Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Горохівського району Волинської області, протяжністю 381,5 км
Очікувана вартість
3 929 682,20 UAH
UA-2019-03-01-000609-c 464a3f815ec54c2a8951355a469afd92
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зімник Тетяна

0332729077 ivati71@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 42304390
Місцезнаходження: 43027, Україна , Волинська обл., ЛУЦЬК, Київський майдан, 9
Контактна особа: Зімник Тетяна
0332729077
ivati71@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 березня 2019 12:31
Звернення за роз’ясненнями: до 10 березня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 березня 2019 10:00
Початок аукціону: 21 березня 2019 12:09
Очікувана вартість: 3 929 682,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 39 296,82 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Горохівського району Волинської області, протяжністю 381,5 км
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Волинська область, ГОРОХІВСЬКИЙ РАЙОН/М.ГОРОХІВ, автомобільні дороги загального користування місцевого значення
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 березня 2019 10:07
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 березня 2019 10:07
ТД_експлуатація_.doc
12 березня 2019 10:07
зміни.docx
01 березня 2019 14:51
ТД_експлуатація.doc
01 березня 2019 12:29
Додаток 8.docx
01 березня 2019 12:29
Додаток 5.docx
12 березня 2019 10:07
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 березня 2019 14:52
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 березня 2019 12:31
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 березня 2019 10:07
ТД_експлуатація_.doc
12 березня 2019 10:07
зміни.docx
01 березня 2019 14:51
ТД_експлуатація.doc
01 березня 2019 12:29
ТД_експлуатація.doc
01 березня 2019 12:29
Додаток 8.docx
01 березня 2019 12:29
Додаток 5.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-30-000036 ● 8fb0925faa4b41c8ab01d5caa45a310b
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 жовтня 2019 15:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
30.10.2019 № 41-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 30.10.2019 № 41-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-03-01-000609-c від 01.03.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 19 листопада 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 березня 2019 12:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "ЗАК-СЕРВІС" 3 751 522,91
UAH з ПДВ
3 672 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Дочірнє Підприємство "Волинський Облавтодор" Відкритого Акціонерного Товариства "Державна Акціонерна Компанія "Автомобільні Дороги України" 3 922 722,00
UAH з ПДВ
3 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 березня 2019 13:49
Електронний підпис
29 березня 2019 13:43
Документи переможця..pdf
19 березня 2019 18:10
Електронний підпис
19 березня 2019 18:06
Статут.pdf
19 березня 2019 18:04
Витяг.pdf
19 березня 2019 18:04
Довідка ліцензія.pdf
19 березня 2019 18:04
Кошторис розрахунок.pdf

Публічні документи

19 березня 2019 12:29
Електронний підпис
19 березня 2019 11:18
Бензин.pdf
19 березня 2019 11:16
Бітум Бітекс.pdf
19 березня 2019 11:15
Дизпаливо.pdf
19 березня 2019 11:13
Мазут Прем'єраПівдень.pdf
19 березня 2019 11:12
Сіль Артемсіль.pdf
19 березня 2019 11:09
Щебінь Вестол 2.pdf
19 березня 2019 11:08
Щебінь Вестол.pdf
19 березня 2019 11:06
Тендер Горохівський р-н.pdf
19 березня 2019 10:53
Розрахунок ЗВВ, ЗП, АВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "ЗАК-СЕРВІС"

Дочірнє Підприємство "Волинський Облавтодор" Відкритого Акціонерного Товариства "Державна Акціонерна Компанія "Автомобільні Дороги України"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "ЗАК-СЕРВІС"
#42778323
Переможець 3 672 000,00
UAH з ПДВ
27 березня 2019 14:56

Документи

27 березня 2019 14:55
Електронний підпис
27 березня 2019 14:54
Протокол_31.pdf
21 березня 2019 12:30
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 березня 2019 14:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "ЗАК-СЕРВІС"
#42778323
3 672 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 березня 2019 14:55
Електронний підпис
27 березня 2019 14:54
Протокол_31.pdf
21 березня 2019 12:30
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 липня 2020 10:46
_2_1-19.pdf укладений
24 липня 2020 10:43
Електронний підпис укладений
30 березня 2020 14:18
ду №1_1-19.pdf зміни до договору
30 березня 2020 14:16
Електронний підпис укладений
12 квітня 2019 14:53
№1_19 12_04.pdf укладений
12 квітня 2019 14:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перейменування Замовника. Зміна реквізитів Сторін. Продовження строку дії договору. Коригування Додатку 2 "Орієнтовний план фінансування" та Додатку 3 "Календарний графік надання послуг". Обсяг надання послуг після внесення змін - 1 послуга
Номер договору про закупівлю: 1/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 квітня 2019 — 23 липня 2020
Сума оплати за договором: 1 484 647,20
UAH (в тому числі ПДВ 247 441,20 UAH)
Причини розірвання договору: У зв'язку з відсутністю подальшої потреби закупівлі послуг