Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з обслуговування та поточного ремонту систем кондиціонування
Очікувана вартість
83 600,00 UAH
UA-2019-02-28-002031-a 33939f2f3c754a3680806fbbff5ca99f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віктор Григорович Темченко

+380442878181
+380442877505
temchenko@ukc.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Урядовий контактний центр
Код ЄДРПОУ: 36521731
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Еспланадна, буд. 8/10
Контактна особа: Віктор Григорович Темченко
+380442878181,+380442877505
temchenko@ukc.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 лютого 2019 16:49
Звернення за роз’ясненнями: до 05 березня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 березня 2019 18:00
Початок аукціону: 12 березня 2019 11:37
Очікувана вартість: 83 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50730000-1: Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
39 штука
Послуги з обслуговування та поточного ремонту систем кондиціонування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київ, Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50730000-1 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 лютого 2019 16:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2019 16:49
Оголошення №8 обслуговування кондиціонерів.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

порівняння пропозиій учасників
Дата подання: 02 березня 2019 15:09
Дата відповіді: 04 березня 2019 10:30
Як Замовник буде порівнювати пропозиції учасників платників ПДВ та не платників ПДВ? Порівнювати рівнозначно, тобто у частині без ПДВ чи надовати преференції Учасникам не платникам ПДВ порівнюючи загальну вартість учасника платника ПДВ та не платника ПДВ?
Відповідь: Шановний учасник! Згідно пункту 9.1 розділу 9 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35, Замовник розглядає пропозицію Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, незалежно від того чи є він платником ПДВ, чи ні та приймає рішення щодо відповідності пропозиції Учасника вимогам, що визначені в оголошенні.
вартість запчастин?
Дата подання: 02 березня 2019 15:10
Дата відповіді: 04 березня 2019 13:22
вартість запчастин враховані у ремонті, якщо так, то Замовник надаст перелик запчастин яки треба замінити?
Відповідь: Шановний учаснику! На даний час такого переліку немає. Під час здійснення технічного обслуговування кондиціонерів, в разі виникнення необхідності заміни певних вузлів, деталей, частин, комплектуючих, витратних матеріалів їх вартість та необхідність заміни узгоджується з замовником, що передбачено п. 5.6. Проекту договору.
Умови надання послуг
Дата подання: 04 березня 2019 10:15
Дата відповіді: 04 березня 2019 13:31
Які умови доступу до кондиціонерів, необхідність автовежі, альпіністів і інш. Чи треба буде надаваим посвідчення допуску до роботи на висотників працівникам при приступання до роботи на автовежі
Відповідь: Шановний учаснику! Кондиціонери, що забезпечують роботу Державної установи «Урядовий контактний центр», розміщені на рівні 1-го, 2-го та 3-го поверхів. Частина обладнання розташована на технічних поверхах будівель. Надання посвідчення допуску договором не вимагається. Питання роботи на висоті регламентуються вимогами НПАОП 0.00-1.15-07. «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті».
не вистачає даних кондиціонерів
Дата подання: 04 березня 2019 16:20
Дата відповіді: 04 березня 2019 18:14
Шановний замовнику! Згідно Додатку 1 не вистачає даних у переліку устаткування до пунктів № 9, 13, 14, а саме найменування/маркування моделей, за відсутності цих даних не можливо до кінця прорахувати собівартість робіт/послуг/матеріалів. Просимо доповнити тендерну документацію вище зазначеними данними.
Відповідь: Шановний учаснику! Повідомляємо маркування зазначених кондиціонерів по пунктах, а саме:
п. 9. Система кондиціювання у складі якої Спліт-система DAIKIN- модель: R60CV1A;
п. 13. Кондиціонер LESSAR- модель: LU-H36UC4;
п. 14. Кондиціонер LG канальний (CARRIER)- модель: 38YCC060-X-9.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-28-002031-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ТЕХНОКЛІМАТ", Код ЄДРПОУ:36941776
Дата подання: 01 березня 2019 12:12
Умови виконання робіт
Добрий день!
Просимо пояснити, яка передбачається частотність технічного обслуговування (послуги з діагностики/чистки) - скільки разів протягом дії договору? Одноразово за заявкою, планово одноразово одразу уся кількість обладнання чи як?

Дякуємо.

Рішення замовника: Вимога відхилена
01 березня 2019 17:35
Шановний учаснику! Будь ласка, задавайте запитання в розділі "Питання".
Відповідь на запитання:
Кількість послуг зазначена в Специфікації (Додаток 1 до Договору). Також там зазначено: Відповідно до п. 5.6 та п. 5.7 Договору Виконавець надає послуги з обслуговування та поточного ремонту систем кондиціонування Замовника, а також інші послуги щодо предмету цього Договору в залежності від фактичної потреби в межах ціни цього Договору.
Роботи повинні виконуватись на підставі наряд-замовлення (Додаток 2 до Договору) протягом дії договору, який буде укладений з переможцем торгів.
Номер вимоги: UA-2019-02-28-002031-a.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ТЕХНОКЛІМАТ", Код ЄДРПОУ:36941776
Дата подання: 01 березня 2019 12:21
Умови договору специфікація
Добрий день!
У п. 5.3 проекту договору зазначено, що Замовнник передає виконавцю комплектуючї та запасні частини для ремонту. У п. 5.4. проекту договору вказано, що послуги мають надаватися з використанням запасних частин, комлпеуктуючих, матеріалів Виконавця.
Просимо Замовника уточнити, чи має входити у загальну вартість пропозиції вартість запасних частин, комплектуючих, витратних матеріалів?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 березня 2019 17:39
Шановний учаснику! Будь ласка, задавайте запитання в розділі "Питання".
Відповідь на запитання:
Так, має входити. Відповідно до п. 5.3, 5.4, 5.6 та 5.7 Проекту договору.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2019 12:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Старунський Василь Іванович 56 985,00
UAH з ПДВ
47 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФІРМА "ДЕККЕР-УКРАЇНА" 58 532,00
UAH з ПДВ
48 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ПЕТРЕНКО ВАЛЕРІЙ ГРИГОРОВИЧ 69 900,00
UAH з ПДВ
56 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАНВЕР" 63 000,00
UAH з ПДВ
63 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АМАТІ-СЕРВІС" 78 060,00
UAH з ПДВ
78 060,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СМАРТ КЛІМАТ ГРУП" 78 800,00
UAH з ПДВ
78 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 березня 2019 16:55
Електронний підпис
12 березня 2019 16:45
Технічні вимоги
12 березня 2019 13:03
Лист згода
06 березня 2019 10:29
Електронний підпис
06 березня 2019 09:46
6 Пропозиція.pdf
06 березня 2019 09:46
5 Проект договору.pdf
06 березня 2019 09:46
2 Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

11 березня 2019 16:23
Електронний підпис
11 березня 2019 16:22
Довідка-ст-17.pdf
11 березня 2019 16:22
Лист відгук від СБУ.pdf
11 березня 2019 16:22
свид._госрегистрации.pdf
11 березня 2019 16:22
лицензия_новая.pdf
11 березня 2019 16:22
єдрпоу.pdf
11 березня 2019 16:22
статут с печатью.pdf
11 березня 2019 16:22
Цінова-пропозиція.pdf
11 березня 2019 16:22
Проект-договору-згода.pdf
11 березня 2019 16:22
Лист-згода.pdf
11 березня 2019 16:22
Згода-з-тех-х-ми.pdf

Публічні документи

06 березня 2019 18:07
Електронний підпис
06 березня 2019 18:04
наказ _1.pdf
06 березня 2019 18:04
лицензия.pdf
06 березня 2019 18:04
технічні умови.pdf
06 березня 2019 18:04
пропозиція.pdf
06 березня 2019 18:04
статут 1.pdf
06 березня 2019 18:04
протокол 1.pdf
06 березня 2019 18:04
витяг ЕДРПОУ.pdf
06 березня 2019 18:04
витяг ПДВ.pdf
06 березня 2019 18:04
договор.pdf
06 березня 2019 18:04
банк.pdf

Публічні документи

06 березня 2019 16:19
АМАТИ СЕРВИС 2pdf.pdf

Публічні документи

07 березня 2019 13:26
Електронний підпис
07 березня 2019 13:25
Технічні_вимоги.PDF
07 березня 2019 13:25
Статут.pdf
07 березня 2019 13:25
Свідоцтво платника ПДВ.pdf
07 березня 2019 13:25
Розширений витяг.pdf
07 березня 2019 13:25
Пропозиція.PDF
07 березня 2019 13:25
Наказ.pdf
07 березня 2019 13:25
Витяг з ПДВ.pdf
07 березня 2019 13:25
Виписка з ЄДРЮО.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Старунський Василь Іванович

ТОВ "ФІРМА "ДЕККЕР-УКРАЇНА"

ФОП ПЕТРЕНКО ВАЛЕРІЙ ГРИГОРОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАНВЕР"

ТОВ "АМАТІ-СЕРВІС"

ТОВ "СМАРТ КЛІМАТ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Старунський Василь Іванович
#2252715791
Переможець 47 999,00
UAH з ПДВ
13 березня 2019 17:27

Документи

13 березня 2019 17:27
Електронний підпис
13 березня 2019 17:26
протокол 33.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 березня 2019 17:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Старунський Василь Іванович
#2252715791
47 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 березня 2019 17:27
Електронний підпис
13 березня 2019 17:26
протокол 33.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 березня 2019 17:11
Договір №32 ФОП Старунський В.І..pdf укладений
26 березня 2019 17:10