Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Магальська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04417636 |
Місцезнаходження: | 60313, Україна , Чернівецька обл., с.Магала, вул. Грігорія Нандріша, 61 |
Контактна особа: |
Проданюк Микола Володимирович +380993056626 5938502@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 лютого 2019 07:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 березня 2019 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 18 березня 2019 13:03 |
Очікувана вартість: | 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,20% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 лютого 2019 13:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 лютого 2019 13:23 |
ТД авто Магала.doc |
28 лютого 2019 13:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 лютого 2019 13:23 |
ТД авто Магала.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-15-000030 ● 62fa18f8997744be83806d1a1310ab84
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 квітня 2020 15:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.04.2020 № 13
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 15 квітня 2020 року № 13
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2019-02-28-000003-а від 28.02.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-04-15 16:34:17
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Легковий автомобиль (Renault Lodgy або аналог)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-02-28-000003-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення із такого питання:
Чи виконано договір від 05.04.2019 № 103 в повному обсязі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням(за наявності) їх документального підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-04-16 15:11:32
відповідь
Договір виконано. Звіт про виконання буде в кінці року, в відповідності до Закону. Просимол надати відповідь яким документом в роботі керується ліквідована Держаудитслужба? https://www.kmu.gov.ua/npas/deyaki-pitannya-organiv-derzhavnomm030320go-finansovogo-kontrolyu
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 травня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • не усунуто
-
2020-05-13 11:16:51
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Автоподіум #37722736 |
Переможець |
499 000,00
UAH з ПДВ
|
23 березня 2019 14:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2021 10:42
|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2019 12:00
|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2019 11:58
|
авто.zip | укладений |
05 квітня 2019 11:51
|