Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту і технічного обслуговування офісної техніки (ПК та копіювальна техніка).
Очікувана вартість
25 000,00 UAH
UA-2019-02-27-000910-a ced10ca58007470c9008ff77ffbe75a6
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Тригубенко Олена

+380444503875 spbi1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Святошинський психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03188777
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київська обл., Київ, вул. Івана Крамського, 16, м. Київ
Контактна особа: Тригубенко Олена
+380444503875
spbi1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 лютого 2019 13:15
Звернення за роз’ясненнями: до 28 лютого 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 березня 2019 16:00
Початок аукціону: 04 березня 2019 14:19
Очікувана вартість: 25 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 125,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50320000-4: Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів


Послуги з ремонту і технічного обслуговування офісної техніки (ПК та копіювальна техніка).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з ремонту і технічного обслуговування офісної техніки (ПК та копіювальна техніка).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, Київська обл., Київ, Івана Крамського, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 березня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50320000-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-27-000910-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Гарант прінт сервіс, Код ЄДРПОУ:30928420
Дата подання: 11 березня 2019 11:49
Скарга
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Святошинським психоневрологічним інтернатом 04 березня 2019 року було проведено закупівлю ID UA-2019-02-27-000910-a на закупівлю послуг : за кодом ДК 021:2015 – 50320000-4 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів».
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 3 учасники:
1. ФОП Васько Сергій Вікторович
2. ТОВ «Гарант прінт сервіс»
3. ТОВ "Поверлан"

Ціна учасника ТОВ «Гарант прінт сервіс» була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував ТОВ «Гарант прінт сервіс» через те, що цитую: «Учасник не надав Замовнику пакет документів (в паперовому вигляді), зазначений у закупівлі, завірений власною печаткою на протязі однієї доби після завершення аукціону згідно п.9.1.»
Насправді п.9.1. Документації звучить так: “ 9.1 Перелік документів, що підтверджують кваліфікацію учасника:
- Статут (сканкопія);
- Витяг, або виписку з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (сканкопія з оригіналу).
- Сканкопія Свідоцтва про реєстрацію платником податку на додану вартість, або єдиного податку та/або витягу з реєстру платника податку на додану вартість або єдиного податку;
- Документальне підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід та матеріально-технічної бази;
- Довідка про виконання аналогічних договорів (з бюджетними установами) протягом 2015-2018 років, та листи відгуки від попередніх Замовників (не менше двох).
- Переможець надає пакет документів (в паперовому вигляді), зазначений у закупівлі, завірений власною печаткою на протязі однієї доби після завершення аукціону до моменту підписання договору;”
Таким чином Замовник у протоколі про відхилення підмінив поняття статусу Переможець на статус Учасник.
Далі, згідно Статті 1 Закону про публічні закупівлі термін переможець процедури закупівлі визначено так: це учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі.
Згідно протоколу про відхилення, розміщеного в системі електронних закупівель ProZorro бачимо, що він датований 06 березня 2019 року. При цьому протоколу про визнання ТОВ «Гарант прінт сервіс» Переможцем процедури закупівлі з пропозицією про намір укласти договір немає. Тож ми, не пербуваючи в статусі Переможець, не повинні були надавати пакет документів (в паперовому вигляді), зазначений у закупівлі, завірений власною печаткою.
До того ж вимога надати пакет документів на протязі однієї доби після завершення аукціону взагалі унеможливлює успішний перебіг закупівлі, так як перше засідання тендерного комітету Замовника відбулося через дві доби після аукціону. І жоден із учасників не міг виконати дану вимогу.


Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною та такою, що суперечить нормам чинного законодавства.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ «Гарант прінт сервіс» та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 березня 2019 10:59
відповідь на вимогу у файлі
Номер вимоги: UA-2019-02-27-000910-a.a2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ Гарант прінт сервіс, Код ЄДРПОУ:30928420
Дата подання: 12 березня 2019 10:24
Скарга
У зв'язку з неправомірною дискваліфікацією пропозиції ТОВ «Гарант прінт сервіс», яка є до того ще більше економічно вигідною, вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем ФОП Валько С.В..
Скаргу на неправомірну дискваліфікацію додаємо.
Скасована
Дата: 13 березня 2019 10:42
Причина: Згодны з роз'ясненням замовника.
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 березня 2019 11:00
відповідь на вимогу у файлі

Документи подані скаржником

11 березня 2019 11:49
Скарга

Документи

12 березня 2019 10:59
Відповівдь на вимогу ПК.pdf

Документи подані скаржником

12 березня 2019 10:24
Скарга

Документи

12 березня 2019 11:00
Відповівдь на вимогу ПК.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2019 14:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Гарант прінт сервіс 24 900,00
UAH з ПДВ
24 774,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Васько Сергій Вікторович 24 985,00
UAH з ПДВ
24 860,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Поверлан" 24 997,00
UAH з ПДВ
24 997,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 березня 2019 16:36
Остаточна пропозиція
01 березня 2019 14:00
Розрахунок вартості.pdf
01 березня 2019 14:00
Пропозиція.pdf
01 березня 2019 14:00
Копія статуту.pdf
01 березня 2019 14:00
Копія Свідоцтво ПДВ.pdf
01 березня 2019 14:00
Копія Витягу 04.01.19.pdf
01 березня 2019 14:00
Договір зеленбуд Голос.pdf
01 березня 2019 14:00
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

07 березня 2019 10:50
Кошторис_оновлений.pdf
07 березня 2019 10:42
Tenderna propozyciya_onovlena.pdf
28 лютого 2019 16:58
Кошторис.pdf
28 лютого 2019 16:58
Tenderna propozyciya.pdf
28 лютого 2019 16:58
справка МТБ Васько.pdf
28 лютого 2019 16:58
Vytyag z EDR.pdf
28 лютого 2019 16:58
Vidguk_2.pdf
28 лютого 2019 16:58
Vytyag z RPEP 2019.pdf
28 лютого 2019 16:58
Vidguk_1.pdf
28 лютого 2019 16:58
Texzavdannya.pdf
28 лютого 2019 16:58
Passport.pdf
28 лютого 2019 16:58
IK Vasko S.V..pdf
28 лютого 2019 16:58
Dovidka_pro_dogovora.pdf
28 лютого 2019 16:58
Dovidka pro kvalifikaciyu.pdf
28 лютого 2019 16:58
Dovidka pro ciny.pdf

Публічні документи

28 лютого 2019 16:51
Комерційна пропозиція.pdf
28 лютого 2019 16:51
Установчий документ.pdf
28 лютого 2019 16:51
Відомості з ЕДР2.pdf
28 лютого 2019 16:51
Відомості з ЕДР.pdf
28 лютого 2019 16:51
Витяг ПДВ.pdf
28 лютого 2019 16:51
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
28 лютого 2019 16:51
Виписка з ЄДР2.pdf
28 лютого 2019 16:51
Виписка з ЄДР1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Гарант прінт сервіс

ФОП Васько Сергій Вікторович

ТОВ "Поверлан"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Гарант прінт сервіс
#30928420
Відхилено 24 774,00
UAH з ПДВ
06 березня 2019 17:11
ФОП Васько Сергій Вікторович
#2866704091
Переможець 24 860,00
UAH з ПДВ
07 березня 2019 11:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 березня 2019 11:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Васько Сергій Вікторович
#2866704091
24 860,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 грудня 2020 08:51
35_19 Васько (Послуги з ремонту і ТО офісної техніки).pdf укладений
18 березня 2019 12:12

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 24 860,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 143,33 UAH)