Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі Полтавської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4 Полтавської міської ради Полтавської області по вул. Шевченка,19
Очікувана вартість
7 005 182,00 UAH
UA-2019-02-28-001689-a f2f4385978b344008962eefb97ac89a7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Годня

+380532562010 uprkap@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ПОЛТАВСЬКОГО МІСЬКВИКОНКОМУ
Код ЄДРПОУ: 04057600
Місцезнаходження: 36000, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, Октябрський район, вул. Соборності, 36
Контактна особа: Володимир Годня
+380532562010
uprkap@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 лютого 2019 15:48
Звернення за роз’ясненнями: до 05 березня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 березня 2019 19:00
Початок аукціону: 18 березня 2019 11:15
Очікувана вартість: 7 005 182,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівлі Полтавської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4 Полтавської міської ради Полтавської області по
вул. Шевченка,19

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Шевченка,19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 квітня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
«Гарантійне обслуговування» : 15%
10: 15%
6-9: 10%
2-5: 5%
1: 0%
«Строк виконання» : 15%
249-245: 15%
254-250: 10%
259-255: 5%
260: 0%
06 березня 2019 14:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 березня 2019 14:21
Зміни до тендерної документації на закупівлю робіт.doc
06 березня 2019 14:21
Протокол № 11-3.pdf
06 березня 2019 14:21
Тендерна документація(нова редакція).doc
06 березня 2019 14:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2019 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 березня 2019 14:21
Зміни до тендерної документації на закупівлю робіт.doc
06 березня 2019 14:21
Протокол № 11-3.pdf
06 березня 2019 14:21
Тендерна документація(нова редакція).doc
28 лютого 2019 15:48
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо умов тендерної документації
Дата подання: 04 березня 2019 11:29
Дата відповіді: 06 березня 2019 15:06
Умовами тендерної документації на закупівлю робіт передбачено, що у складі своєї тендерної пропозиції учасник надає копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки або аналогу документу, що є чинним не менш, ніж на строк виконання робіт та копію ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів клас наслідків (відповідальності) – СС2 з додатком/додатками, що є чинною не менш, ніж на строк виконання робіт, що зазначений в даній тендерній документації або аналог документу; копію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Тобто, замовником вимагається надання учасниками дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки або аналогу документу (а отже декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці), та передбачена обов'язкова наявність тієї ж таки декларації. Відповідно до ст. 21 Закону України «Про охорону праці» (далі – Закон) роботодавець повинен одержати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі - дозвіл). Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, видає дозволи на безоплатній основі на підставі висновку експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання, проведеної експертно-технічними центрами, які належать до сфери управління центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, або незалежними експертними організаціями, які забезпечують науково-технічну підтримку державного нагляду у сфері промислової безпеки та охорони праці. На застосування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки виробник або постачальник устаткування підвищеної небезпеки отримує дозвіл до прийняття зобов'язань на постачання. Одержання дозволу не вимагається у разі експлуатації (застосування) устаткування підвищеної небезпеки, яке прийнято в експлуатацію з видачею відповідного сертифіката або щодо якого зареєстровано декларацію про готовність до експлуатації, а також у разі реєстрації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці. Також статтею 21 Закону передбачено, що набуття права на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки може здійснюватися на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці. Переліки видів робіт, машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки, виконання або експлуатація (застосування) яких може здійснюватися на підставі такої декларації, встановлюються Кабінетом Міністрів України. Тобто, чинним законодавством для роботодавця для виконання робіт встановлена обов'язкова наявність одного з документів, або дозволу або декларації. Внесення ж вимог до тендерної документації про обов'язкову наявність в учасника і дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, і декларації відповідності матеріально-технічної бази суперечить нормам чинного законодавства та значно обмежує коло потенційних учасників даної процедури закупівлі. На підставі вимог чинного законодавства та зазначених нормативно-правових актів, вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до норм чинного законодавства та вимагати від учасників надання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки або аналогу документу, тобто, декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесено зміни в тендерну документацію, а саме :у складі своєї тендерної пропозиції учасник надає копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки (якщо він отриманий до внесення змін постановою КМУ від 7 лютого 2018р № 48 ««Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 25 серпня 2010 р. № 725 "Про затвердження переліку певних дій щодо провадження господарської діяльності або видів господарської діяльності, які не можуть провадитися на підставі подання декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства" і від 26 жовтня 2011 р. № 1107 "Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки") ,
або копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці ,отримані після внесення змін постановою КМУ від 7 лютого 2018р № 48, які в комплексі включають всі види робіт підвищеної небезпеки , у тому числі і роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра.

Копію ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів клас наслідків (відповідальності) – СС2 з додатком/додатками, що є чинною не менш, ніж на строк виконання робіт, що зазначений в даній тендерній документації .
Щодо умов тендерної документації
Дата подання: 05 березня 2019 16:06
Дата відповіді: 06 березня 2019 15:04
28.02.2019 року Замовником оголошено дві процедури відкритих торгів на закупівлю робіт: «Капітальний ремонт будівлі Полтавської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4 Полтавської міської ради Полтавської області по вул. Шевченка,19» (очікувана вартість 7 005 182 грн. з ПДВ) та «Капітальний ремонт будівлі Полтавської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 37 Полтавської міської ради Полтавської області по бульв.Богдана Хмельницького,20» (очікувана вартість 7 926 000 грн. з ПДВ). Обидві тендерні документації майже ідентичні та мають приблизно однакову очікувану вартість, за виключенням деяких розбіжностей. Отже, аналізуючи дані розбіжності, з метою прийняття рішення про майбутню участь в якості учасника даної процедури закупівлі, просимо замовника надати відповідь на наступні питання: -чому по об'єкту «Капітальний ремонт будівлі Полтавської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4 Полтавської міської ради Полтавської області по вул. Шевченка,19» забезпечення виконання договору становить 100 000 грн., а по об'єкту «Капітальний ремонт будівлі Полтавської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 37 Полтавської міської ради Полтавської області по бульв.Богдана Хмельницького,20» 300 000 грн.? -чому по об'єкту «Капітальний ремонт будівлі Полтавської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 37 Полтавської міської ради Полтавської області по бульв.Богдана Хмельницького,20» учасник має подати фінансовий звіт на всю суму очікуваної вартості предмету закупівлі (близько 8 млн.грн.), а вже по об'єкту «Капітальний ремонт будівлі Полтавської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4 Полтавської міської ради Полтавської області по вул. Шевченка,19» фінансовий звіт має становити близько 6 млн.грн.? Учасник повністю погоджується з тим, що відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Але, в даному випадку, неможливо погодитись з наданням фінансового звіту в розмірі очікуваної вартості закупівлі в сумах, встановлення яких в тендерних документаціях не містить жодної логіки. Також виникають сумніви у встановленому розмірі забезпечення виконання договору про закупівлю, який відповідно до ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» не може перевищувати 5 відсотків вартості закупівлі і підхід до якого у замовника зовсім різний. З урахуванням вищевикладеного, складається враження, що тендерні документації розроблені під конкретного учасника, який або має фінансовий звіт в якому відображена сума близько 6 000 000 грн., або має змогу надати забезпечення виконання договору на суму, що не перевищує 100 000 грн. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Виходячи з вищевикладеного, Замовник має усунути вказані невідповідності шляхом внесення змін до Документацій саме в цій частині, та застосовувати єдиний підхід до затвердження тендерних документацій.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В тендерну документацію внесено зміни , а саме : Для підтвердження позитивного фінансового стану підприємства, учасник в складі своєї пропозиції повинен надати копію фінансового звіту за попередній звітний період (2018 р.), в якому в графі «Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)» буде відображена сума, що складає не менше 2/3 очікуваної вартості закупівлі.

Учасник-переможець не пізніше дати укладення договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору у вигляді грошової застави в розмірі 200 000,00 (двісті тисяч ) грн.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 березня 2019 11:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "І І І" 6 497 158,87
UAH з ПДВ
4 490 000,00
UAH з ПДВ
1.2857142857 3 492 222.22 Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "БУДСЕРВІС-3000" 6 970 156,00
UAH з ПДВ
4 993 800,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 3 495 660 Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будімперія 2017" 6 440 000,00
UAH з ПДВ
6 440 000,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 4 508 000 Документи
ТОВ Ремтехналадка 6 440 700,00
UAH з ПДВ
6 284 285,71
UAH з ПДВ
1.4285714286 4 399 000 Документи
ТОВ "ІНДІГО ГРУП" 6 286 275,60
UAH з ПДВ
6 284 275,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 4 398 992.50 Документи

Публічні документи

15 березня 2019 18:37
Електронний підпис
15 березня 2019 18:36
опис.pdf
15 березня 2019 18:03
Електронний підпис
15 березня 2019 18:02
4.rar
15 березня 2019 18:02
4 3.pdf
15 березня 2019 18:02
4 2.pdf
15 березня 2019 18:02
4 1.pdf

Публічні документи

15 березня 2019 13:25
Електронний підпис
15 березня 2019 12:40
G5449.19.7z
15 березня 2019 12:40
Інші умови.pdf
15 березня 2019 12:40
Відомості про учасника.pdf

Публічні документи

15 березня 2019 17:59
Електронний підпис
15 березня 2019 17:58
Частина 1.pdf
15 березня 2019 17:58
Частина 2.pdf
15 березня 2019 17:58
Реєстр документів.pdf
15 березня 2019 17:58
G0319_9397.rar
15 березня 2019 17:58
Частина 4.pdf
15 березня 2019 17:58
Частина 3.pdf

Публічні документи

15 березня 2019 17:11
банк.гарантія.rar
15 березня 2019 17:11
5. Працівники.pdf
15 березня 2019 17:11
4. Оренда складу.pdf
15 березня 2019 17:11
2. Довідки та листи.pdf
15 березня 2019 17:11
Лист-реєстр.pdf

Публічні документи

15 березня 2019 15:47
Електронний підпис
15 березня 2019 15:45
Реестр № 9 Інші довідки.pdf
15 березня 2019 15:45
Реестр № 7 Листи -згоди.pdf
15 березня 2019 15:45
Реестр № 4 ПД.pdf
15 березня 2019 15:45
Реестр № 3 Відс. підстав.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "І І І"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "БУДСЕРВІС-3000"

ТОВ "Будімперія 2017"

ТОВ Ремтехналадка

ТОВ "ІНДІГО ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "І І І"
#41980361
Відхилено 4 490 000,00
UAH з ПДВ
22 березня 2019 09:25
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "БУДСЕРВІС-3000"
#38029576
Відхилено 4 993 800,00
UAH з ПДВ
26 березня 2019 16:50
ТОВ "ІНДІГО ГРУП"
#35408021
Відхилено 6 284 275,00
UAH з ПДВ
29 березня 2019 14:14
ТОВ Ремтехналадка
#25155206
Рішення скасоване 6 284 285,71
UAH з ПДВ
12 квітня 2019 15:28
ТОВ Ремтехналадка
#25155206
Відхилено 6 284 285,71
UAH з ПДВ
12 квітня 2019 15:39
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будімперія 2017"
#41543893
Переможець 6 440 000,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2019 08:37

Документи

22 березня 2019 09:25
Електронний підпис
22 березня 2019 09:21
Протокол № 11-4.pdf
18 березня 2019 11:55
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

26 березня 2019 16:50
Електронний підпис
26 березня 2019 16:49
Протокол № 11-5.pdf
22 березня 2019 09:26
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

29 березня 2019 14:14
Електронний підпис
29 березня 2019 14:13
Протокол № 11-6.pdf
26 березня 2019 16:51
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

01 квітня 2019 16:16
Електронний підпис
01 квітня 2019 16:13
Протокол 11-7.pdf
29 березня 2019 14:14
Звіт з ЄДР (припинено)
29 березня 2019 14:14
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

12 квітня 2019 15:39
Електронний підпис
12 квітня 2019 15:31
Протокол № 11-8.pdf
12 квітня 2019 15:28
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

17 квітня 2019 08:37
Електронний підпис
17 квітня 2019 08:35
Протокол № 11-9.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 квітня 2019 08:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будімперія 2017"
#41543893
6 440 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 квітня 2019 08:37
Електронний підпис
17 квітня 2019 08:35
Протокол № 11-9.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 20:40
Електронний підпис укладений
02 травня 2019 16:12
Договір.pdf укладений
02 травня 2019 16:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 4 754 026,80
UAH (в тому числі ПДВ 792 337,80 UAH)