Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофункціональні пристрої та картриджі для багатофункціональних пристроїв та принтерів ДК 021:2015 - 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Очікувана вартість
227 800,00 UAH
UA-2019-02-27-000750-b 614d0d3392354fe8956c8d2a6319dbc2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козюля Ксенія Олександрівна

+380542650126 k.koziulia@sm.minjust.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне територіальне управління юстиції у Сумській області
Код ЄДРПОУ: 34933040
Вебсайт: http://sumyjust.gov.ua
Місцезнаходження: 40030, Україна , Сумська обл., Суми, м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, буд. 28
Контактна особа: Козюля Ксенія Олександрівна
+380542650126
k.koziulia@sm.minjust.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 лютого 2019 11:48
Звернення за роз’ясненнями: до 04 березня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 березня 2019 15:00
Очікувана вартість: 227 800,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Тендерна документація

27 лютого 2019 11:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-27-000750-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Сливка Петр Васильович, Код ЄДРПОУ:2355804777
Дата подання: 26 березня 2019 14:20
Неправомірне визначення переможця торгів
Замовником - Головне територіальне управління юстиції у Сумській області неправомірно визначено переможцем торгів щодо закупівлі 30120000-6 - Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК", так як його тендерна пропозиція містить порушення вимог тендерної документації Замовника торгів та ніяким чином не може бути акцептована Замовником, зокрема:
На виконання вимог Додатку 4 тендерної документації учасник повинен надати оригінал паспорту від Виробника картриджів (зазначених в тендерній документації) із зазначенням основних технічних та якісних характеристик на кожний окремий предмет закупівлі, що має бути не гіршим від технічних та якісних характеристик товарів, що зазначені у документації конкурсних торгів.
Згідно Інструкцїя з підготовки тендерної пропозиції п. 6 запропонована Учасником пропозиція повинна забезпечувати виконання технічних вимог, визначених Додатком 4 (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ) до цієї тендерної документації .
Тендерна пропозиція, що не відповідає Технічним вимогам, викладеним у Додатку 4 до цієї тендерної документації, буде відхилена як невідповідна вимогам документації. Замовником зазначаються вимоги до предмета закупівлі згідно з частиною другою статті 22 Закону.
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо скасувати рішення (дискваліфікувати) тендерну ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК" та продовжити закупівлю у порядку, передбаченому діючим законодавством.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 березня 2019 16:20
У пункті 4 розділу 2 Додатка 4 до тендерної документації на закупівлю «багатофункціональних пристроїв та картриджів для багатофункціональних пристроїв та принтерів ДК 021:2015 - 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку» вказано: «у разі якщо Учасник не є виробником товарів, необхідно надати у складі своєї тендерної пропозиції оригінал або належним чином завірену копію листа авторизації Учасника від Виробника картриджів (зазначених в тендерній документації), в якому буде зазначено, що Учасник є авторизованим партнером або офіційним представником».
Учасник ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК" (код ЄДРПОУ 37105383) у складі своєю тендерної пропозиції надав лист-авторизацію про те, що він є авторизованим партнером TM «ColorWay» на території України.
Отже, зважаючи на вищевикладені обставини, ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК" (код ЄДРПОУ 37105383) визнано переможцем, тендерна пропозиція якого відповідає вимогам тендерної документації на закупівлю «багатофункціональних пристроїв та картриджів для багатофункціональних пристроїв та принтерів ДК 021:2015 - 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку» і яка є найбільш економічно вигідною.
Номер вимоги: UA-2019-02-27-000750-b.b4
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП Сливка Петр Васильович, Код ЄДРПОУ:2355804777
Дата подання: 28 березня 2019 19:41
Неправомірне визначення переможця торгів
Шановний Замовник, нагадую Вам, що в українській мові крапка з комою ставиться між частинами складносурядного речення, якщо вони дуже поширені або далекі за змістом.
Таким чином прошу надати пояснення, всім Учасникам торгів, як лист авторизації, який дає повноваження учаснику бути представником від виробника, пов'язаний с технічним паспортом виробника, який повинен підтвердити технічну частину: ресурс, колір, сумісність, гарантію основних технічних та якісних характеристик предмета закупівлі які вказані в додатку 4 Лот 2 - Картриджі з тонером (для принтерів та багатофункціональних пристроїв)
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 29 березня 2019 11:40
Причина: необгрунтована скарга
Номер вимоги: UA-2019-02-27-000750-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ВОЛОШИНОВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА, Код ЄДРПОУ:2981209581
Дата подання: 22 березня 2019 11:56
Прошу переглянути рішення
Шановний Замовник, наголошуємо на тому, що відповідно до Статті 291, Податкового Кодексу України, розділ 14, п. 2, друга група - фізичні особи - підприємці, які здійснюють господарську діяльність з надання послуг, у тому числі побутових, платникам єдиного податку та/або населенню, виробництво та/або продаж товарів, діяльність у сфері ресторанного господарства. Так як Ви є юридична особа не платник єдиного податку, відповідно не маєте право закуповувати товар у учасника, який перебуває на спрощеній системі оподаткування 2-ї групи. Виходячи з наголошеного, просимо відхилити пропозицію учасника ФОП Землякова К.М. Або надати обґрунтування рішенню або офіційну відповідь від ДФС, в якому буде роз’яснення, що Вам дозволено здійснювати закупівлю у учасника ФОП 2ї групи.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 березня 2019 14:17
Відповідно до п. 35 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» «учасник процедури закупівлі - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.»
Чинним законодавством і тендерною документацією на закупівлю «багатофункціональних пристроїв та картриджів для багатофункціональних пристроїв та принтерів ДК 021:2015 - 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку» обмежень щодо здійснення закупівлі зазначеного товару у суб`єкта господарювання 2 групи платника єдиного податку не встановлено.
Виходячи з вищевикладеного, підстав у Головного територіального управління юстиції у Сумській області для відхилення тендерної пропозиції Учасника не має.
Номер вимоги: UA-2019-02-27-000750-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Сливка Петр Васильович, Код ЄДРПОУ:2355804777
Дата подання: 28 березня 2019 10:17
Неправомірне визначення переможця торгів
Замовником - Головне територіальне управління юстиції у Сумській області неправомірно визначено переможцем торгів щодо закупівлі 30120000-6 - Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку ФОП Пух Каріна Юріївна, так як її тендерна пропозиція містить порушення вимог тендерної документації Замовника торгів та ніяким чином не може бути акцептована Замовником, зокрема:
На виконання вимог Інструкції з підготовки тендерної пропозиції розділ 1 п. 5. Учасник повинен надати документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, фізічна особа підприємець надає копію паспорту (всіх сторінок паспорту) та ідентифікаційного номера платника податків.
В тендерной пропозиції ФОП Пух Каріни Юріївни ці документи відсутні.
Неспроможність подати всю інформацію, що потребує Тендерна документація, або подання Тендерної пропозиції, яка не відповідає вимогам Тендерної документації, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої Тендерної пропозиції.
Враховуючи вищенаведене, згідно ст.30 Закону про публічні закупівлі, вимагаємо скасувати рішення (дискваліфікувати) тендерну ФОП Пух Каріна Юріївна та продовжити закупівлю у порядку, передбаченому діючим законодавством.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 березня 2019 15:38
Тендерним комітетом пропозиція фізичної особи-підприємця Пух Каріни Юріївни (код ЄДРПОУ 3268721006) визначена переможцем, як таку, що є найбільш економічно вигідною.
Щодо документів, які підтверджують повноваження представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції у закупівлі, то фізична особа-підприємець Пух Каріна Юріївна (код ЄДРПОУ 3268721006) надала витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань та виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. В цих документах зазначена вся інформація, яка ідентифікує учасника, в тому числі зазначений реєстраційний номер облікової картки платника податків та інших обов`язкових платежів.
Разом з тим, враховуючи звернення ФОП Сливки Петра Васильовича (код ЄДРПОУ 2355804777), недосконалість чинного законодавства щодо встановлення кваліфікаційних критеріїв до учасників, які унеможливлюють формальний підхід під час винесення рішення за результатами оцінки тендерних пропозицій, та невідповідність пропозиції фізичної особи-підприємця Пух Каріни Юріївни (код ЄДРПОУ 3268721006) тендерній документації в частині надання копій паспорту – тендерна пропозиція фізичної особи-підприємця Пух Каріни Юріївни (код ЄДРПОУ 3268721006) відхилена.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Багатофункціональний пристрій
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 180 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 900,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 15 березня 2019 12:42
Закінчення: 15 березня 2019 13:27
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

21 шт
Багатофункціональний пристрій Canon MF 231 або еквівалент
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40003, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 28
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 лютого 2019 11:48
МФУ картриджі.doc

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 28 лютого 2019 10:23
Дата відповіді: 28 лютого 2019 13:05
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) На торги допускаються товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації. Про це вказано в підпунктах 4.2, 4.3 пункту 4 та Додатку 4 тендерної документації Замовника на закупівлю багатофункціональних пристроїв та картриджів для багатофункціональних пристроїв та принтерів ДК 021:2015 - 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку, які передбачають еквівалент товару, шляхом зазначення про еквівалент товару.
2) Замовник допускає до участі у тендері фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ та розглядає пропозиції всіх учасників, як остаточні, незалежно від того чи є учасник платником ПДВ.
Еквівалент картриджу Canon 737
Дата подання: 04 березня 2019 14:44
Дата відповіді: 04 березня 2019 17:09
Прошу повідомити, чи будете Ви розглядати моделі з картриджем еквівалентним 737му (black) картриджу, з ресурсом більше 2400стор? Чи важливо для Вас відсутність блокування друку після перезаправки без заміни чіпу або без втручання в програмне забезпечення пристрою?
Відповідь: В тендерній документації на закупівлю багатофункціональних пристроїв та картриджів для багатофункціональних пристроїв та принтерів ДК 021:2015 - 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку вказана модель багатофункціонального пристрою Canon MF 231 або еквівалент. Будуть розглядатися моделі багатофункціональних пристроїв еквівалентні вказаному, які за своїми характеристиками є такими або кращими вказаних.
Для Замовника є важливим відсутність блокування друку після перезаправки без заміни чіпу та/або без втручання в програмне забезпечення пристрою.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 березня 2019 13:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
СИНЮЧЕНКО АРТЕМ МИХАЙЛОВИЧ 169 995,00
UAH з ПДВ
139 876,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Землякова К.М. 168 000,00
UAH з ПДВ
142 414,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Пух Каріна Юріївна 149 100,00
UAH з ПДВ
144 585,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сливка Петр Васильович 155 358,00
UAH з ПДВ
144 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ВОЛОШИНОВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА 159 264,00
UAH з ПДВ
159 264,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ТКАЧЕНКО НАТАЛІЯ СЕРГІЇВНА 161 700,00
UAH з ПДВ
161 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 березня 2019 14:27
Електронний підпис

Публічні документи

26 березня 2019 10:46
Лист-відмова
26 березня 2019 10:46
лист-відмова.pdf
14 березня 2019 12:25
Цінова проп.pdf
14 березня 2019 11:22
цінова пропозиція.pdf
14 березня 2019 11:22
Установчі документи.pdf
14 березня 2019 11:22
технічні вимоги.pdf
14 березня 2019 11:22
Сертифікат.pdf
14 березня 2019 11:22
Копія паспорту і коду.pdf
14 березня 2019 11:22
заходи довкілля.pdf
14 березня 2019 11:22
Договір.pdf
14 березня 2019 11:22
Договір аналогічний.pdf
14 березня 2019 11:22
Дог.pdf
14 березня 2019 11:22
довідка ст.17.pdf
14 березня 2019 11:22
гарантійний лист.pdf

Публічні документи

14 березня 2019 13:58
витяг II.PDF
14 березня 2019 13:58
виписка.PDF
14 березня 2019 13:58
Витяг з ЄДР від 26,12,2017.rtf
14 березня 2019 13:57
Згода з договором.pdf
14 березня 2019 13:57
Тех характеристики мфу.pdf
14 березня 2019 13:57
Certificate-188326.pdf
14 березня 2019 13:57
Certificate-188325.pdf
14 березня 2019 13:57
Certificate-179502.pdf
14 березня 2019 13:57
Certificate-183283.pdf
14 березня 2019 13:57
договора орхтехника.PDF
14 березня 2019 13:57
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ мфу.pdf

Публічні документи

03 квітня 2019 15:45
Документи перможець.pdf
14 березня 2019 11:24
Проект договору.pdf
14 березня 2019 11:24
Витяг з РПЄП.pdf
14 березня 2019 11:24
Витяг з ЄДР.pdf
14 березня 2019 11:24
Копія Паспорт та код.pdf
14 березня 2019 11:24
Відомості ст. 17.pdf
14 березня 2019 11:24
Лист про якість товару.pdf
14 березня 2019 11:24
Гарантійний лист.pdf
14 березня 2019 11:24
Довідка про санкції.pdf
14 березня 2019 11:24
Договір_ видаткова МФУ.pdf
14 березня 2019 11:24
Технічний опис.pdf
14 березня 2019 11:24
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

14 березня 2019 14:31
Електронний підпис
14 березня 2019 14:30
mcgrp.ru-xiz1Hut5.pdf
14 березня 2019 14:30
лист-відгук 25.03.pdf
14 березня 2019 14:30
Лист _ згода.pdf
14 березня 2019 14:30
Гарантійний лист.pdf
14 березня 2019 14:30
проект.pdf
14 березня 2019 14:30
Гарантійний лист1.pdf
14 березня 2019 14:30
СТАТТЯ 17.pdf
14 березня 2019 14:30
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
14 березня 2019 14:30
Договір 25.03.pdf
14 березня 2019 14:30
технічний паспорт.pdf
14 березня 2019 14:30
Уставні.zip
14 березня 2019 14:30
Досвід.pdf
14 березня 2019 14:30
CANON СЕС до 2019.pdf
14 березня 2019 14:30
Накладна 25_03.pdf

Публічні документи

14 березня 2019 14:08
Електронний підпис
14 березня 2019 14:07
КНП СВ.Зінаїди.pdf
14 березня 2019 14:07
Договір.pdf
14 березня 2019 14:07
Довідка ст.17 ЗУ.pdf
14 березня 2019 14:07
Паспорт.pdf
14 березня 2019 14:07
Довідка про неосудність.pdf
14 березня 2019 14:07
Тех.характеристики.pdf
14 березня 2019 14:07
Виписка.pdf
14 березня 2019 14:07
Витяг.pdf
14 березня 2019 14:07
Тех.хар-ки.pdf
14 березня 2019 14:07
СЕС Canon _6_.pdf
14 березня 2019 14:07
Цінова пропозиція.pdf
14 березня 2019 14:07
ІПН.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

СИНЮЧЕНКО АРТЕМ МИХАЙЛОВИЧ

ФОП Землякова К.М.

Фізична особа-підприємець Пух Каріна Юріївна

ФОП Сливка Петр Васильович

ФОП ВОЛОШИНОВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА

ФОП ТКАЧЕНКО НАТАЛІЯ СЕРГІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СИНЮЧЕНКО АРТЕМ МИХАЙЛОВИЧ
#3436413298
Рішення скасоване 139 876,00
UAH з ПДВ
21 березня 2019 14:43
СИНЮЧЕНКО АРТЕМ МИХАЙЛОВИЧ
#3436413298
Відхилено 139 876,00
UAH з ПДВ
21 березня 2019 14:51
ФОП Землякова К.М.
#3073505467
Рішення скасоване 142 414,00
UAH з ПДВ
26 березня 2019 17:23
ФОП Землякова К.М.
#3073505467
Відхилено 142 414,00
UAH з ПДВ
26 березня 2019 17:33
Фізична особа-підприємець Пух Каріна Юріївна
#3268721006
Рішення скасоване 144 585,00
UAH з ПДВ
29 березня 2019 15:38
Фізична особа-підприємець Пух Каріна Юріївна
#3268721006
Відхилено 144 585,00
UAH з ПДВ
29 березня 2019 15:43
ФОП Сливка Петр Васильович
#2355804777
Переможець 144 600,00
UAH з ПДВ
02 квітня 2019 14:47

Документи

20 березня 2019 15:10
Електронний підпис
20 березня 2019 15:09
Протокол
15 березня 2019 14:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

21 березня 2019 14:50
Електронний підпис
21 березня 2019 14:45
Протокол
21 березня 2019 14:43
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

21 березня 2019 14:54
Електронний підпис
21 березня 2019 14:53
Протокол

Документи

26 березня 2019 17:33
Електронний підпис
26 березня 2019 17:31
Протокол
26 березня 2019 17:23
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

28 березня 2019 08:55
Електронний підпис
28 березня 2019 08:54
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
28 березня 2019 08:54
Звіт з ЄДР (припинено)
28 березня 2019 08:53
Протокол

Документи

29 березня 2019 15:42
Електронний підпис
29 березня 2019 15:39
Протокол
29 березня 2019 15:38
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
29 березня 2019 15:38
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

02 квітня 2019 14:47
Електронний підпис
02 квітня 2019 14:46
Протокол
31 березня 2019 15:37
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 квітня 2019 14:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Сливка Петр Васильович
#2355804777
144 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 квітня 2019 14:47
Електронний підпис
02 квітня 2019 14:46
Протокол
31 березня 2019 15:37
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 квітня 2019 16:10
Електронний підпис укладений
19 квітня 2019 08:39
Додаткова угода.pdf зміни до договору
19 квітня 2019 08:37
Електронний підпис укладений
18 квітня 2019 13:26
Договір укладений
18 квітня 2019 13:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни договору.
Номер договору про закупівлю: 2336
Договір:
Номер додаткової угоди: 2336
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 144 599,91
UAH з ПДВ