Завершення будівельних робіт по ІІІ черзі (блок «В») об’єкту: «Реконструкція з добудовою загальноосвітньої школи №23 на вул. Путивльській, 35 у Деснянському районі м. Києва» (ДК021:2015:45000000-7 – будівельні роботи)
Очікувана вартість
131 900 509,00 UAH
UA-2019-03-01-000033-c 7a52991a04ee48d4a8a20493e69761e7
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальне підприємство "Ватутінськінвестбуд"
Код ЄДРПОУ: 30977943
Вебсайт замовника: http://desn.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження замовника: 02217, Україна, Київська обл., Київ, Електротехнічна, 11
Контактна особа замовника: Луговська Світлана Вікторівна
380445484305
vatytin-ek@bigmir.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 26 березня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 квітня 2019 17:00
Початок аукціону: 10 квітня 2019 12:53
Очікувана вартість: 131 900 509,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 659 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 660 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Завершення будівельних робіт по ІІІ черзі (блок «В») об’єкту: «Реконструкція з добудовою загальноосвітньої школи №23 на вул. Путивльській, 35 у Деснянському районі м. Києва» (ДК021:2015:45000000-7 – будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02089, Україна, місто Київ, Київ, вул. Путивльська, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги до кваліфікації учасника
Дата подання: 08 березня 2019 16:54
Дата відповіді: 11 березня 2019 16:09
Замовник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору вимагає надати довідку з зазначенням не менше 2х аналогічних договорів та копію одного аналогічниго договору з підтверджуючими документами. При цьому, Аналогічними вважаються роботи з реконструкції будівель або нового будівництва класу наслідків СС3, розпочаті в період з 2017 по 2019 рр. Вважаємо данну вимогу дискримінаційною та такою, що обмежує доступ учасників до торгів. З вимог тендерної документації випливає, що якщо будівельна компанія має багаторічний досвід роботи, у тому числі і з об'єктами з класом наслідків СС3, проте початок будівництва припадає на більш ранній період, пропозицію буде відхилено. Просимо переглянути вимоги до кваліфікації і гармонізувати її з законодавством, прибравши дискримінаційні критерії.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Початок виконання робіт на об'єкті планується в стислі терміни, які вимагають від Учасника мати в наявності вже розгорнуті організаційні структури та будівельні бригади належної компетенції. Завершені значний період часу тому роботи аналогічної складності, на думку Замовника, не зможуть підтвердити належний досвід . Тому Замовник розглядає в якості аналогічних договори, які підтверджують наявність актуального хронологічно недавнього досвіду. Замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-03-01-000033-c.a1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ ПІВНІЧНО-УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС, Код ЄДРПОУ:35129952
Дата подання: 13 березня 2019 20:31
СКАРГА
щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Причина: Рішення про відкликання скарги
Дата: 18 березня 2019 16:13
Рішення від 18.03.2019 № 2973 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 18 березня 2019 18:56
Рішення від 02.04.2019 № 3849.pdf
Дата публікації: 03 квітня 2019 17:55
Номер скарги: UA-2019-03-01-000033-c.c2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ ПІВНІЧНО-УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС, Код ЄДРПОУ:35129952
Дата подання: 20 травня 2019 17:52
СКАРГА
на неправомірні дії та рішення замовника публічних закупівель, які порушують вимоги Закону України "Про публічні закупівлі"
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 23 травня 2019 19:58
Дата: 12 червня 2019 22:11
Рішення від 23.05.2019 № 6479 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 23 травня 2019 19:58
Рішення від 07.07.2019 № 7408 .pdf
Дата публікації: 10 червня 2019 19:49
рішення від 07.06.2019 № 7409.pdf
Дата публікації: 12 червня 2019 22:11

Документи подані скаржником

13 березня 2019 20:31
Скарга

Документи Органу Оскарження

03 квітня 2019 17:55
Рішення від 02.04.2019 № 3849.pdf

Документи подані скаржником

20 травня 2019 17:51
331-340_Субпідрядники.pdf
20 травня 2019 17:51
321-330_Субпідрядники.pdf
20 травня 2019 17:51
351-364_Субпідрядники.pdf
20 травня 2019 17:51
435-436_ДЦ.pdf
20 травня 2019 17:51
Платіжне доручення
20 травня 2019 17:51
Скарга.pdf
20 травня 2019 17:51
014-23_Працівники.pdf
20 травня 2019 17:51
024-35_Працівники.pdf
20 травня 2019 17:51
211-220_Аналогічні угоди.pdf
20 травня 2019 17:51
111-120_Аналогічні угоди.pdf
20 травня 2019 17:51
131-140_Аналогічні угоди.pdf
20 травня 2019 17:51
171-180_Аналогічні угоди.pdf
20 травня 2019 17:51
121-130_Аналогічні угоди.pdf
20 травня 2019 17:51
141-150_Аналогічні угоди.pdf
20 травня 2019 17:51
151-160_Аналогічні угоди.pdf
20 травня 2019 17:51
181-190_Аналогічні угоди.pdf
20 травня 2019 17:51
161-170_Аналогічні угоди.pdf
20 травня 2019 17:51
271-280_Аналогічні угоди.pdf
20 травня 2019 17:51
201-210_Аналогічні угоди.pdf
20 травня 2019 17:51
191-200_Аналогічні угоди.pdf
20 травня 2019 17:51
221-230_Аналогічні угоди.pdf
20 травня 2019 17:51
251-260_Аналогічні угоди.pdf
20 травня 2019 17:51
231-240_Аналогічні угоди.pdf
20 травня 2019 17:51
261-270_Аналогічні угоди.pdf
20 травня 2019 17:51
241-250_Аналогічні угоди.pdf
20 травня 2019 17:51
281-291_Аналогічні угоди.pdf
20 травня 2019 17:51
101-110_Аналогічні угоди.pdf
20 травня 2019 17:52
065-80_Аналогічні угоди.pdf
20 травня 2019 17:52
081-100_Аналогічні угоди.pdf
20 травня 2019 17:52
048-064_Аналогічні угоди.pdf
20 травня 2019 17:52
341-350_Субпідрядники.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-10-000056 ● d826e56ea3a647cfab09edc57a45b4c1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-04-10
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-04-11 11:10:38
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

10.04.2019 № 108

Київ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови О. ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 10.04.2019 № 108

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
20 UA-2019-03-01-000033-c 01.03.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


В.о. директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель С. ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Згідно з Ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Доступ до реєстрів, що підтверджують наявність/відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно пп. 3), 8), 9) ч. 1 ст. 17 Закону є вільним. Зокрема: - Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (підтверджує наявність/відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п. 3) ч.1 ст. 17 Закону) - http://corrupt.informjust.ua; - Єдиний реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство (підтверджує наявність/відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п. 8) ч.1 ст. 17 Закону) - https://kap.minjust.gov.ua/services/registry; - Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (підтверджує наявність/відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п. 9) ч.1 ст. 17 Закону) - https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch. Замовником повністю дотримано вимог Закону України «Про публічні закупівлі».

2019-05-08 12:19:43

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 02 травня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 21 травня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Комунальне підприємство "Ватутінськінвестбуд", 30977943, Україна, Київ, Електротехнічна, 11
  2. Інформація про предмет закупівлі: Завершення будівельних робіт по ІІІ черзі (блок «В») об’єкту: «Реконструкція з добудовою загальноосвітньої школи №23 на вул. Путивльській, 35 у Деснянському районі м. Києва» (ДК021:2015:45000000-7 – будівельні роботи), 131900509UAH, 45000000-7, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: 7a52991a04ee48d4a8a20493e69761e7, 2019-03-01
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 11 квітня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 квітня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету комунального підприємства «Ватутінськінвестбуд» (далі – Замовник) від 01.03.2019, скарга товариства з обмеженою відповідальністю «Північно-Український Будівельний Альянс», рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.03.2019 № 2973-р/пк-пз, від 02.04.2019 № 3849-р/пк-пз. За результатами моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника не містить вимоги щодо надання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції визначеної у пунктах 3, 8, 9 частини першої статті 17 Закону, чим порушено норми частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Відповідно до норм частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги у разі, зокрема, неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався., 26 квітня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2019 13:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "К.Д.К.БУД" 93 725 594,34
UAH з ПДВ
92 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПІВНІЧНО-УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС 101 045 950,86
UAH з ПДВ
92 405 592,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Черкасизалізобетонстрой 108 714 592,75
UAH з ПДВ
101 045 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Нові Технологіі Плюс 131 700 353,04
UAH з ПДВ
131 700 353,04
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 травня 2019 12:13
sign.p7s
13 травня 2019 12:02
Документи переможця.ZIP
12 квітня 2019 15:10
sign.p7s
05 квітня 2019 13:47
sign.p7s
05 квітня 2019 13:43
83.imd
05 квітня 2019 13:43
470-485_Працівники.pdf
05 квітня 2019 13:43
447_ПЗ_Акти.pdf
05 квітня 2019 13:43
435-436_ДЦ.pdf
05 квітня 2019 13:43
403-415_КДК_Статут.pdf
05 квітня 2019 13:43
416-417_КДК_Ліцензія.pdf
05 квітня 2019 13:43
433-434_Довідки_Банк.pdf
05 квітня 2019 13:43
399_Витяг ПДВ.pdf
05 квітня 2019 13:43
386-398_Довідки.pdf
05 квітня 2019 13:43
365-370_Довідки.pdf
05 квітня 2019 13:43
301-310_Субпідрядники.pdf
05 квітня 2019 13:43
351-364_Субпідрядники.pdf
05 квітня 2019 13:43
321-330_Субпідрядники.pdf
05 квітня 2019 13:43
331-340_Субпідрядники.pdf
05 квітня 2019 13:43
311-320_Субпідрядники.pdf
05 квітня 2019 13:43
341-350_Субпідрядники.pdf
05 квітня 2019 13:43
294-300_Субпідрядники.pdf
05 квітня 2019 13:43
048-064_Аналогічні угоди.pdf
05 квітня 2019 13:43
081-100_Аналогічні угоди.pdf
05 квітня 2019 13:43
065-80_Аналогічні угоди.pdf
05 квітня 2019 13:43
101-110_Аналогічні угоди.pdf
05 квітня 2019 13:43
281-291_Аналогічні угоди.pdf
05 квітня 2019 13:43
241-250_Аналогічні угоди.pdf
05 квітня 2019 13:43
261-270_Аналогічні угоди.pdf
05 квітня 2019 13:43
231-240_Аналогічні угоди.pdf
05 квітня 2019 13:43
251-260_Аналогічні угоди.pdf
05 квітня 2019 13:43
221-230_Аналогічні угоди.pdf
05 квітня 2019 13:43
191-200_Аналогічні угоди.pdf
05 квітня 2019 13:43
201-210_Аналогічні угоди.pdf
05 квітня 2019 13:43
271-280_Аналогічні угоди.pdf
05 квітня 2019 13:43
161-170_Аналогічні угоди.pdf
05 квітня 2019 13:42
181-190_Аналогічні угоди.pdf
05 квітня 2019 13:42
151-160_Аналогічні угоди.pdf
05 квітня 2019 13:42
141-150_Аналогічні угоди.pdf
05 квітня 2019 13:42
121-130_Аналогічні угоди.pdf
05 квітня 2019 13:42
171-180_Аналогічні угоди.pdf
05 квітня 2019 13:42
131-140_Аналогічні угоди.pdf
05 квітня 2019 13:42
111-120_Аналогічні угоди.pdf
05 квітня 2019 13:42
211-220_Аналогічні угоди.pdf
05 квітня 2019 13:42
024-35_Працівники.pdf
05 квітня 2019 13:42
036-45_Працівники.pdf
05 квітня 2019 13:42
014-23_Працівники.pdf
05 квітня 2019 13:42
046-47_Працівники.pdf

Публічні документи

05 квітня 2019 13:25
sign.p7s
05 квітня 2019 13:13
Альянс 11892-6-1 p7s.7z
18 березня 2019 16:43
sign.p7s
18 березня 2019 16:39
КБ-2в 11.2017.pdf
18 березня 2019 16:39
КБ-2в 11.2017 2ч..pdf
18 березня 2019 16:39
КБ-2в 10.2017 .pdf
18 березня 2019 16:39
КБ-2в 09.2018 ч2 .pdf
18 березня 2019 16:39
КБ-2в 09.2018 .pdf
18 березня 2019 16:39
КБ-2в 08.2018 ч3.pdf
18 березня 2019 16:39
КБ-2в 08.2018 ч2 .pdf
18 березня 2019 16:38
КБ-2в 08.2018 .pdf
18 березня 2019 16:38
КБ-2в 08.2017 2ч..pdf
18 березня 2019 16:38
КБ-2в 08.2017 .pdf
18 березня 2019 16:38
КБ-2в 07.2018 ч3.pdf
18 березня 2019 16:38
КБ-2в 07.2018 ч2.pdf
18 березня 2019 16:38
КБ-2в 07.2018 .pdf
18 березня 2019 16:38
КБ-2в 07.2017 2ч..pdf
18 березня 2019 16:38
КБ-2в 07.2017 .pdf
18 березня 2019 16:38
КБ-2в 06.2018 .pdf
18 березня 2019 16:38
КБ-2в 06.2017.pdf
18 березня 2019 16:38
КБ-2в 06.2017 2ч..pdf
18 березня 2019 16:38
КБ-2в 05.2017.pdf
18 березня 2019 16:38
КБ-2в 04.2017 .pdf
18 березня 2019 16:38
КБ2в 03.2017.pdf
18 березня 2019 16:38
КБ-2в 01.2017 .pdf
18 березня 2019 16:38
кб2 062018 4.pdf
18 березня 2019 16:38
кб2 062018 3.pdf
18 березня 2019 16:38
кб2 1118 5.pdf
18 березня 2019 16:38
кб2 1118 4.pdf
18 березня 2019 16:38
кб2 1118 3.pdf
18 березня 2019 16:38
кб2 1118 2.pdf
18 березня 2019 16:38
кб2 1118 1.pdf
18 березня 2019 16:38
Альянс 11892-6 p7s.7z
18 березня 2019 16:38
49 довідка ч2ст17.PDF
18 березня 2019 16:38
47 довідка п6ч1ст17.pdf
18 березня 2019 16:38
46 довідка п4ч1ст17.pdf
18 березня 2019 16:38
45 довідка п2ч1ст17.pdf
18 березня 2019 16:38
42 Копія аналог договору.PDF
18 березня 2019 16:38
12 копія статуту.PDF
18 березня 2019 16:38
11 лист субпідрядники.PDF
18 березня 2019 16:38
06 лист-згода Додаток 6.PDF

Публічні документи

05 квітня 2019 15:23
sign.p7s
18 березня 2019 15:57
469-470 договірна ціна.pdf
18 березня 2019 15:57
146-153 Додаток 5 договір.pdf
18 березня 2019 15:57
129 команд.imd
18 березня 2019 15:57
47-60 Статут.pdf

Публічні документи

18 березня 2019 15:31
Ц_нова_пропозиц_я.PDF
18 березня 2019 15:31
Статут.zip
18 березня 2019 15:31
Л_ценз_я.pdf
18 березня 2019 15:31
ДЦ.PDF
18 березня 2019 15:31
Догов_р.PDF
18 березня 2019 15:31
В_дсутн_сть_п_дстав.PDF
18 березня 2019 15:30
В_домост__про_учасника.PDF
18 березня 2019 15:30
Баланс за 2016.pdf
18 березня 2019 15:30
Баланс 2017.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "К.Д.К.БУД"
#39295182
Переможець 92 400 000,00
UAH з ПДВ
10 травня 2019 12:28

Документи

10 травня 2019 12:28
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 травня 2019 12:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "К.Д.К.БУД"
#39295182
92 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 травня 2019 12:28
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
14 червня 2019 08:15
Підписаний договір.pdf укладений
14 червня 2019 08:14
sign.p7s зміни до договору
23 липня 2019 08:53
Додаткова угода 2-19.pdf зміни до договору
23 липня 2019 08:31
sign.p7s зміни до договору
21 червня 2019 08:57
sign.p7s зміни до договору
21 червня 2019 08:54
Додаткова угода 1-19.pdf зміни до договору
21 червня 2019 08:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою уточнення умов авансування по договору та реквізитів Генпідрядника, у зв'язку з відкриттям рахунку на виконання умов п. 2.1 Постанови Кабінету Міністрів України № 1764 від 05.12.2018, сторони дійшли згоди внести зміни в окремі умови договору та реквізити сторін, а саме п. 4.1.
Номер договору про закупівлю: 811-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 811-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою уточнення обсягу фінансування на 2019 рік, сторони дійшли згоди викласти окремі умови договору в наступній редакції: "2.2. Договірна ціна обсягу робіт на 2019 рік (додаток №1/1), узгоджена сторонами на підставі проектно-кошторисної документації в межах ліміту Програми економічного і соціального розвитку на 2019 рік зменшується на 600 000,00 грн. разом з ПДВ і становить 13 100 000,00 грн. разом з ПДВ. Обсяг фінансування на 2019 рік зменшується на 600 000,00 грн. і становить 13 100 000,00 грн разом з ПДВ".
Номер договору про закупівлю: 811-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку