Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Sowing of technical grains
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Широківський виправний центр (№ 75)" |
Код ЄДРПОУ: | 14316876 |
Місцезнаходження: | 53734, Україна , Дніпропетровська область обл., село Водяне, вулиця Молодіжна, 33 |
Контактна особа: |
Стельмашенко Каріна Володимирівна +380987130014 vodane@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | “Shyrokivskyi correctional centre (No. 75)” |
National ID: | 14316876 |
Contact point: |
Stelmashenko Karina Volodymyrivna +380987130014 vodane@meta.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 лютого 2019 15:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 березня 2019 15:50 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 березня 2019 15:50 |
Початок аукціону: | 10 квітня 2019 13:31 |
Очікувана вартість: | 10 680 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 106 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Publication date: | 28 лютого 2019 15:45 |
Enquiries until: | 20 березня 2019 15:50 |
Complaints submission until: | до 26 березня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 30 березня 2019 15:50 |
Information
Estimated total value: | 10 680 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 106 800 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77110000-4: Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 лютого 2019 15:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 лютого 2019 15:46 |
Тендерна документація посів соняшнику.doc | |
28 лютого 2019 15:46 |
оголошення.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-04-11-000011 ● 4a2214275fd846559d6016a7f3fc366a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 квітня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 квітня 2019 15:21 |
Наказ від 11.04.2019 №74
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАСИЛЬЄВ
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
8 UA-2019-02-28-001073- b 28.02.2019
Державна установа «Широківський виправний центр № 75»
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-04-15 11:25:00
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 77110000-4 — Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID:UA-2019-02-28-001073-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Чому тендерна документація суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі»?
1.1. У пункті 1.2 п.1 р.ІІІ тендерної документації замовник зазначив про наступне: «Тендерна пропозиція не буде відхилена у разі допущення учасником торгів формальних (несуттєвих) помилок, пов’язаних з оформленням тендерної пропозиції та які не впливають на зміст пропозиції, а саме – арифметичні помилки та описки».
Слід зазначити, що Законом України «Про публічні закупівлі»виключено поняття «арифметична помилка». Нагадуємо, що частина четверта статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» містить наступну норму: «Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі».
1.2. У пункті 1.3 п.1 р.ІІІ тендерної документації замовник зазначив про наступне: «Документи, що вимагаються тендерною документацією необхідно завантажити за кожним лотом».
Однак відповідно до оголошення про закупівлю та п.4.2 р.І тендерної документації, предмет закупівлі не поділений на частини (лоти).
Відповідно до п.18 ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції. Порядок визначення предмету закупівлі затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454.
2. Чому не відхилені тендерні пропозиції учасників ТОВ НВП «Золотий колос» та ТОВ «Спецмонтажсервіс ЛТД» та ці учасники допущені до аукціону, тоді як ними порушені вимоги частини п’ятої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі»?
Так, відповідно до ч. 5 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі»у разі, якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм ч. 4 ст. 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій.
Проте, учасниками торгів ТОВ НВП «Золотий колос» та ТОВ «Спецмонтажсервіс ЛТД» у проекті договорів, які міститься у пропозиціях учасників вказана інформація про ціну договору (10 680 000,0 грн та 10 480 000,0 грн відповідно).
Крім того, всупереч умовам п.2 р.V тендерної документації ТОВ «Спецмонтажсервіс ЛТД»не надано документального підтвердження того, що учасник є платником ПДВ.
Учасником торгів ТОВ НВП «Золотий колос» у довідки про наявність працівників зазначено, що діяльність підприємства з оброблення землі здійснюється сьома трактористами-машиніста сільськогосподарського виробництва. Однак у штатному розписі вказано, що у штаті цього товариства чотири тракториста-машиніста сільськогосподарського виробництва.
3. Чому допущена до аукціону, а не відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації, пропозиція учасника торгів ТОВ «ГРІНВІЛ-ЮКРЕЙН КОМПАНІ»?
Так, у пункті 4 Додатку 3 до тендерної документації замовником встановлені наступні вимоги: «Всі типи культивацій повинні проводитись широкозахватним культиватором типу « КЛАС » (або еквівалент).
У пункті 5 Додатку 3 до тендерної документації замовником встановлені наступні вимоги: «Сівба повинна здійснюватися сівалками зарубіжного виробництва з шириною міжрядь 70 см. типу « Кєнза » ( або еквівалент )».
Проте, учасником не підтверджено документально (інвентарні картки, договори оренди тощо) наявність сільськогосподарської техніки, якою буде здійснено технологічний процес посіву соняшнику, відповідно до технічного завдання, викладеного у додатку 3 до тендерної документації. Учасник надає інформацію лише про наявність в нього автонавантажувача, вагів автомобільних, вологоміру, мотокоси.
Крім того, учасником у складі пропозиції для підтвердження інформації про наявність матеріально-технічної бази не наданий сканований документ, який підтверджує власність матеріально-технічної бази, або сканований договір/договори оренди матеріально-технічної бази (договір повинен бути чинний на дату подання пропозиції і термін його дії повинен бути не меншим ніж до 31 грудня 2019 року).
Також у складі тендерної пропозиції учасником не наданий проект договору та на виконання п.2 р.V тендерноїдокументації не надано документального підтвердження того, що учасник є платником ПДВ.
Поясненнянеобхіднонадати через електронну систему закупівель протягомтрьохробочихднів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-04-17 17:32:02
Поянення та протокол
Тендерним комітетом ДУ «Широківський виправний центр (№75) уважно вивчено та проаналізовано виявлені недоліки Держаудитслужбою під час проведення моніторингу закупівлі товару «ДК»021:2015:77110000-4 – Послуги пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції» прийняті до уваги, щодо недопущення подібних порушень в подальшій роботі.
За час проведення відкритих торгів, до установи надійшло уточнення до позовної заяви по Справі № 197/1136/18, про визнання незаконними та скасування державної реєстрації земельної ділянки, плоша якої становить приблизно 13,0 гектар, яка належить державній установі «Широківський виправний центр (№75)» . Вказана земельна ділянка була заявлена в тендерній документації на закупівлю послуг.
На підставі вище викладеного, тендерним комітетом 15.04.2019 року прийнято рішення про відміну вказаної закупівлі (протокол №58).
Дякуємо за надану практичну допомогу.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 травня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 травня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Державна установа "Широківський виправний центр (№ 75)" |
Код ЄДРПОУ: | 14316876 |
Місцезнаходження: | 53734, Україна, Дніпропетровська область обл., село Водяне, вулиця Молодіжна, 33 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ НВП ЗОЛОТИЙ КОЛОС | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ГРІНВІЛ-ЮКРЕЙН КОМПАНІ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "СПЕЦМОНТАЖСЕРВІС ЛТД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 квітня 2019 13:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СПЕЦМОНТАЖСЕРВІС ЛТД" |
10 480 000,00
UAH з ПДВ
|
8 997 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ НВП ЗОЛОТИЙ КОЛОС |
10 680 000,00
UAH з ПДВ
|
9 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГРІНВІЛ-ЮКРЕЙН КОМПАНІ" |
10 680 000,00
UAH з ПДВ
|
10 680 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СПЕЦМОНТАЖСЕРВІС ЛТД" #38180241 |
Очікує рішення |
8 997 900,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2019 13:58
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 15 квітня 2019 17:01 |
Коментар щодо відміни: | За час проведення відкритих торгів, надійшло уточнення до позовної заяви по Справі № 197/1136/18, про визнання незаконними та скасування державної реєстрації земельної ділянки, плоша якої становить приблизно 13,0 гектар, яка належить державній установі «Широківський виправний центр (№75)» та вказана земельна ділянка була заявлена в проведених торгах. В зв’язку з чим кваліфікація переможця по предмету закупівлі Код ДК 021:2015 (CPV) : 77110000-4- послуги пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції, а саме: послуги з посіву технічних зернових культур – соняшнику, є неможливим, в зв’язку з виявленими порушенням діючого законодавства. |
15 квітня 2019 17:00
|
протокол |