістю державних номерів тощо)». При цьому відповідно до Тендерної документації, у тому числі і до положень Додатку 2 до тендерної документації, де визначена ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (далі – Технічні умови), охорона об’єктів Замовника забезпечується шляхом розташування постів, тобто суто фізична охорона. Технічні умови не передбачають в процесі надання послуг з охорони необхідність реагування групами реагування Учасника на спрацювання охоронної сигналізації чи тривожної кнопки. Таким чином, Замовник не обґрунтував: 1) навіщо Учасник повинен мати транспорт реагування, якщо Технічними умовами закупівлі взагалі не передбачено його використання в процесі надання послуг з охорони; 2) необхідність саме 3 (трьох) одиниць транспорту реагування. Відповідно до положень Закону «Про охоронну діяльність» та Ліцензійних умов здійснення охоронної діяльності суб’єкт охоронної діяльності має право не використовувати при наданні послуг з охорони транспорту реагування і не мати його у своїй власності. На підставі чого Замовник вимагає в Учасника наявність саме 3 одиниці транспорту реагування, а не дві, наприклад?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З метою уникнення будь-яких непорозумінь та розбіжностей щодо вимог тендерної документації, замовником будуть внесені відповідні зміни до додатку 3 тендерної документації та виключені пункти 4 та 5 Розділу 1.
Уточнення
Дата подання: 07 березня 2019 10:12
Дата відповіді: 11 березня 2019 14:54
Довідка про наявність працівника в штаті, який був уповноважений юридичною особою на отримання охоронної ліцензії у відповідних органах МВС. - Якщо ця особа звільнилася вже? Тобто Вам просто потрібно вказати, хто, наприклад, 10 років тому, отримував ліцензію на підприємсвто? Чи як? Просимо роз'яснити дану вимогу.
Відповідь: Під даною вимогою розуміється надання учасником довідки про наявність в штаті фахівця з організації заходів охорони, який був зазначений учасником при отриманні ліцензії на провадження охоронної діяльності.
Так, відповідно до п. 4 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності охоронну діяльність можуть провадити на всій території України юридичні особи, а також фізичні особи-підприємці на підставі ліцензії за наявності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження такої діяльності, та за умови виконання такими особами організаційних, кадрових і технологічних вимог, передбачених цими Ліцензійними умовами.
Пунктом 14 Ліцензійних умов передбачено, що до штату суб’єкта охоронної діяльності, його філії, іншого відокремленого підрозділу повинен входити фахівець (фахівці) з організації заходів охорони.
Згідно закону України «Про охоронну діяльність» фахівець з організації заходів охорони – керівник суб'єкта охоронної діяльності або його заступник, начальник філії, іншого відокремленого структурного підрозділу або його заступник, до посадових обов'язків якого належать організація та проведення заходів охорони, контроль за виконанням персоналом охорони покладених на нього обов'язків.
Таким чином, з метою уникнення будь-яких непорозумінь та розбіжностей щодо вимог тендерної документації, замовником будуть внесені відповідні зміни в додаток 3 до тендерної документації.
Уточнення
Дата подання: 07 березня 2019 10:14
Дата відповіді: 11 березня 2019 14:55
документи про присвоєння (підвищення) кваліфікації охоронник (охоронець) на кожного працівника, зазначеного в довідці згідно вимог підпункту 2.1. тендерної документації, (при цьому охоронці, які будуть задіяні в охороні об’єкту замовника, повинні мати не менше 3 розряду - документи про присвоєння (підвищення) кваліфікації охоронник (охоронець) не менше 4 працівників, які мають робітничу кваліфікацію «охоронник» не нижче IV розряду. - так всеж таки у працівників має бути 3 чи 4 розряд? Ви в одній вимозі суперечите самі собі. Просимо роз'яснити який розряд і для якоїкількості осіб потрібно надати.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розділом 2 додатку 3 до тендерної документації передбачено, що охоронці, які будуть задіяні в охороні об’єкту замовника, повинні мати не менше 3 розряду, при цьому не менше 4 з них, повинні мати робітничу кваліфікацію «охоронник» не нижче IV розряду.
Уточнення
Дата подання: 07 березня 2019 10:15
Дата відповіді: 11 березня 2019 14:58
Аналогічних має бути 2 штуки - за 2017 та 2018 роки, вірно?
Відповідь: Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник встановлює один з таких кваліфікаційних критеріїв, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Таким чином, учасник має право на власний розсуд надати підтвердження досвіду виконання будь-якого з аналогічних договорів, виконаних протягом 2017-2018 років.
несудимість за місяць
Дата подання: 07 березня 2019 10:19
Дата відповіді: 11 березня 2019 15:00
вимога про довідку про несудимість видані за 1 місяць до подання є неправомірною. По-перше, дана довідка видається протягом 30 календарних днів, тобто отримати нову - це потрібен час. І встигнути до моменту подачі пропозиції неможливо. По-друге, така довідка чинна півроку, тоді чому потрібно отримувати нову? Логічно, що на початку року на працівників оновлюються докуемнти, і наприклад, якщо довідк уна працівника зробили у січні 2019 року, то нам потрібно отримувтаи її ще і в лютому? Чому не за 5 днів видану до подання, або взагалі в день подання видану? Ваша вимога обмежує конкуренцію і таку довідку зможуть подати учасники, які попереджені про таку вимогу. Тому просимо Вас внести зміни і встановити хоча б терміни видачі довідки - в 2019 році.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зазвичай термін видачі безкоштовної довідки про несудимість становить не більше 10-ти календарних днів. 30-денний термін, про який Ви вказуєте в своєму зверненні, є максимальним терміном протягом якого здійснюється надання довідки.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на те, що учасник, який виявив бажання взяти участь у даній процедурі закупівлі, також може отримати платні довідки про несудимість, зокрема, через державне підприємство «Документ». При цьому, термін оформлення даних довідок становить від 3-х календарних днів.
Уточнення
Дата подання: 07 березня 2019 10:20
Дата відповіді: 11 березня 2019 15:01
Транспорт в учасника має бути власний чи може бути і залучений?
Відповідь: Найближчим часом замовником будуть внесені зміни до тендерної документації, відповідно до яких вимога про наявність в учасника транспорту реагування буде виключена.
Уточнення
Дата подання: 07 березня 2019 10:20
Дата відповіді: 11 березня 2019 15:02
На яку кількість працівників потрібно надати документи? На 12 осіб достатньо?
Відповідь: Учасник сам визначає кількість працівників, які будуть залучені до надання послуг, що є предметом закупівлі, виходячи з технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, зазначених у додатку 2 до тендерної документації.
При цьому, звертаємо увагу, що при поданні пропозиції учасник повинен враховувати норму тривалості робочого часу працівників, які будуть залучені до надання послуг, та не допускати їх порушення.
Крім того, звертаємо увагу на те, що учасник подає документи на працівників, які будуть безпосередньо залучені до надання послуг, у разі визнання його переможцем.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-01-000752-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:35900097
Дата подання: 02 березня 2019 19:06
внесення змін в тендерну документацію.
в тендерній документації замовник вимагає надання скановану копію оригіналу паспорту (ст.1-2, ст.3-6 за наявності записів) на підписанта договору. Просимо внести зміни та передбачити можливість надання копії ID-карти, замість паспорту у вигляді книжечки.
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 березня 2019 14:40
Тендерним комітетом розглянуто дане звернення та найближчим часом буде внесено зміни до тендерної документації по даній закупівлі.
Номер вимоги: UA-2019-03-01-000752-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ""ЦЕНТР ЕКОНОМІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ОХОРОННО-ДЕТЕКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ "ОРЛАН"", Код ЄДРПОУ:35735789
Дата подання: 06 березня 2019 12:04
Дискримінаційні вимоги пункту ТД
п.п. 2.2. п. 2 Додатку №3 до тендерної документації визначено, що учасник має надати Довідку про наявність працівника в штаті, який був уповноважений юридичною особою на отримання охоронної ліцензії у відповідних органах МВС.
Вважаємо, що відповідна вимога прописана під конкретного учасника і є такою, що порушує принципи здійснення закупівель, визначених ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість; недискримінація учасників.
Порушення принципів здійснення закупівель полягає в тому, що учасником (скаржником) отримано ліцензію на охоронну діяльність у 2013 році (тобто більше 5 років тому), яка є чинною. Разом з тим, жодним нормативним документом, зокрема Законом України «Про охоронну діяльність», Ліцензійними Умовами провадження охоронної діяльності, Кодексом законів про працю України, тощо, не визначено, що учасник має тримати у штаті особу, яку було уповноважено для отримання ліцензії на охоронну діяльність 5, 10, 15 років тому назад.
З огляду на зазначене ВИМАГАЄМО внести зміни до тендерної документації, видаливши п.п. 2.2. п. 2 Додатку №3 ТД.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 березня 2019 15:08
Під даною вимогою розуміється наявність в штаті учасника фахівця з організації заходів охорони. З метою уникнення будь-яких непорозумінь та розбіжностей щодо вимог тендерної документації, замовником будуть внесені відповідні зміни до п.п. 2.2 п. 2 Розділу 2 додатку 3 до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-03-01-000752-c.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЩИТ-1", Код ЄДРПОУ:36957425
Дата подання: 26 березня 2019 13:10
Вимога на рішення замовника від 25.03.2019 № 40
Вимога в окремому файлі
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 березня 2019 15:43
Вимога ТОВ "ЩИТ" є безпідставною, необгрунтованою та такою, що не підлягає задоволенню.

Документи подані скаржником

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 березня 2019 12:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "КОНСАЛТ СВ" 660 450,00
UAH з ПДВ
629 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ ЛІДЕР ГРУП" 855 000,00
UAH з ПДВ
630 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЩИТ-1" 735 097,35
UAH з ПДВ
726 546,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 березня 2019 17:11
Електронний підпис
27 березня 2019 17:04
Довідка МВС переможець.pdf
18 березня 2019 17:36
Електронний підпис
18 березня 2019 17:34
44. Довідка Оксанич В.В..pdf.p7s
18 березня 2019 17:34
48. Реєстр.pdf.p7s
18 березня 2019 17:34
48. Реєстр.pdf
18 березня 2019 17:34
44. Довідка Оксанич В.В.pdf.p7s
18 березня 2019 17:34
43. Довідка Оксанич В.В..pdf.p7s
18 березня 2019 17:34
43. Довідка Оксанич В.В..pdf
18 березня 2019 17:34
29. Статут Консалт СВ 2019.pdf
18 березня 2019 17:34
28. Лист згода.pdf.p7s
18 березня 2019 17:34
28. Лист згода.pdf
18 березня 2019 17:34
27. Паспорт Оксанич В.В..pdf.p7s
18 березня 2019 17:34
27. Паспорт Оксанич В.В..pdf
18 березня 2019 17:34
26. Наказ Оксанич В.В..pdf.p7s
18 березня 2019 17:34
26. Наказ Оксанич В.В..pdf
18 березня 2019 17:34
2. Проект договору.pdf.p7s
18 березня 2019 17:34
2. Проект договору.pdf
18 березня 2019 17:34
1. Цінова пропозиція.pdf.p7s
18 березня 2019 17:34
1. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

18 березня 2019 17:18
Електронний підпис
18 березня 2019 17:17
Лист Гарантія.pdf
18 березня 2019 17:17
Копія виписки з ЄДР.pdf

Публічні документи

18 березня 2019 15:17
Електронний підпис
18 березня 2019 15:16
цінова пропозиція.PDF
18 березня 2019 15:16
фото форменого одягу.PDF
18 березня 2019 15:16
Статут ЩИТ 1.PDF
18 березня 2019 15:16
лист згода.PDF
18 березня 2019 15:15
паспорт Тарнавський.PDF
18 березня 2019 15:15
наказ на директора.PDF
18 березня 2019 15:15
протокол на директора.PDF
18 березня 2019 15:15
довідка про працівників.PDF
18 березня 2019 15:15
дозволи на радіостанції.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "КОНСАЛТ СВ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ ЛІДЕР ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЩИТ-1"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "КОНСАЛТ СВ"
#34538229
Переможець 629 999,00
UAH з ПДВ
25 березня 2019 17:05
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП "КОНСАЛТ СВ" #34538229

№ рішення у справі

60/81-р/к

Дата рішення у справі

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 березня 2019 17:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "КОНСАЛТ СВ"
#34538229
629 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 березня 2020 17:18
Електронний підпис укладений
28 лютого 2020 15:49
Додаткова угода _ 4 від 28.02.2020 охорона.pdf зміни до договору
28 лютого 2020 15:42
Електронний підпис укладений
30 січня 2020 17:35
Додаткова Угода _ 3 від 30 січня 2020 охорона.pdf зміни до договору
30 січня 2020 17:33
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 15:23
Додаткова Угода _2 від 24.12.2019 охорона.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 15:19
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 15:11
Електронний підпис укладений
12 квітня 2019 15:42
Додаткова угода №1 від 12.04.19 до договору №07-123/19 від 12.04.19.PDF зміни до договору
12 квітня 2019 15:41
Електронний підпис укладений
12 квітня 2019 15:21
Договір про надання охоронних послуг від 12.04.2019 №07-123/19 укладений
12 квітня 2019 15:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зменшенням терміну надання охоронних послуг
Номер договору про закупівлю: 07-123/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 07-123/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 07-123/19
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч.5 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 07-123/19
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 07-123/19
Договір:
Номер додаткової угоди: № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 квітня 2019 — 09 березня 2020
Сума оплати за договором: 710 574,89
UAH (в тому числі ПДВ 118 429,15 UAH)