Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі Полтавської загальноосвітньої школи І- ІІІ ступенів № 37 Полтавської міської ради Полтавської області по бульв.Богдана Хмельницького,20
Очікувана вартість
7 926 708,00 UAH
UA-2019-02-28-001520-a bd476267a1bd454db4d9792da9bd52f0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Годня

+380532562010 uprkap@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ПОЛТАВСЬКОГО МІСЬКВИКОНКОМУ
Код ЄДРПОУ: 04057600
Місцезнаходження: 36000, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, Октябрський район, вул. Соборності, 36
Контактна особа: Володимир Годня
+380532562010
uprkap@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 лютого 2019 15:19
Звернення за роз’ясненнями: до 05 березня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 березня 2019 19:00
Початок аукціону: 18 березня 2019 11:52
Очікувана вартість: 7 926 708,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 35000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівлі Полтавської загальноосвітньої школи І- ІІІ ступенів № 37 Полтавської міської ради Полтавської області по
бульв.Богдана Хмельницького,20
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, бульв. Богдана Хмельницького,20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 квітня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
«Гарантійне обслуговування» : 15%
10: 15%
6-9: 10%
2-5: 5%
1: 0%
«Строк виконання» : 15%
249-245: 15%
254-250: 10%
259-255: 5%
260: 0%
06 березня 2019 14:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 березня 2019 14:34
Зміни до тендерної документації на закупівлю робіт.doc
06 березня 2019 14:34
Протокол № 12-3.pdf
06 березня 2019 14:34
Тендерна документація(нова редакція).doc
06 березня 2019 14:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2019 15:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 березня 2019 14:34
Зміни до тендерної документації на закупівлю робіт.doc
06 березня 2019 14:34
Протокол № 12-3.pdf
06 березня 2019 14:34
Тендерна документація(нова редакція).doc
28 лютого 2019 15:19
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо умов тендерної документації
Дата подання: 04 березня 2019 11:31
Дата відповіді: 06 березня 2019 14:46
Умовами тендерної документації на закупівлю робіт передбачено, що у складі своєї тендерної пропозиції учасник надає копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки або аналогу документу, що є чинним не менш, ніж на строк виконання робіт та копію ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів клас наслідків (відповідальності) – СС2 з додатком/додатками, що є чинною не менш, ніж на строк виконання робіт, що зазначений в даній тендерній документації або аналог документу; копію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Тобто, замовником вимагається надання учасниками дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки або аналогу документу (а отже декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці), та передбачена обов'язкова наявність тієї ж таки декларації. Відповідно до ст. 21 Закону України «Про охорону праці» (далі – Закон) роботодавець повинен одержати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі - дозвіл). Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, видає дозволи на безоплатній основі на підставі висновку експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання, проведеної експертно-технічними центрами, які належать до сфери управління центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, або незалежними експертними організаціями, які забезпечують науково-технічну підтримку державного нагляду у сфері промислової безпеки та охорони праці. На застосування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки виробник або постачальник устаткування підвищеної небезпеки отримує дозвіл до прийняття зобов'язань на постачання. Одержання дозволу не вимагається у разі експлуатації (застосування) устаткування підвищеної небезпеки, яке прийнято в експлуатацію з видачею відповідного сертифіката або щодо якого зареєстровано декларацію про готовність до експлуатації, а також у разі реєстрації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці. Також статтею 21 Закону передбачено, що набуття права на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки може здійснюватися на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці. Переліки видів робіт, машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки, виконання або експлуатація (застосування) яких може здійснюватися на підставі такої декларації, встановлюються Кабінетом Міністрів України. Тобто, чинним законодавством для роботодавця для виконання робіт встановлена обов'язкова наявність одного з документів, або дозволу або декларації. Внесення ж вимог до тендерної документації про обов'язкову наявність в учасника і дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, і декларації відповідності матеріально-технічної бази суперечить нормам чинного законодавства та значно обмежує коло потенційних учасників даної процедури закупівлі. На підставі вимог чинного законодавства та зазначених нормативно-правових актів, вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до норм чинного законодавства та вимагати від учасників надання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки або аналогу документу, тобто, декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесено зміни до тендерної документації , а саме :У складі своєї тендерної пропозиції учасник надає копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки (якщо він отриманий до внесення змін постановою КМУ від 7 лютого 2018р № 48 ««Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 25 серпня 2010 р. № 725 "Про затвердження переліку певних дій щодо провадження господарської діяльності або видів господарської діяльності, які не можуть провадитися на підставі подання декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства" і від 26 жовтня 2011 р. № 1107 "Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки") ,
або копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці ,отримані після внесення змін постановою КМУ від 7 лютого 2018р № 48, які в комплексі включають всі види робіт підвищеної небезпеки , у тому числі і роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра.

Копію ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів клас наслідків (відповідальності) – СС3 з додатком/додатками, що є чинною не менш, ніж на строк виконання робіт, що зазначений в даній тендерній документації .

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 березня 2019 12:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "І І І" 7 697 749,50
UAH з ПДВ
6 171 428,57
UAH з ПДВ
1.2857142857 4 800 000 Документи
ТОВ "ІНДІГО ГРУП" 7 371 115,20
UAH з ПДВ
6 855 000,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 4 798 500 Документи
ТОВ "БУДЕНЕРГОТОРГ" 7 925 019,00
UAH з ПДВ
7 925 019,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 5 547 513.30 Документи
ТОВ Полтавський ДБК 7 912 658,20
UAH з ПДВ
7 350 335,92
UAH з ПДВ
1.4285714286 5 145 235.14 Документи

Публічні документи

15 березня 2019 18:38
Електронний підпис
15 березня 2019 18:38
опис.pdf
15 березня 2019 18:26
Електронний підпис
15 березня 2019 18:25
37.rar

Публічні документи

15 березня 2019 13:32
Електронний підпис
15 березня 2019 12:31
Реестр № 9 Інші довідки.pdf
15 березня 2019 12:31
Реестр № 7 листи -згоди.pdf
15 березня 2019 12:31
Реестр № 4 ПД.pdf
15 березня 2019 12:31
Реестр № 3 Відс. підстав.pdf

Публічні документи

15 березня 2019 15:51
Електронний підпис
15 березня 2019 15:47
59.pdf
15 березня 2019 15:47
26.pdf
15 березня 2019 15:47
116.pdf
15 березня 2019 15:47
115.pdf
15 березня 2019 15:47
114.pdf
15 березня 2019 15:47
113.pdf
15 березня 2019 15:47
112.pdf
15 березня 2019 15:47
111.pdf
15 березня 2019 15:47
110.pdf
15 березня 2019 15:47
109.pdf
15 березня 2019 15:47
108.pdf
15 березня 2019 15:47
107.pdf
15 березня 2019 15:47
106.pdf
15 березня 2019 15:47
105.pdf
15 березня 2019 15:47
104.pdf
15 березня 2019 15:47
103.pdf
15 березня 2019 15:47
102.pdf
15 березня 2019 15:47
101.pdf
15 березня 2019 15:47
100.pdf
15 березня 2019 15:47
99.pdf
15 березня 2019 15:47
98.pdf
15 березня 2019 15:47
97.pdf
15 березня 2019 15:47
95.pdf
15 березня 2019 15:47
94.pdf
15 березня 2019 15:47
93.pdf
15 березня 2019 15:47
92.pdf
15 березня 2019 15:47
91.pdf
15 березня 2019 15:47
90.pdf
15 березня 2019 15:47
89.pdf
15 березня 2019 15:47
88.pdf
15 березня 2019 15:47
87.pdf
15 березня 2019 15:47
86.pdf
15 березня 2019 15:47
85.pdf
15 березня 2019 15:47
84.pdf
15 березня 2019 15:47
83.pdf
15 березня 2019 15:47
82.pdf
15 березня 2019 15:47
81.pdf
15 березня 2019 15:47
80.pdf
15 березня 2019 15:47
79.pdf
15 березня 2019 15:47
78.pdf
15 березня 2019 15:47
77.pdf
15 березня 2019 15:47
76.pdf
15 березня 2019 15:47
75.pdf
15 березня 2019 15:47
74.pdf
15 березня 2019 15:47
73.pdf
15 березня 2019 15:47
72.pdf
15 березня 2019 15:47
71.pdf
15 березня 2019 15:47
70.pdf
15 березня 2019 15:47
69.pdf
15 березня 2019 15:47
68.pdf
15 березня 2019 15:47
67.pdf
15 березня 2019 15:47
66.pdf
15 березня 2019 15:47
65.pdf
15 березня 2019 15:47
64.pdf
15 березня 2019 15:47
63.pdf
15 березня 2019 15:47
62.pdf
15 березня 2019 15:47
61.pdf
15 березня 2019 15:47
60.pdf
15 березня 2019 15:47
58.pdf
15 березня 2019 15:47
57.pdf
15 березня 2019 15:47
56.pdf
15 березня 2019 15:47
55.pdf
15 березня 2019 15:47
54.pdf
15 березня 2019 15:47
53.pdf
15 березня 2019 15:47
52.pdf
15 березня 2019 15:47
51.pdf
15 березня 2019 15:47
50.pdf
15 березня 2019 15:47
49.pdf
15 березня 2019 15:47
48.pdf
15 березня 2019 15:47
47.pdf
15 березня 2019 15:47
46.pdf
15 березня 2019 15:47
45.pdf
15 березня 2019 15:47
44.pdf
15 березня 2019 15:47
43.pdf
15 березня 2019 15:47
42.pdf
15 березня 2019 15:47
41.pdf
15 березня 2019 15:47
40.pdf
15 березня 2019 15:47
39.pdf
15 березня 2019 15:47
38.pdf
15 березня 2019 15:47
37.pdf
15 березня 2019 15:47
36.pdf
15 березня 2019 15:47
35.pdf
15 березня 2019 15:47
34.pdf
15 березня 2019 15:47
33.pdf
15 березня 2019 15:47
32.pdf
15 березня 2019 15:47
31.pdf
15 березня 2019 15:47
30.pdf
15 березня 2019 15:47
29.pdf
15 березня 2019 15:47
28.pdf
15 березня 2019 15:47
27.pdf
15 березня 2019 15:47
25.pdf
15 березня 2019 15:47
24.pdf
15 березня 2019 15:47
23.pdf
15 березня 2019 15:47
22.pdf
15 березня 2019 15:47
21.pdf
15 березня 2019 15:47
20.pdf
15 березня 2019 15:47
19.pdf
15 березня 2019 15:47
18.pdf
15 березня 2019 15:47
17.pdf
15 березня 2019 15:47
16.pdf
15 березня 2019 15:47
15.pdf
15 березня 2019 15:47
14.pdf
15 березня 2019 15:47
13.pdf
15 березня 2019 15:47
12.pdf
15 березня 2019 15:47
11.pdf
15 березня 2019 15:47
10.pdf
15 березня 2019 15:47
9.pdf
15 березня 2019 15:47
8.pdf
15 березня 2019 15:47
7.pdf
15 березня 2019 15:47
6.pdf
15 березня 2019 15:47
5.pdf
15 березня 2019 15:47
4.pdf
15 березня 2019 15:47
3.pdf
15 березня 2019 15:47
2.pdf
15 березня 2019 15:47
1.pdf

Публічні документи

15 березня 2019 12:25
171-220 (часть 5).pdf
15 березня 2019 12:25
131-170(часть 4).pdf
15 березня 2019 12:25
111-130 (часть3).pdf
15 березня 2019 12:25
Скан_20190307 (часть 2).pdf
15 березня 2019 12:25
Скан_20190307 (часть 1).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "І І І"

ТОВ "ІНДІГО ГРУП"

ТОВ "БУДЕНЕРГОТОРГ"

ТОВ Полтавський ДБК

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНДІГО ГРУП"
#35408021
Відхилено 6 855 000,00
UAH з ПДВ
22 березня 2019 09:33
ТОВ "І І І"
#41980361
Відхилено 6 171 428,57
UAH з ПДВ
26 березня 2019 16:42
ТОВ Полтавський ДБК
#34502607
Переможець 7 350 335,92
UAH з ПДВ
01 квітня 2019 11:56

Документи

22 березня 2019 09:33
Електронний підпис
22 березня 2019 09:31
Протокол №12-4.pdf
18 березня 2019 12:25
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

26 березня 2019 16:42
Електронний підпис
26 березня 2019 16:38
Протокол № 12-5.pdf
22 березня 2019 09:34
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

01 квітня 2019 11:56
Електронний підпис
01 квітня 2019 11:50
Протокол 12-6.pdf
26 березня 2019 16:43
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 квітня 2019 11:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Полтавський ДБК
#34502607
7 350 335,92
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 квітня 2019 11:56
Електронний підпис
01 квітня 2019 11:50
Протокол 12-6.pdf
26 березня 2019 16:43
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 грудня 2019 09:03
Дод.угода.pdf укладений
19 грудня 2019 08:58
Електронний підпис укладений
19 квітня 2019 17:36
Договір.pdf укладений
19 квітня 2019 17:31

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 5 476 741,34
UAH (в тому числі ПДВ 912 790,22 UAH)