Завершення будівельних робіт по ІІІ черзі (блок «В») об’єкту: «Реконструкція з добудовою загальноосвітньої школи №23 на вул. Путивльській, 35 у Деснянському районі м. Києва» (ДК021:2015:45000000-7 – будівельні роботи)
Очікувана вартість
131 900 509,00 UAH
UA-2019-03-01-000033-c 7a52991a04ee48d4a8a20493e69761e7
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальне підприємство "Ватутінськінвестбуд"
Код ЄДРПОУ: 30977943
Вебсайт замовника: http://desn.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження замовника: 02217, Україна, Київська обл., Київ, Електротехнічна, 11
Контактна особа замовника: Луговська Світлана Вікторівна
380445484305
vatytin-ek@bigmir.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 березня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 26 березня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 квітня 2019 17:00
Початок аукціону: 10 квітня 2019 12:53
Очікувана вартість: 131 900 509,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 659 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 660 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Завершення будівельних робіт по ІІІ черзі (блок «В») об’єкту: «Реконструкція з добудовою загальноосвітньої школи №23 на вул. Путивльській, 35 у Деснянському районі м. Києва» (ДК021:2015:45000000-7 – будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02089, Україна, місто Київ, Київ, вул. Путивльська, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги до кваліфікації учасника
Дата подання: 08 березня 2019 16:54
Дата відповіді: 11 березня 2019 16:09
Замовник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору вимагає надати довідку з зазначенням не менше 2х аналогічних договорів та копію одного аналогічниго договору з підтверджуючими документами. При цьому, Аналогічними вважаються роботи з реконструкції будівель або нового будівництва класу наслідків СС3, розпочаті в період з 2017 по 2019 рр. Вважаємо данну вимогу дискримінаційною та такою, що обмежує доступ учасників до торгів. З вимог тендерної документації випливає, що якщо будівельна компанія має багаторічний досвід роботи, у тому числі і з об'єктами з класом наслідків СС3, проте початок будівництва припадає на більш ранній період, пропозицію буде відхилено. Просимо переглянути вимоги до кваліфікації і гармонізувати її з законодавством, прибравши дискримінаційні критерії.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Початок виконання робіт на об'єкті планується в стислі терміни, які вимагають від Учасника мати в наявності вже розгорнуті організаційні структури та будівельні бригади належної компетенції. Завершені значний період часу тому роботи аналогічної складності, на думку Замовника, не зможуть підтвердити належний досвід . Тому Замовник розглядає в якості аналогічних договори, які підтверджують наявність актуального хронологічно недавнього досвіду. Замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-03-01-000033-c.a1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ ПІВНІЧНО-УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС, Код ЄДРПОУ:35129952
Дата подання: 13 березня 2019 20:31
СКАРГА
щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Рішення про відкликання скарги
Дата: 18 березня 2019 16:13
Рішення від 18.03.2019 № 2973 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 18 березня 2019 18:56
Рішення від 02.04.2019 № 3849.pdf
Дата публікації: 03 квітня 2019 17:55
Номер скарги: UA-2019-03-01-000033-c.c2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ ПІВНІЧНО-УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС, Код ЄДРПОУ:35129952
Дата подання: 20 травня 2019 17:52
СКАРГА
на неправомірні дії та рішення замовника публічних закупівель, які порушують вимоги Закону України "Про публічні закупівлі"
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 23 травня 2019 19:58
Рішення від 23.05.2019 № 6479 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 23 травня 2019 19:58
Рішення від 07.07.2019 № 7408 .pdf
Дата публікації: 10 червня 2019 19:49
рішення від 07.06.2019 № 7409.pdf
Дата публікації: 12 червня 2019 22:11

Документи подані скаржником

13 березня 2019 20:31
Скарга

Документи Органу Оскарження

03 квітня 2019 17:55
Рішення від 02.04.2019 № 3849.pdf

Документи подані скаржником

20 травня 2019 17:51
331-340_Субпідрядники.pdf
20 травня 2019 17:51
321-330_Субпідрядники.pdf
20 травня 2019 17:51
351-364_Субпідрядники.pdf
20 травня 2019 17:51
435-436_ДЦ.pdf
20 травня 2019 17:51
Платіжне доручення
20 травня 2019 17:51
Скарга.pdf
20 травня 2019 17:51
014-23_Працівники.pdf
20 травня 2019 17:51
024-35_Працівники.pdf
20 травня 2019 17:51
211-220_Аналогічні угоди.pdf
20 травня 2019 17:51
111-120_Аналогічні угоди.pdf
20 травня 2019 17:51
131-140_Аналогічні угоди.pdf
20 травня 2019 17:51
171-180_Аналогічні угоди.pdf
20 травня 2019 17:51
121-130_Аналогічні угоди.pdf
20 травня 2019 17:51
141-150_Аналогічні угоди.pdf
20 травня 2019 17:51
151-160_Аналогічні угоди.pdf
20 травня 2019 17:51
181-190_Аналогічні угоди.pdf
20 травня 2019 17:51
161-170_Аналогічні угоди.pdf
20 травня 2019 17:51
271-280_Аналогічні угоди.pdf
20 травня 2019 17:51
201-210_Аналогічні угоди.pdf
20 травня 2019 17:51
191-200_Аналогічні угоди.pdf
20 травня 2019 17:51
221-230_Аналогічні угоди.pdf
20 травня 2019 17:51
251-260_Аналогічні угоди.pdf
20 травня 2019 17:51
231-240_Аналогічні угоди.pdf
20 травня 2019 17:51
261-270_Аналогічні угоди.pdf
20 травня 2019 17:51
241-250_Аналогічні угоди.pdf
20 травня 2019 17:51
281-291_Аналогічні угоди.pdf
20 травня 2019 17:51
101-110_Аналогічні угоди.pdf
20 травня 2019 17:52
065-80_Аналогічні угоди.pdf
20 травня 2019 17:52
081-100_Аналогічні угоди.pdf
20 травня 2019 17:52
048-064_Аналогічні угоди.pdf
20 травня 2019 17:52
341-350_Субпідрядники.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-10-000056 ● d826e56ea3a647cfab09edc57a45b4c1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-04-10
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-04-11 11:10:38
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

10.04.2019 № 108

Київ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови О. ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 10.04.2019 № 108

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
20 UA-2019-03-01-000033-c 01.03.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


В.о. директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель С. ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Згідно з Ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Доступ до реєстрів, що підтверджують наявність/відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно пп. 3), 8), 9) ч. 1 ст. 17 Закону є вільним. Зокрема: - Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (підтверджує наявність/відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п. 3) ч.1 ст. 17 Закону) - http://corrupt.informjust.ua; - Єдиний реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство (підтверджує наявність/відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п. 8) ч.1 ст. 17 Закону) - https://kap.minjust.gov.ua/services/registry; - Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (підтверджує наявність/відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п. 9) ч.1 ст. 17 Закону) - https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch. Замовником повністю дотримано вимог Закону України «Про публічні закупівлі».

2019-05-08 12:19:43

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 02 травня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 21 травня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Комунальне підприємство "Ватутінськінвестбуд", 30977943, Україна, Київ, Електротехнічна, 11
  2. Інформація про предмет закупівлі: Завершення будівельних робіт по ІІІ черзі (блок «В») об’єкту: «Реконструкція з добудовою загальноосвітньої школи №23 на вул. Путивльській, 35 у Деснянському районі м. Києва» (ДК021:2015:45000000-7 – будівельні роботи), 131900509UAH, 45000000-7, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: 7a52991a04ee48d4a8a20493e69761e7, 2019-03-01
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 11 квітня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 квітня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету комунального підприємства «Ватутінськінвестбуд» (далі – Замовник) від 01.03.2019, скарга товариства з обмеженою відповідальністю «Північно-Український Будівельний Альянс», рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.03.2019 № 2973-р/пк-пз, від 02.04.2019 № 3849-р/пк-пз. За результатами моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника не містить вимоги щодо надання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції визначеної у пунктах 3, 8, 9 частини першої статті 17 Закону, чим порушено норми частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Відповідно до норм частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги у разі, зокрема, неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався., 26 квітня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї

Електронний цифровий підпис

  • UA-M-2019-10-17-000047 ● c095014c22d34209be329fb049520452
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-10-17
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-10-17 18:03:52
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


17.10.2019 № 301

Київ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
17.10.2019 № 301


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14 UA-2019-03-01-000033-c 01.03.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі № UA-2019-03-01-000033-c 04 листопада 2019 року опубліковано висновок про результати моніторингу закупівлі № UA-2019-03-01-000033-c (далі за текстом – Висновок). Предметом аналізу були питання: розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлі та його оприлюднення, внесення змін до договору. Фактично Висновок базується на обставинах та підставах, які були зазначені у Скарзі Товариства з обмеженою відповідальністю «ПІВНІЧНО-УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС» від 20.05.2019 року на неправомірні дії та рішення Замовника публічних закупівель, які порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом – Скарга), розгляд якої був припинений у зв’язку з тим, що скарга не відповідає вимогам частини першої статті 18 Закону, а саме – не містить обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси Скаржника, пов`язаних з участю у Процедурі закупівлі. 1. Щодо не відповідності тендерної пропозиції ТОВ «К.Д.К.БУД» у зв’язку з незавіреним нотаріально договору оренди Що у Скарзі, що у Висновку ставиться під сумнів факт відповідності учасника ТОВ «К.Д.К.БУД» критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» установленому статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», та відповідності тендерної пропозиції умовам пункту 1 додатку 1 до тендерної документації.». Необхідно зазначити, що учасник ТОВ «К.Д.К.БУД» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку від 12.03.2019 року № 1203-19/01 в якій зазначив про наявність, зокрема, орендованого приміщення від 14.01.2019 року № 02-1401-19 строком на три роки, підписаний сторонами, дана обставина свідчить про те, що сторони дійшли усіх істотних умов договору. Частиною 2 статті 220 Цивільного кодексу України передбачено якщо сторони домовилися щодо усіх істотних умов договору, що підтверджується письмовими доказами, і відбулося повне або часткове виконання договору, але одна із сторін ухилилася від його нотаріального посвідчення, суд може визнати такий договір дійсним. У цьому разі наступне нотаріальне посвідчення договору не вимагається. Виходячи із дати складання листа від орендодавця та дати підписання акту прийому-передачі на момент проведення закупівлі вже відбулося часткове виконання договору. Тобто вищевикладені обставини свідчать про те, що сторони дійшли всіх істотних умов та договір оренди є дійсним. Окрім того, додатком 1 тендерної документації на закупівлю Завершення будівельних робіт по ІІІ черзі (блок «В») об’єкту: «Реконструкція з добудовою загальноосвітньої школи №23 на вул. Путивльській, 35 у Деснянському районі м. Києва» (ДК021:2015:45000000-7 – будівельні роботи) (далі за текстом - тендерна документація) встановлено, що учасник зобов’язаний для підтвердження наявності матеріально-технічної бази надати документи, що підтверджують власність або оренду обладнання, зазначеного в довідці та складських приміщень. У разі оренди обладнання та приміщення - копії договорів оренди (лізингу) та лист (-и) від орендодавця (-ів) про згоду використання матеріально-технічної бази для виконання робіт з вказанням реквізитів договору (дата такого листа – не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів). Таким чином, аналіз вищевикладених обставин свідчить про те, що Замовником не вимагалося нотаріально посвідченого договору оренди приміщення. Окрім того, як вже зазначалося, дана обставина була предметом розгляду Скарги Товариства з обмеженою відповідальністю «ПІВНІЧНО-УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС», яка прийнята до розгляду органом оскарження рішенням № 6479 -р/пк-пз- від 23.05.2019 року. Відповідно до п. 13 ч. 7 ст. 71 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо органом оскарження прийнято до розгляду скаргу від суб’єкта оскарження у порядку, встановленому цим Законом, орган державного фінансового контролю не приймає рішення про початок моніторингу закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були або є предметом розгляду органом оскарження незалежно від прийнятого органом оскарження рішення щодо таких порушень, обставин, підстав. На підстав вищевикладеного вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВ «К.Д.К.БУД» відповідає умовам пункту 1 додатку 1 до тендерної документації. 2. Щодо не відповідності тендерної пропозиції ТОВ «К.Д.К.БУД» пункту 2 додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до вимог пункту 2 додатку 1 до тендерної документації Замовник на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» установив вимогу про надання довідки в електронному вигляді в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника з інформацією про прізвища та ініціали працівників, їх спеціальність, загальний стаж, досвід роботи на цій посаді (років), працівник штатний чи позаштатний. Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації учасник повинен надати копії трудових книжок інженерно-технічних робітників та адміністративного персоналу. Учасником ТОВ «К.Д.К.БУД» було дотримано вищезазначену норму та у складі своєї тендерної пропозиції надано довідку від 12.03.2019 № 1203-19/02 в якій зазначено про наявність, зокрема штатного працівника Костюк О.В. за спеціальністю інженер-будівельник. На підтвердження його фактичного працевлаштування ТОВ «К.Д.К.БУД» було надано копію першої сторінки з даними про працівника та копію сторінки де зроблено відповідний запис про призначення. Проте зазначені сторінки відносяться до двох різних трудових книжок. Зокрема, копія першої сторінки відноситься до трудової книжки серії БТ-ІІ № 0691803, а інша сторінка до трудової книжки серії АЕ № 245841. У наданій ТОВ «К.Д.К.БУД» тендерній пропозиції містяться копії трудових книжок усіх штатних співробітників, що вказані у довідці від 12.03.2019 № 1203-19/02. Тендерною документацією не регламентується кількість працівників, наявність яких має підтверджуватися трудовими книжками. У тендерній пропозиції ТОВ «К.Д.К.БУД» надано копії 16 трудових книжок, в одній з яких міститься недолік, який допущено при оформленні пропозиції. Оскільки Замовником не встановлено, кількість працівників, які мають працювати на підприємстві учасника публічних закупівель, то пропозиція ТОВ «К.Д.К.БУД» відповідає умовам тендерної документації. Окрім того, на підставі вищевикладеного вважаємо, що даний недолік відноситься до несуттєвих (формальних) помилок. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» замовник невідхиляє тендерну пропозицію через допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок. Вищевикладені обставини дають підстави стверджувати, що згаданий недолік відноситься до несуттєвих (формальних) помилок та таких, що не впливають на зміст тендерної документації. Пропозиція ТОВ «К.Д.К.БУД» відповідає умовам пункту 2 додатку 1 до тендерної документації. 3. Щодо невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «К.Д.К.БУД» вимогам пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації. У Висновку зазначено, що у складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «К.Д.К.БУД» надав копію ліценції ТОВ «Радар ВС» від 08.09.2015 № 33-Л видану Державною архітектурно-будівельною інспекцією України в якої строк дії закінчився 08.09.2018 року, що не відповідає вимогам пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації». 14.04.2017 набула чинності постанова Кабінету Міністрів України від 10.03.2017 № 238 «Про внесення змін до Порядку ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури», якою усунуто розбіжність між Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та Порядком ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 05.12.2007 № 1396. Згідно ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності, зокрема будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про архітектурну діяльність". Ч. 6 ст. 21 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» передбачено, що ліцензії на провадження видів господарської діяльності, зазначених у статті 7 цього Закону: які є чинними на день набрання чинності цим Законом та мали обмежений термін дії, є безстроковими. Таким чином, оскільки ліцензія ТОВ «Радар ВС» від 08.09.2015 року № 33-Л була чинна на момент набрання чинності Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», то термін її дії є безстроковим та тендерна пропозиція ТОВ «К.Д.К.БУД» відповідає вимогам пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації. 4. Щодо не відповідності тендерної пропозиції ТОВ «К.Д.К.БУД» пункту 7 розділу 1 тендерної документації. У висновку зазначено, що ТОВ «К.Д.К.БУД» на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору субпідрядної організації ПП «Гідромонтаж 1» складеного російською мовою. Дана обставина не зовсім відповідає дійсності, оскільки ТОВ «К.Д.К.БУД» на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору у складі пропозиції було надано копію аналогічного договору субпідрядної організації ТОВ «ЛАУН ПАЛАЦ» №31/10-17 від 31.10.2017 р. російською мовою. При цьому у складі пропозиції було надано переклад даного договору українською мовою (сторінки пропозиції 486-491), посвідчений підписом перекладача та печаткою учасника торгів. Комерційна пропозиція, подана до договору №31/10-17 від 31.10.2017 р. в якості додатку, укладений українською мовою. Одночасно частина тексту комерційної пропозиції до договору №31/10-17 від 31.10.2017 р. містить найменування обладнання російською мовою. Дана помилка підпадає під визначені Замовником варіанти формальних помилок, згідно опису таких помилок в п. 2 Розділу V тендерної документації – незначні неточності перекладу, якщо вони не впливають на зміст пропозиції. Відсутність перекладу частини тексту документу Комерційна пропозиція до договору №31/10-17 від 31.10.2017 р. не впливає на зміст пропозиції учасника, оскільки умови п. 7 Розділу ІІІ тендерної документації дотримано: інформацію про наявність досвіду виконання аналогічних договорів субпідрядної організації надано (а на підтвердження зазначеної інформації надано копію аналогічного договору). Окрім того, необхідно звернути увагу, що згідно абзацу 3 пункту 3 додатку 1 до тендерної документації встановлено: «На підтвердження виконання аналогічного договору надається копія одного вказаного у довідці договору та відповідний акт (акти) наданих послуг/виконаних робіт, що свідчить (свідчать) про повне виконання договору…» Таким чином ТОВ «К.Д.К.БУД» було дотримано умов тендерної документації та підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «К.Д.К.БУД» не було. Щодо відсутності копій перших сторінок трудових книжок з перекладом на українську мову працівників: Костюк О.В., Кучеров О.В., Кучеров В.О., Гіталов О.А. та Головач О.А., зазначаємо наступне, що трудові книжки Радянського, застарілого зразка. Після розпаду СРСР вищезгадані працівники трудові книжки не замінювали на нові та записи їм вносили в ті ж самі трудові книжки, які були раніше. Варто звернути увагу, що інформація, яка міститься на перших сторінках трудових книжках не несе ніякого смислового навантаження, яке б вплинуло на зміст пропозиції. Окрім вищевикладеного, необхідно зазначити, що п. 2 додатку 1 до тендерної документації Замовником для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації вимагається надати копії трудових книжок інженерно-технічних робітників та адміністративного персоналу. Що в свою чергу і зробило ТОВ «К.Д.К.БУД» чим підтвердило наявність у працівників відповідної кваліфікації. Вважаємо за необхідне зазначити, що переклад копії перших сторінок трудових книжок з даними працівників: Костюк О.В., Кучеров О.В., Кучеров В.О., Гіталов О.Л. та Головач О.А. є формальними помилками незначного характеру та не впливають на зміст пропозиції. Також необхідно звернути увагу, що дане питання було предметом Скарги поданої Товариством з обмеженою відповідальністю «ПІВНІЧНО-УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС», яку було прийнято до розгляду органом оскарження на підставі рішення № 6479 -р/пк-пз- від 23.05.2019 року. Відповідно до пункту 13 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо органом оскарження прийнято до розгляду скаргу від суб’єкта оскарження у порядку, встановленому цим Законом, орган державного фінансового контролю не приймає рішення про початок моніторингу закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були або є предметом розгляду органом оскарження незалежно від прийнятого органом оскарження рішення щодо таких порушень, обставин, підстав. Таким чином на підставі вищевикладеного та керуючись пунктом 13 статті 71, орган державного фінансового контролю не уповноважений приймати рішення про початок моніторингу закупівлі щодо порушень, які досліджувалися органом оскарження.

2019-11-08 14:34:59

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 04 листопада 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 19 листопада 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Комунальне підприємство "Ватутінськінвестбуд", 30977943, Україна, Київ, Електротехнічна, 11
  2. Інформація про предмет закупівлі: Завершення будівельних робіт по ІІІ черзі (блок «В») об’єкту: «Реконструкція з добудовою загальноосвітньої школи №23 на вул. Путивльській, 35 у Деснянському районі м. Києва» (ДК021:2015:45000000-7 – будівельні роботи), 131900509UAH, 45000000-7, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: 7a52991a04ee48d4a8a20493e69761e7, 2019-03-01
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 17 жовтня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 листопада 2019 року. Предметом аналізу були питання: розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлі та його оприлюднення, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: протоколи засідання тендерного комітету комунального підприємства «Ватутінськінвестбуд» (далі – Замовник) від 16.04.2019 № 8 та від 10.05.2019 № 9, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «К.Д.К.БУД» (далі – ТОВ «К.Д.К.БУД»), повідомлення про намір укласти договір від 10.05.2019, скарга товариства з обмеженою відповідальністю «Північно-Український будівельний альянс» від 17.05.2019, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 07.06.2019 № 7409-р/пк-пз, договір від 14.06.2019 № 811-19, повідомлення про внесення змін до договору від 21.06.2019 та від 23.07.2019 додаткові угоди від 21.06.2019 № 1-19 та від 23.07.2019 № 2-19. Відповідно до вимог пункту 1 додатку 1 до тендерної документації Замовник на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» установив вимогу про надання в електронному вигляді довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника з інформацією щодо наявної матеріально технічної бази та обладнання. Для підтвердження учасник повинен надати, зокрема, документи, що підтверджують власність або оренду обладнання, зазначеного в довідці та складських приміщень. Учасник ТОВ «К.Д.К.БУД» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку від 12.03.2019 № 1203-19/01 в якій зазначив про наявність, зокрема, орендованого складського приміщення (площа 560 м²) та на підтвердження надав копію договору оренди цього приміщення від 14.01.2019 № 02-1401-19 строком на три роки, який нотаріально не посвідчений та акт приймання передачі від 15.01.2019. Варто зазначити, що відповідно до частини другої статті 793 Цивільного кодексу України договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню. Згідно із статтею 220 Цивільного кодексу України у разі недодержання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемним. З огляду на викладене учасник ТОВ «К.Д.К.БУД» не відповідає кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» установленому статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а його тендерна пропозиція не відповідає умовам пункту 1 додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до вимог пункту 2 додатку 1 до тендерної документації Замовник на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» установив вимогу про надання довідки в електронному вигляді в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника з інформацією про прізвища та ініціали працівників, їх спеціальність, загальний стаж, досвід роботи на цій посаді (років), працівник штатний чи позаштатний. Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації учасник повинен надати копії трудових книжок інженерно-технічних робітників та адміністративного персоналу. Учасник ТОВ «К.Д.К.БУД» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку від 12.03.2019 № 1203-19/02 в якій зазначив про наявність, зокрема штатного працівника Костюк О.В. за спеціальністю інженер-будівельник. При цьому для підтвердження його наявності надав копію першої сторінки з даними про працівника та копію сторінки де зроблено відповідний запис про призначення. Проте зазначені сторінки відносяться до двох різних трудових книжок. Зокрема, копія першої сторінки відноситься до трудової книжки серії БТ-ІІ № 0691803, а інша сторінка до трудової книжки серії АЕ № 245841. З огляду на викладене учасник ТОВ «К.Д.К.БУД» не відповідає кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» установленому статтею 16 Закону, а його тендерна пропозиція не відповідає умовам пункту 2 додатку 1 до тендерної документації. Крім цього відповідно до пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації Замовник визначив, що у разі залучення субпідрядних організацій учасник повинен надати довідку, у якій має бути зазначено інформацію про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ субпідрядника, види робіт, які доручатимуться йому на виконання. Разом із довідкою учасник має надати, зокрема, копії ліцензій/дозволів субпідрядників на виконання спеціальних видів робіт, які передбачається їм доручити. Учасник ТОВ «К.Д.К.БУД» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку від 12.03.2019 № 1203-19/04 у якій зазначив, зокрема про залучення субпідрядної організації ТОВ «Радар ВС» до виконання електромонтажних робіт, робіт із установлення автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу, а також монтажу та пусконалагоджуваних робіт комплексу слабкоструменевих систем. При цьому у складі своєї тендерної пропозиції надав копію ліценції ТОВ «Радар ВС» від 08.09.2015 № 33-Л видану Державною архітектурно-будівельною інспекцією України в якої строк дії закінчився 08.09.2018 року, що не відповідає вимогам пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації. Також згідно із пунктом 7 розділу І тендерної документації Замовник установив вимогу, що тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї складаються українською мовою. У разі надання документів іншою мовою, вони повинні мати офіційний автентичний переклад на українську мову. При цьому учасник ТОВ «К.Д.К.БУД» у складі своєї тендерної пропозиції надав копії документів складених російською мовою без їх автентичного перекладу на українську мову, що не відповідає вимогам пункту 7 розділу І тендерної документації, а саме: копії перших сторінок трудових книжок з даними працівників: Костюка О.В., Кучерова О.В., Кучерова В.О., Гіталова О.А. та Головача О.А.; копія договору підряду від 31.07.2017 № 31/10-17 наданого учасником на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору субпідрядної організації ПП «Гідромонтаж 1». Проте Замовник на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «К.Д.К.БУД», як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленомим статтею 16 Закону та умовам тендерної документації., 01 листопада 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності укладання договору про закупівлі та його оприлюднення, внесення змін до договору – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2019 13:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "К.Д.К.БУД" 93 725 594,34
UAH з ПДВ
92 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПІВНІЧНО-УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС 101 045 950,86
UAH з ПДВ
92 405 592,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Черкасизалізобетонстрой 108 714 592,75
UAH з ПДВ
101 045 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Нові Технологіі Плюс 131 700 353,04
UAH з ПДВ
131 700 353,04
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 травня 2019 12:13
sign.p7s
13 травня 2019 12:02
Документи переможця.ZIP
12 квітня 2019 15:10
sign.p7s
05 квітня 2019 13:47
sign.p7s
05 квітня 2019 13:43
83.imd
05 квітня 2019 13:43
470-485_Працівники.pdf
05 квітня 2019 13:43
447_ПЗ_Акти.pdf
05 квітня 2019 13:43
435-436_ДЦ.pdf
05 квітня 2019 13:43
403-415_КДК_Статут.pdf
05 квітня 2019 13:43
416-417_КДК_Ліцензія.pdf
05 квітня 2019 13:43
433-434_Довідки_Банк.pdf
05 квітня 2019 13:43
399_Витяг ПДВ.pdf
05 квітня 2019 13:43
386-398_Довідки.pdf
05 квітня 2019 13:43
365-370_Довідки.pdf
05 квітня 2019 13:43
301-310_Субпідрядники.pdf
05 квітня 2019 13:43
351-364_Субпідрядники.pdf
05 квітня 2019 13:43
321-330_Субпідрядники.pdf
05 квітня 2019 13:43
331-340_Субпідрядники.pdf
05 квітня 2019 13:43
311-320_Субпідрядники.pdf
05 квітня 2019 13:43
341-350_Субпідрядники.pdf
05 квітня 2019 13:43
294-300_Субпідрядники.pdf
05 квітня 2019 13:43
048-064_Аналогічні угоди.pdf
05 квітня 2019 13:43
081-100_Аналогічні угоди.pdf
05 квітня 2019 13:43
065-80_Аналогічні угоди.pdf
05 квітня 2019 13:43
101-110_Аналогічні угоди.pdf
05 квітня 2019 13:43
281-291_Аналогічні угоди.pdf
05 квітня 2019 13:43
241-250_Аналогічні угоди.pdf
05 квітня 2019 13:43
261-270_Аналогічні угоди.pdf
05 квітня 2019 13:43
231-240_Аналогічні угоди.pdf
05 квітня 2019 13:43
251-260_Аналогічні угоди.pdf
05 квітня 2019 13:43
221-230_Аналогічні угоди.pdf
05 квітня 2019 13:43
191-200_Аналогічні угоди.pdf
05 квітня 2019 13:43
201-210_Аналогічні угоди.pdf
05 квітня 2019 13:43
271-280_Аналогічні угоди.pdf
05 квітня 2019 13:43
161-170_Аналогічні угоди.pdf
05 квітня 2019 13:42
181-190_Аналогічні угоди.pdf
05 квітня 2019 13:42
151-160_Аналогічні угоди.pdf
05 квітня 2019 13:42
141-150_Аналогічні угоди.pdf
05 квітня 2019 13:42
121-130_Аналогічні угоди.pdf
05 квітня 2019 13:42
171-180_Аналогічні угоди.pdf
05 квітня 2019 13:42
131-140_Аналогічні угоди.pdf
05 квітня 2019 13:42
111-120_Аналогічні угоди.pdf
05 квітня 2019 13:42
211-220_Аналогічні угоди.pdf
05 квітня 2019 13:42
024-35_Працівники.pdf
05 квітня 2019 13:42
036-45_Працівники.pdf
05 квітня 2019 13:42
014-23_Працівники.pdf
05 квітня 2019 13:42
046-47_Працівники.pdf

Публічні документи

05 квітня 2019 13:25
sign.p7s
05 квітня 2019 13:13
Альянс 11892-6-1 p7s.7z
18 березня 2019 16:43
sign.p7s
18 березня 2019 16:39
КБ-2в 11.2017.pdf
18 березня 2019 16:39
КБ-2в 11.2017 2ч..pdf
18 березня 2019 16:39
КБ-2в 10.2017 .pdf
18 березня 2019 16:39
КБ-2в 09.2018 ч2 .pdf
18 березня 2019 16:39
КБ-2в 09.2018 .pdf
18 березня 2019 16:39
КБ-2в 08.2018 ч3.pdf
18 березня 2019 16:39
КБ-2в 08.2018 ч2 .pdf
18 березня 2019 16:38
КБ-2в 08.2018 .pdf
18 березня 2019 16:38
КБ-2в 08.2017 2ч..pdf
18 березня 2019 16:38
КБ-2в 08.2017 .pdf
18 березня 2019 16:38
КБ-2в 07.2018 ч3.pdf
18 березня 2019 16:38
КБ-2в 07.2018 ч2.pdf
18 березня 2019 16:38
КБ-2в 07.2018 .pdf
18 березня 2019 16:38
КБ-2в 07.2017 2ч..pdf
18 березня 2019 16:38
КБ-2в 07.2017 .pdf
18 березня 2019 16:38
КБ-2в 06.2018 .pdf
18 березня 2019 16:38
КБ-2в 06.2017.pdf
18 березня 2019 16:38
КБ-2в 06.2017 2ч..pdf
18 березня 2019 16:38
КБ-2в 05.2017.pdf
18 березня 2019 16:38
КБ-2в 04.2017 .pdf
18 березня 2019 16:38
КБ2в 03.2017.pdf
18 березня 2019 16:38
КБ-2в 01.2017 .pdf
18 березня 2019 16:38
кб2 062018 4.pdf
18 березня 2019 16:38
кб2 062018 3.pdf
18 березня 2019 16:38
кб2 1118 5.pdf
18 березня 2019 16:38
кб2 1118 4.pdf
18 березня 2019 16:38
кб2 1118 3.pdf
18 березня 2019 16:38
кб2 1118 2.pdf
18 березня 2019 16:38
кб2 1118 1.pdf
18 березня 2019 16:38
Альянс 11892-6 p7s.7z
18 березня 2019 16:38
49 довідка ч2ст17.PDF
18 березня 2019 16:38
47 довідка п6ч1ст17.pdf
18 березня 2019 16:38
46 довідка п4ч1ст17.pdf
18 березня 2019 16:38
45 довідка п2ч1ст17.pdf
18 березня 2019 16:38
42 Копія аналог договору.PDF
18 березня 2019 16:38
12 копія статуту.PDF
18 березня 2019 16:38
11 лист субпідрядники.PDF
18 березня 2019 16:38
06 лист-згода Додаток 6.PDF

Публічні документи

05 квітня 2019 15:23
sign.p7s
18 березня 2019 15:57
469-470 договірна ціна.pdf
18 березня 2019 15:57
146-153 Додаток 5 договір.pdf
18 березня 2019 15:57
129 команд.imd
18 березня 2019 15:57
47-60 Статут.pdf

Публічні документи

18 березня 2019 15:31
Ц_нова_пропозиц_я.PDF
18 березня 2019 15:31
Статут.zip
18 березня 2019 15:31
Л_ценз_я.pdf
18 березня 2019 15:31
ДЦ.PDF
18 березня 2019 15:31
Догов_р.PDF
18 березня 2019 15:31
В_дсутн_сть_п_дстав.PDF
18 березня 2019 15:30
В_домост__про_учасника.PDF
18 березня 2019 15:30
Баланс за 2016.pdf
18 березня 2019 15:30
Баланс 2017.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "К.Д.К.БУД"
#39295182
Переможець 92 400 000,00
UAH з ПДВ
10 травня 2019 12:28

Документи

10 травня 2019 12:28
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 травня 2019 12:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "К.Д.К.БУД"
#39295182
92 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 травня 2019 12:28
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
14 червня 2019 08:15
Підписаний договір.pdf укладений
14 червня 2019 08:14
sign.p7s зміни до договору
23 липня 2019 08:53
Додаткова угода 2-19.pdf зміни до договору
23 липня 2019 08:31
sign.p7s зміни до договору
21 червня 2019 08:57
sign.p7s зміни до договору
21 червня 2019 08:54
Додаткова угода 1-19.pdf зміни до договору
21 червня 2019 08:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою уточнення умов авансування по договору та реквізитів Генпідрядника, у зв'язку з відкриттям рахунку на виконання умов п. 2.1 Постанови Кабінету Міністрів України № 1764 від 05.12.2018, сторони дійшли згоди внести зміни в окремі умови договору та реквізити сторін, а саме п. 4.1.
Номер договору про закупівлю: 811-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 811-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою уточнення обсягу фінансування на 2019 рік, сторони дійшли згоди викласти окремі умови договору в наступній редакції: "2.2. Договірна ціна обсягу робіт на 2019 рік (додаток №1/1), узгоджена сторонами на підставі проектно-кошторисної документації в межах ліміту Програми економічного і соціального розвитку на 2019 рік зменшується на 600 000,00 грн. разом з ПДВ і становить 13 100 000,00 грн. разом з ПДВ. Обсяг фінансування на 2019 рік зменшується на 600 000,00 грн. і становить 13 100 000,00 грн разом з ПДВ".
Номер договору про закупівлю: 811-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку