Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оргтехніка
Очікувана вартість
169 344,00 UAH
UA-2019-02-27-001447-b ● 1bcb4871b39749ce9015df292e1c8e30
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №1" Святошинського р-ну м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 38961129 |
Вебсайт: | http://www.ukr.net |
Місцезнаходження: | 03179, Україна , Київ обл., Київ, Чорнобильська, 5/7 |
Контактна особа: |
Кононюк Людмила Іванівна 380442946610 38961129@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 лютого 2019 15:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 березня 2019 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 березня 2019 13:00 |
Початок аукціону: | 11 березня 2019 15:28 |
Очікувана вартість: | 169 344,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 847,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Детальна інформація наведена в документації про закупівлю
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
41 штуки
Оргтехніка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03179, Україна, місто Київ, Київ, вул. Чорнобильська, 5/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 березня 2019 15:42 |
Документація.docx |
27 лютого 2019 15:59 |
додаток 2 Договір проект товар.docx |
01 березня 2019 15:42 |
Документація.docx
|
||
27 лютого 2019 15:59 |
додаток 2 Договір проект товар.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1
Дата подання: 27 лютого 2019 21:19
Дата відповіді: 01 березня 2019 15:40
Просимо внести зміни до документації, а саме:
Заради уникнення факту поставки контрафактної або підробленої версії ліцензійного продукту MS Windows 10 Home або Professional OEM та за для збереження сумлінної конкуренції, доповнюємо технічне завдання наступними вимогами щодо підтвердження легальності операційної системи Windows:
1) упаковка повинна бути з голограмою, яка підтверджує сертифікацію операційної системи для продажу на території України;
2) диск повинен мати оригінальний голографічний захист;
3) на корпусі системного блоку обов'язково повинна бути оригінальна наліпка;
4) партійний номер на упаковці повинен співпадати з номером на наліпці.
5) С/н ОС буде наданий представництву Microsoft в Україні для перевірки.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесені до документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 28 лютого 2019 10:04
Дата відповіді: 01 березня 2019 15:40
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) В разі наявності в характеристиці посилання на конкретну торгівельну марку чи модель – читати з виразом «або еквівалент». Замовник розглядає еквівалент зазначених товарів, але вони повинні відповідати технічним та якісним показникам. У разі невідповідності співпраця буде неможливою, а переможець торгів з товаром невідповідної якості дискваліфікований.
2) В закупівлі можуть приймати участь всі суб’єкти господарської діяльності. Якщо Учасник не є платником ПДВ то ціна комерційної пропозиції розглядатиметься як остаточна, порівняння цін без ПДВ всіх Учасників проводитися не буде.
2) В закупівлі можуть приймати участь всі суб’єкти господарської діяльності. Якщо Учасник не є платником ПДВ то ціна комерційної пропозиції розглядатиметься як остаточна, порівняння цін без ПДВ всіх Учасників проводитися не буде.
Наявність чіпу блокування друку.
Дата подання: 04 березня 2019 12:51
Дата відповіді: 05 березня 2019 09:17
Шановний Замовнику,
Чи є для Вас важливим критерієм, відсутність блокування друку після перезаправки без заміни чіпу або без втручання в програмне забезпечення пристрою?
Відповідь: Так, це є важливим критерієм.
Про ресурс картриджа з тонером та необхідність постачання додаткового картриджа
Дата подання: 04 березня 2019 13:19
Дата відповіді: 05 березня 2019 09:16
Доброго дня. Просимо надати роз’яснення чи слід розуміти наведені в тендерній документації ресурси картриджів для Багатофункціонального пристрою та Принтеру, як необхідність поставити вам по цьому тендеру разом з кожним пристроєм ще і додатковий картридж. Дякую!
Відповідь: Принтер вкомплектований одним картриджем.
Тех.характеристики
Дата подання: 05 березня 2019 09:56
Шановний Замовнику,
вказані ресурси картриджей мають бути і для стартових картриджей?
Відповідь відсутня
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2019 16:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНІКА ДЛЯ БІЗНЕСУ" |
134 097,00
UAH з ПДВ
|
109 440,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
127 296,00
UAH з ПДВ
|
109 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" |
117 424,00
UAH з ПДВ
|
114 338,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КомпаКом" |
122 524,00
UAH з ПДВ
|
115 250,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." |
128 877,00
UAH з ПДВ
|
115 707,78
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КСДВ" |
144 300,00
UAH з ПДВ
|
116 097,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ГАЛКІН ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
126 930,00
UAH з ПДВ
|
120 153,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
СИНЮЧЕНКО АРТЕМ МИХАЙЛОВИЧ |
158 789,00
UAH з ПДВ
|
158 789,00
UAH з ПДВ
|
Немає |
Фізична особа-підприємець Лисий Ігор Володимирович |
169 240,00
UAH з ПДВ
|
169 240,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНІКА ДЛЯ БІЗНЕСУ" #22396671 |
Переможець |
109 440,00
UAH з ПДВ
|
13 березня 2019 16:04
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
02 квітня 2019 11:19
|
Договір.pdf | укладений |
02 квітня 2019 11:13
|