Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Оршівський дитячий будинок санаторного типу" |
Код ЄДРПОУ: | 02139200 |
Місцезнаходження: | 59321, Україна , Чернівецька обл., Кіцманський район, село Оршівці, вул. Лермонтова, 3 |
Контактна особа: |
Марія Чобан +380954398145 romashka_dom@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 лютого 2019 11:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 березня 2019 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2019 14:00 |
Початок аукціону: | 18 березня 2019 11:56 |
Очікувана вартість: | 250 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 лютого 2019 12:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 лютого 2019 11:56 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
1.На ваше обгрунтування відмови нашої пропозиції «
А) у кошторисній документації немає підпису і печатки інженера-проектувальника; відповідаємо: вкажіть будь-ласка, де у кваліфікаційних критеріях прописана вимога до підпису і печатки інженера проектувальника !
Б) відсутня довідка з ДФС; відповідаємо : У квіліфікаційних критеріях чітко прописано .що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати Замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частини другої статті 17 Закону, а саме: 2) Для фізичних осіб: оригінал або нотаріально завірена копія документу, виданого уповноваженим органом (наприклад Департаментом інформаційно-аналітичного забезпечення МВС України), який свідчить про те, що фізична особа, яка є учасником засудженою (за кримінальними справами) не значиться та в розшуку не перебуває (документ повинен бути датований не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі та виданий на особу, яку уповноважено учасником підписувати договір про закупівлю); 3) Для фізичних та юридичних осіб: оригінал або нотаріально завірена копія довідки про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), що контролюються органами доходів і зборів (документ повинен бути виданий на ім’я замовника та повинен бути дійсний на дату розкриття тендерних пропозицій або більш пізню дату);
В) до технічних вимог надання послуг не включено вартість технагляду; відповідаємо: вкажіть будь-ласка, де у кваліфікаційних критеріях прописана вимога про включення послуг технагляду до технічних вимого !
Г) в дефектному акті вказано 30 позицій тоді як відповідно до тендерної документації має бути 60; відповідаємо : Ви, як Замовник, надали Дефектний акт, якій не підписаний відповідальними особами, тобто не має сили. Тому ви не можете робити висновки щодо вірності або помилковості складання на основі цього дефектного акту кошторисних документів; Ви як Замовник вказуєте на кількість позицій в дефектному акті, при тому ,що локальний кошторис на будівельні роботи і сам кошторис в цілому відповідає тому дефектному акту .що ви надали .А позицій в дефектному акті стало 30 ,а не 60 ,як ви заявляли тому що, дефектний акт складався на поточний ремонт ,де повинні були бути вписані обєми робіт ,а не матеріалів для виконання цих робіт. Кількість шпаклівки ,фуги ,плитки ,що потрібно для виконання тієї чи іншої роботи прописано у підсумковій відомості та локальному кошторисі. . Враховуючи вищенаведене, ми наполягаємо на вірність складання кошторисної документації. Для підтвердження відповідності кошторисної документації державним будівельним нормам, ми можемо запропонувати перевірку кошторисної документації для отримання висновку експертизи. Крім того, ми здивовані тим фактом, що Замовник не запросив у нас, як Учасника пояснень щодо кошторисної документації, адже ці питання можна було вирішити.
Враховуючи вище наведні обгрунтування та докази, просимо Комітет Замовника відмінити рішення №9 від 18.03.2019р. та визнати наше підприємство переможцем,при тому ,що в нашій пропозиції присутні всі довідки та пояснення щодо неподання довідок стосовно тендерної документації ,на відміну від інших учасників закупівлі. У разі негативного рішення ми залишаємо за собою право оскарження рішення у відповідних органах, вимагання перевірок дотримання діючого законодавства, тощо. З повагою керівник ФОП О.М.Павлюк.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-15-000031 ● 6b62b01935bf4d36849f64b3630649d9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 квітня 2020 15:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.04.2020 № 13
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 15 квітня 2020 року № 13
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2019-02-28-000729-а від 28.02.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-04-15 16:30:02
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Поточний ремонт харчоблоку комунального закладу «Оршівський дитячий будинок санаторного типу»» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-02-28-000729-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення із такого питання:
Чому Вами не оприлюднено кошторисну документацію до договору від 04.04.2019 № 44, яка відповідно до пункту 12.1 даного договору є його невід’ємною частиною?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням (за наявності) їх документального підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
З метою виправлення допущених помилок усунення порушень вимог Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник надає пояснення згідно зазначених в моніторингу питань. Стосовно першого питання пояснюємо, що Замовник керувався п. 13 ст. 22 Закону, яким передбачено, що тендерна документація повинна мати зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. В оприлюдненій тендерній документації взято за шаблон Тендерну документації інших Замовників, в якій було зазначено - Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – згідно оголошення про проведення відкритих торгів. Стосовно другого питання про невідповідність учасника щодо ненадання згоди з проектом договору, тендерним комітетом взято до Уваги наданий у складі пропозиції проект договору, як підтвердження про те, що учасник ознайомлений з проектом договору та погоджується з істотними умовами договору. Щодо кваліфікації учасника згідно ст. 16 Закону, то тендерним комітетом під час кваліфікації учасника взято до уваги надані у складі пропозиції – 1. Довідка про виконання аналогічних договорів. 2. Копію аналогічного договору укладеного з Мамаївської сільської радою та акт виконаних робіт (кб2в), які в повній мірі підтверджують факт виконання вищезазначеного аналогічного договору. Стосовно запиту на отримання пояснення, повідомляємо, що Замовником під час публікації договору, було завантажено додаток до договору, однак у зв’язку з великим обсягом інформації та можливим технічним збоєм системи його автоматично не опубліковано в системі електронного майданчика. Щодо вищезазначеного питання, вважаємо, вищезазначену помилку як несуттєву, просимо взяти до уваги положення частини 1 статті 10 Закону, згідно якої Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю-протягом двох днів з дня його укладення. Тобто, законодавець встановив обов’язковість оприлюднення саме договору, що і виконано Замовником. Оприлюднення додатків до договору Законом прямо не передбачено. Таким чином, з огляду на зазначене, в діях Замовника грубе порушення статті 10 Закону відсутнє. Просимо Вас взяти до уваги вищезазначену інформацію, а також віднестись з порозумінням, що вказані помилки та порушення не завдали шкоди та матеріальних збитків державі та безпосередньо Замовнику. Звертаємо увагу, що Замовником неодноразово були вжиті заходи щодо виправлення помилок, однак натеперешній час в на веб-порталі уповноваженого органу через майданчик Замовника відсутня така можливість усунення допущених помилок.
2020-04-28 08:41:12
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 травня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто
-
2020-05-13 12:09:16
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 березня 2019 12:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ЮС-БУДІНВЕСТ" |
197 198,00
UAH
|
164 990,00
UAH
|
Документи |
ФОП "ПАВЛЮК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" |
249 910,00
UAH
|
165 000,00
UAH
|
Документи |
ФОП Буковей В.В. |
245 285,00
UAH
|
175 000,00
UAH
|
Документи |
ФОП "ЛАКУСТА ВАСИЛЬ ВАСИЛЬОВИЧ" |
246 864,00
UAH
|
246 864,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ЮС-БУДІНВЕСТ" #38561638 |
Рішення скасоване |
164 990,00
UAH
|
19 березня 2019 17:09
|
ПП "ЮС-БУДІНВЕСТ" #38561638 |
Відхилено |
164 990,00
UAH
|
19 березня 2019 17:14
|
ФОП "ПАВЛЮК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" #3259519119 |
Відхилено |
165 000,00
UAH
|
19 березня 2019 17:17
|
ФОП Буковей В.В. #3059517274 |
Переможець |
175 000,00
UAH
|
19 березня 2019 17:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2022 13:02
|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2019 14:36
|
Договір 44 від 04.04.2019.docx | укладений |
05 квітня 2019 14:35
|