Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп'ютерне обладнання (багатофункціональний пристрій, тонер, витратні матеріали)
Очікувана вартість
72 200,00 UAH
UA-2019-03-01-000513-b ● 2916f9fc71574a4da2b3d0450fca9dce
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Дніпровська районна в місті Києві державна адміністрація |
Код ЄДРПОУ: | 37203257 |
Місцезнаходження: | 02094, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Праці, 1/1 |
Контактна особа: |
Дещенко Олег Миколайович 380663169569 urvid4@dnipr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 березня 2019 12:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 березня 2019 13:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 березня 2019 13:00 |
Очікувана вартість: | 72 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,55% |
Інформація про предмет закупівлі
Багатофункціональний пристрій, тонер, витратні матеріали
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35 Одиниця
Багатофункціональний пристрій, тонер, витратні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02094, Україна, місто Київ, Київ, бульвар Праці, 1/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 березня 2019 12:23 |
Специфікація.docx |
01 березня 2019 12:22 |
Вимоги до учасника.docx |
01 березня 2019 12:22 |
ПРОЕКТ Договір Товар.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документація
Дата подання: 03 березня 2019 19:30
Дата відповіді: 04 березня 2019 09:51
Шановний Замовник!
Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: НІ
Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 04 березня 2019 10:12
Дата відповіді: 04 березня 2019 10:39
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Система Prozorro автоматично визначає переможця за найменшою ціною. При цьому система не робить винятку для ціни з ПДВ чи без ПДВ. Враховуються всі пропозиції. Отже, учасники повинні будуть враховувати такі умови. Вартість закупівлі товарів, робіт та послуг повинна відображати всі витрати замовника на закупівлю, у т. ч. і ПДВ. Якщо учасник не є платником ПДВ, то його пропозиція (остання за аукціоном) на час підписання договору не зміниться, і ціна закупівлі не перевищить бюджету. Отже, учасник переможеуь визначається за результатом аукціону (нгайнижча ціна) незалежно від статусу платника ПДВ плюс додатково авдпоавднвсть прозиувї технічному завданню та кваліфікаційним критеріям.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
СИНЮЧЕНКО АРТЕМ МИХАЙЛОВИЧ #3436413298 |
Переможець |
70 896,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2019 10:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір.PDF | укладений |
27 вересня 2019 14:20
|