Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Ватутінськінвестбуд" |
Код ЄДРПОУ: | 30977943 |
Вебсайт: | http://desn.kievcity.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 02217, Україна , Київська обл., Київ, Електротехнічна, 11 |
Контактна особа: |
Луговська Світлана Вікторівна 380445484305 vatytin-ek@bigmir.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 березня 2019 08:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 березня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 квітня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 10 квітня 2019 12:53 |
Очікувана вартість: | 131 900 509,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 660 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 659000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 березня 2019 12:03 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 березня 2019 08:35 |
2019 документація конкурсних торгівшкола №23.pdf |
29 березня 2019 12:03 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
01 березня 2019 08:35 |
2019 документація конкурсних торгівшкола №23.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Скарги до процедури
Дата подання: 13 березня 2019 20:31
Дата подання: 20 травня 2019 17:52
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-04-10-000056 ● d826e56ea3a647cfab09edc57a45b4c1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 квітня 2019 11:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.04.2019 № 108
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови О. ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 10.04.2019 № 108
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
20 UA-2019-03-01-000033-c 01.03.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель С. ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Згідно з Ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Доступ до реєстрів, що підтверджують наявність/відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно пп. 3), 8), 9) ч. 1 ст. 17 Закону є вільним. Зокрема: - Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (підтверджує наявність/відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п. 3) ч.1 ст. 17 Закону) - http://corrupt.informjust.ua; - Єдиний реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство (підтверджує наявність/відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п. 8) ч.1 ст. 17 Закону) - https://kap.minjust.gov.ua/services/registry; - Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (підтверджує наявність/відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п. 9) ч.1 ст. 17 Закону) - https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch. Замовником повністю дотримано вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
2019-05-08 12:19:43
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 травня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 травня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- UA-M-2019-10-17-000047 ● c095014c22d34209be329fb049520452
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 жовтня 2019 18:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
17.10.2019 № 301
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
17.10.2019 № 301
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14 UA-2019-03-01-000033-c 01.03.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі № UA-2019-03-01-000033-c 04 листопада 2019 року опубліковано висновок про результати моніторингу закупівлі № UA-2019-03-01-000033-c (далі за текстом – Висновок). Предметом аналізу були питання: розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлі та його оприлюднення, внесення змін до договору. Фактично Висновок базується на обставинах та підставах, які були зазначені у Скарзі Товариства з обмеженою відповідальністю «ПІВНІЧНО-УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС» від 20.05.2019 року на неправомірні дії та рішення Замовника публічних закупівель, які порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом – Скарга), розгляд якої був припинений у зв’язку з тим, що скарга не відповідає вимогам частини першої статті 18 Закону, а саме – не містить обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси Скаржника, пов`язаних з участю у Процедурі закупівлі. 1. Щодо не відповідності тендерної пропозиції ТОВ «К.Д.К.БУД» у зв’язку з незавіреним нотаріально договору оренди Що у Скарзі, що у Висновку ставиться під сумнів факт відповідності учасника ТОВ «К.Д.К.БУД» критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» установленому статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», та відповідності тендерної пропозиції умовам пункту 1 додатку 1 до тендерної документації.». Необхідно зазначити, що учасник ТОВ «К.Д.К.БУД» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку від 12.03.2019 року № 1203-19/01 в якій зазначив про наявність, зокрема, орендованого приміщення від 14.01.2019 року № 02-1401-19 строком на три роки, підписаний сторонами, дана обставина свідчить про те, що сторони дійшли усіх істотних умов договору. Частиною 2 статті 220 Цивільного кодексу України передбачено якщо сторони домовилися щодо усіх істотних умов договору, що підтверджується письмовими доказами, і відбулося повне або часткове виконання договору, але одна із сторін ухилилася від його нотаріального посвідчення, суд може визнати такий договір дійсним. У цьому разі наступне нотаріальне посвідчення договору не вимагається. Виходячи із дати складання листа від орендодавця та дати підписання акту прийому-передачі на момент проведення закупівлі вже відбулося часткове виконання договору. Тобто вищевикладені обставини свідчать про те, що сторони дійшли всіх істотних умов та договір оренди є дійсним. Окрім того, додатком 1 тендерної документації на закупівлю Завершення будівельних робіт по ІІІ черзі (блок «В») об’єкту: «Реконструкція з добудовою загальноосвітньої школи №23 на вул. Путивльській, 35 у Деснянському районі м. Києва» (ДК021:2015:45000000-7 – будівельні роботи) (далі за текстом - тендерна документація) встановлено, що учасник зобов’язаний для підтвердження наявності матеріально-технічної бази надати документи, що підтверджують власність або оренду обладнання, зазначеного в довідці та складських приміщень. У разі оренди обладнання та приміщення - копії договорів оренди (лізингу) та лист (-и) від орендодавця (-ів) про згоду використання матеріально-технічної бази для виконання робіт з вказанням реквізитів договору (дата такого листа – не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів). Таким чином, аналіз вищевикладених обставин свідчить про те, що Замовником не вимагалося нотаріально посвідченого договору оренди приміщення. Окрім того, як вже зазначалося, дана обставина була предметом розгляду Скарги Товариства з обмеженою відповідальністю «ПІВНІЧНО-УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС», яка прийнята до розгляду органом оскарження рішенням № 6479 -р/пк-пз- від 23.05.2019 року. Відповідно до п. 13 ч. 7 ст. 71 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо органом оскарження прийнято до розгляду скаргу від суб’єкта оскарження у порядку, встановленому цим Законом, орган державного фінансового контролю не приймає рішення про початок моніторингу закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були або є предметом розгляду органом оскарження незалежно від прийнятого органом оскарження рішення щодо таких порушень, обставин, підстав. На підстав вищевикладеного вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВ «К.Д.К.БУД» відповідає умовам пункту 1 додатку 1 до тендерної документації. 2. Щодо не відповідності тендерної пропозиції ТОВ «К.Д.К.БУД» пункту 2 додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до вимог пункту 2 додатку 1 до тендерної документації Замовник на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» установив вимогу про надання довідки в електронному вигляді в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника з інформацією про прізвища та ініціали працівників, їх спеціальність, загальний стаж, досвід роботи на цій посаді (років), працівник штатний чи позаштатний. Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації учасник повинен надати копії трудових книжок інженерно-технічних робітників та адміністративного персоналу. Учасником ТОВ «К.Д.К.БУД» було дотримано вищезазначену норму та у складі своєї тендерної пропозиції надано довідку від 12.03.2019 № 1203-19/02 в якій зазначено про наявність, зокрема штатного працівника Костюк О.В. за спеціальністю інженер-будівельник. На підтвердження його фактичного працевлаштування ТОВ «К.Д.К.БУД» було надано копію першої сторінки з даними про працівника та копію сторінки де зроблено відповідний запис про призначення. Проте зазначені сторінки відносяться до двох різних трудових книжок. Зокрема, копія першої сторінки відноситься до трудової книжки серії БТ-ІІ № 0691803, а інша сторінка до трудової книжки серії АЕ № 245841. У наданій ТОВ «К.Д.К.БУД» тендерній пропозиції містяться копії трудових книжок усіх штатних співробітників, що вказані у довідці від 12.03.2019 № 1203-19/02. Тендерною документацією не регламентується кількість працівників, наявність яких має підтверджуватися трудовими книжками. У тендерній пропозиції ТОВ «К.Д.К.БУД» надано копії 16 трудових книжок, в одній з яких міститься недолік, який допущено при оформленні пропозиції. Оскільки Замовником не встановлено, кількість працівників, які мають працювати на підприємстві учасника публічних закупівель, то пропозиція ТОВ «К.Д.К.БУД» відповідає умовам тендерної документації. Окрім того, на підставі вищевикладеного вважаємо, що даний недолік відноситься до несуттєвих (формальних) помилок. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» замовник невідхиляє тендерну пропозицію через допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок. Вищевикладені обставини дають підстави стверджувати, що згаданий недолік відноситься до несуттєвих (формальних) помилок та таких, що не впливають на зміст тендерної документації. Пропозиція ТОВ «К.Д.К.БУД» відповідає умовам пункту 2 додатку 1 до тендерної документації. 3. Щодо невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «К.Д.К.БУД» вимогам пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації. У Висновку зазначено, що у складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «К.Д.К.БУД» надав копію ліценції ТОВ «Радар ВС» від 08.09.2015 № 33-Л видану Державною архітектурно-будівельною інспекцією України в якої строк дії закінчився 08.09.2018 року, що не відповідає вимогам пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації». 14.04.2017 набула чинності постанова Кабінету Міністрів України від 10.03.2017 № 238 «Про внесення змін до Порядку ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури», якою усунуто розбіжність між Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та Порядком ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 05.12.2007 № 1396. Згідно ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності, зокрема будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про архітектурну діяльність". Ч. 6 ст. 21 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» передбачено, що ліцензії на провадження видів господарської діяльності, зазначених у статті 7 цього Закону: які є чинними на день набрання чинності цим Законом та мали обмежений термін дії, є безстроковими. Таким чином, оскільки ліцензія ТОВ «Радар ВС» від 08.09.2015 року № 33-Л була чинна на момент набрання чинності Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», то термін її дії є безстроковим та тендерна пропозиція ТОВ «К.Д.К.БУД» відповідає вимогам пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації. 4. Щодо не відповідності тендерної пропозиції ТОВ «К.Д.К.БУД» пункту 7 розділу 1 тендерної документації. У висновку зазначено, що ТОВ «К.Д.К.БУД» на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору субпідрядної організації ПП «Гідромонтаж 1» складеного російською мовою. Дана обставина не зовсім відповідає дійсності, оскільки ТОВ «К.Д.К.БУД» на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору у складі пропозиції було надано копію аналогічного договору субпідрядної організації ТОВ «ЛАУН ПАЛАЦ» №31/10-17 від 31.10.2017 р. російською мовою. При цьому у складі пропозиції було надано переклад даного договору українською мовою (сторінки пропозиції 486-491), посвідчений підписом перекладача та печаткою учасника торгів. Комерційна пропозиція, подана до договору №31/10-17 від 31.10.2017 р. в якості додатку, укладений українською мовою. Одночасно частина тексту комерційної пропозиції до договору №31/10-17 від 31.10.2017 р. містить найменування обладнання російською мовою. Дана помилка підпадає під визначені Замовником варіанти формальних помилок, згідно опису таких помилок в п. 2 Розділу V тендерної документації – незначні неточності перекладу, якщо вони не впливають на зміст пропозиції. Відсутність перекладу частини тексту документу Комерційна пропозиція до договору №31/10-17 від 31.10.2017 р. не впливає на зміст пропозиції учасника, оскільки умови п. 7 Розділу ІІІ тендерної документації дотримано: інформацію про наявність досвіду виконання аналогічних договорів субпідрядної організації надано (а на підтвердження зазначеної інформації надано копію аналогічного договору). Окрім того, необхідно звернути увагу, що згідно абзацу 3 пункту 3 додатку 1 до тендерної документації встановлено: «На підтвердження виконання аналогічного договору надається копія одного вказаного у довідці договору та відповідний акт (акти) наданих послуг/виконаних робіт, що свідчить (свідчать) про повне виконання договору…» Таким чином ТОВ «К.Д.К.БУД» було дотримано умов тендерної документації та підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «К.Д.К.БУД» не було. Щодо відсутності копій перших сторінок трудових книжок з перекладом на українську мову працівників: Костюк О.В., Кучеров О.В., Кучеров В.О., Гіталов О.А. та Головач О.А., зазначаємо наступне, що трудові книжки Радянського, застарілого зразка. Після розпаду СРСР вищезгадані працівники трудові книжки не замінювали на нові та записи їм вносили в ті ж самі трудові книжки, які були раніше. Варто звернути увагу, що інформація, яка міститься на перших сторінках трудових книжках не несе ніякого смислового навантаження, яке б вплинуло на зміст пропозиції. Окрім вищевикладеного, необхідно зазначити, що п. 2 додатку 1 до тендерної документації Замовником для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації вимагається надати копії трудових книжок інженерно-технічних робітників та адміністративного персоналу. Що в свою чергу і зробило ТОВ «К.Д.К.БУД» чим підтвердило наявність у працівників відповідної кваліфікації. Вважаємо за необхідне зазначити, що переклад копії перших сторінок трудових книжок з даними працівників: Костюк О.В., Кучеров О.В., Кучеров В.О., Гіталов О.Л. та Головач О.А. є формальними помилками незначного характеру та не впливають на зміст пропозиції. Також необхідно звернути увагу, що дане питання було предметом Скарги поданої Товариством з обмеженою відповідальністю «ПІВНІЧНО-УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС», яку було прийнято до розгляду органом оскарження на підставі рішення № 6479 -р/пк-пз- від 23.05.2019 року. Відповідно до пункту 13 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо органом оскарження прийнято до розгляду скаргу від суб’єкта оскарження у порядку, встановленому цим Законом, орган державного фінансового контролю не приймає рішення про початок моніторингу закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були або є предметом розгляду органом оскарження незалежно від прийнятого органом оскарження рішення щодо таких порушень, обставин, підстав. Таким чином на підставі вищевикладеного та керуючись пунктом 13 статті 71, орган державного фінансового контролю не уповноважений приймати рішення про початок моніторингу закупівлі щодо порушень, які досліджувалися органом оскарження.
2019-11-08 14:34:59
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 квітня 2019 13:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "К.Д.К.БУД" |
93 725 594,34
UAH з ПДВ
|
92 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ПІВНІЧНО-УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС |
101 045 950,86
UAH з ПДВ
|
92 405 592,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Черкасизалізобетонстрой |
108 714 592,75
UAH з ПДВ
|
101 045 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Нові Технологіі Плюс |
131 700 353,04
UAH з ПДВ
|
131 700 353,04
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "К.Д.К.БУД" #39295182 |
Переможець |
92 400 000,00
UAH з ПДВ
|
10 травня 2019 12:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2022 14:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2021 08:41
|
Додаткова угода 2-20.pdf | зміни до договору |
04 січня 2021 08:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 липня 2020 11:55
|
Додаткова угода 1-20.pdf | зміни до договору |
02 липня 2020 11:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2019 14:29
|
Додаткова угода 3-19.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2019 14:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 липня 2019 08:53
|
Додаткова угода 2-19.pdf | зміни до договору |
23 липня 2019 08:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 червня 2019 08:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 червня 2019 08:54
|
Додаткова угода 1-19.pdf | зміни до договору |
21 червня 2019 08:52
|
Електронний підпис | укладений |
14 червня 2019 08:15
|
Підписаний договір.pdf | укладений |
14 червня 2019 08:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З метою уточнення умов авансування по договору та реквізитів Генпідрядника, у зв'язку з відкриттям рахунку на виконання умов п. 2.1 Постанови Кабінету Міністрів України № 1764 від 05.12.2018, сторони дійшли згоди внести зміни в окремі умови договору та реквізити сторін, а саме п. 4.1. |
Номер договору про закупівлю: | 811-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 811-19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З метою уточнення обсягу фінансування на 2019 рік, сторони дійшли згоди викласти окремі умови договору в наступній редакції: "2.2. Договірна ціна обсягу робіт на 2019 рік (додаток №1/1), узгоджена сторонами на підставі проектно-кошторисної документації в межах ліміту Програми економічного і соціального розвитку на 2019 рік зменшується на 600 000,00 грн. разом з ПДВ і становить 13 100 000,00 грн. разом з ПДВ. Обсяг фінансування на 2019 рік зменшується на 600 000,00 грн. і становить 13 100 000,00 грн разом з ПДВ". |
Номер договору про закупівлю: | 811-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2-19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З метою уточнення обсягу фінансування на 2019 рік, сторони дійшли згоди викласти окремі умови договору в наступній редакції: 2.2 Договірна ціна обсягу робіт на 2019 рік, узгоджена сторонами та підставі проектно-кошторисної документації в межах ліміту Програми економічного і соціального розвитку на 2019 рік зменшується на 55,82 грн. разом з ПДВ і становить 13 099 944,18 грн. разом з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 811-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3-19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З метою подовження дії договору, уточнення умов авансування та визначення обсягу фінансування на 2020 рік |
Номер договору про закупівлю: | 811-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1-20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З метою уточнення річного обсягу фінансування на 2020 рік |
Номер договору про закупівлю: | 811-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2-20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |