Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі (Стінка для меблів; Набір меблів в учительську)
Очікувана вартість
85 600,00 UAH
UA-2019-03-01-000333-a 95b7521d43d54ba48b7f9623aa380548
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мироненко Антоніна Петрівна

+380516721526 rvormk2007@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Новоодеський районний центр фінансово-господарського та навчально-методичного забезпечення закладів освіти"
Код ЄДРПОУ: 39698044
Місцезнаходження: 56602, Україна , Миколаївська обл., Нова Одеса, вул. Кухарєва, 42
Контактна особа: Мироненко Антоніна Петрівна
+380516721526
rvormk2007@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 березня 2019 09:58
Звернення за роз’ясненнями: до 06 березня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 березня 2019 16:00
Початок аукціону: 18 березня 2019 12:14
Очікувана вартість: 85 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 428,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплекти
Стінка для кабінету (в складі: Секція 1: секція кутова з заокругленими поличками верхня мала - 1 шт.; Серція 2: секція кутова з заокругленими поличками нижня мала-1 шт.; Секція 3: секція кутова з заокругленими поличками верхня велика-1 шт.; Секція 4: секція кутова з заокугленими поличками нижня велика-1 шт.; Секція 5: шафа для одягу і книг 2-дверна -1 шт.; Секція 6: Секція верхня відкрита - 1 шт.; Секція 7: секція для таблиць - 1 шт.; Секція 8: секція верхня з дверима - 1 шт.; Секція 9: секція нижня з дверима- 1 шт.; Секція 10: секція з ящиками двійна - 1 шт.).
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 56602, Україна, Миколаївська область, м. Нова Одеса, вул. Іпатенка, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 липня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 комплекти
Набір меблів в учительську (в складі: Секція 1: шафа для одягу і книг 2-дверна - 2 шт.; Секція 2: секція для журналів верхня - 2 шт.; Секція 3: секція для журналів нижня- 2 шт.; Секція 4: секція верхня відкрита мала -2 шт.; Секція 5: секція нижня з ящиками мала - 4 шт.; Секція 6: шафа для одягу 2-дверна - 1 шт.; Секція 7: стіл кутовий заокруглений - 8 шт.; Секція 8: стіл учительський з полицею - 8 шт.; Секція 9: стіл учителя з шухлядами - 3 шт.; Секція 10: стіл комп'ютерний кутовий - 2 шт.; Секція 11: пенал приставка кутовий - 2 шт.; Секція 12: пенал 1-дверний - 2 шт.; Секція 13: стілець офісний напівм'який, тканина - 15 шт.).
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 56602, Україна, Миколаївська область, м. Нова Одеса, вул. Іпатенка, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 липня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 березня 2019 10:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 березня 2019 09:59
Тендерна документація меблі НМНВК.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-01-000333-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП ""ТК - РЕНЕССАНС"", Код ЄДРПОУ:32819771
Дата подання: 20 березня 2019 14:08
Вимога Замовнику щодо неможливості обрання учасника ФОП Покатило Любов Семенівна переможцем закупівлі UA-2019-03-01-000333-a, неможливості укладання з ним договору, унаслідок невідповідності тендерної пропозиції означеного учасника вимогам тендерної документації Замовника.
Повідомляємо про невідповідність тендерної пропозиції учасника ФОП Покатило Любов Семенівна (далі – Учасник) вимогам тендерної документації Замовника з таких причин:
- У ФОРМІ ТЕНДЕРНОЇ (ЦІНОВОЇ) ПРОПОЗИЦІЇ означеним учасником не наведено відомості про e-mail, (вказана форма не містила можливості щодо надання не повних відомостей);
- Лист-відгук Широківської сільської ради не містить інформацію про «100% виконання всіх зобов’язань згідно договору» та в ньому «не прописано номер договору, та його дата підписання»;
- Означеним учасником, у складі його тендерної пропозиції, всупереч вимогам тендерної документації, НЕ ПІДТВЕРДЖЕНО, що запропоновані ним меблі «будуть відповідати Шкільні меблі повинні відповідати Концепції Нової української школи у загальноосвітніх навчальних закладах I ступеня згідно вимог Наказу №137 від 13.02.2018 МОНУ "Про затвердження Примірного переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для навчальних кабінетів початкової школи" і розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14 грудня 2016р. №988-р "Про схвалення Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти "Нова українська школа на період до 2029р.».
- Що зображено на фото запропонованої означеним учасником продукції?
- Означеним учасником запропоновані не чіткі характеристики товару (ДСП 16 мм або 18 мм?).
- У таблиці порівняльних характеристик не зазначено модель товару.
- У складі тендерної пропозиції означеного учасника взагалі відсутній «Чинний на дату поставки, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи…», а тендерна документація не містить можливості надання цього документу «під час поставки товару»!?
У свою чергу, вважаємо за доцільне, звернути увагу Замовника на те, що вищенаведений перелік не відповідностей тендерної пропозиції означеного Учасника вимогам Замовника не є вичерпним!
Таким чином, просимо тендерний комітет діяти виключно в межах чинного законодавства України, зокрема, законодавства з питань публічних закупівель та скасувати рішення про намір укласти договір з Учасником, тендерна пропозиція якого не відповідає власним же вимогам Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 березня 2019 13:45
Тендерний комітет КУ «Новоодеський РЦФГ та НМЗЗО» надає відповідь на Ваше оскарження результату закупівлі:
По першому питанню:
У ФОРМІ ТЕНДЕРНОЇ (ЦІНОВОЇ) ПРОПОЗИЦІЇ означеним Учасником не наведено відомості про e-mail, (вказана форма не містила можливості щодо надання не повних відомостей);
• Пунктом 1.3. тендерної документації передбачено допущення учасником у документах, наданих у складі його пропозиції, формальних (несуттєвих) помилок та описок, а саме помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на її зміст.

По другому питанню:
Лист-відгук Широківської сільської ради не містить інформацію про «100% виконання всіх зобов’язань згідно договору» та в ньому «не прописано номер договору, та його дата підписання».

Згідно п.п 5.1. п. 5 розділу 3 ТД Замовник вимагає:
- копію раніше укладеного договору (копії специфікацій, додатків, тощо) на постачання товару, аналогічного предмету закупівлі в якому прописано: «Номер договору»; «Дата заключення договору»; «Предмет закупівлі» , «Найменування сторін», «Обсяги закупівлі», «Термін дії договору» та «Сума договору», а саме – Меблі шкільні та документи які підтверджують його виконання (скановані накладні або акти прийому-передачі товару на повну суму договору, або лист від замовника про 100% виконання всіх зобов’язань згідно договору, в якому прописано номер договору, та його дата підписання). Необхідно долучити інформацію щодо зміни умов договору (у тому числі надання копій Додаткових угод, тощо) у разі підписання.
Інформація може надаватися тільки про договір, який вже виконаний в повному обсязі.
Учасник надав раніше укладений аналогічний Договір № 1/249 від 31.07.2018 року та:
• Копію видаткової накладної № 10 від 20 серпня 2018 року, в якій вказаний перелік закупівлі та кількість товару згідно Додатку № 1 (Специфікація) до Договору (аналогічного) на повну суму цього Договору;
• Копію довіреності б/н від 20 серпня 2018 року на отримання від ФОП Покатило Л.С. цінностей за Накладною № 10 від 20.08.2018 року з переліком предмета закупівлі та кількістю товару, згідно Додатку № 1 (Специфікація) до Договору (аналогічного) на повну суму цього Договору;
• Копію товарно-транспортної накладної № Р10 від 20.08.2018 р. (яку ми не просили, але тендерний комітет побачив, що Замовник дійсно отримав свій товар в повному обсязі);
• Копію листа-відгука від Замовника.
Тим самим підтвердивши повне виконання Договору. У зв’язку з цим Лист-відгук не є обов’язковим документом та тендерний комітет не приймав його до уваги.

По третьому питаню:
Означеним Учасником, у складі його тендерної пропозиції, всупереч вимогам тендерної документації, НЕ ПІДТВЕРДЖЕНО, що запропоновані ним меблі «будуть відповідати Шкільні меблі повинні відповідати Концепції Нової української школи у загальноосвітніх навчальних закладах I ступеня згідно вимог Наказу №137 від 13.02.2018 МОНУ "Про затвердження Примірного переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для навчальних кабінетів початкової школи" і розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14 грудня 2016р. №988-р "Про схвалення Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти "Нова українська школа на період до 2029р.».

Учасник надав Лист-згоду (вих. № 0333-1403/19-4 від 14.03.2019 року) на вимоги Додатку № 2 до тендерної документації, де прописані вимоги згідно Наказу № 137 від 13.02.2018 МОНУ "Про затвердження Примірного переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для навчальних кабінетів початкової школи" і розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14 грудня 2016р. № 988-р "Про схвалення Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти "Нова українська школа на період до 2029 року". В цьому листі ФОП Покотило Л.С. повідомила, що ознайомлена з умовами та вимогами, визначеними у Додатку № 2 до ТД та надає гарантії їх належного виконання у повному обсязі.

По четвертому, п’ятому та шостому питанню:
Що зображено на фото запропонованої означеним учасником продукції?
Означеним учасником запропоновані не чіткі характеристики товару (ДСП 16 мм або 18 мм?).
У таблиці порівняльних характеристик не зазначено модель товару.

Тендерний комітет при розгляді тендерної пропозиції Учасника, а саме порівняльну таблицю, визначили, що малюнки та розміри співпадають з вимогами Замовника. Номенклатура, яка вказана біля малюнку в порівняльній таблиці – це модель товару, складські назви в бухгалтерській програмі. На доказ цьому в довільній формі була надана таблиця «Зображення запропонованої продукції», в якій з однієї сторони, фото нашого (Замовника) орієнтовного предмета закупівлі, а з іншої сторони, їхня (Учасника) складська модель товару.
Також в порівняльній таблиці Учасником було вказано не чіткі характеристики ДСП 16-18 мм. Тендерний комітет розцінив це можливим. Корпус меблів можуть бути виготовлені з ДСП з 16 мм, а фасади - ДСП з 18 мм. чи навпаки. Так як, більша товщина ДСП покращує якість товару, яка не позначається на ціні за одиницю та загальній сумі Договору – згідно п.п. б п. 11.1 розділу ХІ проекту Договору (Додаток № 3 тендерної документації), або п.8 розділу 6 «Істотних умов, що обов’язково включаються до Договору про закупівлю» тендерної документації .

По сьомому питанню:
У складі тендерної пропозиції означеного учасника взагалі відсутній «Чинний на дату поставки, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи…», а тендерна документація не містить можливості надання цього документу «під час поставки товару»!?

Згідно пп.5.3. п.5 Додатку №2 до ТД:
5.3. Учасник обов’язково має надати гарантійний лист в якому зазначено, що товар який буде поставлено супроводжуватиметься наступними документами:
5.3.1.Чинний на дату поставки, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (Виданий на ім’я Учасника процедури закупівлі. Уразі пред’явлення висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи виданого на іншу особу - письмова згода даної особи на використання даноговисновку. Учасник який є офіційним представником виробника повинен надати копію документа який підтверджує дану інформацію) на поставлений товар.
5.3.2. Чинний на дату поставки, сертифікат відповідності або сертифікат якості виробника (Виданий на ім’я Учасника процедури закупівлі. У разі пред’явлення сертифікату відповідності або сертифікату якості виробника виданого на іншу особу - письмова згода даної особи на використання данного сертифікату. Учасник який є офіційним представником виробника повинен надати копію документа який підтверджує дану інформацію) на поставлений товар.
5.3.3.Учасник повинен надати замовнику не пізніше ніж 120 календарних днів від дати постачання Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам Міністерства освіти і науки на поставлений товар.

Учасник надав Гарантійний лист (вих. № 0333-1403/19-4.2 від 14.03.2019 року), в якому гарантує, що товар який буде поставлено, супроводжуватиметься наступними документами:
• Чинним на дату поставки висновком державної санітарної-епідеміологічної експертизи на поставлений товар;
• Чинний на дату поставку сертифікат відповідності або сертифікат якості виробника на поставлений товар;
• Учасник надасть Замовнику не пізніше 120 календарних днів від дати постачання Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам МОН на поставлений товар.
Таким чином тендерний комітет КУ «Новоодеський РЦФГ та НМЗЗО» розглянувши тендерну пропозицію ФОП Покотило Л.С., прийняв як таку, що відповідає умовам ТД та не має наміру скасувати раніше прийняте рішення про визначення ФОП Покотило Л.С. переможцем.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 березня 2019 12:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Покатило Любов Семенівна 83 785,00
UAH з ПДВ
79 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ""ТК - РЕНЕССАНС"" 85 000,00
UAH з ПДВ
80 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 березня 2019 15:57
довідка покатило.PDF
22 березня 2019 16:05
дфс покатило.PDF
16 березня 2019 09:21
Електронний підпис
15 березня 2019 17:31
лист згода (5).PDF
15 березня 2019 17:30
гаранійний лист.PDF
15 березня 2019 17:30
20 інф довідка1 (1).PDF
15 березня 2019 17:30
19 інф довідка (1).PDF
15 березня 2019 17:30
18 лист згода0001 (2).PDF
15 березня 2019 17:30
17 інф довідка25 (1).PDF
15 березня 2019 17:30
16. ІПН_Покатило Л.С..pdf
15 березня 2019 17:30
15. Паспорт_Покатило Л.С..pdf
15 березня 2019 17:30
11 зображення (1).PDF
15 березня 2019 17:30
10 гаранійний лист (1).PDF
15 березня 2019 17:30
9 порывняльна таблиця (1).PDF
15 березня 2019 17:30
8 лист згода (4).PDF
15 березня 2019 17:30
7 тендерна пропозицыя (1).PDF
15 березня 2019 17:30
7 тендерна пропозиція (5).PDF
15 березня 2019 17:30
3-6 ст 17 (3).PDF

Публічні документи

30 березня 2019 13:37
Електронний підпис
16 березня 2019 15:40
Електронний підпис
16 березня 2019 15:39
Статут.pdf
16 березня 2019 15:39
Доручення, довіреність.pdf
16 березня 2019 15:39
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Покатило Любов Семенівна

ПП ""ТК - РЕНЕССАНС""

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Покатило Любов Семенівна
#1516102760
Рішення скасоване 79 999,00
UAH з ПДВ
26 березня 2019 16:52
ФОП Покатило Любов Семенівна
#1516102760
Відхилено 79 999,00
UAH з ПДВ
26 березня 2019 17:04
ПП ""ТК - РЕНЕССАНС""
#32819771
Переможець 80 000,00
UAH з ПДВ
26 березня 2019 17:08

Документи

20 березня 2019 11:28
Електронний підпис
20 березня 2019 11:26
протокол
18 березня 2019 12:36
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

26 березня 2019 17:04
Електронний підпис
26 березня 2019 17:00
протокол
26 березня 2019 16:53
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

26 березня 2019 17:08
Електронний підпис
26 березня 2019 17:07
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 березня 2019 17:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП ""ТК - РЕНЕССАНС""
#32819771
80 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 березня 2019 17:08
Електронний підпис
26 березня 2019 17:07
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 червня 2019 16:32
Звіт про виконання укладений
07 червня 2019 15:33
Електронний підпис укладений
07 червня 2019 15:29
Електронний підпис укладений
11 квітня 2019 15:20
договір укладений
11 квітня 2019 15:19

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 80 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 13 333,33 UAH)