Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт інженерно-лабораторного корпусу по вул. Конєва, 16 в м. Харкові (Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
81 751 180,00 UAH
UA-2019-02-28-000790-b 5330c7520f084395b4dbce3cfb62ab36
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тітарев Андрій Олександрович

+38(050)36408026 titarev-aa@utg.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "Науково-дослідний інститут транспорту газу" АТ "Укртрансгаз"
Код ЄДРПОУ: 35633360
Місцезнаходження: 61004, Україна , Харківська обл., Харків, м. Харків, вул. Конєва, 16
Контактна особа: Тітарев Андрій Олександрович
+38(050)36408026
titarev-aa@utg.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 лютого 2019 14:30
Звернення за роз’ясненнями: до 05 березня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 березня 2019 17:00
Початок аукціону: 18 березня 2019 12:51
Очікувана вартість: 81 751 180,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 817 511,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 400000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2019-01-16-000237-a , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Капітальний ремонт інженерно-лабораторного корпусу по вул. Конєва, 16 в м. Харкові»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт інженерно-лабораторного корпусу по вул. Конєва, 16 в м. Харкові (Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61004, Україна, Харківська обл., Харків, Конєва,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2019  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 лютого 2019 14:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2019 14:29
15.45.003-ІТГ-ІЛК-ЕМ Том 9 Робоча документація ЕМ.pdf
28 лютого 2019 14:29
15.45.003-ІТГ-ІЛК Том 8 Робоча документація ЕП, ЕО.pdf
28 лютого 2019 14:29
1609000407-ОВ Том 13 Вентиляція та кондиціювання.pdf
28 лютого 2019 14:29
15.45.003-ІТГ-ІЛК Том 12 Робоча документація СКД, ОС, ВС.pdf
28 лютого 2019 14:29
15.45.003-ІТГ-ІЛК Том 7 Робоча документація ВК, ОВ1-2.pdf
28 лютого 2019 14:28
15.45.003-ІТГ-ІЛК-ПОБ Том 2 Проект організації будівництва.pdf
28 лютого 2019 14:28
15.45.003-ІТГ-ІЛК-СЗ Том 10 Робоча документація СЗ.pdf
28 лютого 2019 14:28
15.45.003-ІТГ-ІЛК-ПЗ Том 1.2 Пояснювальна записка Основні креслення.pdf
28 лютого 2019 14:28
15.45.003-ІТГ-ІЛК-АР Том 6 Робоча документація АР.pdf
28 лютого 2019 14:28
15.45.003-ІТГ-ІЛК-К2 Том 4.2 Кошторисна документація.pdf
28 лютого 2019 14:28
15.45.003-ІТГ-ІЛК-АК Том 11 Робоча документація АК.pdf
28 лютого 2019 14:28
15.45.003-ІТГ-ІЛК-К1 Том 4.1 Кошторисна документація.pdf
28 лютого 2019 14:28
15.45.003-ІТГ-ІЛК-ПЗ Том 1.3 Пояснювальна записка ВР.pdf
28 лютого 2019 14:28
15.45.003-ІТГ-ІЛК-К3 Том 4.3 Кошторисна документація.pdf
28 лютого 2019 14:28
15.45.003-ІТГ-ІЛК-ПЗ Том 1.1 Пояснювальна записка.pdf
28 лютого 2019 14:28
15.45.003-ІТГ-ІЛК-К4 Том 4.4 Кошторисна документація.pdf
28 лютого 2019 14:28
15.45.003-ІТГ-ІЛК Том 5 Робоча документація ГП, АБ.pdf
28 лютого 2019 14:28
15.45.003-ІТГ-ІЛК-ОВНС Том 3 Оцінка впливів на навколишнє середовище.pdf
28 лютого 2019 14:28
ТД ремонт корпусу ІЛК ІТГ.pdf
28 лютого 2019 14:28
СПЕЦ обладн дисп безп для КР ИЛК Продовження Додатку 1.pdf
28 лютого 2019 14:28
СПЕЦ обладн связи для КР ИЛК Продовження Додатку 1.xlsx
28 лютого 2019 14:28
СПЕЦ обладн водопостач для КР ИЛК Продовження Додатку 1.pdf
28 лютого 2019 14:28
СПЕЦ обладн связи для КР ИЛК Продовження Додатку 1.pdf
28 лютого 2019 14:28
СПЕЦ обладн дисп безп для КР ИЛК Продовження Додатку 1.xlsx
28 лютого 2019 14:28
СПЕЦ обладн водопостач для КР ИЛК Продовження Додатку 1.xlsx
28 лютого 2019 14:28
СПЕЦ обладн вент конд для КР ИЛК Продовження Додатку 1.xlsx
28 лютого 2019 14:28
СПЕЦ обладн вент конд для КР ИЛК Продовження Додатку 1.pdf
28 лютого 2019 14:28
СПЕЦ електрообладн для КР ИЛК Продовження Додатку 1.pdf
28 лютого 2019 14:28
СПЕЦ електрообладн для КР ИЛК Продовження Додатку 1.xlsx
28 лютого 2019 14:28
Додаток_5б_опитувальник фіз_особи.pdf
28 лютого 2019 14:28
Додаток_5а_опитувальник юр_особи.pdf
28 лютого 2019 14:28
Додаток_5в питальник щодо ЕСП.pdf
28 лютого 2019 14:28
Додаток 3а.pdf
28 лютого 2019 14:28
Додаток 4.pdf
28 лютого 2019 14:28
Додаток 7.pdf
28 лютого 2019 14:28
Додаток 6.pdf
28 лютого 2019 14:28
Додаток 3.pdf
28 лютого 2019 14:28
Додаток 2.pdf
28 лютого 2019 14:28
Додаток 1а.pdf
28 лютого 2019 14:27
Додаток 1.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 березня 2019 13:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ПРЕСТИЖ БУД СЕРВІС" 81 498 387,97
UAH з ПДВ
80 680 876,17
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Фасад-Сервіс" 81 679 416,00
UAH з ПДВ
80 861 904,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 березня 2019 16:56
Електронний підпис
15 березня 2019 16:55
ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ.pdf
15 березня 2019 16:48
Електронний підпис
15 березня 2019 16:31
Ціна Пропозиції.pdf
15 березня 2019 16:31
Статутні Документи.pdf
15 березня 2019 16:31
Стаття 17.pdf
15 березня 2019 16:31
Проект_договору.pdf
15 березня 2019 16:31
опитувал_ник_додатку V-в.pdf
15 березня 2019 16:31
лист по банк гарантии 9224.pdf
15 березня 2019 16:31
згоди.pdf
15 березня 2019 16:31
Гарантійні Листи.pdf
15 березня 2019 16:31
Гарантия 9224.zip

Публічні документи

03 квітня 2019 11:47
Електронний підпис
03 квітня 2019 11:44
Кошторис (Ч.6).pdf
03 квітня 2019 11:44
Кошторис (Ч.1).pdf
03 квітня 2019 11:44
Кошторис (Ч.5).pdf
03 квітня 2019 11:44
Кошторис (Ч.3).pdf
03 квітня 2019 11:44
Кошторис (Ч.4).pdf
03 квітня 2019 11:44
Кошторис (Ч.2).pdf
03 квітня 2019 11:44
Договірна ціна.pdf
03 квітня 2019 11:44
Цінова пропозиція.pdf
03 квітня 2019 11:43
Питальник щодо ЕСП.pdf
03 квітня 2019 11:43
Довідка_ст.17.pdf
03 квітня 2019 11:43
ДФС.pdf
03 квітня 2019 11:43
Інф_щодо антикор.прогр.pdf
15 березня 2019 16:59
відомість ресурсів.pdf
15 березня 2019 16:59
цінова пропозиція.pdf
15 березня 2019 16:59
проект договору.pdf
15 березня 2019 16:59
Гарантия.zip
15 березня 2019 16:59
інші документи.pdf
15 березня 2019 16:59
опитувальник.pdf
15 березня 2019 16:59
інф. про субпідрядників.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ПРЕСТИЖ БУД СЕРВІС"

Приватне підприємство "Фасад-Сервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ПРЕСТИЖ БУД СЕРВІС"
#39674290
Відхилено 80 680 876,17
UAH з ПДВ
01 квітня 2019 14:35
Приватне підприємство "Фасад-Сервіс"
#32438415
Переможець 80 861 904,20
UAH з ПДВ
01 квітня 2019 14:43

Документи

01 квітня 2019 14:43
Електронний підпис
01 квітня 2019 14:43
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 квітня 2019 14:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "Фасад-Сервіс"
#32438415
80 861 904,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 квітня 2019 14:43
Електронний підпис
01 квітня 2019 14:43
Протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 лютого 2022 16:19
Електронний підпис зміни до договору
01 листопада 2021 15:13
ДУ5 підписана.pdf зміни до договору
01 листопада 2021 15:13
Електронний підпис зміни до договору
23 вересня 2021 11:22
ДУ 4 підписана з дод.pdf зміни до договору
23 вересня 2021 11:22
Електронний підпис зміни до договору
28 квітня 2021 11:45
ДУ №3_підписана (1).pdf зміни до договору
28 квітня 2021 11:45
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 11:54
ДУ2 КР_ИЛК (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2020 11:54
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 11:42
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2020 10:35
ДУ1 підписана (1).pdf зміни до договору
17 листопада 2020 10:34
Електронний підпис укладений
19 квітня 2019 15:37
Договор №1904000418.pdf укладений
19 квітня 2019 15:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Листом від 29.09.2020 №2909-1 підрядник повідомив замовника, що в ході актуалізації цін на передбачене до поставки за договором обладнання зв’язку виробника Cisco офіційний представник виробника в Україні повідомив про те, що частина цього обладнання вже застаріла та запропонував замінити окремі позиції обладнання на більш сучасні та якісніші моделі. Також постачальник обладнання зв’язку переглянув ціни на окремі позиції в бік їх зменшення. Крім того, листом від 29.09.2020 №2909-2 підрядник повідомив, що окремі позиції обладнання для систем відеоспостереження та контролю доступу, передбачені до поставки за договором, наразі вже не випускаються у зв’язку з оновленням модельних рядів виробників такого обладнання, та запропонував замінити його на еквівалентне, більш сучасне та наявне зараз на ринку обладнання тих же виробників з кращими технічними характеристиками без зміни його вартості.
Номер договору про закупівлю: 1904000418
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Листом від 16.11.2020 р. №1611-7 Підрядник звернувся до Замовника з пропозицією щодо продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт у зв’язку із затримками фінансування робіт. В ході виконання договору Замовник дійсно неодноразово допускав порушення встановленого в п. 3.2.1. Договору строку оплати за виконані роботи. Зокрема за роботи (довідка щодо строків приймання та оплати робіт за договором додається). П 4.5. Договору передбачає, що строки виконання Робіт можуть бути змінені з внесенням відповідних змін до Графіку виконання робіт в порядку та на умовах, визначених Законом України «Про публічні закупівлі». П.4 ч.4 ст.36 Закону «Про публічні закупівлі» дозволяє продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Відповідно до п.10.7 договору усі істотні зміни і доповнення до договору оформлюються письмово та підписуються уповноваженими представниками сторін. З урахуванням вищезазначеного, з огляду на вищенаведені документально підтверджені об’єктивні обставини, а саме затримки у фінансуванні витрат замовника загальним терміном у 138 днів, що спричинили необхідність продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт, доцільно продовжити строк дії Договору та виконання робіт шляхом укладення відповідної додаткової угоди щодо внесення змін до Договору підряду від 18 квітня 2019 р. № 1904000418 на підставі п. 10.7. Договору та п.4 ч.4 ст.36 Закону «Про публічні закупівлі».
Номер договору про закупівлю: 1904000418
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 4.12. Договору в ході виконання робіт Підрядник неодноразово інформував Замовника про існування незалежних від нього об’єктивних обставин, що спричиняють сповільнення або призупинення виконання робіт за Договором (листи від 06.07.2020 №0607-4, від 20.10.2020 №2010-1, від 02.03.2021 №0203-1 та від 13.04.2021 №1304-1). В якості документального підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили продовження строків виконання робіт за Договором, Підрядник надав Інформаційно-аналітичний лист Харківської торгово-промислової палати. П 4.5. Договору передбачає, що строки виконання Робіт можуть бути змінені з внесенням відповідних змін до Графіку виконання робіт в порядку та на умовах, визначених Законом України «Про публічні закупівлі». П.4 ч.4 ст.36 Закону «Про публічні закупівлі» (в редакції до 19.04.2020, що діяла на момент укладення Договору) дозволяє продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 1904000418
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 4.12. Договору листом від 30.08.2021 № 3008-1 Підрядник повідомив про існування незалежних від нього об’єктивних обставин, що спричиняють сповільнення або призупинення виконання робіт за Договором. Обставинами, що унеможливлюють завершення підрядником робіт в строки, визначені Договором, є затримка в постачанні обладнання системи кондиціювання іноземного виробництва, викликана ускладненнями, пов’язаними з пандемією COVID-19 та несприятливою ситуацією на ринку напівпровідникової продукції, з якими стикнувся виробник такого обладнання. В якості документального підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили продовження строків виконання робіт за Договором, Підрядник надав листи субпідрядника, який виконує роботи з облаштування систем вентиляції та кондиціювання ТОВ «НВП ПРОМСИСТЕМА» та постачальника обладнання кондиціювання ТОВ «Торгова компанія «ОПТІМ», до якого також додається відповідний лист від китайського партнера постачальника обладнання HITACHI. Відповідно до п. 6.1. Договору підряду від 18 квітня 2019 року №1904000418 жодна з сторін не несе відповідальності за повне або часткове невиконання будь-яких умов у разі настання наступних обставин: повінь, пожежа, землетрус, катастрофи або інших, незалежних від сторін обставин, або ембарго, накладених державною владою на експорт або імпорт, якщо вони виникнуть після вступу даного Договору в силу, прийняття нормативного акту, який унеможливлює виконання умов даного Договору. Якщо будь-яка з вищевказаних обставин прямо вплине на своєчасність виконання умов, що передбачені Даним Договором, то вони будуть продовжені на період, рівний по тривалості цим обставинам. П 4.5. Договору передбачає, що строки виконання Робіт можуть бути змінені з внесенням відповідних змін до Графіку виконання робіт в порядку та на умовах, визначених Законом України «Про публічні закупівлі». П.4 ч.4 ст.36 Закону «Про публічні закупівлі» (в редакції до 19.04.2020, що діяла на момент укладення Договору) дозволяє продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 1904000418
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 5.4.2. Договору листом від 11.10.2021 № 1110-1 Підрядник повідомив, що за час, що минув з моменту затвердження проекту та укладення Договору, у виробника обладнання систем кондиціювання HITACHI відбулось оновлення модельного ряду, у зв’язку з чим на цей час до поставки пропонуються лише оновлені моделі з новими індексами та покращеними якісними характеристиками.
Номер договору про закупівлю: 1904000418
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 квітня 2019 — 28 лютого 2022
Сума оплати за договором: 75 170 101,59
UAH (в тому числі ПДВ 12 528 350,26 UAH)