Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп'ютери з комплектуючими)
Очікувана вартість
82 000,00 UAH
UA-2019-03-01-000271-c 5509c42744d54f0ebe9ce96fdb5dbb63
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Бадилевич Тетяна Миколаївна

380444840525 ssd@kievcity.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба у справах дітей та сім'ї виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 20062138
Вебсайт: http://kievcity.gov.ua/content/115_sluzhba-u-spravakh-ditej.html
Місцезнаходження: 04050, Україна , Київська обл., Київ, Дегтярівська, 3-А
Контактна особа: Бадилевич Тетяна Миколаївна
380444840525
ssd@kievcity.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 березня 2019 10:08
Звернення за роз’ясненнями: до 06 березня 2019 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 березня 2019 12:00
Початок аукціону: 12 березня 2019 12:49
Очікувана вартість: 82 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 410,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп'ютери з комплектуючими)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 штуки
Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп'ютери з комплектуючими)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, місто Київ, Київ, Дегтярівська, 3-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 березня 2019  —  20 березня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 березня 2019 10:09
Компютери.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 03 березня 2019 18:29
Дата відповіді: 04 березня 2019 09:16
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до пункту 6.4 Порядку здійснення допорогових закупівель, у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників. Оскільки у даному випадку нами, як Замовником, не зазначено конкретну торговельну марку або виробника, питання про аналоги або еквівалент товару звучить досить недоречно. Оцінка запропонованих товарів здійснюватиметься відповідно до вимог, які зазначені в додатку до документації.
Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 04 березня 2019 10:20
Дата відповіді: 04 березня 2019 10:28
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Доброго дня! Всі учасники беруть участь у закупівлі на рівних умовах. Оскільки закупівля здійснюється за КЕКВ 3110, вартість одиниці товару не повинна бути меншою 6000,00 без ПДВ та 7200,00 з ПДВ. За результатами електронного реверсивного аукціону здійснюватиметься оцінка найбільш економічно вигідної пропозиції, що запропонована системою.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-01-000271-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 12 березня 2019 15:37
Шановний Замовнику!
Ретельно ознайомившись з пропозицією Учасника ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", хочемо звернути увагу Замовника на наступні невідповідності та погіршення.

В тендерній документації серед технічних характеристик до предмету закупівлі «Монітор» Замовником зазначено «Тип матриці: VA; Час реакції матриці 4 мс; Контрастність дисплея: 3000:1; Варіанти регулювання положення дисплея: Нахил: -2° - 22°»

Учасником ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" надано «Монітор PHILIPS 243V5LHAB/00 /01», що не відповідає вимогам Замовника, адже запропоновано модель має «Тип матриці: TN; Час реакції матриці: 5мс; Контрастність дисплея: 1000:1; Варіанти регулювання положення дисплея: Нахил: -5° - 20°».
https://brain.com.ua/Monitor_PHILIPS_243V5LHAB_00-p72249.html

При цьому Учасник свідомо зазначає хибну інформацію стосовно даного товару в характеристиках персонального комп’ютера.

Згідно п.9.2. ч.9 Наказу №35 “Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель” просимо Замовника дискваліфікувати заявку ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" як таку, що не відповідає умовам Закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 березня 2019 15:53
Дякуємо за Вашу уважність. Комісією дискваліфіковано даного учасника до надходження зазначеної вимоги.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2019 13:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 69 468,00
UAH з ПДВ
66 499,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 71 575,00
UAH з ПДВ
66 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Авакумова Любов Олексіївна" 76 482,00
UAH з ПДВ
75 662,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 76 873,02
UAH з ПДВ
76 052,34
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 березня 2019 10:47
Сертификаты GTL.rar
11 березня 2019 10:47
propozitsiya_71575.pdf

Публічні документи

12 березня 2019 16:05
ЛИСТ_ГАРАНТIЯ.PDF
12 березня 2019 15:52
Цiнова_пропозицiя_75662.PDF
10 березня 2019 21:40
ЛИСТ_ГАРАНТIЯ.PDF
10 березня 2019 21:40
Цiнова_пропозицiя_76482.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "КомпаКом"

ФОП "Авакумова Любов Олексіївна"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 66 499,00
UAH з ПДВ
12 березня 2019 15:28
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Відхилено 66 500,00
UAH з ПДВ
12 березня 2019 15:34
ФОП "Авакумова Любов Олексіївна"
#2074520906
Переможець 75 662,00
UAH з ПДВ
12 березня 2019 16:22

Документи

12 березня 2019 15:28
Протокол 7.PDF

Документи

12 березня 2019 15:34
Протокол 8.PDF

Документи

12 березня 2019 16:21
Протокол 9.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 березня 2019 16:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Авакумова Любов Олексіївна"
#2074520906
75 662,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 березня 2019 16:21
Протокол 9.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 75.PDF укладений
18 березня 2019 11:36