Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп'ютери з комплектуючими)
Очікувана вартість
82 000,00 UAH
UA-2019-03-01-000271-c ● 5509c42744d54f0ebe9ce96fdb5dbb63
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба у справах дітей та сім'ї виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 20062138 |
Вебсайт: | http://kievcity.gov.ua/content/115_sluzhba-u-spravakh-ditej.html |
Місцезнаходження: | 04050, Україна , Київська обл., Київ, Дегтярівська, 3-А |
Контактна особа: |
Бадилевич Тетяна Миколаївна 380444840525 ssd@kievcity.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 березня 2019 10:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 березня 2019 11:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 березня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 12 березня 2019 12:49 |
Очікувана вартість: | 82 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 410,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп'ютери з комплектуючими)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 штуки
Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп'ютери з комплектуючими)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04050, Україна, місто Київ, Київ, Дегтярівська, 3-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 березня 2019
—
20 березня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 березня 2019 10:09 |
Компютери.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документація
Дата подання: 03 березня 2019 18:29
Дата відповіді: 04 березня 2019 09:16
Шановний Замовник!
Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до пункту 6.4 Порядку здійснення допорогових закупівель, у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників. Оскільки у даному випадку нами, як Замовником, не зазначено конкретну торговельну марку або виробника, питання про аналоги або еквівалент товару звучить досить недоречно. Оцінка запропонованих товарів здійснюватиметься відповідно до вимог, які зазначені в додатку до документації.
Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 04 березня 2019 10:20
Дата відповіді: 04 березня 2019 10:28
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Доброго дня! Всі учасники беруть участь у закупівлі на рівних умовах. Оскільки закупівля здійснюється за КЕКВ 3110, вартість одиниці товару не повинна бути меншою 6000,00 без ПДВ та 7200,00 з ПДВ. За результатами електронного реверсивного аукціону здійснюватиметься оцінка найбільш економічно вигідної пропозиції, що запропонована системою.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-03-01-000271-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 12 березня 2019 15:37
Шановний Замовнику!
Ретельно ознайомившись з пропозицією Учасника ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", хочемо звернути увагу Замовника на наступні невідповідності та погіршення.
В тендерній документації серед технічних характеристик до предмету закупівлі «Монітор» Замовником зазначено «Тип матриці: VA; Час реакції матриці 4 мс; Контрастність дисплея: 3000:1; Варіанти регулювання положення дисплея: Нахил: -2° - 22°»
Учасником ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" надано «Монітор PHILIPS 243V5LHAB/00 /01», що не відповідає вимогам Замовника, адже запропоновано модель має «Тип матриці: TN; Час реакції матриці: 5мс; Контрастність дисплея: 1000:1; Варіанти регулювання положення дисплея: Нахил: -5° - 20°».
https://brain.com.ua/Monitor_PHILIPS_243V5LHAB_00-p72249.html
При цьому Учасник свідомо зазначає хибну інформацію стосовно даного товару в характеристиках персонального комп’ютера.
Згідно п.9.2. ч.9 Наказу №35 “Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель” просимо Замовника дискваліфікувати заявку ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" як таку, що не відповідає умовам Закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
В тендерній документації серед технічних характеристик до предмету закупівлі «Монітор» Замовником зазначено «Тип матриці: VA; Час реакції матриці 4 мс; Контрастність дисплея: 3000:1; Варіанти регулювання положення дисплея: Нахил: -2° - 22°»
Учасником ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" надано «Монітор PHILIPS 243V5LHAB/00 /01», що не відповідає вимогам Замовника, адже запропоновано модель має «Тип матриці: TN; Час реакції матриці: 5мс; Контрастність дисплея: 1000:1; Варіанти регулювання положення дисплея: Нахил: -5° - 20°».
https://brain.com.ua/Monitor_PHILIPS_243V5LHAB_00-p72249.html
При цьому Учасник свідомо зазначає хибну інформацію стосовно даного товару в характеристиках персонального комп’ютера.
Згідно п.9.2. ч.9 Наказу №35 “Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель” просимо Замовника дискваліфікувати заявку ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" як таку, що не відповідає умовам Закупівлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 березня 2019 15:53
Дякуємо за Вашу уважність. Комісією дискваліфіковано даного учасника до надходження зазначеної вимоги.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 березня 2019 13:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
69 468,00
UAH з ПДВ
|
66 499,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КомпаКом" |
71 575,00
UAH з ПДВ
|
66 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Авакумова Любов Олексіївна" |
76 482,00
UAH з ПДВ
|
75 662,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
76 873,02
UAH з ПДВ
|
76 052,34
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Відхилено |
66 499,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2019 15:28
|
ТОВ "КомпаКом" #40484701 |
Відхилено |
66 500,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2019 15:34
|
ФОП "Авакумова Любов Олексіївна" #2074520906 |
Переможець |
75 662,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2019 16:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір 75.PDF | укладений |
18 березня 2019 11:36
|