Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молочні продукти різні
Очікувана вартість
70 070,00 UAH
UA-2019-02-28-001884-a 2f6c1681c3b5424b9ccfa847f8980c83
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Галушко

+380552420471 tenderprom@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Херсонський обласний госпіталь інвалідів та ветеранів війни" Херсонської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 01983766
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., М.ХЕРСОН, СУВОРОВСЬКИЙ Р-Н , ПРОСП. УШАКОВА БУД. 65
Контактна особа: Тетяна Галушко
+380552420471
tenderprom@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, що підтверджується оприлюдненими на сайті https://prozorro.gov.ua звітами про результати проведення процедур закупівлі.

Відкриті торги на закупівлю код ДК 021:2015 -15550000-8 Молочні продукти різні
(Лот 2- Сир кисломолочний із масовою часткою жиру 9%) відмінені 04.02.2019р.
( п.4 ч.1 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» «подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій», ідентифікатор закупівлі UA-2019-01-18-002292-c;

Відкриті торги на закупівлю код ДК 021:2015 -15550000-8 Молочні продукти різні
(Лот 2- Сир кисломолочний із масовою часткою жиру 9%) відмінені 20.02.2019р.,
( п.4 ч.1 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» «подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій»), ідентифікатор закупівлі UA-2019-02-04-001841-b

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 лютого 2019 16:29
Оскарження наміру укласти договір: 11 березня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1001 кілограм
Лот 2- Сир кисломолочний із масовою часткою жиру 9%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, просп.Ушакова ,65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні

Тендерна документація

28 лютого 2019 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2019 16:25
Протокол переговорів (Лот 2).pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛМОЛ"
#40012928
Переможець 70 070,00
UAH з ПДВ
28 лютого 2019 16:29

Документи

28 лютого 2019 16:29
Електронний підпис
28 лютого 2019 16:28
Проткол 61 (ЛОТ 2).pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 лютого 2019 16:29

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛМОЛ"
#40012928
70 070,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 лютого 2019 16:29
Електронний підпис
28 лютого 2019 16:28
Проткол 61 (ЛОТ 2).pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 11:30
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2019 11:59
Дод.уг.№1 Договір 93.pdf зміни до договору
04 грудня 2019 11:59
Електронний підпис укладений
20 березня 2019 13:46
Договір 93.pdf укладений
20 березня 2019 13:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна найменування та реквізитів.
Номер договору про закупівлю: 93
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 70 070,00
UAH (в тому числі ПДВ 11 678,33 UAH)