Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання за кодом ДК 021:2015 30230000-0 (змінно – запасні частини в асортименті)
Очікувана вартість
60 988,51 UAH
UA-2019-02-27-000706-b bc674b3273ad44759388c2088ca1e772
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гладовська Ірина Володимирівна

+380512507522 gladovskaya@nik.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Миколаївська філія Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Миколаївського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728444
Місцезнаходження: 54020, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, ВУЛИЦЯ ЗАВОДСЬКА, будинок 23
Контактна особа: Гладовська Ірина Володимирівна
+380512507522
gladovskaya@nik.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 лютого 2019 11:35
Звернення за роз’ясненнями: до 04 березня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 березня 2019 12:00
Початок аукціону: 15 березня 2019 11:54
Очікувана вартість: 60 988,51 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 609,89 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Комп’ютерне обладнання за кодом ДК 021:2015 30230000-0 (змінно – запасні частини в асортименті)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80 шт
Акумуляторна батарея CSB 12В5А (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54020, Україна, Миколаївська обл., Миколаїв, Заводська,23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
2 шт
Картридж CF226A (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54020, Україна, Миколаївська обл., Миколаїв, Заводська,23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
2 шт
Картридж Pantum РС-230R (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54020, Україна, Миколаївська обл., Миколаїв, Заводська,23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
11 шт
Жорсткий диск Kingston SA400S37/120G (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54020, Україна, Миколаївська обл., Миколаїв, Заводська,23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 лютого 2019 11:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 лютого 2019 11:32
ТД комп обладнання.doc
27 лютого 2019 11:32
проект договору.docx
27 лютого 2019 11:32
оголошення компобладнання.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 28 лютого 2019 10:23
Дата відповіді: 01 березня 2019 13:23
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Технічні вимоги та характеристики товару, що є предметом закупівлі, викладені в Додатку 4 Тендерної документації. У стовпчику таблиці «Найменування товару» по всім позиціям зазначені конкретні назви товару та додано «або еквівалент» на виконання вимоги п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того, у Додатку 4 є застереження, що всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі слід читати як «або еквівалент». Додаток 4 містить також обов’язкову умову до еквівалентного товару, а саме: характеристики товару, що пропонується до постачання, повинні відповідати або бути кращими за показники, наведені у вищезгаданій таблиці.
2. Під час проведення всіх процедур закупівель замовники мають керуватися принципами здійснення закупівель, визначеними ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), зокрема – добросовісна конкуренція серед учасників і недискримінація учасників, що безумовно виконується нашим підприємством. У зв’язку з цим жодних обмежень для учасників щодо участі не встановлено.
Звертаємо увагу на те, що в оголошенні про проведення відкритих торгів і в електронній системі закупівель очікувана вартість предмета закупівлі зазначена без ПДВ, чим створено рівноправні умови для участі всіх учасників з різними статусами платників податку.
Нагадуємо, що згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до ч. 4 ст.28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
(Відповідь надано згідно з протоколом Тендерного комітету від 01.03.2019)

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 березня 2019 12:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Сантарекс 49 680,00
UAH
49 070,10
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 51 189,35
UAH
49 675,50
UAH
Документи

Публічні документи

23 березня 2019 15:32
Електронний підпис
22 березня 2019 10:48
документи переможця
13 березня 2019 19:25
Електронний підпис
13 березня 2019 19:22
проект договору.pdf
13 березня 2019 19:22
пояснювальна записка.pdf
13 березня 2019 19:22
договір_новотр.PDF
13 березня 2019 19:22
довідка ст17.pdf
13 березня 2019 19:22
довідка санкції.pdf
13 березня 2019 19:22
довідка працівники.pdf
13 березня 2019 19:22
довідка матер техн база.pdf
13 березня 2019 19:22
довідка довкілля.pdf
13 березня 2019 19:22
довідка аналог дог.pdf
13 березня 2019 19:22
гарантійний лист.pdf
13 березня 2019 19:22
vitjag platnika PDV Tov Santarex02072016.pdf
13 березня 2019 19:22
statut Tov Santarex02072016_0002.pdf

Публічні документи

14 березня 2019 08:51
Електронний підпис
14 березня 2019 08:49
10. Проект договору.pdf
14 березня 2019 08:49
8. Довідка щодо санкцій.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Сантарекс

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Сантарекс
#30126040
Переможець 49 070,10
UAH
22 березня 2019 08:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 березня 2019 08:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Сантарекс
#30126040
49 070,10
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2020 11:02
Електронний підпис укладений
02 квітня 2019 15:37
39-В-МИФ-19 Сантарекс зминни частини.pdf укладений
02 квітня 2019 15:37

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 49 070,10
UAH