Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Зимовий одяг
Очікувана вартість
1 502 700,00 UAH
UA-2019-02-28-000230-c 2905b0cb5f7a4647b88db08e92b8f682
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шипула Сергій Миколайович

+380612798632 tenderz@upozp.gov.ua

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління поліції охорони в Запорізькій області
Код ЄДРПОУ: 40108947
Місцезнаходження: 69118, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Водограйна, 3
Контактна особа: Шипула Сергій Миколайович
+380612798632
tenderz@upozp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 лютого 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 06 березня 2019 01:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 березня 2019 01:00
Початок аукціону: 18 березня 2019 11:15
Очікувана вартість: 1 502 700,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 513,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18220000-7: Штормовий одяг


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
945 шт
Зимовий одяг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69118, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Водограйна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 18220000-7 — Штормовий одяг

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

підпис документів ТД
Дата подання: 01 березня 2019 16:33
Дата відповіді: 04 березня 2019 11:23
В ТД сказано, що усі сторінки сканованих документів тендерної пропозиції, які містять інформацію, повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника та відбитки печатки*, крім оригіналів документів виданих іншими організаціями. Просимо уточнити чи установчі документи, як наприклад нотаріально завірений статут, опис, наказ на призначення, протоколи та рішення учасника, також повинна містити підпис та відбиток печатки* на кожній сторінці такого документу. Дякую!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Інструкцію з підготовки тендерної пропозиції викладено у пункті 1 розділу 3 тендерної документації. Стосовно указаних вами документів пояснюємо, що:
«Усі сторінки сканованих документів тендерної пропозиції, які містять інформацію, повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника та відбитки печатки, крім оригіналів документів виданих іншими організаціями.
У разі завантаження в електронну систему закупівель файлів, що відображують оригінали документів, виданих учаснику іншими організаціями, такі документи мають бути перед скануванням перевірені учасником на предмет їх оригінальності (що це не кольорова копія, а безпосередньо оригінал документу).
У разі завантаження в електронну систему закупівель файлів, що відображують копії документів виданих іншими організаціями, такі документи перед скануванням мають бути перевірені та завірені відповідно до вимог тендерної документації.».
Учасник, на свій розсуд може завантажити або оригінали, або завірені копії документів.
зразок виробу
Дата подання: 01 березня 2019 17:12
Дата відповіді: 04 березня 2019 11:23
У п. 6 ТД вказано, що Зразок надається в одному екземплярі (з прикріпленим ярликом, на якому зазначено найменування товару, реквізити учасника, реквізити замовника та код предмета закупівлі) в упаковці, яка повинна, забезпечити його товарний вигляд при перевірці та зберіганні. Просимо уточнити учасник процедури закупівлі, пропозиція якого оцінюється, повинен надати один зразок товару чи всі зразки кожного предмету закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У пункті 6 розділу 3 тендерної документації зазначено: «Невід’ємною частиною тендерної пропозиції учасника повинен бути зразок товару, який пропонується до постачання, для перевірки його на відповідність вимогам замовника, зазначеним у тендерній документації. Всі учасники закупівлі повинні бути готовими надати зразок товару після проведення електронного аукціону.».
Предметом даної закупівлі є товар шести найменувань. З кількістю та конкретними найменуваннями замовник буде визначатись після проведення електронного аукціону під час розгляду тендерних пропозицій та вивчення інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, запропонованого учасниками.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 березня 2019 11:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП КРИСТИНА 984 900,00
UAH з ПДВ
977 380,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВТФ " Моделі сезону" 984 300,00
UAH з ПДВ
984 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 березня 2019 17:25
корупція юр.лица
25 березня 2019 11:27
судімість
25 березня 2019 11:27
корупція
25 березня 2019 11:27
банкротство
18 березня 2019 12:04
додаток 3 новая ціна
15 березня 2019 11:47
додаток 2.1 по 2.6.pdf
15 березня 2019 11:47
додаток 2.pdf
15 березня 2019 11:47
3.11 довідка довкілля.pdf
15 березня 2019 11:47
3.7 довідка о ліцензіїї.pdf
15 березня 2019 11:47
3.5 свидоцство ПДВ.pdf
15 березня 2019 11:47
3.4 довідка зі статистики.pdf
15 березня 2019 11:47
3.2 Статут підприємства.pdf
15 березня 2019 11:47
1.2 довідка о працівниках.pdf

Публічні документи

15 березня 2019 14:37
цінова пропозиція.pdf
15 березня 2019 14:37
додаток 2.1-2.6.pdf
15 березня 2019 14:37
додаток 2.pdf
15 березня 2019 14:37
довкілля.pdf
15 березня 2019 14:37
персональних даних.pdf
15 березня 2019 14:37
ліцензування.pdf
15 березня 2019 14:37
сертификація.pdf
15 березня 2019 14:37
статут Моделі сезону.pdf
15 березня 2019 14:37
відомості учасника.pdf
15 березня 2019 14:37
ст.17.pdf
15 березня 2019 14:37
довідка о працівників.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП КРИСТИНА
#23876999
Переможець 977 380,00
UAH з ПДВ
21 березня 2019 09:50

Документи

21 березня 2019 09:50
sign.p7s
21 березня 2019 09:48
повідомлення
21 березня 2019 09:48
протокол ТК
18 березня 2019 11:36
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 березня 2019 09:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП КРИСТИНА
#23876999
977 380,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 березня 2019 09:50
sign.p7s
21 березня 2019 09:48
повідомлення
21 березня 2019 09:48
протокол ТК
18 березня 2019 11:36
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
01 квітня 2019 14:47
договір укладений
01 квітня 2019 14:46
sign.p7s зміни до договору
01 квітня 2020 17:09
протокол ТК укладений
01 квітня 2020 17:07
sign.p7s зміни до договору
01 квітня 2020 17:03

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 квітня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 655 434,00
UAH (в тому числі ПДВ 109 239,00 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку