Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт харчоблоку комунального закладу "Оршівський дитячий будинок санаторного типу"
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2019-02-28-000729-a 7205d8e1eefd4213a98aec1ab3d2af8f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Чобан

+380954398145 romashka_dom@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Оршівський дитячий будинок санаторного типу"
Код ЄДРПОУ: 02139200
Місцезнаходження: 59321, Україна , Чернівецька обл., Кіцманський район, село Оршівці, вул. Лермонтова, 3
Контактна особа: Марія Чобан
+380954398145
romashka_dom@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 лютого 2019 11:55
Звернення за роз’ясненнями: до 05 березня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 березня 2019 14:00
Початок аукціону: 18 березня 2019 11:56
Очікувана вартість: 250 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт харчоблоку комунального закладу "Оршівський дитячий будинок санаторного типу"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59321, Україна, Чернівецька область, с. Оршівці, Паркова, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 лютого 2019 12:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2019 11:56
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-28-000729-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ПАВЛЮК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3259519119
Дата подання: 22 березня 2019 12:08
Оскарження рішення №9
Фізична особа підприємець, Павлюк Олександр Миколайович – Учасник торгів, який запропонував кращу цінову пропозицію та виграв електронні торги, уважно розглянув ОГОЛОШЕННЯ про проведення закупівлі від 18.03.2019р., Протокол (рішення) засідання Комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата №9 від 18.03.2019р. Ми оскаржуємо рішення засідання комітету Замовника про відхилення кандидата №9 від 18.03.2019р. та просимо Комітет розглянути наші зауваження та докази, що викладені нижче.
1.На ваше обгрунтування відмови нашої пропозиції «
А) у кошторисній документації немає підпису і печатки інженера-проектувальника; відповідаємо: вкажіть будь-ласка, де у кваліфікаційних критеріях прописана вимога до підпису і печатки інженера проектувальника !
Б) відсутня довідка з ДФС; відповідаємо : У квіліфікаційних критеріях чітко прописано .що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати Замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частини другої статті 17 Закону, а саме: 2) Для фізичних осіб: оригінал або нотаріально завірена копія документу, виданого уповноваженим органом (наприклад Департаментом інформаційно-аналітичного забезпечення МВС України), який свідчить про те, що фізична особа, яка є учасником засудженою (за кримінальними справами) не значиться та в розшуку не перебуває (документ повинен бути датований не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі та виданий на особу, яку уповноважено учасником підписувати договір про закупівлю); 3) Для фізичних та юридичних осіб: оригінал або нотаріально завірена копія довідки про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), що контролюються органами доходів і зборів (документ повинен бути виданий на ім’я замовника та повинен бути дійсний на дату розкриття тендерних пропозицій або більш пізню дату);
В) до технічних вимог надання послуг не включено вартість технагляду; відповідаємо: вкажіть будь-ласка, де у кваліфікаційних критеріях прописана вимога про включення послуг технагляду до технічних вимого !
Г) в дефектному акті вказано 30 позицій тоді як відповідно до тендерної документації має бути 60; відповідаємо : Ви, як Замовник, надали Дефектний акт, якій не підписаний відповідальними особами, тобто не має сили. Тому ви не можете робити висновки щодо вірності або помилковості складання на основі цього дефектного акту кошторисних документів; Ви як Замовник вказуєте на кількість позицій в дефектному акті, при тому ,що локальний кошторис на будівельні роботи і сам кошторис в цілому відповідає тому дефектному акту .що ви надали .А позицій в дефектному акті стало 30 ,а не 60 ,як ви заявляли тому що, дефектний акт складався на поточний ремонт ,де повинні були бути вписані обєми робіт ,а не матеріалів для виконання цих робіт. Кількість шпаклівки ,фуги ,плитки ,що потрібно для виконання тієї чи іншої роботи прописано у підсумковій відомості та локальному кошторисі. . Враховуючи вищенаведене, ми наполягаємо на вірність складання кошторисної документації. Для підтвердження відповідності кошторисної документації державним будівельним нормам, ми можемо запропонувати перевірку кошторисної документації для отримання висновку експертизи. Крім того, ми здивовані тим фактом, що Замовник не запросив у нас, як Учасника пояснень щодо кошторисної документації, адже ці питання можна було вирішити.
Враховуючи вище наведні обгрунтування та докази, просимо Комітет Замовника відмінити рішення №9 від 18.03.2019р. та визнати наше підприємство переможцем,при тому ,що в нашій пропозиції присутні всі довідки та пояснення щодо неподання довідок стосовно тендерної документації ,на відміну від інших учасників закупівлі. У разі негативного рішення ми залишаємо за собою право оскарження рішення у відповідних органах, вимагання перевірок дотримання діючого законодавства, тощо. З повагою керівник ФОП О.М.Павлюк.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 березня 2019 15:25
Безпідставність вимоги ФОП "Павлюк Олександр Миколайович" (UA-2019-02-28-000729-a.b1) від 22.03.2019р. про відміну «Рішення тендерного комітету комунального закладу "Оршівський дитячий будинок санаторного типу" № 9 від 18.03.2019р»

Документи

26 березня 2019 15:25
РОЗГЛЯД ВИМОГИ.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-15-000031 ● 6b62b01935bf4d36849f64b3630649d9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 квітня 2020 15:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
15.04.2020 № 13

Чернівці

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА


Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 15 квітня 2020 року № 13

№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2019-02-28-000729-а від 28.02.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-15 16:30:02

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Поточний ремонт харчоблоку комунального закладу «Оршівський дитячий будинок санаторного типу»» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-02-28-000729-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення із такого питання:
Чому Вами не оприлюднено кошторисну документацію до договору від 04.04.2019 № 44, яка відповідно до пункту 12.1 даного договору є його невід’ємною частиною?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням (за наявності) їх документального підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

З метою виправлення допущених помилок усунення порушень вимог Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник надає пояснення згідно зазначених в моніторингу питань. Стосовно першого питання пояснюємо, що Замовник керувався п. 13 ст. 22 Закону, яким передбачено, що тендерна документація повинна мати зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. В оприлюдненій тендерній документації взято за шаблон Тендерну документації інших Замовників, в якій було зазначено - Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – згідно оголошення про проведення відкритих торгів. Стосовно другого питання про невідповідність учасника щодо ненадання згоди з проектом договору, тендерним комітетом взято до Уваги наданий у складі пропозиції проект договору, як підтвердження про те, що учасник ознайомлений з проектом договору та погоджується з істотними умовами договору. Щодо кваліфікації учасника згідно ст. 16 Закону, то тендерним комітетом під час кваліфікації учасника взято до уваги надані у складі пропозиції – 1. Довідка про виконання аналогічних договорів. 2. Копію аналогічного договору укладеного з Мамаївської сільської радою та акт виконаних робіт (кб2в), які в повній мірі підтверджують факт виконання вищезазначеного аналогічного договору. Стосовно запиту на отримання пояснення, повідомляємо, що Замовником під час публікації договору, було завантажено додаток до договору, однак у зв’язку з великим обсягом інформації та можливим технічним збоєм системи його автоматично не опубліковано в системі електронного майданчика. Щодо вищезазначеного питання, вважаємо, вищезазначену помилку як несуттєву, просимо взяти до уваги положення частини 1 статті 10 Закону, згідно якої Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю-протягом двох днів з дня його укладення. Тобто, законодавець встановив обов’язковість оприлюднення саме договору, що і виконано Замовником. Оприлюднення додатків до договору Законом прямо не передбачено. Таким чином, з огляду на зазначене, в діях Замовника грубе порушення статті 10 Закону відсутнє. Просимо Вас взяти до уваги вищезазначену інформацію, а також віднестись з порозумінням, що вказані помилки та порушення не завдали шкоди та матеріальних збитків державі та безпосередньо Замовнику. Звертаємо увагу, що Замовником неодноразово були вжиті заходи щодо виправлення помилок, однак натеперешній час в на веб-порталі уповноваженого органу через майданчик Замовника відсутня така можливість усунення допущених помилок.

2020-04-28 08:41:12


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 09 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто

-

2020-05-13 12:09:16

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 березня 2019 12:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ЮС-БУДІНВЕСТ" 197 198,00
UAH
164 990,00
UAH
Документи
ФОП "ПАВЛЮК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" 249 910,00
UAH
165 000,00
UAH
Документи
ФОП Буковей В.В. 245 285,00
UAH
175 000,00
UAH
Документи
ФОП "ЛАКУСТА ВАСИЛЬ ВАСИЛЬОВИЧ" 246 864,00
UAH
246 864,00
UAH
Документи

Публічні документи

15 березня 2019 11:33
Дов_прац.PDF
15 березня 2019 11:33
Дов_МТБ.PDF
15 березня 2019 11:33
дов_Кіцм_ГУ_ДФС_ориг.PDF
15 березня 2019 11:33
Кошт_докум.PDF
15 березня 2019 11:32
акти_анал_дог.rar
15 березня 2019 11:32
Відгук_УКБ_Бор.PDF
15 березня 2019 11:32
Виписка_ЄДР.PDF
15 березня 2019 11:32
Витяг_єдиний податок.PDF
15 березня 2019 11:32
Витяг_ЄДР_120319.PDF
15 березня 2019 11:32
Відгуки-Столярчук (2).pdf
15 березня 2019 11:32
відом_про_учасн.PDF
15 березня 2019 11:32
гарант_лист_істотн_ум.PDF
15 березня 2019 11:32
гарант_лист_над_док.PDF
15 березня 2019 11:32
гарант_лист_техн_завд.PDF
15 березня 2019 11:32
Дов_податки_збори.PDF
15 березня 2019 11:32
дов_уповн_ос.PDF
15 березня 2019 11:32
Довідка_аналог_дог.PDF
15 березня 2019 11:32
Дог_26_25092018_Борівці.PDF
15 березня 2019 11:32
Договір_УКБ_Ош.PDF
15 березня 2019 11:32
Інкод Столярчук Ю.О..PDF
15 березня 2019 11:32
лист_гар_ст17.PDF
15 березня 2019 11:32
лист_згода_перс_дані.PDF
15 березня 2019 11:32
лист_зоб_дотр_закон.PDF
15 березня 2019 11:32
ліцензія.pdf
15 березня 2019 11:32
нааз_на призн_директора.PDF
15 березня 2019 11:32
наказ_на призн_уповн.PDF
15 березня 2019 11:32
Паспорт_Столярчук_ЮО.PDF
15 березня 2019 11:32
Проект_дог.PDF
15 березня 2019 11:32
статут.PDF
15 березня 2019 11:32
тенд_пропоз.PDF

Публічні документи

15 березня 2019 10:59
тендерна пропозиція.pdf
15 березня 2019 10:59
проект договору.pdf
15 березня 2019 10:59
про субпідрядників.pdf
15 березня 2019 10:59
персональні дані.pdf
15 березня 2019 10:59
неподання довідки ЄДРПО.pdf
15 березня 2019 10:59
лист згода.pdf
15 березня 2019 10:59
лист гарантія.pdf
15 березня 2019 10:59
кошторис оршівці.pdf
15 березня 2019 10:59
копія паспорта.pdf
15 березня 2019 10:59
ідентифікаційний код.pdf
15 березня 2019 10:59
довідка про ПДВ.pdf
15 березня 2019 10:59
виписка з єдр.pdf
15 березня 2019 10:59
аналогічний договір.pdf

Публічні документи

20 березня 2019 15:33
Підсумкова відомість в2
20 березня 2019 15:33
Локальний кошторис в2
20 березня 2019 15:33
Дефектний акт в2
20 березня 2019 15:33
Зведений кошторис
12 березня 2019 08:44
Тендерна_пропозиція.pdf
12 березня 2019 08:44
Проект договору.pdf
12 березня 2019 08:44
Підсумкова вартість.pdf
12 березня 2019 08:44
Локальний кошторис.pdf
12 березня 2019 08:44
Лист-гарантія.pdf
12 березня 2019 08:44
Лист згода.pdf
12 березня 2019 08:44
Інф про відповідність.pdf
12 березня 2019 08:44
Зведений кошторис.pdf
12 березня 2019 08:44
Заборгованість.pdf
12 березня 2019 08:44
Досвід.pdf
12 березня 2019 08:44
Договір Маміївці.pdf
12 березня 2019 08:44
Довідка заборгованість.pdf
12 березня 2019 08:44
довідка відгук.pdf
12 березня 2019 08:44
довідка аналог робіт.PDF
12 березня 2019 08:44
Дефектний акт.pdf
12 березня 2019 08:44
Відомості.pdf
12 березня 2019 08:44
Виписка ЄДРПУО.PDF

Публічні документи

14 березня 2019 09:22
робітники.pdf
14 березня 2019 09:22
інф.pdf
12 березня 2019 14:21
фоп.pdf
12 березня 2019 14:21
тендерна пропозиція.pdf
12 березня 2019 14:21
пр договір.pdf
12 березня 2019 14:21
підсум відомість.pdf
12 березня 2019 14:21
паспорт.pdf
12 березня 2019 14:21
локальний1.pdf
12 березня 2019 14:21
лист згода.pdf
12 березня 2019 14:21
лист гарантія.pdf
12 березня 2019 14:21
Зведений кошторис.pdf
12 березня 2019 14:21
договірна ціна.pdf
12 березня 2019 14:21
Дефектний акт.pdf
12 березня 2019 14:21
гарант лист.pdf
12 березня 2019 14:21
виписки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ЮС-БУДІНВЕСТ"

ФОП "ПАВЛЮК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"

ФОП Буковей В.В.

ФОП "ЛАКУСТА ВАСИЛЬ ВАСИЛЬОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ЮС-БУДІНВЕСТ"
#38561638
Рішення скасоване 164 990,00
UAH
19 березня 2019 17:09
ПП "ЮС-БУДІНВЕСТ"
#38561638
Відхилено 164 990,00
UAH
19 березня 2019 17:14
ФОП "ПАВЛЮК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"
#3259519119
Відхилено 165 000,00
UAH
19 березня 2019 17:17
ФОП Буковей В.В.
#3059517274
Переможець 175 000,00
UAH
19 березня 2019 17:32

Документи

19 березня 2019 17:08
Електронний підпис
19 березня 2019 16:45
Протокол розгляду.docx
18 березня 2019 12:29
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

19 березня 2019 17:14
Електронний підпис
19 березня 2019 17:11
Протокол розгляду.docx
19 березня 2019 17:10
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

19 березня 2019 17:17
Електронний підпис
19 березня 2019 17:16
Протокол розгляду.docx

Документи

19 березня 2019 17:32
Електронний підпис
19 березня 2019 17:18
Протокол розгляду.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 березня 2019 17:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Буковей В.В.
#3059517274
175 000,00
UAH
Документи

Документи

19 березня 2019 17:32
Електронний підпис
19 березня 2019 17:18
Протокол розгляду.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 13:02
Електронний підпис укладений
05 квітня 2019 14:36
Договір 44 від 04.04.2019.docx укладений
05 квітня 2019 14:35

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 175 000,00
UAH