Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021-2015 (CPV) 45210000-2 - Будівництво будівель «Завершення робіт з будівництва житлового будинку № 2 на діл.11 на перетині вул. Червоногвардійської та вул. Краківської у складі проекту «Реконструкція та забудова території мікрорайону, обмеженого вул. Попудренко, Мініна, Червоноткацькою та Червоногвардійською у Дніпровському районі м. Києва» (Коригування ІІІ черги забудови мікрорайону. Будівництво житлових будинків на діл.11 на перетині вул. Червоногвардійської та Краківської 4 та 5-й пусковий комплекс)»
Очікувана вартість
99 546 846,00 UAH
UA-2019-02-28-001280-b 4f49c28ff67d4721a04d2417098fc31e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волочай Любов Анатоліївна

+380445900265 vl@investbud.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Житлоінвестбуд-УКБ
Код ЄДРПОУ: 31958324
Вебсайт: http://investbud.kiev.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., Київ, Володимирська,42
Контактна особа: Волочай Любов Анатоліївна
+380445900265
vl@investbud.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 лютого 2019 16:45
Звернення за роз’ясненнями: до 11 березня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 березня 2019 18:00
Початок аукціону: 22 березня 2019 12:57
Очікувана вартість: 99 546 846,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 450000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Код за ДК 021-2015 (CPV) 45210000-2 - Будівництво будівель «Завершення робіт з будівництва житлового будинку № 2 на діл.11 на перетині вул. Червоногвардійської та вул. Краківської у складі проекту «Реконструкція та забудова території мікрорайону, обмеженого вул. Попудренко, Мініна, Червоноткацькою та Червоногвардійською у Дніпровському районі м. Києва» (Коригування ІІІ черги забудови мікрорайону. Будівництво житлових будинків на діл.11 на перетині вул. Червоногвардійської та Краківської 4 та 5-й пусковий комплекс)»
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02094, Україна, Київська область, м. Київ, Дніпровський район, перетин вул. Червоногвардійської та вул. Краківської
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 лютого 2019 16:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2019 16:45
ТД - будівництво (2) (2).pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-10-000087 ● 4fb8d3026d4747a7a214762f355f9977
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 квітня 2019 11:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


10.04.2019 № 108

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови О. ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 10.04.2019 № 108


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
19 UA-2019-02-28-001280-b 28.02.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


В.о. директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель С. ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На Ваш запит у межах проведення моніторингу закупівлі Код за ДК 021-2015 (CPV) 45210000-2 - Будівництво будівель «Завершення робіт з будівництва житлового будинку № 2 на діл.11 на перетині вул. Червоногвардійської та вул. Краківської у складі проекту «Реконструкція та забудова території мікрорайону, обмеженого вул. Попудренко, Мініна, Червоноткацькою та Червоногвардійською у Дніпровському районі м. Києва» (Коригування ІІІ черги забудови мікрорайону. Будівництво житлових будинків на діл.11 на перетині вул. Червоногвардійської та Краківської 4 та 5-й пусковий комплекс)», а саме що за результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону у підпункті 5.3 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник визначив вимогу щодо надання переможцем торгів довідок в довільній формі про відсутність підстав, передбачених пунктами 2 та 3 частини першої статті 17 Закону, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. повідомляємо наступне: Згідно вимог пункту 5.3. розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник дійсно вимагає надання переможцем торгів інформації в довільній формі, яка не є документальним підтвердженням інформації про відсутність підстав, передбачених пунктами 2 та 3 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», тобто не підкріплена жодним офіційним документом, у тому числі і з відкритого реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Вимога замовника надати таку інформацію не суперечить вимозі абзацу другого частини третьої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», яким обумовлено, що «Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів здати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених виключним переліком пунктів статті 17, а саме пунктами 2,3,5,6 і 8 частини першої цієї статті. Разом з тим відповідно до абзацу третього частини третьої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає від Учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті. Разом з тим, абзацом першим частини третьої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається учасником торгів (не переможцем) у довільній формі, а от спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається Замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Крім цього відповідно до частини сьомої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. І у разі отримання достовірної інформації про наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Під час перевірки довідки Довільної форми відповідно до Додатку 1 тендерної документації, Замовник не має жодної можливості самостійно без допомоги Учасника-переможця та не маючи доступу до його ЕЦП отримати будь-яку офіційну інформацію з відкритого державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення для долучення її до протоколу розгляду тендерних пропозицій – на стадії розгляду тендерних пропозицій, та до довідок переможця торгів – на стадії підготовки до підписання договору. Таким чином, Замовник не порушив частину третю 17 статті Закону, а навпаки скористався своїм правом, гарантованим частиною сьомою статті 28, керуючись статтею третьою Закону України «Про публічні закупівлі» та здійснив об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій.

2019-04-24 09:56:54


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 04 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • не усунуто

не усунуто

2019-05-07 10:56:34

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 березня 2019 13:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Інбуд 99 536 521,17
UAH з ПДВ
99 536 521,17
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗЗБК №1" 99 545 133,97
UAH з ПДВ
99 545 133,97
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 березня 2019 15:29
Кошторис.rar
21 березня 2019 15:29
Документи.rar

Публічні документи

20 березня 2019 10:32
Техніка.pdf
20 березня 2019 10:32
Накази.pdf
20 березня 2019 10:32
Субпідрядники.pdf
20 березня 2019 10:32
Кадри_ згоди.pdf
20 березня 2019 10:32
Повноваження.pdf
20 березня 2019 10:32
Довідки.pdf
20 березня 2019 10:32
Довідки по ст 17.pdf
20 березня 2019 10:32
Дипломи.pdf
20 березня 2019 10:32
БГ та кошторис.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Інбуд

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗЗБК №1"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Інбуд
#25661122
Переможець 99 536 521,17
UAH з ПДВ
28 березня 2019 11:53

Документи

28 березня 2019 11:53
Електронний підпис
28 березня 2019 11:51
Повідомлення
28 березня 2019 11:51
Протокол
22 березня 2019 13:18
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 березня 2019 11:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Інбуд
#25661122
99 536 521,17
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 березня 2019 11:53
Електронний підпис
28 березня 2019 11:51
Повідомлення
28 березня 2019 11:51
Протокол
22 березня 2019 13:18
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2020 12:25
ДУ1.pdf зміни до договору
29 січня 2020 12:23
Електронний підпис укладений
29 січня 2020 12:21
Електронний підпис укладений
10 квітня 2019 16:54
Договір укладений
10 квітня 2019 16:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв"язку з відсутністю фінансування
Номер договору про закупівлю: 4/1305
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML