Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з ремонту і технічного обслуговування офісної техніки (ПК та копіювальна техніка).
Очікувана вартість
25 000,00 UAH
UA-2019-02-27-000910-a ● ced10ca58007470c9008ff77ffbe75a6
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Святошинський психоневрологічний інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03188777 |
Місцезнаходження: | 03115, Україна , Київська обл., Київ, вул. Івана Крамського, 16, м. Київ |
Контактна особа: |
Тригубенко Олена +380444503875 spbi1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 лютого 2019 13:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 лютого 2019 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 березня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 04 березня 2019 14:19 |
Очікувана вартість: | 25 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 125,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50320000-4: Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів
Послуги з ремонту і технічного обслуговування офісної техніки (ПК та копіювальна техніка).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з ремонту і технічного обслуговування офісної техніки (ПК та копіювальна техніка).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03115, Україна, Київська обл., Київ, Івана Крамського, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
07 березня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50320000-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 лютого 2019 13:15 |
Оголошення - Послуги з ремонту офісної техніки 2019_25000.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-27-000910-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Гарант прінт сервіс, Код ЄДРПОУ:30928420
Дата подання: 11 березня 2019 11:49
Скарга
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Святошинським психоневрологічним інтернатом 04 березня 2019 року було проведено закупівлю ID UA-2019-02-27-000910-a на закупівлю послуг : за кодом ДК 021:2015 – 50320000-4 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів».
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 3 учасники:
1. ФОП Васько Сергій Вікторович
2. ТОВ «Гарант прінт сервіс»
3. ТОВ "Поверлан"
Ціна учасника ТОВ «Гарант прінт сервіс» була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував ТОВ «Гарант прінт сервіс» через те, що цитую: «Учасник не надав Замовнику пакет документів (в паперовому вигляді), зазначений у закупівлі, завірений власною печаткою на протязі однієї доби після завершення аукціону згідно п.9.1.»
Насправді п.9.1. Документації звучить так: “ 9.1 Перелік документів, що підтверджують кваліфікацію учасника:
- Статут (сканкопія);
- Витяг, або виписку з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (сканкопія з оригіналу).
- Сканкопія Свідоцтва про реєстрацію платником податку на додану вартість, або єдиного податку та/або витягу з реєстру платника податку на додану вартість або єдиного податку;
- Документальне підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід та матеріально-технічної бази;
- Довідка про виконання аналогічних договорів (з бюджетними установами) протягом 2015-2018 років, та листи відгуки від попередніх Замовників (не менше двох).
- Переможець надає пакет документів (в паперовому вигляді), зазначений у закупівлі, завірений власною печаткою на протязі однієї доби після завершення аукціону до моменту підписання договору;”
Таким чином Замовник у протоколі про відхилення підмінив поняття статусу Переможець на статус Учасник.
Далі, згідно Статті 1 Закону про публічні закупівлі термін переможець процедури закупівлі визначено так: це учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі.
Згідно протоколу про відхилення, розміщеного в системі електронних закупівель ProZorro бачимо, що він датований 06 березня 2019 року. При цьому протоколу про визнання ТОВ «Гарант прінт сервіс» Переможцем процедури закупівлі з пропозицією про намір укласти договір немає. Тож ми, не пербуваючи в статусі Переможець, не повинні були надавати пакет документів (в паперовому вигляді), зазначений у закупівлі, завірений власною печаткою.
До того ж вимога надати пакет документів на протязі однієї доби після завершення аукціону взагалі унеможливлює успішний перебіг закупівлі, так як перше засідання тендерного комітету Замовника відбулося через дві доби після аукціону. І жоден із учасників не міг виконати дану вимогу.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною та такою, що суперечить нормам чинного законодавства.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ «Гарант прінт сервіс» та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 3 учасники:
1. ФОП Васько Сергій Вікторович
2. ТОВ «Гарант прінт сервіс»
3. ТОВ "Поверлан"
Ціна учасника ТОВ «Гарант прінт сервіс» була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував ТОВ «Гарант прінт сервіс» через те, що цитую: «Учасник не надав Замовнику пакет документів (в паперовому вигляді), зазначений у закупівлі, завірений власною печаткою на протязі однієї доби після завершення аукціону згідно п.9.1.»
Насправді п.9.1. Документації звучить так: “ 9.1 Перелік документів, що підтверджують кваліфікацію учасника:
- Статут (сканкопія);
- Витяг, або виписку з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (сканкопія з оригіналу).
- Сканкопія Свідоцтва про реєстрацію платником податку на додану вартість, або єдиного податку та/або витягу з реєстру платника податку на додану вартість або єдиного податку;
- Документальне підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід та матеріально-технічної бази;
- Довідка про виконання аналогічних договорів (з бюджетними установами) протягом 2015-2018 років, та листи відгуки від попередніх Замовників (не менше двох).
- Переможець надає пакет документів (в паперовому вигляді), зазначений у закупівлі, завірений власною печаткою на протязі однієї доби після завершення аукціону до моменту підписання договору;”
Таким чином Замовник у протоколі про відхилення підмінив поняття статусу Переможець на статус Учасник.
Далі, згідно Статті 1 Закону про публічні закупівлі термін переможець процедури закупівлі визначено так: це учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі.
Згідно протоколу про відхилення, розміщеного в системі електронних закупівель ProZorro бачимо, що він датований 06 березня 2019 року. При цьому протоколу про визнання ТОВ «Гарант прінт сервіс» Переможцем процедури закупівлі з пропозицією про намір укласти договір немає. Тож ми, не пербуваючи в статусі Переможець, не повинні були надавати пакет документів (в паперовому вигляді), зазначений у закупівлі, завірений власною печаткою.
До того ж вимога надати пакет документів на протязі однієї доби після завершення аукціону взагалі унеможливлює успішний перебіг закупівлі, так як перше засідання тендерного комітету Замовника відбулося через дві доби після аукціону. І жоден із учасників не міг виконати дану вимогу.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною та такою, що суперечить нормам чинного законодавства.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ «Гарант прінт сервіс» та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 березня 2019 10:59
відповідь на вимогу у файлі
Номер вимоги: UA-2019-02-27-000910-a.a2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ Гарант прінт сервіс, Код ЄДРПОУ:30928420
Дата подання: 12 березня 2019 10:24
Скарга
У зв'язку з неправомірною дискваліфікацією пропозиції ТОВ «Гарант прінт сервіс», яка є до того ще більше економічно вигідною, вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем ФОП Валько С.В..
Скаргу на неправомірну дискваліфікацію додаємо.
Скаргу на неправомірну дискваліфікацію додаємо.
Скасована
Дата: 13 березня 2019 10:42
Причина: Згодны з роз'ясненням замовника.
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 березня 2019 11:00
відповідь на вимогу у файлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 березня 2019 14:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Гарант прінт сервіс |
24 900,00
UAH з ПДВ
|
24 774,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Васько Сергій Вікторович |
24 985,00
UAH з ПДВ
|
24 860,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Поверлан" |
24 997,00
UAH з ПДВ
|
24 997,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Гарант прінт сервіс #30928420 |
Відхилено |
24 774,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2019 17:11
|
ФОП Васько Сергій Вікторович #2866704091 |
Переможець |
24 860,00
UAH з ПДВ
|
07 березня 2019 11:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2020 08:51
|
35_19 Васько (Послуги з ремонту і ТО офісної техніки).pdf | укладений |
18 березня 2019 12:12
|