Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-33 Вінниця – Турбів – Гайсин – Балта – Велика Михайлівка - /М-16/ на ділянці км 245+000 – км 253+000
Major repair of the road of general use of the state value P-33 Vinnitsa - Turbiv - Gaisin - Balta - Velikaya Mikhailovka - / M-16 / on the section km 245 + 000 - km 253 + 000
Major repair of the road of general use of the state value P-33 Vinnitsa - Turbiv - Gaisin - Balta - Velikaya Mikhailovka - / M-16 / on the section km 245 + 000 - km 253 + 000
Очікувана вартість
229 753 350,00 UAH
UA-2019-02-27-001742-a ● 031711f93be34dd7a775e2f13f2a5187
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг в Одеській області |
Код ЄДРПОУ: | 25829550 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49 |
Контактна особа: |
Носуленко Анна Сергіївна +380487782580 asnn@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Odesa Oblast of State Motor Road Agency of Ukraine |
National ID: | 25829550 |
Contact point: |
Nosulenko Anna Sergiivna +380487782580 asnn@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 27 лютого 2019 15:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 квітня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 квітня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 24 червня 2019 14:08 |
Очікувана вартість: | 229 753 350,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 100 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,48% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1100000 UAH |
Publication date: | 27 лютого 2019 15:54 |
Enquiries until: | 16 квітня 2019 10:00 |
Complaints submission until: | до 22 квітня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 26 квітня 2019 10:00 |
Information
Estimated total value: | 229 753 350 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 100 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,48 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-33 Вінниця – Турбів – Гайсин – Балта – Велика Михайлівка - /М-16/ на ділянці км 245+000 – км 253+000
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
Major repair of the road of general use of the state value P-33 Vinnitsa - Turbiv - Gaisin - Balta - Velikaya Mikhailovka - / M-16 / on the section km 245 + 000 - km 253 + 000
CPV: 45233000-9
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 квітня 2019 18:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 квітня 2019 18:26 |
+перелік змін 3 КР Р-33 245-253.doc | |
12 квітня 2019 18:26 |
+ЗТД 3 КР Р-33 245-253.docx | |
27 березня 2019 16:26 |
Проект договору КР зміни+.doc |
12 квітня 2019 18:26 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||
12 квітня 2019 18:26 |
+перелік змін 3 КР Р-33 245-253.doc
|
|||||||||||||||
12 квітня 2019 18:26 |
+ЗТД 3 КР Р-33 245-253.docx
|
|||||||||||||||
27 березня 2019 16:26 |
Проект договору КР зміни+.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо працівників які будуть задіяні при виконанні робіт
Дата подання: 01 квітня 2019 09:50
Дата відповіді: 04 квітня 2019 14:50
Згідно з вимогами тендерної документації учасник має у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, обов"язково вказати інформацію в якості підтвердження наявності мінімально-необхідної кількості певних працівників, серед яких: головний інженер, виконроб, майстри, дорожні робітники, механізатори та водії. У документації відсутні вимоги стосовно наявності безпосередньо у штаті учасника усіх названих працівників, мінімальна кількість яких запитується. Тобто чи вірно нами розуміється, що учасник має вказати у довідці як мінімум зазначену замовником кількість певних працівників за посадами, проте ці працівники можуть і не бути штатними працівниками учасника ? Тобто можуть, наприклад, бути працівниками іншого підприємства (наприклад, водіями), що надає полуги (наприклад, перевезення) учаснику та які будуть залучені до виконання робіт за предметом закупівлі за наявним укладеним договором між учасником та таким підприємством як надавачем послуг чи перевізником у разі здобуття учасником перемоги на торгах ?
Поряд з чим виникає й інше супутнє питання. Відповідно до тендерної документації в підтвердження наявності працівників учасником мають бути надані "накази про призначення або інші документи, що підтверджують наявність працівників, на кожну особу зазначену в табличці". Так, знову ані слова про те, що усі працівники мають бути саме у учасника. Тобто, як ми розуміємо, учасник має надати накази про призначення або інші документи лише на своїх працівників. А на працівників інших підприємств (субпідрядників, надавачів послуг техніки чи перевезення, чи оренди з екіпажем, чи інших) відсутні вимоги надання наказів та достатньо надати якісь "інші документи, що підтверджують наявність працівників" ?? Тож чи можна до таких "інших документів, що підтверджують наявність працівників" віднести, наприклад, не накази чи трудові книжки від інших підприємств, що залучатимуться учасником до виконання робіт за предметом закупівлі, а й листи у довільній формі від таких залучених учасником підприємств, в яких ці підприємства перераховуватимуть своїх працівників як механізаторів чи водіїв та підтверджуватимуть, що саме вони (які до речі і вказані учасником у довідці про наявність працівників) будуть залучені до виконання робіт за предметом закупівлі у разі здобуття учасником перемоги на торгах та укладення договору за результатами закупівлі ?? Питання доречне, адже сторонні підприємства неохоче надають учаснику копії наказів чи трудових книжок на своїх працівників (на їх думку, це порушує їх політику конфіденційності та порядок роботи з персональними даними найманих працівників), а бажають обмежитись наданням гарантійного листа-підтвердження, якого буде достатньо для задоволення учасником закупівлі вимог тендерної документації.
Просимо Вас надати чітку та зрозумілу відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У тендерній документації відсутні вимоги, щодо залучення до виконання робіт виключно працівників учасника. Тобто можуть залучатися як, безпосередньо, працівники учасника так і працівники за договорами надання послуг дорожньої техніки, договорами субпідряду абощо. Але, в будь-якому випадку, залучення таких працівників має бути документально підтверджене. Це можуть бути накази про призначення на посаду, витяги з наказів, трудові книжки. Надання гарантійних листів, довідок у довільній формі не відповідає умовам документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-27-001742-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "УНІВЕРСАЛ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:41524142
Дата подання: 28 березня 2019 11:06
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідно до інформації розміщеної у системі електронних закупівель Prozzoro, Замовником Служба автомобільних доріг у Одеській області оголошено відкриті торги з публікацією англ. мовою ID UA-2019-02-27-001742-a предмет закупівлі ПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ АВТОМОБІЛЬНОЇ ДОРОГИ ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ ДЕРЖАВНОГО ЗНАЧЕННЯ Р-33 ВІННИЦЯ – ТУРБІВ – ГАЙСИН – БАЛТА – ВЕЛИКА МИХАЙЛІВКА - /М-16/ НА ДІЛЯНЦІ КМ 245+000 – КМ 253+000.
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинним нормам Цивільного кодексу України.
В тендерній документації, а саме в розділі III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частина 2.1. (забезпечення тендерної пропозиції) вказано, що «Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії з обов’язковим накладенням ЕЦП».
З даними вимогами категорично не можливо погодитись, оскільки вони порушують норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України а також порушують права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, як основний вид забезпечення тендерної пропозиції, а також створюють монопольне становище у сфері надання фінансових послуг.
Відповідно до ч.8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
Виходячи із вище викладеного слід дійти висновку, що видати гарантію, як вид забезпечення тендерної пропозиції може банк, фінансова організація та страхова організація.
У такому випадку вимагаємо від Вас як від Замовника усунути порушення законодавства України в сфері публічних закупівель у тендерній документації.
Замінити визначення «Банківська гарантія» на «Гарантія» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановити, що гарантію, як вид тендерного забезпечення може видати не тільки банківська установа а також фінансова та страхова організація.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України з метою притягнення посадових осіб замовника до відповідальності визначеної чинним законодавством України.
Розгорнути
Згорнути
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинним нормам Цивільного кодексу України.
В тендерній документації, а саме в розділі III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частина 2.1. (забезпечення тендерної пропозиції) вказано, що «Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії з обов’язковим накладенням ЕЦП».
З даними вимогами категорично не можливо погодитись, оскільки вони порушують норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України а також порушують права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, як основний вид забезпечення тендерної пропозиції, а також створюють монопольне становище у сфері надання фінансових послуг.
Відповідно до ч.8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
Виходячи із вище викладеного слід дійти висновку, що видати гарантію, як вид забезпечення тендерної пропозиції може банк, фінансова організація та страхова організація.
У такому випадку вимагаємо від Вас як від Замовника усунути порушення законодавства України в сфері публічних закупівель у тендерній документації.
Замінити визначення «Банківська гарантія» на «Гарантія» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановити, що гарантію, як вид тендерного забезпечення може видати не тільки банківська установа а також фінансова та страхова організація.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України з метою притягнення посадових осіб замовника до відповідальності визначеної чинним законодавством України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 квітня 2019 16:44
Відповідно до частини ІІ статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) тендерна документація повинна містити, зокрема, розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо Замовник вимагає його надати).
Частиною першою ст.24 Закону Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції.
У разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику.
Тобто, Законом саме Замовнику надано право обирати, який саме вид забезпечення він вимагає. Замовник скористався своїм правом та встановив вид забезпечення для усіх учасників – банківська гарантія. Це звичайно не порушує норми Закону України «Про публічні закупівлі» та жодним чином не дискримінує учасників процедури закупівлі.
Частиною першою ст.24 Закону Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції.
У разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику.
Тобто, Законом саме Замовнику надано право обирати, який саме вид забезпечення він вимагає. Замовник скористався своїм правом та встановив вид забезпечення для усіх учасників – банківська гарантія. Це звичайно не порушує норми Закону України «Про публічні закупівлі» та жодним чином не дискримінує учасників процедури закупівлі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2019-02-27-001742-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК АВТОСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:37477703
Дата подання: 29 березня 2019 13:11
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації
Тендерною документацією передбачена умова, за якою Учасник, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, у складі своєї тендерної пропозиції надає:
1.1.5 Документи*, що підтверджують наявність власної або залученої ззовні** атестованої служби контролю (лабораторії) для проведення вхідного та операційного контролю дорожньо-будівельних матеріалів, конструкцій та виробів. При цьому учасник надає свідоцтво (рішення) тощо про атестацію (сертифікацію) тощо з додатком де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо.
* при наявності власної атестованої служби контролю (лабораторії), документом, що підтверджує її наявність є свідоцтво (рішення) про атестацію (сертифікацію).
** у випадку використання не власної лабораторії в договорі про залучення лабораторії (надання лабораторних послуг) обов’язково має зазначатися інформація про те, лабораторія залучається в тому числі, для проведення вхідного та операційного контролю дорожньо-будівельних матеріалів, конструкцій та виробів. (Копія відповідного договору додається).
1.1.5.1 Довідка в довільній формі про штат лабораторії з вказанням П.І.Б., посади, кваліфікації працівників.
1.1.5.2. Чинний на 2019 рік графік проведення періодичної повірки законодавчо-регульованих засобів вимірювальної техніки, згідно затвердженої законодавством форми.
Вимагаємо виключити або переглянути умови щодо лабораторії з контролю виробництва, оскільки такі вимоги не підкріплені нормами чинного законодавства та порушують принципи здійснення публічних закупівель. Атестація чи сертифікація згідно чинного законодавства не є обов’язковими, тому замовник не має право вимагати такі документи. В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
1.1.5 Документи*, що підтверджують наявність власної або залученої ззовні** атестованої служби контролю (лабораторії) для проведення вхідного та операційного контролю дорожньо-будівельних матеріалів, конструкцій та виробів. При цьому учасник надає свідоцтво (рішення) тощо про атестацію (сертифікацію) тощо з додатком де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо.
* при наявності власної атестованої служби контролю (лабораторії), документом, що підтверджує її наявність є свідоцтво (рішення) про атестацію (сертифікацію).
** у випадку використання не власної лабораторії в договорі про залучення лабораторії (надання лабораторних послуг) обов’язково має зазначатися інформація про те, лабораторія залучається в тому числі, для проведення вхідного та операційного контролю дорожньо-будівельних матеріалів, конструкцій та виробів. (Копія відповідного договору додається).
1.1.5.1 Довідка в довільній формі про штат лабораторії з вказанням П.І.Б., посади, кваліфікації працівників.
1.1.5.2. Чинний на 2019 рік графік проведення періодичної повірки законодавчо-регульованих засобів вимірювальної техніки, згідно затвердженої законодавством форми.
Вимагаємо виключити або переглянути умови щодо лабораторії з контролю виробництва, оскільки такі вимоги не підкріплені нормами чинного законодавства та порушують принципи здійснення публічних закупівель. Атестація чи сертифікація згідно чинного законодавства не є обов’язковими, тому замовник не має право вимагати такі документи. В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 квітня 2019 16:50
Умови щодо залучення лабораторії буде переглянуто, та відповідні зміни будуть внесені до умов тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-02-27-001742-a.b4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ ПБС, Код ЄДРПОУ:32872788
Дата подання: 28 травня 2019 23:47
Дата подання: 28 травня 2019 23:47
СКАРГА на рішення Служби автомобільних доріг в Одеській області про відхилення тендерної пропозиції учасника
Неправомірне відхилення пропозиції ТОВ «ПБС» свідчить про упереджене ставлення та дискримінаційний підхід до учасників. Прийняття рішення про відхилення пропозиції та не допущення до аукціону учасника з надуманих підстав, порушує права учасника публічних закупівель ТОВ «ПБС» на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій та недискримінацію учасників, порушує принцип добросовісної конкуренцію серед учасників. (ст.3 Закону), у зв’язку з чим на підставі ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»:
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану Скаргу до розгляду.
2. Встановити наявність порушень під час проведення процедури закупівлі «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-33 Вінниця – Турбів – Гайсин – Балта – Велика Михайлівка - /М-16/ на ділянці км 245+000 – км 253+000»
3. Зобов’язати Службу автомобільних доріг в Одеській області скасувати своє рішення, оформлене протоколом №6 від 22.05.2019 року, в частині відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ПБС»;
4. Зобов’язати Службу автомобільних доріг в Одеській області прийняти нове рішення, яким допустити учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ПБС» до участі в аукціоні.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 30 травня 2019 19:47
Рішення від 30.05.2019 № 6907 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 30 травня 2019 19:47
Інформація про резолютивну частину рішення від 14.06.2019 № 7851.pdf
Дата публікації: 18 червня 2019 18:22
Рішення від 14.06.2019 № 7851.pdf
Дата публікації: 20 червня 2019 22:31
Номер скарги: UA-2019-02-27-001742-a.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:24565511
Дата подання: 28 травня 2019 23:31
Дата подання: 28 травня 2019 23:31
Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції ПП "Полтавабудцентр" та допуск до аукціону інших учасників
Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції ПП "Полтавабудцентр" та допуск до аукціону інших учасників (детальніше у доданій скарзі).
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 травня 2019 19:44
Рішення від 30.05.2019 № 6908 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 30 травня 2019 19:43
Інформація про резолютивну частину рішення від 14.06.2019 № 7853.pdf
Дата публікації: 18 червня 2019 18:24
рішення від 14.06.2019 № 7853.pdf
Дата публікації: 20 червня 2019 23:19
Коментар замовника щодо усунення порушення: виконано
Дата виконання рішення замовником: 24 червня 2019 08:51
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Найменування: | Служба автомобільних доріг в Одеській області |
Код ЄДРПОУ: | 25829550 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна, Одеська обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ ПБС | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ Березівкаагрошляхбуд | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 24 червня 2019 08:57 |
Коментар щодо відміни: | Відмінити торги відповідно до абз. 2 част.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме – неможливо усунути порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
Документи:
24 червня 2019 08:57
|
ПР відміни Р-33.doc |