Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Thiopental», «Suxamethonium», «Propofol», «Atracurium», «Fentanyl», «Morphine», «Ketamine», «Diazepam», «Naloxone», «Hydroxyethylstarch», «Electrolytes», «Glucose, «Glucose», «Paracetamol», «Potassium chloride», «Aminocaproic acid», «Levofloxacin», «Bupivacaine», «Metronidazole», «Sodium chloride», «Sodium chloride», «Dextran», «Electrolytes in combination with other drugs», «Electrolytes in combination with other drugs», «Electrolytes in combination with other drugs», «Sodium bicarbonate», «Electrolytes in combination with other drugs», «Epinephrine», «Ammonia», «Chlorpromazine», «Metamizole sodium», «Amiodarone», «Atropine», «Heparin», «Hydrocortisone», «Sodium chloride», «Dexamethasone», «Cefepime», «Diclofenac», «Fluconazole», «Ceftriaxone», «Dopamine», «Theophylline», «Ceftriaxone», «Levofloxacin», «Lidocaine», «Loratadine», «Magnesiumsulfate», «Phenylephrine», «Metoclopramide», «Drotaverine», «Omeprazole», «Multienzymes», «Prednisolone», «Neostigmine», «Hydroxyethylstarch», «Hydroxyethylstarch», «Ethanol», «Tranexamic acid», «Furosemide», «Ceftazidime», «Ceftriaxone», «Ciprofloxacin», «Calcium gluconate», «Gentamicin», «Amikacin», «Fluconazole», «Ondansetron», «Cyanocobalamin», «Enoxaparin», «Enoxaparin», «Enoxaparin» «Fosfomycin», «Fosfomycin», «Cefepime», «Meropenem», «Levofloxacin» (4 лота)
Очікувана вартість
1 958 200,00 UAH
UA-2019-02-27-000712-a fe287f721c5f4542bcc3c3fd9981d1a6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Робак Галина Василівна

+380352254687 olena_zolotnyk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Тернопільська міська комунальна лікарня швидкої допомоги"
Код ЄДРПОУ: 02001297
Місцезнаходження: 46008, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, Шпитальна 2
Контактна особа: Робак Галина Василівна
+380352254687
olena_zolotnyk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 лютого 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 04 березня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 березня 2019 16:00
Очікувана вартість: 1 958 200,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Тендерна документація

27 лютого 2019 12:13
Електронний підпис
27 лютого 2019 12:10
ТД ліки.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-27-000712-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "БАДМ-Б", Код ЄДРПОУ:39273420
Дата подання: 28 лютого 2019 18:21
Запит на зміни
Вимога у додатку
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 березня 2019 14:32
Тендерним комітетом розглянуто вашу вимогу та можемо повідомити наступне:
Згідно вимог п.7 Додатку 2 Тендерної документації Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним товару у кількості, визначеній цією тендерною документацією та пропозицією Учасника. На підтвердження Учасник повинен надати оригінал або копію листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) АБО офіційного дистриб’ютора (для підтвердження такого статусу Учасник у складі пропозиції надає додатково копію договору між виробником запропонованих лікарських засобів та компанією, яка є офіційним дистриб’ютором), яким підтверджуються можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, визначеній цією тендерною документацією та пропозицією Учасника.
Дана вимога формується Замовником на підставі принципів публічних закупівель (ст. 3 Закону) та з метою:
1. Забезпечення безперебійної та своєчасної поставки товару учасником торгів. Надання гарантійного листа від виробника або його представника є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку товару Замовнику.
Внесенням такої вимоги до документації є соціально обґрунтованим, адже неналежне виконання або розірвання договору поставки даного товару з вини постачальника призведе до загрози здоров’ю та життю окремих груп пацієнтів, численних скарг з боку населення та соціальної напруги в цілому.
2. Забезпечення високої якості, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності, тому підтвердження дотримання термінів придатності та якості підтверджується гарантійним листом виданого відповідним виробником.
3. Забезпеченні мінімальної націнки, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник, що співпрацює безпосередньо з виробником за рахунок власних дисконтів по контракту як правило має можливість запропонувати найдешевші ціни. (принцип максимальної економії )
4. Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що товар який постачатимуться учасником отриманий ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо. (принцип законності). Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення та територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо.
5. В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником переможцем пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання гарантійного листа виданого виробником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що гарантійний лист може бути виданий не лише виробником лікарських засобів але й представником, філією виробника, офіційним дистриб’ютором.
«Представництво» - це право відношення, відповідно до якого одна сторона (представник) на підставі набутих нею повноважень виступає і діє від імені іншої особи, яку представляє, створюючи, змінюючи чи припиняючи безпосередньо для неї цивільні права та обов’язки.
Отже, представником вважається юридична особа, яка діє в інтересах іншої особи, тобто комерційним представництвом вважають розповсюдженням, реалізацію та рекламування продукції на користь третьої особи. Тобто, в кожного з виробників є декілька представництв, дистриб’юторів та інших осіб,що здійснюють комерційну діяльність та діють в його інтересах.
Одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність.
Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Крім того, відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом.
Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Разом з тим, повідомляємо Вас, що згідно пункту 8 листа – роз’яснення №3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 року Мінекономрозвитку «Щодо закупівлі лікарських засобів», вказано, що Замовникам не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками гарантійного листа від виробника лікарського засобу про можливість постачання лікарського засобу у визначені строки, оскільки це не гарантує своєчасного постачання лікарського засобу та в окремих випадках може спричинити дискримінацію потенційних учасників
У листі від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або офіційного дистриб’ютора має бути вказано, що такий суб’єкт підтверджує можливість поставки товару, який є предметом закупівлі торгів у кількості, визначеній цією тендерною документацією та пропозицією Учасника.
Тобто Замовником торгів у повній мірі дотримано рекомендацій Мінекономрозвитку України та МОЗ України, які вказані у листі №3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 року «Щодо закупівлі лікарських засобів».
Викладене вище свідчить про повне дотримання Комунальним некомерційним підприємством «Тернопільська міська комунальна лікарня швидкої допомоги» вимог діючого законодавства.

Документи подані скаржником

28 лютого 2019 18:21
Авторизац-лист.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 - «Thiopental», «Suxamethonium», «Propofol», «Atracurium»
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 414 300,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 071,50 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 15 березня 2019 12:14
Закінчення: 15 березня 2019 12:35
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2000 флак
Thiopental
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Thiopental
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації, Україна
Дата доставки: 31 грудня 2019
2500 шт
Suxamethonium
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Suxamethonium
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації, Україна
Дата доставки: 31 грудня 2019
2000 шт
Propofol
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Propofol
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації, Україна
Дата доставки: 31 грудня 2019
2400 шт
Atracurium
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Atracurium
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації, Україна
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-27-000712-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "БАДМ-Б", Код ЄДРПОУ:39273420
Дата подання: 28 лютого 2019 18:21
Запит на зміни
Вимога у додатку
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 березня 2019 14:32
Тендерним комітетом розглянуто вашу вимогу та можемо повідомити наступне:
Згідно вимог п.7 Додатку 2 Тендерної документації Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним товару у кількості, визначеній цією тендерною документацією та пропозицією Учасника. На підтвердження Учасник повинен надати оригінал або копію листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) АБО офіційного дистриб’ютора (для підтвердження такого статусу Учасник у складі пропозиції надає додатково копію договору між виробником запропонованих лікарських засобів та компанією, яка є офіційним дистриб’ютором), яким підтверджуються можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, визначеній цією тендерною документацією та пропозицією Учасника.
Дана вимога формується Замовником на підставі принципів публічних закупівель (ст. 3 Закону) та з метою:
1. Забезпечення безперебійної та своєчасної поставки товару учасником торгів. Надання гарантійного листа від виробника або його представника є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку товару Замовнику.
Внесенням такої вимоги до документації є соціально обґрунтованим, адже неналежне виконання або розірвання договору поставки даного товару з вини постачальника призведе до загрози здоров’ю та життю окремих груп пацієнтів, численних скарг з боку населення та соціальної напруги в цілому.
2. Забезпечення високої якості, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності, тому підтвердження дотримання термінів придатності та якості підтверджується гарантійним листом виданого відповідним виробником.
3. Забезпеченні мінімальної націнки, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник, що співпрацює безпосередньо з виробником за рахунок власних дисконтів по контракту як правило має можливість запропонувати найдешевші ціни. (принцип максимальної економії )
4. Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що товар який постачатимуться учасником отриманий ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо. (принцип законності). Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення та територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо.
5. В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником переможцем пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання гарантійного листа виданого виробником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що гарантійний лист може бути виданий не лише виробником лікарських засобів але й представником, філією виробника, офіційним дистриб’ютором.
«Представництво» - це право відношення, відповідно до якого одна сторона (представник) на підставі набутих нею повноважень виступає і діє від імені іншої особи, яку представляє, створюючи, змінюючи чи припиняючи безпосередньо для неї цивільні права та обов’язки.
Отже, представником вважається юридична особа, яка діє в інтересах іншої особи, тобто комерційним представництвом вважають розповсюдженням, реалізацію та рекламування продукції на користь третьої особи. Тобто, в кожного з виробників є декілька представництв, дистриб’юторів та інших осіб,що здійснюють комерційну діяльність та діють в його інтересах.
Одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність.
Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Крім того, відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом.
Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Разом з тим, повідомляємо Вас, що згідно пункту 8 листа – роз’яснення №3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 року Мінекономрозвитку «Щодо закупівлі лікарських засобів», вказано, що Замовникам не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками гарантійного листа від виробника лікарського засобу про можливість постачання лікарського засобу у визначені строки, оскільки це не гарантує своєчасного постачання лікарського засобу та в окремих випадках може спричинити дискримінацію потенційних учасників
У листі від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або офіційного дистриб’ютора має бути вказано, що такий суб’єкт підтверджує можливість поставки товару, який є предметом закупівлі торгів у кількості, визначеній цією тендерною документацією та пропозицією Учасника.
Тобто Замовником торгів у повній мірі дотримано рекомендацій Мінекономрозвитку України та МОЗ України, які вказані у листі №3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 року «Щодо закупівлі лікарських засобів».
Викладене вище свідчить про повне дотримання Комунальним некомерційним підприємством «Тернопільська міська комунальна лікарня швидкої допомоги» вимог діючого законодавства.

Документи подані скаржником

28 лютого 2019 18:21
Авторизац-лист.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 березня 2019 12:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К." 414 295,14
UAH з ПДВ
414 295,14
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство виробничо-комерційна фірма "Скайінвест" 413 715,50
UAH з ПДВ
413 715,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 березня 2019 15:19
Електронний підпис
14 березня 2019 14:55
Пропозиція МТК.PDF

Публічні документи

20 березня 2019 17:43
Електронний підпис
14 березня 2019 12:59
Електронний підпис
14 березня 2019 12:56
Цінова пропозиція Лот 1.pdf
14 березня 2019 12:56
Технічні вимоги ч.2.pdf
14 березня 2019 12:56
Технічні вимоги ч.1.pdf
14 березня 2019 12:56
Інші документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К."

Приватне підприємство виробничо-комерційна фірма "Скайінвест"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство виробничо-комерційна фірма "Скайінвест"
#30765625
Переможець 413 715,50
UAH з ПДВ
19 березня 2019 14:46

Документи

19 березня 2019 14:45
Електронний підпис
15 березня 2019 14:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 березня 2019 14:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство виробничо-комерційна фірма "Скайінвест"
#30765625
413 715,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 березня 2019 14:45
Електронний підпис
15 березня 2019 14:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 березня 2020 15:50
Електронний підпис укладений
23 січня 2020 14:48
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
23 січня 2020 14:46
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 13:10
додаткова угода 3.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 13:08
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 13:05
додаткова угода 2.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 13:03
Електронний підпис укладений
05 грудня 2019 13:42
Додаткова угода.pdf зміни до договору
05 грудня 2019 13:37
Електронний підпис укладений
05 грудня 2019 13:34
Електронний підпис укладений
03 квітня 2019 16:41
договір укладений
03 квітня 2019 16:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 квітня 2019 — 01 квітня 2020
Сума оплати за договором: 356 349,37
UAH (в тому числі ПДВ 23 312,58 UAH)