Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання (багатофункціональний пристрій, тонер, витратні матеріали)
Очікувана вартість
72 200,00 UAH
UA-2019-03-01-000513-b 2916f9fc71574a4da2b3d0450fca9dce
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Дещенко Олег Миколайович

380663169569 urvid4@dnipr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дніпровська районна в місті Києві державна адміністрація
Код ЄДРПОУ: 37203257
Місцезнаходження: 02094, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Праці, 1/1
Контактна особа: Дещенко Олег Миколайович
380663169569
urvid4@dnipr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 березня 2019 12:22
Звернення за роз’ясненнями: до 06 березня 2019 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 березня 2019 13:00
Очікувана вартість: 72 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,55%

Інформація про предмет закупівлі

Багатофункціональний пристрій, тонер, витратні матеріали
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35 Одиниця
Багатофункціональний пристрій, тонер, витратні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02094, Україна, місто Київ, Київ, бульвар Праці, 1/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 березня 2019 12:23
Специфікація.docx
01 березня 2019 12:22
Вимоги до учасника.docx
01 березня 2019 12:22
ПРОЕКТ Договір Товар.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 03 березня 2019 19:30
Дата відповіді: 04 березня 2019 09:51
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: НІ
Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 04 березня 2019 10:12
Дата відповіді: 04 березня 2019 10:39
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Система Prozorro автоматично визначає переможця за найменшою ціною. При цьому система не робить винятку для ціни з ПДВ чи без ПДВ. Враховуються всі пропозиції. Отже, учасники повинні будуть враховувати такі умови. Вартість закупівлі товарів, робіт та послуг повинна відображати всі витрати замовника на закупівлю, у т. ч. і ПДВ. Якщо учасник не є платником ПДВ, то його пропозиція (остання за аукціоном) на час підписання договору не зміниться, і ціна закупівлі не перевищить бюджету. Отже, учасник переможеуь визначається за результатом аукціону (нгайнижча ціна) незалежно від статусу платника ПДВ плюс додатково авдпоавднвсть прозиувї технічному завданню та кваліфікаційним критеріям.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 березня 2019 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
СИНЮЧЕНКО АРТЕМ МИХАЙЛОВИЧ 70 896,00
UAH з ПДВ
70 896,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 березня 2019 12:36
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

СИНЮЧЕНКО АРТЕМ МИХАЙЛОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СИНЮЧЕНКО АРТЕМ МИХАЙЛОВИЧ
#3436413298
Переможець 70 896,00
UAH з ПДВ
11 березня 2019 10:21

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2019 10:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
СИНЮЧЕНКО АРТЕМ МИХАЙЛОВИЧ
#3436413298
70 896,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір.PDF укладений
27 вересня 2019 14:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 70 896,00
UAH (в тому числі ПДВ 11 816,00 UAH)