Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
45233142-6 Roads-repair works (current repair of roads) (Current shallow repair end middle repair by areas by an area to 1000 m2;Current middle repair by areas sverkh 2000 m2)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40467658 |
Місцезнаходження: | 69037, Україна , Запорізька область обл., м. Запоріжжя, ПРОСПЕКТ СОБОРНИЙ, 214 |
Контактна особа: |
Оксана Смольянинова +380617171878 tend2016@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Кущенко Максим +380617171871 tend2016@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Departament ifrastrukturi ta blagoustroyu Saporizkoi miskoi radi |
National ID: | 40467658 |
Contact point: |
Oksana smolyaninova +380617171878 tend2016@ukr.net |
Additional contacts: |
Кущенко Максим +380617171871 tend2016@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 лютого 2019 18:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 березня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 квітня 2019 16:00 |
Очікувана вартість: | 175 894 245,00 UAH з ПДВ |
Publication date: | 28 лютого 2019 18:20 |
Enquiries until: | 22 березня 2019 16:00 |
Complaints submission until: | до 28 березня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 01 квітня 2019 16:00 |
Information
Estimated total value: | 175 894 245 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Тендерна документація
28 лютого 2019 18:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-04-10-000073 ● 6d924ebd9adf40c3aabb06bedfda8c90
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 квітня 2019 11:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.04.2019 № 108
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови О. ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 10.04.2019 № 108
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
16 UA-2019-02-28-002283-a 28.02.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель С. ЧЕРНЕГА
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-05-06 17:04:44
Заперечення до висновку про результати моніторингу UA-M-2019-04-10-000073
На підставі Наказу № 108 від 10.04.2019 «Про початок моніторингу закупівель», відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 43 від 03 лютого 2016 року, Державною аудиторською службою України проведено моніторинг закупівлі 45233142-6 Ремонт доріг (поточний ремонт доріг) (Поточний дрібний ремонт та середній ремонт ділянками площею до 1000 м2; Поточний середній ремонт доріг ділянками понад 2000 м2), id закупівлі: UA-2019-02-28-002283-a.
Департаментом ретельно розглянуто Висновок про проведення моніторингу UA-M-2019-04-10-000073 який був оприлюднений до закупівлі №UA-2019-02-28-002283-a по предмету закупівлі: «45233142-6 Ремонт доріг (поточний ремонт доріг) (Поточний дрібний ремонт та середній ремонт ділянками площею до 1000 м2; Поточний середній ремонт доріг ділянками понад 2000 м2) 45233142-6 Roads-repair works (current repair of roads) (Current shallow repair end middle repair by areas by an area to 1000 m2;Current middle repair by areas sverkh 2000 m2)».
За результатами даного моніторингу Державною аудиторською службою України зроблено Висновок про результати моніторингу закупівлі від 02.05.2019, яким встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї, а саме: установлено, що на порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, тендерна документація не містить вимоги щодо надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстав, визначених у пунктах 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону.
Замовник закупівлі – Департамент інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради не може погодитись з Висновком Державної аудиторської служби України, вважає його таким що суперечить нормам діючого законодавства з огляду на наступне.
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до пунктів 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо:
- службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення;
- учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура;
- у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».
Так, у Додатоку 1 до тендерної документації Замовника містить вичерпний перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону, зокрема міститься інформація щодо способу підтвердження підстав визначених у пунктах 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону.
Водночас, частиною третьою статті 17 Закону встановлено, що замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Для підтвердження відсутності підстав визначених у пунктах 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону, керуючись ч. 3 ст. 17 Закону, Замовником передбачена самостійна перевірка інформації, що міститься у відкритому реєстрі, а також для підтвердження роздрукування її.
Закон передбачає так звану «посткваліфікацію» учасників, що полягає у декларуванні ними на етапі подання пропозицій відсутності підстав для відхилення їх пропозицій через наявність підстав, передбачених статтею 17 Закону. Підтвердні документи надає лише переможець торгів. При цьому, важливим моментом є те, що замовник не вимагає від учасника документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті, а також інформацію, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, оскільки Замовник повинен самостійно перевіряти таку інформацію.
Разом з тим, дана норма кореспондується з вимогами пунктом 2 частини другої статті 22 Закону яким встановлено, що тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до абзацу четвертого частини третьої статті 17 Закону уповноважений орган (Мінекономрозвитку) щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу.
Дана правова позиція міститься також у роз′ясненнях центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері публічних закупівель Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (Мінекономрозвитку).
Відповідно до роз’яснень Мінекономрозвитку від 12.02.2019 №3304-04/6186-06, від 17.01.2019 №3304-04/1983-06, від 30.03.2018 №3304-04/14048-06, від 29.01.2018 №3304-06/3584-06 встановлено, що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих джерелах, доступ до яких є вільним, а саме:
- Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (https://corruptinfo.nazk.gov.ua);
- Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство (https://kap.minjust.gov.ua/services/registry);
- Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch).
Таким чином, з урахуванням Роз′яснень Мінекономрозвитку, Замовником правомірно не встановлюється вимога щодо надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстав, визначених у пунктах 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону, оскільки дана інформація міститься у відкритих джерелах, доступ до яких є вільним та перевіряється Замовником самостійно із роздрукуванням. Тендерна документація Замовника складена у відповідності до вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
Враховуючи вищезазначене, Висновок №UA-M-2019-04-10-000073 є необ’єктивним та безпідставним. Тому просимо врахувати вказані заперечення при розгляді та скасувати Висновок.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 травня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 травня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | 45233142-6 Ремонт доріг (поточний ремонт доріг) Поточний дрібний ремонт та середній ремонт ділянками площею до 1000 м2 |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 46 189 370,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 230 946,85 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 460000 UAH |
Аукціон
Позиції
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 лютого 2019 18:20 |
Додаток 7 Проект договору про забезпечення виконання договору.docx |
28 лютого 2019 18:20 |
додаток 3 проект договору лот 1.docx |
28 лютого 2019 18:20 |
додаток 1 ст.17.docx |
28 лютого 2019 18:20 |
додаток 5 гарантійний лист.docx |
28 лютого 2019 18:20 |
ТД поточн ремонт доріг до 1000.doc |
28 лютого 2019 18:20 |
додаток 4 тендерна пропозиція лот 1.docx |
28 лютого 2019 18:20 |
Додаток 8 гарантийний лист без отримання попередньої оплати.docx |
28 лютого 2019 18:20 |
Додаток 2 технічне завдання до 1000.doc |
28 лютого 2019 18:20 |
додаток 6 довідка, що містить відомості про учасника.docx |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Департамент інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40467658 |
Місцезнаходження: | 69037, Україна, Запорізька область обл., м. Запоріжжя, ПРОСПЕКТ СОБОРНИЙ, 214 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Комунальне підприємство "Експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 квітня 2019 15:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Комунальне підприємство "Експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів" |
45 070 329,60
UAH з ПДВ
|
45 070 329,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" |
46 156 620,00
UAH з ПДВ
|
46 156 620,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Комунальне підприємство "Експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів" #03345018 |
Переможець |
45 070 329,60
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2019 15:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 липня 2020 08:57
|
додаткова угода 6 до договору 13.19.pdf | укладений |
29 липня 2020 08:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 липня 2020 08:54
|
додаткова угода 6 до договору 13.19.pdf | зміни до договору |
29 липня 2020 08:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 січня 2020 15:34
|
Додаткова угода 5 до договору 13.19.pdf | зміни до договору |
09 січня 2020 15:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2019 13:19
|
Додаткова угода 4 до договору 13.19.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2019 13:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2019 16:22
|
Додаткова угода 3 до договору 13.19.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2019 16:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2019 09:15
|
Додаток 3 графік надання послуг до договору 13.19 ДУ2.pdf | укладений |
13 грудня 2019 09:14
|
Додаткова угода 2 до договору 13.19.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2019 09:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 жовтня 2019 10:49
|
Додаток 3 графік надання послуг до договору 13.19 ДУ1.pdf | укладений |
04 жовтня 2019 10:48
|
Додаток 2 локальний кошторис до договору 13.19 ДУ1.pdf | укладений |
04 жовтня 2019 10:48
|
Додаток 1 договірна ціна до договору 13.19 ДУ 1.pdf | укладений |
04 жовтня 2019 10:48
|
Додаткова угода 1 до договору 13.19.pdf | зміни до договору |
04 жовтня 2019 10:45
|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2019 12:40
|
Договір 13.19.pdf | укладений |
07 травня 2019 12:13
|
Додаток 1 договірна ціна до договору 13.19.pdf | укладений |
07 травня 2019 12:13
|
Додаток 3 графік надання послуг до договору 13.19.pdf | укладений |
07 травня 2019 12:13
|
Додаток 2 локальний кошторис до договору 13.19.pdf | укладений |
07 травня 2019 12:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 04 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміни ціни в бік зменшення |
Номер договору про закупівлю: | 13/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 до договору № 13/19 від 07.05.2019 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 13/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №2 до договору №13/19 від 07.05.2019 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році |
Номер договору про закупівлю: | 13/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №3 до договору №13/19 від 07.05.2019 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміни ціни в бік зменшення |
Номер договору про закупівлю: | 13/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №4 до договору №13/19 від 07.05.2019 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 20% |
Номер договору про закупівлю: | 13/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №5 до договору № 13/19 від 07.05.2019 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | рішення про розірвання договору у зв'язку з підписанням договору на 2020 рік |
Номер договору про закупівлю: | 13/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №6 до договору № 13/19 від 07.05.2019 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 07 травня 2019 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
38 174 610,00
UAH (в тому числі ПДВ 6 362 435,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | рішення про розірвання договору у зв'язку з підписанням договору на 2020 рік |